Hyvää Uutta Vuotta Laukaan Suomi24-tiimiltä!
Terveisin,
Hirvi-Reijo
Hirvi-Esa
Jorma Kekkilä
Muhamed Abdilrasoon
Said Fuad Ali
Amir El-Hussain
Pekka Tammenoksa
Mirja Minkkinen
Aapeli Mykkänen
Eero Suonio
Johan af Granö
Hyvää Uutta Vuotta vakikirjoittajilta!
4
361
Vastaukset
- Anonyymi
Otahan ne bentsot pipipää
- Anonyymi
Otatko mun paksun suonikkaan kyrvän hetkeksi suuhun, lipaset ensin terskan alta ja sitten otat sen kasipallon kokoisen herkkumutterin KOKONAAN SUUHUN, sitten otan sua korvista kiinni ja hitaasti mutta varmasti pumppaan semmoset spermat sun nieluun että saat tosissasi niellä jos meinaat selvitä, sitten välitupakat ja meet köntilleen ja saat kerrankin kunnolla, sovittu? Voi olla tarvit tämän jälkeen oman bentzoreseptin mutta sehän on sulle tuttu tuote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko mun paksun suonikkaan kyrvän hetkeksi suuhun, lipaset ensin terskan alta ja sitten otat sen kasipallon kokoisen herkkumutterin KOKONAAN SUUHUN, sitten otan sua korvista kiinni ja hitaasti mutta varmasti pumppaan semmoset spermat sun nieluun että saat tosissasi niellä jos meinaat selvitä, sitten välitupakat ja meet köntilleen ja saat kerrankin kunnolla, sovittu? Voi olla tarvit tämän jälkeen oman bentzoreseptin mutta sehän on sulle tuttu tuote.
Mee niuvanniemeen sekoilemaan
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18193495Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391921Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721111- 631031