Hyvää uutta-vuotta dasisteille

Anonyymi-ap

Dacia ei ole hyvä auto, sehän on vain halpuutettu rellu. Minulla on lederhosenit ja juon rellua sekä ajan saksalaisella autolla.

32

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi yrität väittää, että Dacia ei ole hyvä, jos olet omaan saksalaiseesi tyytyväinen. Minulla on 55 vuoden aikana ollut englantilainen, ruotsalaisia ,japanilaisia, amerikkalainen,saksalaisia, ranskalaisia ja nyt Dacia ja väitän, että se on vähintään yhtä hyvä kuin muutkin. Daciasta sinulla ei ole mitään kokemusta. Hyvää Uutta Vuotta!

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­m­f­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18192930j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Joo,,,,,kyllä se näin on että jos mukamas jostain on mielipiteitä niin ne täytyis olla kokemuksen kautta . On ollut 53,n , vuoden aikana jokunen Saksalainen ja paljon Ranskalaisia ja nyt MCV. Kaikki olen ostanut vanhana ja Dacia on kyllä ollut käytetyistäkin vähävikaisin. nyt 441000km. Kun on ikänsä ollut autoverstaassa töissä ja on jo väsähtänyt korjaushommiin niin se on jo pieni ilonpilkkukin jos omistaa jonku käytetyn jossa ei ole kovin raskaita hommia, Jarrut,pakoputket,etupään nivelet ovatkin sieltä keveimmästä päästä ja myös kustannuksiltaankin

    • Anonyymi

      Entä sitten, jos Dacia ei ole jonkun sivullisen mielestä hyvä auto?? Riittää hyvin minun tarpeisiini ja toimii hyvin. En puutu siihen millä te muut ajatte.

    • Anonyymi

      Dacia on niin halpuutettu huonolaatuinen auto että siitä pitää varoittaa muita!

      • Anonyymi

        Höh. O eikös täällä ole varoiteltu daciasta. Vanha kansa sen jo tiesi. Halvalla ei saa hyvää.


      • Anonyymi

        Minuun ei ajokortittomien varoittelut tehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. O eikös täällä ole varoiteltu daciasta. Vanha kansa sen jo tiesi. Halvalla ei saa hyvää.

        Höh. .....Jaa että ei mitään omaa tietoa tai kokemusta,,,niitähän tällä palstalla on . Tiedoksi vain että sotia lukuunottamatta maailma ei aina jatku samanlaisena. Sitä on halpaa ja hyvääkin tavaraa ja päivastoinkin mutta siitä pitää ottaa selvää, niin paljoa en luota naapureitten tietoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. O eikös täällä ole varoiteltu daciasta. Vanha kansa sen jo tiesi. Halvalla ei saa hyvää.

        Muistan markka ajalta kun ostin autoverstaaseeni virralla toimivia työkaluja ja ostin Sparky merkkisiä porakoneita (360 Suomenmarkaa) joita jouduin kohta heti vaihtamaan takuuseen kun niissä oli vaihteistossa muovi osia jotka pettivät silloin kun pora hirtti kiinni. Loppujen lopuksi suivaannuin väsyin siihen ja menin Biltemaan ja pirusissani ostin sieltä tahallani sinisen värisen porakoneen samoilla ominaisuuksilla.ja alle puolen hintainen Se sitten osoittautuikin hyväksi koneeksi,ei haitannut vaikka pora hirtti kiinni ja se kesti vuoteen 2020 eikä olis loppunut vieläkään mutta kun eläkkeellä' ollessani olen kunnostellut ja entisöinyt mopoja talvisaikaan ja pyöritin sillä porakoneella vauhtipyörän mutterista (hylsy välissä ) moottoria käymään ..Unohdin moottorin pyörimis suunnan ja kun moottori halusi lähteä käyntiin niin sain sellaisen takalaakin että se porakone hajosi . Sen jälkeen kun kävin taas Biltemassa niin yllätyin että siellä oli vielä samanlaisia porakoneita myynnissää modernimmalla poraistukalla. En kyllä enää epäillyt mitään vaan ostin ilolla samanlaisen ja hintakin oli vielä niin matala kuin 25e. Saattaa se mennä näinkin


      • Anonyymi

        Nuo höpötykset halpuutamisesta on suoraa tietämättömyyttä . Kun lämppärin moottori,generaattori,laturi,auton oma vaihteisto jäähdytin,lämpökenno ja kone kestää yli 400000km hajoamatta niin missä silloin on laatu ????? . Perustelkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo höpötykset halpuutamisesta on suoraa tietämättömyyttä . Kun lämppärin moottori,generaattori,laturi,auton oma vaihteisto jäähdytin,lämpökenno ja kone kestää yli 400000km hajoamatta niin missä silloin on laatu ????? . Perustelkaa

