Parisuhteessa muuten hyvin, mutta intohimoa puuttuu

Anonyymi-ap

Olen avioliitossa, missä periaattessa muutoin kaikki on ihan hyvin, mutta intohimoa ja fyysistä läheisyyttä puuttuu, enkä nyt tarkoita vain seksiä , vaan hyväilyjä, kosketuksia ja suudelmia.
Seksi on hyvää, mutta sitä harrastetaan Tosi vähän.
Työ ja muut jutut ovat toiselle niin tärkeitä, että on yleensä tosi väsynyt tai keskittyy vain omaan hyvinvointiin.
Itselleni tämä ei riitä, mutta on monia tekijöitä, mitkä pitävät yhdessä,
Olen hyväkroppainen ja ulkopuolisten silmin varmasti ihan miellyttävä mies.
Siitä ei ole kiinni. Löytäisin varmasti seuraa baareista tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, mutta siihen en halua lähteä.
Mielelläni kuitenkin vaihtaisin ajatuksia vastaavassa tilanteessa olevien kanssa.
Minuun saa yhteyttä geemeiliin heartsoul2023.

18

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjataan edelliseen vielä, että soulheart2023, Näin päin.

    • Anonyymi

      Ite oot ukkos tai akkas valinnut joten ei auta valittaa.

      • Anonyymi

        Tuosta oli aloittajalle varmasti paljon apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta oli aloittajalle varmasti paljon apua

        Ei se apua kaipaa vaan pillua !


    • Anonyymi

      Aloita nyt vaikka siitä että lähetät emännällesi tuhman viestin. Varaat teille parin päivän panoloman jonnekin hotelliin. Pois arjesta. Etkä vaan keskustele tuntemattomien kanssa aiheesta.

      • Anonyymi

        Älä sä varaile mitään "panolomia" mihinkään. Minä en jaksa nyt ajatella seksiä.

        -Aloittajan vaimo-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sä varaile mitään "panolomia" mihinkään. Minä en jaksa nyt ajatella seksiä.

        -Aloittajan vaimo-

        Näin se vaimokin mulle sanoi, sitten myöhemmin jäi kiinni kun itse petti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sä varaile mitään "panolomia" mihinkään. Minä en jaksa nyt ajatella seksiä.

        -Aloittajan vaimo-

        Varasin jo se on teidän parhaaksi. Sori. Eikun ruoska ja naru stringito kaapista messiin ja menoksi. Rakasta miestäsi nyt jumalauta.


    • Anonyymi

      Epätoivoista laittaa sähköpostiosoite vähän kuin katiskaksi odottamaan, josko nyt joku nainen avaisi aloittajalle haaransa säälistä ilman, että tarvitsisi tehdä muuta kuin avata random-sähköposti ja kirjoittaa muutama rivi Suomi24:ään.

      Seksi ja läheisyys katoaa ajan mittaan useimmista liitoista, viimeistään siinä vaiheessa kun lapset on tehty tai jos kyseessä on lapseton pari, seksi katoaa silti.

      Se nyt vain menee niin, että intohimo kuuluu suhteen alkuun ja hillitön paneminen loppuu useimmiten naisen kuivuttua viimeistään kolmen-neljän vuoden jälkeen suhteen alusta.

      Ja mikäli lapsia tulee viimeisen lapsen jälkeen vuosi-puolitoista ja se on siinä.

      Seuraava kriisi tulee, kun nainen tulee noin 45 vuoden ikään.
      Sen jälkeen onkin ihan sama, mitä teet tai mitä sanot, pillua et tule saamaan mutta kaikkea muuta paskaa kyllä (olet narsisti, psykopaatti, hyväksikäyttäjä, kylmä ihminen...).


      Siinä faktaa. Toivottavasti helpotti.
      Mutta älköön kukaan nyt saatana kuvitelko, että hataran nyyhkytarinan (koska minulla ei ole läheisyyttä) Suomi24:ään kirjoittamalla ja äkkiä kyhätyllä sähköpostiosoitteella saisi helposti salasuhteen.

      Ole mies, ota ero ja hommaa uusi puoliso.
      Naurettavaa yrittää ensin varmistella jotain uutta viritystä ja jos se sitten osoittautuisi hyväksi, vasta sitten ottaa ero.

      Jos niin helvetisti panettaa, käy maksullisissa. Pää selkenee kummasti kun saa nussittua kunnolla ja säkkinsä tyhjäksi.
      Turhat epätoivoiset ajatukset lähtevät kertalaakista.
      Baarilöydöiltä saa vain tippurin ja pahimmassa tapauksessa helvetinmoisen riesan, joka soittelee perään ja pahimmassa tapauksessa soittaa vaimollesi.

      • Anonyymi

        Riippuu täysin ihmisestä nm
        Se mies joka panettaa ja himottaa mua eniten om tehnyt nii. Jo yli 10 vuoden ajan eikä roihu oo sammunut ...
        Se on vain syvenny ajanmittaan..

        Eli teidän ongelma on oikeasti se että ette sytytä toisianne tai seksi ja intohimo ei oo oikesti tärkeiden asioiden joukossa elämässä .
        On kaikkea muuta kun se puoli elämästä johon energia ja kiinostus kulutetaan .
        Tai sitte työ ja muut haasteet kuluttaa .
        Ja vaikka kuinka haluas pitää intohimon ekana elämässä on muuta mikä vie energian siitä pois ....

        Tutkiskelee ja keskustele asiasta
        Niin monella tökkii se kaikkein olennasin .
        Haaveilen ja ajatellaan kaikenmoista mutta siitä ei vahingossakaan puhuta kumppanille ..
        Odotetaan jotaki vitun ihmettä joka lois teille sen yhteyden ilman vaivannäköä et kumopani vain lukio niiku ajatuksia ...
        Monikaan ei halua tehdä oikeasti toitä sen eteen et suhteessa olis oikesti kaikki hyvin .
        Tai kuvitellaan et kaikki on hyvin koska ei oikesti keskustella mistään ....

        Tai se tyypillinen kuvio et vain toinen on aktiivinen ja toiselle ei oo niin väliä ....
        Täs viimeisessä vaihtoehdossa ainoa ratkaisu voi olla ettiä yhtä aktiivinen ja yhtä hyväs kunnossa oleva kumppani mitä itse on ettei jää älämätyä ja kokematta .Ku lopulta yksilöllä itseäänkin aika suuri vastuu omasta onelisuudesta .

        Naiselta joka on kokenut vaikka ja mitä .


      • Anonyymi

        Nainen kuivuu......ai saatana mikä vitsi!!!!!!🙂🙂🙂🙂 Miksi kysyn miksi.....siksi kun te äijät meette niin väsyneiksi....ei seiso...tai tulee sekunnissa....tai ei tuu ollenkaan.....kalhamaha vittu kasvaa....vitun kuvottavaa, joten älä ihmettele jos muijas kuivuu.....syy on mies peilissä! Kun se kattoo somee ja näkee vähän muuta voin taata ettei oo kuiva🤣🤣
        Siinä mies sulle faktaa naisista!!!!toiv opit jotain


    • Anonyymi

      Oot todella vastenmielinen tyyppi. Ei ihmekkään, ettei vaimokaan rakasta. Eroa raukka

    • Anonyymi

      Sun vaivo ei oo viitsinyt sano a sitä ettei sitä enää kiinosta ja paneta sinä ..
      On muka kaikkea muuta ... Ja vitut ole .
      Suhteen hoitamiseen on aikaa ja energiaa kyllä jos niin haluaa ja suhde on tärkeä asia .
      Teillä taitaapi olla erokeskustelu edessä

    • Anonyymi

      Oon ehkä ainoo joka täällä järkevästi puhui ja vastaa siihen mitä kysytään. Mutta ...
      Mitään et kysynyt eli oliko tässä nyt jotain mihin neuvoa kaivataan.

    • Anonyymi

      Intohan on mitä viattominta aikaa ilman himoa siltikin.

    • Anonyymi

      Mihin tässä haluttiin neuvoa vai menikö niin et nyt kaikki yksinäiset naiset laittakaa meili laulaa;)....

    • Anonyymi

      hydraulinen liike on elämänheto

    • Anonyymi

      ehto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe