Tiedättekö mikä on yksi vaikeimmista...

Anonyymi-ap

asioista elämässä? Se kun et saa olla sen ihmisen kanssa, jota ihannoit, ikävöit ja jonka lähellä on sellainen olo kuin olisit tullut kotiin.

92

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se todellakin on.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­N­y­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Tätä ihmisjätettä ei kukaan ihannoi tai ikävöi. On aina selväksi tehty, että ihmisjätteen paikka on roskakorissa.

• Anonyymi

Sä oot työhullu

Se oli missiosi

Se on sun itseparannuskeino

Tehoaako

Kaikkesi

Siellä sun vihamiehet

Kulta

Se pyrkii pitämään tiellä

Muutkin mm

Työpuku ja yöpuku

Siinäpä tärkeimmät

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot työhullu

Se oli missiosi

Tehoaako

Kaikkesi

Siellä sun vihamiehet

Kulta

Muutkin mm

Työpuku ja yöpuku

Siinäpä tärkeimmät

Mitääääh? 😂 Nyt kannattaa tsekata tuliko dosetti avattua tänään aamulla siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot työhullu

Se oli missiosi

Tehoaako

Kaikkesi

Siellä sun vihamiehet

Kulta

Muutkin mm

Työpuku ja yöpuku

Siinäpä tärkeimmät

Nyt oli semmoinen lentävä lautanen, että meni niin kovaa yli ja ohi. Tuolta se tuli ja tuonne se meni. 👈👉

• Anonyymi

Kyllähän nyt jätteenpolttolaitos aina jätteitä kaipaa pysyäkseen toiminnassa. Eihän ihmisten kodit muuten lämpene (huono vitsi)

Ei vaan oikeasti. Sinulla on täysin väärä näkökulma itseesi. Jos et arvosta itseäsi, niin ei sinua kukaan muukaan arvosta. Jätä sellaiset ihmiset omaan arvoonsa, jotka eivät arvosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nyt jätteenpolttolaitos aina jätteitä kaipaa pysyäkseen toiminnassa. Eihän ihmisten kodit muuten lämpene (huono vitsi)

Ei vaan oikeasti. Sinulla on täysin väärä näkökulma itseesi. Jos et arvosta itseäsi, niin ei sinua kukaan muukaan arvosta. Jätä sellaiset ihmiset omaan arvoonsa, jotka eivät arvosta.

Kuka väittää ettenkö arvostaisi itseäni? Vaikka luokittelen itseni kenellekkään kelpaamattomaksi ihmisjätteeksi, se ei poissulje omaa arvostusta.

• Anonyymi

No kiitos nyt kumminkin kun levität tuota lemuasi täällä joka toiseen viestiketjuun.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Kuka väittää ettenkö arvostaisi itseäni? Vaikka luokittelen itseni kenellekkään kelpaamattomaksi ihmisjätteeksi, se ei poissulje omaa arvostusta.

No jos täällä toistat, että olet ihmisjäte, niin se mielestäni kertoo siitä, että et arvosta itseäsi. Näin ulkopuolelta katsottuna. Toki voit itse olla toista mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot työhullu

Se oli missiosi

Tehoaako

Kaikkesi

Siellä sun vihamiehet

Kulta

Muutkin mm

Työpuku ja yöpuku

Siinäpä tärkeimmät

Olet nähnyt hyvin tarkkaan jonkun ristiriitaisen ja itsensä kanssa umpisolmussa olevan. Jos noin tarkkaan hänet näet, mikset lähesty häntä? Ilmiselvästi hän kaipaa sitä, että joku näkisi hänet.

• Anonyymi

❤️.. Mulla tulee tästä mieleen parikin ihmistä. Mä. Arvostan heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️.. Mulla tulee tästä mieleen parikin ihmistä. Mä. Arvostan heitä.

Sori, unisena vielä kirjoittaa väärin😂

• Anonyymi kirjoitti:

No jos täällä toistat, että olet ihmisjäte, niin se mielestäni kertoo siitä, että et arvosta itseäsi. Näin ulkopuolelta katsottuna. Toki voit itse olla toista mieltä.

Pitäisikö alkaa hehkuttamaan kuinka osaan tehdä kaikkea käsitöistä puutöihin, perunankasvatuksesta kvanttifysiikkaan.

Opettelemalla itse, kokeilemalla kerran tai katsomalla lyhyen videonpätkän? Kuinka älykkyysosamääräni luokitellaan neroksi, kuuluvani alle puoleen prosenttiin väestöstä.

Silloin varmaan ihmiset mylvisivät olevani ylimielinen. Jolloin päästään taas siihen ihmisjätteeseen.

Jos olen hiljaa. Ihmiset välttelevät silti. Katsovat varmaan mikä idiootti tuossakin kulkee.

Teen tai olen, niin tai näinpäin. Niin ihmiset karttavat ja pitävät ihmisjätteenä. Se on fakta. Ei mielipide. Olen ihmisjäte.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Pitäisikö alkaa hehkuttamaan kuinka osaan tehdä kaikkea käsitöistä puutöihin, perunankasvatuksesta kvanttifysiikkaan.

Opettelemalla itse, kokeilemalla kerran tai katsomalla lyhyen videonpätkän? Kuinka älykkyysosamääräni luokitellaan neroksi, kuuluvani alle puoleen prosenttiin väestöstä.

Silloin varmaan ihmiset mylvisivät olevani ylimielinen. Jolloin päästään taas siihen ihmisjätteeseen.

Jos olen hiljaa. Ihmiset välttelevät silti. Katsovat varmaan mikä idiootti tuossakin kulkee.

Teen tai olen, niin tai näinpäin. Niin ihmiset karttavat ja pitävät ihmisjätteenä. Se on fakta. Ei mielipide. Olen ihmisjäte.

No minä en ainakaan kulje tuolla kylillä katsoen, että "mikä idiootti tuo on ja mikä tampio tuo on.. " Aivan kummallinen ajatus.

Lähtökohtaisesti uskon, että normaalilla maalaisjärjellä ja tavanomaisella elämänkokemuksella varustettu ihminen ei ensinnäkään ajattele toisesta ihmisestä heti pahaa, vaan suhtautuu kiinnostaviin kanssakulkijoihin terveellä uteliaisuudella.

Elämää voisi ajatella yliopistona / ammattikorkeakouluna, josta valmistumiseen tarvitaan hitunen onnea, oikeaa asennetta ja ahkeraa otetta.

Pitää ehkä tuntea itsensä hyvin ottaakseen askelia siihen suuntaan mikä tekee onnelliseksi.

Ihannetilanteessa loppukokeen läpäistyään voi istua kiikkutuolissa, katsoa taakseen ja hymyillä. Olla onnellinen siitä mitä saavutti eikä haikailla sitä mikä jäi puuttumaan.

Kunhan jauhan taas puutaheinää ja parrunpätkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot työhullu

Se oli missiosi

Tehoaako

Kaikkesi

Siellä sun vihamiehet

Kulta

Muutkin mm

Työpuku ja yöpuku

Siinäpä tärkeimmät

Millä sekundahaikukurssilla tuollaista tekstinkäyttöä opetetaan itsesi kanssa tuumaileva mies?

• Anonyymi

Kyllä! Se tässä on myös surkeaa, että oikeastaan ei voi puhua kenellekään. Aina tulee vähättelyä: kyllä se menee ohi, kyllä se ikävä helpottaa, höpöhöpö kaikki sielunkumppanisoopa. Tätähän sitä itselleenkin yrittää vakuutella, mutta kun ei se tunne näytä katoavan. Välillä se on lievempänä jossain taustalla (eli kun on kaikkea muuta tekemistä), mutta sitten kun on aikaa ajatella, kohta ajatukset on vain yhdessä. Aamulla laskin, että kolmen vuoden ajan olen päivittäin ajatellut erästä, ja ikävä on valtava.

Tähänhän on helppo kuitata, että älä ajattele. Voi kun se olisi niin helppoa.

• Anonyymi

Niin. Toiset menevät jo vähemmästä "sekaisin"

Joskus mietin millainen ähky olisi tullut, jos tarjolla olisi ollut koko buffet. Ehkä parempi, että niin ei käynyt. Kai.

Mielestäni kenenkään tunteita ei sovi vähätellä ja "kyllä se menee ohi" on erittäin huono tapa lohduttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Toiset menevät jo vähemmästä "sekaisin"

Joskus mietin millainen ähky olisi tullut, jos tarjolla olisi ollut koko buffet. Ehkä parempi, että niin ei käynyt. Kai.

Mielestäni kenenkään tunteita ei sovi vähätellä ja "kyllä se menee ohi" on erittäin huono tapa lohduttaa.

Ihan samat ajatukset. Ehkä tästä vielä ongelmallisemman tekee se, että periaatteessa jossain vaiheessa saattaisi olla mahdollista, että syvällisempi yhteys on mahdollinen. Minun puolestanihan estettä ei ole - luulen, että hän, tämä yksi, on loppuelämäkseni riittävä ainoa. Olen saanut kokea, mitä on, jos toinen on todella todella se oikea (hitsi tämä kuulostaa kliseiseltä jopa omaan korvaan), enkä enää halua mitään laimeampaa. Kaikki tai ei mitään. Ja tiedän, aistin (sen vain tietää), että yhteys oli kyllä molemminpuolinen. Oli vain niitä esteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samat ajatukset. Ehkä tästä vielä ongelmallisemman tekee se, että periaatteessa jossain vaiheessa saattaisi olla mahdollista, että syvällisempi yhteys on mahdollinen. Minun puolestanihan estettä ei ole - luulen, että hän, tämä yksi, on loppuelämäkseni riittävä ainoa. Olen saanut kokea, mitä on, jos toinen on todella todella se oikea (hitsi tämä kuulostaa kliseiseltä jopa omaan korvaan), enkä enää halua mitään laimeampaa. Kaikki tai ei mitään. Ja tiedän, aistin (sen vain tietää), että yhteys oli kyllä molemminpuolinen. Oli vain niitä esteitä.

Tai, hm, jatkan vielä: syvällinen yhteys oli kyllä hyvinkin, mutta fyysisempi yhteys olisi mahdollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai, hm, jatkan vielä: syvällinen yhteys oli kyllä hyvinkin, mutta fyysisempi yhteys olisi mahdollinen.

Voi että tuo on varmasti kuluttavaa. Mikäli tiedät tunteiden olevan molemminpuolisia, niin oletko toiminut jotenkin saavuttaaksesi onnen hänen kanssaan?

Varsinkin kun noin pitkästä ajanjaksosta on kysymys (oletan, että olet tuo kolme vuotta "kitunut") niin en ymmärrä miten lanttusi on kestänyt raastinrautaa noin kuvainnollisesti sanottuna. Minulla olisi varmasti jo juures loppunut. Varsinkin ilman lannoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että tuo on varmasti kuluttavaa. Mikäli tiedät tunteiden olevan molemminpuolisia, niin oletko toiminut jotenkin saavuttaaksesi onnen hänen kanssaan?

Varsinkin kun noin pitkästä ajanjaksosta on kysymys (oletan, että olet tuo kolme vuotta "kitunut") niin en ymmärrä miten lanttusi on kestänyt raastinrautaa noin kuvainnollisesti sanottuna. Minulla olisi varmasti jo juures loppunut. Varsinkin ilman lannoitusta.

No onneksi elämässä on muitakin asioita, joista saa iloa ja energiaa. Ne sitten kompensoi tätä yhtä. Koen kai kaiken aika vahvasti. Viime vuosina usemman kerran olen kuullut, että ei pitäisi kokea kaikkea noin TUNTEELLA. Mutta kun se tunne myös tekee asioista parhaita, upeita, ja tiedän sen myötä tekeväni merkityksellisiä asioita. En lopulta vaihtaisi omaa kokemustapaani mihinkään laimeampaan. Tylsäähän se olisi. Summa summarum: valtaosa ihmisistä elää aika tylsää elämää?

Mutta joo - välillä myös hajottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onneksi elämässä on muitakin asioita, joista saa iloa ja energiaa. Ne sitten kompensoi tätä yhtä. Koen kai kaiken aika vahvasti. Viime vuosina usemman kerran olen kuullut, että ei pitäisi kokea kaikkea noin TUNTEELLA. Mutta kun se tunne myös tekee asioista parhaita, upeita, ja tiedän sen myötä tekeväni merkityksellisiä asioita. En lopulta vaihtaisi omaa kokemustapaani mihinkään laimeampaan. Tylsäähän se olisi. Summa summarum: valtaosa ihmisistä elää aika tylsää elämää?

Mutta joo - välillä myös hajottaa.

Pystyn samaistumaan sanoihisi aivan täysin. Jaksamista sinne tunteiden viidakkoon ja mukavaa vuoden ensimmäistä päivää! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyn samaistumaan sanoihisi aivan täysin. Jaksamista sinne tunteiden viidakkoon ja mukavaa vuoden ensimmäistä päivää! :)

Samoin! Oli kiva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa, joka selvästikin on samalla tunnehattarapilvilevelillä, joka joillekin on käsittämätön, pelottava, uhkaavakin? Mutta valtava rikkaus se on myös!

• Anonyymi

Ei voi olla.
      Kun kaikilla ei ole ruokaa, on mobbingia, on ihmisiä joita tapetaan eikä kukaan välitä, esim vankiloissa ihmisiö pidetään päällekkäin, ei tilaa, joissain maissa,, on ihnisiä jotka kärsii toisten ihmisten julmuudesta ja pahuudesta niin että lääkitsee itseään huumeilla, on kaikkea mitä ihminen tekee toiselle jotta saa omalle perheelle, lapsille lisää rahaa ja tilaa.

Ei rakkaus voi olla siiheb verrattavaa kärsimystä.

• Anonyymi

Ei toki, vaikeaa se kuitenkin on silloin, jos sitä rakkautta ei ole mahdollista toteuttaa.

• Anonyymi

Kun hän ei ole ”kotona” siinä vieressäkään, niin olo on kyllä lohduton ja tuntuu, että nyt todellakin puuttuu jotain olennaista. Osuvat, välittävät sanat nostattavat välillä toivon kipinää, mutta tarvitaan jotain jatkuvuutta ja konkretiaa, muuten tunteet ja olo jatkavat nousujaan ja laskujaan, kiihtyen ja hidastuen vuoristoradalla kun haluaisi olla rakkaan kanssa kotona.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Taas itselläkin vaikea päivä ja viikko edessä..

• Anonyymi

Oman mielitietyn näkeminen täysin ilkosillaan saa pasmat aivan sekaisin. Hänessä ihmetystä herättävät niin rintojen kuin vartalon koko, ihon pehmeys, kehon karvat ja tuoksu. Se miten hän reagoi kosketuksiin, äänet, tuoksut. Kuinka samettinen ja pehmeä toisen iho voikaan olla.

https://youtu.be/RW6UTrWpLWQ

• Anonyymi

Tuollaisesta nyt voi vain haaveilla. Kauniita asioita kuitenkin.

• Anonyymi

Yksi vaikeimmista asioista on varmasti vaikkapa oman lapsen kuolema, ei tuollainen aloittajan esiteinin päiväkirjapohdinta.

• Anonyymi

Masentuneen vastaus. Ei surulla tarvi kilpailla. Lapsena vanhemman menettäminenkin on kamalaa, varsinkin kun jäljelle jäävä vanhempi hallitsee väkivallalla. Itke itkusi ja kärsi menetys, jokaisen suru on omanlainen, narsistiksi ei tarvitse alkaa. Suru ei katoa se muuttaa muotoaan, vain sinä vaikutat siihen millaiseksi se muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentuneen vastaus. Ei surulla tarvi kilpailla. Lapsena vanhemman menettäminenkin on kamalaa, varsinkin kun jäljelle jäävä vanhempi hallitsee väkivallalla. Itke itkusi ja kärsi menetys, jokaisen suru on omanlainen, narsistiksi ei tarvitse alkaa. Suru ei katoa se muuttaa muotoaan, vain sinä vaikutat siihen millaiseksi se muuttuu.

Oho, nyt on keittiöpsykologi lähtenyt liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä elämässä tarvitaan psykologiaa. Myös sitä keittiömallin psykologiaa. Kuinka muuten voisi olla parempi ihminen jollekin toiselle?

sivustalta

• Anonyymi

Miten kuolema liittyy nyt tähän asiaan millään tavalla?

Kuten joku tuossa mainitsikin, niin aivan turha lähteä laittamaan kaipausta ja kuolemaa rinnakkain.

Molemmille on täysin oma paikkansa elämässä ja tuollaisten asioiden keskinäinen vertaileminen on pskamaista.

Tietysti tilannetajua pitää olla.

T. Esiteini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kuolema liittyy nyt tähän asiaan millään tavalla?

Kuten joku tuossa mainitsikin, niin aivan turha lähteä laittamaan kaipausta ja kuolemaa rinnakkain.

Molemmille on täysin oma paikkansa elämässä ja tuollaisten asioiden keskinäinen vertaileminen on pskamaista.

Tietysti tilannetajua pitää olla.

T. Esiteini

Jäin miettimään tuota lapsekkuuden esille nostamista. Tätä korttia käytetään usein, kun halutaan jollain tavalla sivuuttaa se, että on myös älykäs ja verbaalisesti lahjakas, ehkä joillekuille jopa ”uhka” . Ajattelet niin tunteella, ihan lapsellista, onkohan sulla nyt mielenterveydessä vikaa.

Nykyaikuisista monet luulevat tietävänsä tunnetaidoista paljon ja ovat omasta mielestään tunnetaitureita, mutta joutuvat ihan hämmennyksiin, kun kohtaavat meitä, jotka ehkä olemme joutuneet työstämään tunneasioita enemmän ja olemme todenneet, että tunteet saavat näkyä, mitä niitä peittämään.

Keskustelin esiteini kanssasi jo tuossa ylempänä - tunnistitkin varmaan. Nämä kysymykset ovat hirmu mielenkiintoisia. Ohi aloituksesta tämä kyllä menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin miettimään tuota lapsekkuuden esille nostamista. Tätä korttia käytetään usein, kun halutaan jollain tavalla sivuuttaa se, että on myös älykäs ja verbaalisesti lahjakas, ehkä joillekuille jopa ”uhka” . Ajattelet niin tunteella, ihan lapsellista, onkohan sulla nyt mielenterveydessä vikaa.

Nykyaikuisista monet luulevat tietävänsä tunnetaidoista paljon ja ovat omasta mielestään tunnetaitureita, mutta joutuvat ihan hämmennyksiin, kun kohtaavat meitä, jotka ehkä olemme joutuneet työstämään tunneasioita enemmän ja olemme todenneet, että tunteet saavat näkyä, mitä niitä peittämään.

Keskustelin esiteini kanssasi jo tuossa ylempänä - tunnistitkin varmaan. Nämä kysymykset ovat hirmu mielenkiintoisia. Ohi aloituksesta tämä kyllä menee.

No voihan se olla näin. En pidä itseäni älykkäänä. Toisinaan sanon mitä sylki suuhun tuo enkä siis ole suusanallisesti tunnetaitoinen, vaan hyvin monesti väärin ymmärretty.

Toiset nimittäin osaavat suodattaa senkin ja heitä pidän tunne- ja tilannetajuisena. Ehkä kaikista tärkeintä on kuitenkin yrittää olla ihminen ihmiselle. Yrittää kohdata toinen tilanteen mukaisella tavalla.

Olisipa mielenkiintoinen tietää kenen kanssa kirjoitan, jos kerran olen kirjoittanut kanssasi jo aiemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan se olla näin. En pidä itseäni älykkäänä. Toisinaan sanon mitä sylki suuhun tuo enkä siis ole suusanallisesti tunnetaitoinen, vaan hyvin monesti väärin ymmärretty.

Toiset nimittäin osaavat suodattaa senkin ja heitä pidän tunne- ja tilannetajuisena. Ehkä kaikista tärkeintä on kuitenkin yrittää olla ihminen ihmiselle. Yrittää kohdata toinen tilanteen mukaisella tavalla.

Olisipa mielenkiintoinen tietää kenen kanssa kirjoitan, jos kerran olen kirjoittanut kanssasi jo aiemmin?

No tuo raastinrauta-juures-kohta. Kai ketjun aloittaja olet? Tai sitten väsymys vain harhautti jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olis vähettely tai vertailu erilaisten tunteita herättävien surujen välillä .
        Ja jos ihan sinne hulluun ääripäähän mennään niin surunaiheiden kilpailutus yritys trollaus.

Pointi oli että ei oo vain yhtä mielipidettä .
        Ja surureaktiota on monenlaisia
        Jokaisella oma tapansa surra ...
        (Netis on syytä miettiä kun diagnooseja jakelee)
        Ne tunnetta silti kaikki .

Suru on:
        -> Jokin on loppunut tai päättymässä, jotain ei enää ole.
        -> uuteen sopeutumisen vaihe.

Se ihminen joka näkee kaiken tunteteen ja eri syyt niihin vain masennuksena sen kandee tarkistaa on oma mieli ettei se oo lipsumassa depressioon päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen on oman elämänsä psykologi ja minusta tuo on ihan hyvä kirjoitus. Jokaisen suru on omanlaisensa, eikä niitä voi vertailla.
        sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olis vähettely tai vertailu erilaisten tunteita herättävien surujen välillä .
        Ja jos ihan sinne hulluun ääripäähän mennään niin surunaiheiden kilpailutus yritys trollaus.

Pointi oli että ei oo vain yhtä mielipidettä .
        Ja surureaktiota on monenlaisia
        Jokaisella oma tapansa surra ...
        (Netis on syytä miettiä kun diagnooseja jakelee)
        Ne tunnetta silti kaikki .

Suru on:
        -> Jokin on loppunut tai päättymässä, jotain ei enää ole.
        -> uuteen sopeutumisen vaihe.

Se ihminen joka näkee kaiken tunteteen ja eri syyt niihin vain masennuksena sen kandee tarkistaa on oma mieli ettei se oo lipsumassa depressioon päin.

Aamuyön pikkutunneilla väänettu torttu. Pointti on se että kannattaa nukkua niin ei masennu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamuyön pikkutunneilla väänettu torttu. Pointti on se että kannattaa nukkua niin ei masennu.

Se on ihan totta, että elämä voi olla kovin masentavaa jos joutuu venaamaan aamuun, että kehtaaa kommentoida palstaäijän projisointia, ettei vaikuttaisi niin selvästi juuri siltä mitä on. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ole onnellinen että sait edes palstan lakimiehen reagoimaan maailmanymmärrykseesi vai mikä tämä rinnastus ny onkaan

• Anonyymi

Ehkä pitäisi kertoa kohteelle myös, jos molemmat vapaita ja suhtkoht normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi

Mainitsemasi "kohde" kyllä tietää tunteistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä estää..?
        Mulla ja ex rakkaalla jossakin. ....

Muodostui mun fyysiset ongelmat joissa tuli selvä raja vastaan .
        Ei vaan vain voinu , jatkaa kunpikaan ei ois onnellinen .

Eli oon joutunut sivuamaan asiaa ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiva. No, sitten varmaan teillä etenee.

• Anonyymi

Tunnemme toisemme toisiamme silti tuntematta. Tiedän nimensä ja hän tietää omani. Noteeraamme toisemme sanomatta sanaakaan kaikilla noilla käytävillä ja tiedämme sen kumpikin. Välillämme on pitkään ollut erityinen side josta muut eivät tiedä. Huomiotta jättämisensäkin viihdyttää. Hän on kaikkialla, päässäni. Mutta olenko minä kuitenkin vain päiviensä täyte. Olenko pettänyt itseäni. Olen se, jolla on kaikki avaimet ja voin vain odottaa. On myös sovitun ansa, ehkä tulemme parhaassakin tapauksessa jäämään varjoihin.

• Anonyymi

Sä et unohda, etkä pääse koskaan musta eroon ...
      Jaetaan kuule ikuisuuskin ...
      Sinä ja minä .
      Lennänme tähtiin

Naiselta

• Anonyymi

Joko nämä tähtihaaveesi on mies realisoituneet ihkaoikeaksi henkilöksi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiva biisi!

• Anonyymi

Gösta Sungvistilla niitä piisaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

No eikö muka yhteyden pito olisi tärkeämpää mä ainakin haluisin olla mutta susta ei siihen näköjään ole

• Anonyymi

Nyt meni ohi tämä kommentti.

• Anonyymi

Vastaavia asioita on muitakin. Minä olen syntymärumapoika.
      Minuu jo nöyryytettiin alakouluajoista lähtien rumuuteni takia.

Surkeinta tässä oli kun siskoni panikoitui ja painosti kylän tyylikkään poikamiehen puolisokseen.
      Kun ensimmäinen vävyni oli vielä vapaa nuorimies, hän veneenlainausmatkallaan otti minut kiinni.

Hän oli 18v, minä 10, pienikokoinen heikko ja ruma, kuin variksen poika näyttävämpien sisarusteni joukossa.
      Yllytti nuorempaa veljeäni lyömään minua kasvoihin. Kun rupesin rimpuilemaan ja parkumaan, tuleva vävyni sysäsi minut otteestaan maahan.

Tapaus satuttaa minua vieläkin, vaikka vävy menehtyi jo aikaa sitten lapsilauman isänä.
      Voisin käydä lirauttamassa hänen haudalleen. Siskoni saattaa olla samalla hautapaikalla, joten olkoon sitten...

• Anonyymi

Ymmärsinkö tuhannen tarinan mies nyt oikein, että sinulla miehellä on sisaruskateutta suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen?

• Anonyymi

Ei se mene niin. Lopulta sille tunteelle on vaan antauduttava. Lopun elämää ei voi elää tunteiden vastaisesti.

• Anonyymi

Niin tai sitten tilanne on vain niin mahdoton, että on jatkettava matkaa.

• Anonyymi

Mene kotiin?

• Anonyymi

Olen kotona.

• Anonyymi

No miksette sitten ole tai olkaa edes yhteyksissä sekin on jotain mä ainakin tykkäisin olla yhteydessä mutta kun hän ei halua olla mun kanssa yhteydessä no ei sitten kun näyttää olevan niin vaikeeta hänelle

• Anonyymi

En tiedä. Jos tietäisin, niin en täällä olisi.

• Anonyymi

minuun ei ainakaan tehoa tämmöiset. aikuinen ja täysijärkinen ihminen ottaa yhteyttä, eikä itke tämmöisellä palstalla ja hae suhteella sinusta hyvää muille. tai ole mukana tuommoisessa porukassa. itse heitti kaikki roskakoriin jos ikinä mitään halusikaan, oliko taas yx jolla vaan oli tarve väkisin hakea itselle ja muille jotain. eipä tule ikävä tuota aikaa, jolloin "hakattiin" jopa rakkaudellisesta tunteesta. hirveää sakkia ootte.

• Anonyymi

Missä ihmeen porukassa? En ole mukana missään porukassa.

• Anonyymi

Tätäpä lantapalleroa nämä eräät on mies jaksaneet puolestasi pyöritellä

• Anonyymi

eiköhän joskus tekonne elämäänne ui. niin uskon. ihmisillä joilla on tuommoinen pakkomielle tuhota, vainota ja iskeä kiusaa ja muuta joka kohtaan mikä on itselle hyvää, saa sitä varmasti joskus itse. ja se muu myös. ehkä sinne suhteisiinkin, ei varmaan hirmuista rakkauskarmaa tiedossa.

• Anonyymi

Nyt meni ohi tämäkin kommentti.

• Anonyymi

Siltä se tuntuu jos on kiinnostunut ihanasta 50+ miehestä. Tulee nähtyä unia seksistä.

• Anonyymi

Hienoa. Ei koske minua.

• Anonyymi

Mitä väärää siinä on? Oletko itse minkä ikäinen ja sinkku vai varattu? Mikä estää teitä olematta onnellisia yhdessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väärää siinä on? Oletko itse minkä ikäinen ja sinkku vai varattu? Mikä estää teitä olematta onnellisia yhdessä?

Ehkä se ettei toinen halua semmosen kanssa olla kuka tykkää muistakin.En ainakaan halua että se toinen on naapurissani.Harkitsen kun vähintään on 40km väliä minulla ja toisella ja kolmannel.

Että katsoin suu auki rakkaan menevä sen toisen luo niin sydärinhän siitä saa.😭😭😭😭😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa. Ei koske minua.

Hienoa. Ei minuakaan👍

• tiedetään, mutta aina on kuitenkin toivoa... oletko ottanut asian hänen kansaan puheeksi? se voisi ehkä helpottaa oloa. siunattua alkanutta vuotta, aina on toivoa 💖

• Anonyymi

Kiitos. Kaikki kuitenkin menee niin kuin on tarkoitettu. Kuin myös sinne, hyvää alkanutta vuotta! :)

• Anonyymi

Voi sinua, et vain ole ollut kosketuksissa henkilökohtaisesti maanpäälliseen helvettiin. Kevyttä höttöä murheesi.

• Anonyymi

Voi sinua, kun tulet tuntemattomalle tuollaista selittämään. Aivan käsittämätön asenne luulla tietävänsä toisen elämästä ja menneisyydestä jotain.

• Anonyymi

Tiedän. Olen elänyt sellaista elämää jo jonkun aikaa.

• Anonyymi

Suoraan sanottuna, suurinpiirtein ! Sellaista elämä on.

• Anonyymi

Niin se on.. Vaikka ei kai sen tarvisi olla.

• Anonyymi

No miksi et ole sen kanssa äläkä ruikuta kotona

• Anonyymi

Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia.

• Anonyymi

Se on samaan aikaan hirveää ja samalla mukavaa kun alkaa kehittelemään pilvilinnoja yhteisestä elämästä...

• Anonyymi

• Anonyymi

Sun haluama asia. Mut jos se toinen ei halua sinua, niin sun täytyy sopeutua. Ei kenenkään ole pakko viettää sun kans aikaa edes keskustellen jos ei vaan tahdo, ehkä sun naama ällöttää jopa häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun haluama asia. Mut jos se toinen ei halua sinua, niin sun täytyy sopeutua. Ei kenenkään ole pakko viettää sun kans aikaa edes keskustellen jos ei vaan tahdo, ehkä sun naama ällöttää jopa häntä?

Olipa ilkeä kommentti jollekin. Ei ketään voi pakottaa mihinkään, mutta voi olla ihminen ihmiselle.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla enää missään tekemisissä ja en aio häntä häiritä. En tiedä miksi noin itsestäänselviä asioita luettelit.

• Anonyymi

Mikähän mahtanee olla syynä sille että voi viettää aikaasi kyseisen kaltaisen ihmisen kanssa kumpiko se teistä oli kumpi ei osannut arvostaa

• Anonyymi

En osaa vastata tuohon tällä hetkellä.

• Anonyymi

Mitäköhän alottaja tarkoittaa ihannoinisella? Onko se jotain paskantärkeää kekkulointia arvostetussa työssä, ylipäätään statusta vai inhimillisyyttä, hyväsydämisyyttä ja hyvän tekemistä muille. Arvot kun on monilla niin erilaiset.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      266
      5670
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1884
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1700
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1141
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      153
      1036
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1006
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      931
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      911
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      902
    Aihe