Poistin numerosi viime vuonna ja siitä lähtien olen uskotellut itselleni, että en välitä sinusta. Sinun toiveiden mukaisesti olen jättänyt sinut rauhaan. Huomaatko, en ole unohtanut sinua? Sanoit, että unohtaisin, jos emme olisi missään tekemisissä. Olit väärässä!
Oletko mies iloinen?
9
635
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sentään ja lämmin leipä!
- Anonyymi
Alkaako tuntua, että kaikesta miehen naisperformaation tarjoamasta runsaudenpulasta huolimatta langat katoaa käsistä?
- Anonyymi
Rakastan sua ja haluan sut joten laita viestiä.
Ei pysty unohtamaan,se on kyllä nähty.- Anonyymi
En voi laittaa viestiä, poistin numeron. Enkä sitä myöskään hae mistään. Joskus pyysin ilmoittamaan, jos hänen mielipiteensä muuttuu. Saan sitä odottaa kuolemaani asti.
- Anonyymi
Tämä voisi olla minun kirjoitus. Täysin samassa tilassa. E
- Anonyymi
Eihän sillä ole mitään väliä mitä sinä siellä mietit. Itse kun unohtaa niin riittää.
- Anonyymi
Hyvä, jos hän on pystynyt unohtamaan minut.
- Anonyymi
Numeroiden poistelijat voivat hävetä käytöstään. Minäkin häpeän varattuun ihastumista.
-rakkausmies- Anonyymi
Pakko poistaa, ettei vaan häiritse. Useamman vuoden jo häiritsin, niin oli pakko tehdä näin. Rakastan miestä, mutta hän ei minua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2497571Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1423981Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1182227Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261667- 471520
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421214Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8963Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958