vain sinulle, joka minut palstalle toi.
"On virhe ajatella, että on myöhäistä muuttaa vanhoja, huonoksi osoittautuneita tapoja ja tottumuksia. Jos napsautat huoneeseen valot päälle, niin ei ole väliä sillä kuinka kauan huoneessa on ollut pimeää. Valo valaisee joka tapauksessa."
Coldplay / A sky full of stars
https://youtu.be/VPRjCeoBqrI?si=sf7KKruIwOKpTABK
Ps. Koska olen edelleen epävarma siitä, kuka siihen yhteyteen vastaa muualla, niin olisi hyvä, jos itse kirjoittaisit ensin jotain tunnisteellista minulle. En haluaisi avata itseäni enempää kenellekään väärälle ihmiselle, jos hän (vastaaja) onkin sellainen.
Punatiilinen.
Pupu terassilla.
✨😊✨
Hyvää uutta vuotta...
32
612
Vastaukset
- Anonyymi
Trollit pilaavat kaiken täällä.
- Anonyymi
Sinähän sen miesaloittaja tiedät
- Anonyymi
Epävarmaa myös itselle, laitan ennen vuoden vaihdetta.
Vaikee on tunnisteita laittaa kun ei tiedä kuka kysyy.. 🤔
Täällä on niin monta eläintä kun, ettei laskussa pysy. Pupu, kettu, Kuutti ja mitälie. Feikkinallekin hehkunsa kans. Kuusin sorsaakin on nähty joskus jossain. 🦆
Punatiilistä ei nyt tuu mieleen muuta kuin takka ja kerran omistin hetken remontoitavan kämpän punatiilisestä talosta.. 🙄
Pihassa tuossa hangella on rusakkopupuja, mut ei terassia varsin. Kettu 🦊 käy joskus.
🐻🐼🐼- Anonyymi
Niin täällä on. Virtahepoja lentelee, variksia, korppeja, joutsenia, parit rusakot riehumassa ja fasaanit kiekumassa.
- Anonyymi
🦔........prööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦔........prööt
Jaa'a!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦔........prööt
Minä en ole mikään siili,olen Korppi!!!
Prööt! - Anonyymi
Nuo pandat on niitä polyeerisiä.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo pandat on niitä polyeerisiä.!
Mutta kuka on tuo ruskeaa karhu???
- Anonyymi
Tuo Kettu on 🐖💩🤡👰🏼♀️
- Anonyymi
Jaa tarkoitatko, että asumme suht lähellä toisiamme?
Tarkoitatko myös, että tapasimme 10vsitgwn?- Anonyymi
En tarkoita. Ensitapaaminen on ollut ehkä joskus vuonna 2018, kun munat ja sokeri olisivat saattaneet olla loppumassa.
Joo. Olen asunut punatiilisessa kerrostalossa, ja istuskellut aikamonellakin terassilla aikoinani.
Tosin asun nykyäänkin punatiilisessa talossa, mutta terassit vaihtunut patioon.- Anonyymi
Juuh, täällä on pelkkä kattamaton terassi. Ei pysty patioksi luokittelemaan.
- Anonyymi
Moi ja hyvää uutta vuotta minunkin puolestani.
Asut tässä lähellä. Olet 35-vuotias. Mennäänkö jonain pe iltana lähipubiin? Mikäli näistä tunnisteita olet samaa mieltä, niin sovitaan treffit ja tavataan😁- Anonyymi
En ole 35-vuotias. Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Aivan. Juurikin sellainen olen. Itseeni kyllästynyt zombie. Kiitos.
- Anonyymi
En tajuu tunnisteista mitään,
mutt toi valon ilmestyminen pimeyteen on suloista!
💥✨💡💡💡- Anonyymi
Valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa. Amen.
- Anonyymi
Nyt ei oo enään Joulu.Ota pois häiritsee silmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa. Amen.
Hukkaan menee eivät tajua mistään mitään. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukkaan menee eivät tajua mistään mitään. Sivusta
Ei kukaan tajua täällä mistään mitään. Kaikki on vain harhaa.
- Anonyymi
Merellä on yksiavioisia valkoisia kauniita isoja lipuvia lintueläimiä.
Tiedän.
Aina mulle "ei näytetä" - Anonyymi
Röytät seuraavaksi 59 vuotta.
- Anonyymi
Frederik- miesheterohko: "olen kuusikymppinen...."
- Anonyymi
Ai,et prkl ole mikään pupu!Oot Savannien Kuningas kuten alussa kerroin.
- Anonyymi
💕💕🥺🐶🐶🥺💕💕💕
- Anonyymi
Senioritalosta.
- Anonyymi
No juuri sieltä. Hoivakoti Alapertistä.
- Anonyymi
👌😉🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3282331En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631437Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi701187- 1511115
Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51106No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi151062Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko1311004- 63866
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22819Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84775