        Elf corporeissonista kokemusta vain meganen ja clion verran ja niistä kyllä hajonnut kaikki ennen 200tkm. Lämppärin moottorin vaihdoin clioon ensimmäisenä omistusvuotena ja laturin toisena, kone myöskin nakuttelee kun suuttimet alkavat olla nyt valmiit: 185tkm mittarilukemalla. Meganesta hajosi automaattivaihteisto. Vaikea kuvitella että elf corporeisson paskan saisi kestämään yli 300tkm ilman massiivisia korjaustöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elf corporeissonista kokemusta vain meganen ja clion verran ja niistä kyllä hajonnut kaikki ennen 200tkm. Lämppärin moottorin vaihdoin clioon ensimmäisenä omistusvuotena ja laturin toisena, kone myöskin nakuttelee kun suuttimet alkavat olla nyt valmiit: 185tkm mittarilukemalla. Meganesta hajosi automaattivaihteisto. Vaikea kuvitella että elf corporeisson paskan saisi kestämään yli 300tkm ilman massiivisia korjaustöitä.

        Lisättäköön että automaattivaihteisto meganesta hajosi siis 130tkm kohdalla ja auto meni romuäijälle siinä kohtaa. Clio alkaa nyt lähennellä samaa kohtaloa tuolla 185tkm mittarilukemalla, suutinsarja olisi tonnin, autolla on arvoa pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun ei ajokortittomien varoittelut tehoa.

        Höh. Oletkin vain nolo poika.

        www.niuva.fi


    • Anonyymi

      Naapurit ja tuttavat eivät ole päättääneet minun autovalinnoistani,eikä vaimovalinnoistani,,en lue moottorilehtien autotestejä sillä silmällä kuin monet muut, Ostan ja syön sitä ruokaa josta tykkään,aikanaan poltin sitä tupakkaa joka oli minulle sopivin . rahojeni kanssa olen pärjännyt kehumatta toisille. Yhtään autoa ei ole velkojen takia haettu takaisin. Näillä on menty ja mennään . Ainut jota sanoisin trolleille että te ette näytä olevan mitään asiantuntijoita autoalalla,,,,luuloja vain. Kun lukee moottori lehtiäkin niin sanoisin puoleksi vielä samaa noista autotestareistakin että monikaan heistäkään ei kuuluisi kirjoitella mitään . Jos vaikka itse aloittaisin trollina "Suolipalstalla" niin mulla olis kyllä senverran päässä tietoa että en mene kellekkään sanomaan että nämä ovat sinulle sopivimpia autoja. Asia on aina näin että jos 10 henkilöä ostaa samanlaisen auton ja vuoden päästä kysytään hyvät ja huonot puolet niin et keneltään saa aivan samalaista vastausta. Kaikilla kohta kuullostais olevan ominaisuuksiltaan eri auto. Joillekkin niihin tulee myös erilaisia vikoja. Saattaahan niissä myös olla yksilövikojakin osalla menee iskareita osalla ei ,,,kuskitkin ovat erilaisia . Trollit ,,te olette vain tiedonpuutteessa olevia suunsoittajia , jos te osaisitte ennustaa niin teille olis parempia töitä eikä tarvitsisi ilman palkkaa roikkua Suolipalstalla.

    • Anonyymi

      Menisin noihin moottoritoimittajiin, Siellä saattaa olla tekstiä esim. että nämä V8 moottorit jonka Amerikkalaiset ovat keksineet.... (höpö höpö ) Sellaiseenkin kerran reagoin enemmän kuin vähän kun toimittaja antoi C5 farmarista loppuarvostelun että hän suosittelee työhevoseksi suurella varauksella jousituksen takia kun voi muuttaa jousitusta esimerkiksi keskellä kurvia vauhdin aikana.. Voi herra jumala noita "ammattimiehiä" ,jos kerran ei kerran hallitse määrättyjä asioita asioita niin ei kirjoittelis mitään. Näitä esimerkkejä on paljon. Kiitos kuitenkin tuulilasin Tapio Ketoselle tietämyksestä ,,asiallisista testeistä ja teksteistä oli se sitten Skoda,Jalta vai Dodge

    • Anonyymi

      Totean näiden kahden kirjoituksen jälkeen että Dacialla ajelen minäkin !!

      • Anonyymi

        Otan osaa kurjuuteesi. Minun autoni on tehty pieteetillä Güntherin toimesta Saksassa.


      • Anonyymi

        Syvimmät osanottoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvimmät osanottoni.

        Miksi lähteä tietämättömien provoiluun mukaan? Dacia on hintaansa nähden kelpo auto, 2, 5 vuotta mennyt ja huolettomia kilometrejä, käytettynä 35 tuhatta ajettuna ostin. Jäi rahaa muuhunkin kuin auton ostoon. Erittäin tyytyväinen, en tartte mitään näyttelykalua vaan kulkinetta joka toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lähteä tietämättömien provoiluun mukaan? Dacia on hintaansa nähden kelpo auto, 2, 5 vuotta mennyt ja huolettomia kilometrejä, käytettynä 35 tuhatta ajettuna ostin. Jäi rahaa muuhunkin kuin auton ostoon. Erittäin tyytyväinen, en tartte mitään näyttelykalua vaan kulkinetta joka toimii.

        Olen Daciasta samaa mieltä, seitsemäs vuosi menossa ilman murheita. Lisäksi totean, että täällä haukuttu Rombat akku ei ole näillä keleilläkään osoittanut mitään hyytymisen oireita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvimmät osanottoni.

        Se on aika erikoinen juttu (aika pöljäkin juttu )että Dacia ei kestä niillä joilla sitä ei ole tai ei koskaan ole ollutkaan . Mulla se on jo kestänyt 5 vuotta ja edellinenkin oli ajanut sillä ennen minua 266000km. En kyllä vaivautuisi valittamaan auton kestävyydestä jos siitä ei tiedä mitään. Onkohan ne nuo niitä Esson baarin miehiä sitten, kylän työttömiä ja rahattomia bajatson pelaajia !!


    • Anonyymi

      Edellinen oli Dacia Duster ja on ollut hemmetin hyvä auto kaikin puolin - aikaisempia autoja on esim. kolme Saab 900'sta (siis alkuperäisiä) , jotka olivat tietysti mun lemppareita ja yksi GM:n Saab, josta en sitten tykännyt..(ei ollut luonteeltaan alkuperäisen oloinen) - Sitten yksi Skoda Roomster, josta myös tykkäsin, mutta mielestäni maavara ei minun käyttööni riittävä.
      Dacia Dusteri kaikin puolin toimiva, ei ole ollut mitään vikoja, maavara n. 20cm ja esim. polttoainekulutus mielestäni pieni: kesäkelissä päästään n. 5,4 l/100km ja talvikelissä 5,9l/100km.
      Ja koska olin todella tyytyväinen Dusteriin, niin seuraavakin auto on Dacia, mutta malli Jogger Hybrid ja uskon, että on mieleinen auto - ajossa kokonaisvaikutelma hyvin samanlainen kuin Dusterissa, mutta tietty vähän enemmän lisäominaisuuksia jne.

      • Anonyymi

        Kun sanon, että Duster on hintaisekseen hyvä auto, se ei tarkoita sitä, että moittisin muita autoja. Siinä on selvä ero heihin, jotka kehuvat vanhoja paljon ajettuja ja haukkuvat Daciaa, josta heillä ei ole mitään omaa kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanon, että Duster on hintaisekseen hyvä auto, se ei tarkoita sitä, että moittisin muita autoja. Siinä on selvä ero heihin, jotka kehuvat vanhoja paljon ajettuja ja haukkuvat Daciaa, josta heillä ei ole mitään omaa kokemusta.

        Mistä sinä sen tiedät ettei ole kokemusta. Mistä minä tiedän että sinulla olisi kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät ettei ole kokemusta. Mistä minä tiedän että sinulla olisi kokemusta

        Ei ole tarpeellista alkaa esittämään todisteita tällä palstalla, että autoni on Dacia Duster. Tämä oli viimeinen kommenttini tästä aiheesta.


    • Anonyymi

      Mitä odotat mannejen kasaamalta pilailumerkiltä?

      • Anonyymi

        Mitähän tuokin tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuokin tarkoittaa?

        Varmaan meinasi että datsiat on romaniassa kasattu, mutta eipäs ole... ainakaan enää. Nykyään marokossa kasataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan meinasi että datsiat on romaniassa kasattu, mutta eipäs ole... ainakaan enää. Nykyään marokossa kasataan.

        Joo, nuo trollien tarinat tahtovat olla melko pölvästi vitsejä kun he ei itsekään tiedä mikä on totta ja mitä puhuvat . Tuon trollauksen vois trollit väntää Mersuistakin että se on itä auto kun siihen tehdään osia Ukrainassa tai tehtiin aivan viime aikoihin asti. Trollit itse varmaan tietäisivät tulivatko osat peräti Jaltan tehtaalta Zaporitjasta


    • Anonyymi

      Dacia on paras auto hintaluokassa, ei ole edes kilpailua.

      • Anonyymi

        Hihihihiiii. Hahahahahahahah. Uhahahahahahasssss. REPESIN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe