"ne eivät voita jotka pelkää"
siis armoton ja kova teksti joka ei ainakaan edistä asioita millään tavalla eli tekstin kirjoittaja syventää kuilua heikkojen ja vahvojen välillä. Armoton, todella armoton teksti. Ei ole tekstin kirjoittajalla(tässä tapauksessa veikkaan toni wirtasta joka todennäköisesti rustasi tämän muutenkin älyllisesti epärationaalisin tekstin) psykologia vahvuutena(ei sinne päinkään). ensinnäkään ei pysy faktoissa sillä minä uskallan väittää varmana sen, että jos on uskomista psykologiaan mitä siellä monet asiantuntijat(psykologit&psykiatrit) sanovat asetelmasta voittajat vs häviäjät niin tuo asetelma on ihan väärä asetelma jota psykologian ammattilaiset ei voi sietää. Se on niin väärin sanoa noin. Ei ole kirjoittajalla siis mitään tietoa ihmisen psykologiasta. Ei ole voittajia ja häviäjiä. Kaikilla on sama ihmisarvo. Voittajä vs häviäjä asetelma on siksi pielessä myös, koska asetelma jakaa ihmisiä liikaa eri leireihin eli voittajiin ja häviäjiin tässä tapauksessa. Sanoisin että hyvin kovaa oikeistoajattelua tuollainen.
Muuten kappale on nerokas sillä etenkin väliosa on nerokkaastisävelletty &sovitettu. Kertosäe on hieman vaisuhko.
Apulanta-Noidanmetsästäjä kappaleen tekstistä kovaa kritiikkiä
Anonyymi-ap
1
267
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181921460
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428