Poistin numerosi viime vuonna ja siitä lähtien olen uskotellut itselleni, että en välitä sinusta. Sinun toiveiden mukaisesti olen jättänyt sinut rauhaan. Huomaatko, en ole unohtanut sinua? Sanoit, että unohtaisin, jos emme olisi missään tekemisissä. Olit väärässä!
Oletko mies iloinen?
9
686
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sentään ja lämmin leipä!
- Anonyymi
Alkaako tuntua, että kaikesta miehen naisperformaation tarjoamasta runsaudenpulasta huolimatta langat katoaa käsistä?
- Anonyymi
Rakastan sua ja haluan sut joten laita viestiä.
Ei pysty unohtamaan,se on kyllä nähty.- Anonyymi
En voi laittaa viestiä, poistin numeron. Enkä sitä myöskään hae mistään. Joskus pyysin ilmoittamaan, jos hänen mielipiteensä muuttuu. Saan sitä odottaa kuolemaani asti.
- Anonyymi
Tämä voisi olla minun kirjoitus. Täysin samassa tilassa. E
- Anonyymi
Eihän sillä ole mitään väliä mitä sinä siellä mietit. Itse kun unohtaa niin riittää.
- Anonyymi
Hyvä, jos hän on pystynyt unohtamaan minut.
- Anonyymi
Numeroiden poistelijat voivat hävetä käytöstään. Minäkin häpeän varattuun ihastumista.
-rakkausmies- Anonyymi
Pakko poistaa, ettei vaan häiritse. Useamman vuoden jo häiritsin, niin oli pakko tehdä näin. Rakastan miestä, mutta hän ei minua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1255023Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1733752Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463198Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a223168Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut391737Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401279Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun381185Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3041098Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301071- 831036