Olenko therian

Anonyymi-ap

Olenko therian olen aina tuntenut vetoa eläimiin pienempänä ääntelin paljon kuten eläimet luokka toverini sanoivat minua kissaksi/koiraksi olen leikkinyt myös kissa eläintä tykkään fyysistä leikeistä (esim leikki painosta yms ) hautaan lintuja ja tavaroiden suuhun otto on luonnollista kesällä ulkona neljällä jalalla juokseminen on myös mahtavaa talvella ei niinkään tykkään nukkua kippuralla ja kiipeäminen puuhun mahtavaa nautin pellolla ja metsissä olosta en saa kuitenkaan minkään laiska merkkejä menneestä omaan myös tarkan haju aistin.

32

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hautaan siis lintuja ja tykkään leikki painosta sori kirjoitus virheet

      • Anonyymi

        ANTEEKSI SIIS MINÄ JAHTAAN LINTUJA😂


      • Anonyymi

        JA PIDÄN LEIKKI PAINISTA😂(huomaa mitkä sanat ovat hankalia)


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­y­m­f­o­­m­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos sinulla on negatiivistaista puhuttavaa therianeista älä komentoisitä täntnne epäasiallisesti (kiroilu mielenterveyteen liittyviä linkkejä yms)kiitos.

    • Anonyymi

      Minua ei myöskään lika haittaa ja joskus tuntuu päässä niissä kohdissa joissa eläimellä olisi korva niin kutinaa

    • Saatat hyvin olla, etsi vaikka YouTubesta therian meditaatio ja sulje silmät ja yritä kuvitella mahdollista typeäsi ympärillesi. Voit myös tutkia eri eläimiä esim Wikipediasta. Vaikuttaa siltä että voit olla therian mutta mieti sitä tarkkaan. Toivottavasti auttoi ja mukavaa vuoden alkua!

      -sumu

      • Anonyymi

        Kiitos avusta


      • Anonyymi

        Kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos

        Ole hyvä vaan! Mihin tulokseen pääsit? Jos olet therian mikä on typesi?


        -sumu


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Ole hyvä vaan! Mihin tulokseen pääsit? Jos olet therian mikä on typesi?


        -sumu

        Päädyin johonkin koira eläimeen koettuun tai johonkin vastaavaan


      • Anonyymi
        Sumu_therian kirjoitti:

        Ole hyvä vaan! Mihin tulokseen pääsit? Jos olet therian mikä on typesi?


        -sumu

        Sumuuuuu auta muakin, en tiiä oonko therian mut koko ajan tekee mieli olla neljällä jalalla ja alan vaan yhtäkkiä ääntelemään eläinten äänillä. Tunnen oloni rennoksi ja mukavaksi kaverin koirien seurassa. Esim nyt on jotenkin villi olo ja tämä tapahtuu tosin vain kotona, koulussa tuntuu suht paljon ihmiseltä. En oo tietääkseni saanut shiftejä, voiko olla therian ilman shiftejä vai onks niitä pakko olla ollakseen therian🤔🤔 Haluisin niiin kovasti tietää oonko, en kuitenkaan voisi kertoa sitä mun kavereille koska ne vaan nauraa kun yhden mun kaverin sisko ja sen kaveri pomppii maskit päässä😩😤 Voi muutkin auttaa🥺


    • Anonyymi

      perus gen z mielensairastelija

      • Anonyymi

        Itekki kyl kuulut varmaan gen z😑


    • Anonyymi

      Et ole. Olet ainoastaan tyhmä.

    • Anonyymi

      Mä oon Therian kissa musta valkosta jne.

    • Anonyymi

      Jos ei ole positiivista sanottavaa voi häiåyä

    • Anonyymi

      Siis häipyä

    • Anonyymi

      Et ole, olet vain tyhmä.

      • Anonyymi

        En jaksa näitä kiuasaajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa näitä kiuasaajia

        Itse en kiusaa mutta on erittäin selvää että että jos noihin asioihin oikeasti uskoo, se ei ole normaalia vaan pitäisi käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kiusaa mutta on erittäin selvää että että jos noihin asioihin oikeasti uskoo, se ei ole normaalia vaan pitäisi käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.

        Anteeksi mitä!! Olen itse leijonatherian🦁 Therianeiden !ei! todellakaan kuulu mennä puhumaan millekkään ammattilaiselle!! Kaikki uskoo mihin uskoo!! Sinun itse pitäidi mennä puhumaan koska periaatteessa käsket toisten muuttaa heidän tyyliään/elämäntapaansa




        (Jos tekstini loukkaa jotain erittäin paljon olen pahoillani:()

        Kommentoi tähä viedtii jotai jos oot samaa mieltä mun kaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä!! Olen itse leijonatherian🦁 Therianeiden !ei! todellakaan kuulu mennä puhumaan millekkään ammattilaiselle!! Kaikki uskoo mihin uskoo!! Sinun itse pitäidi mennä puhumaan koska periaatteessa käsket toisten muuttaa heidän tyyliään/elämäntapaansa




        (Jos tekstini loukkaa jotain erittäin paljon olen pahoillani:()

        Kommentoi tähä viedtii jotai jos oot samaa mieltä mun kaa!!

        Ei tuo ihan järkevän/terveen ihmisen ajatusmaailmta kuulosta, että uskoo olevansa joku eläin. Haloo, nyt niitä valoja päälle. Kaikki elämäntavat ja uskomukset eivät välttämättä ole yleisesti hyväksyttäviä/lasketa terveeksi toiminnaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mitä!! Olen itse leijonatherian🦁 Therianeiden !ei! todellakaan kuulu mennä puhumaan millekkään ammattilaiselle!! Kaikki uskoo mihin uskoo!! Sinun itse pitäidi mennä puhumaan koska periaatteessa käsket toisten muuttaa heidän tyyliään/elämäntapaansa




        (Jos tekstini loukkaa jotain erittäin paljon olen pahoillani:()

        Kommentoi tähä viedtii jotai jos oot samaa mieltä mun kaa!!

        Olen tasan samaa mieltä!! Therianius on identiteetti, eikä sitä voi muuttaa ammattilaisen kanssa keskustelemalla. (Tai jos voi, niin se on hyvin, hyvin vaikeaa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ihan järkevän/terveen ihmisen ajatusmaailmta kuulosta, että uskoo olevansa joku eläin. Haloo, nyt niitä valoja päälle. Kaikki elämäntavat ja uskomukset eivät välttämättä ole yleisesti hyväksyttäviä/lasketa terveeksi toiminnaksi.

        Therian tietää TODELLA hyvin, että on ihminen. Hän kuitenkin kokee olevansa tietyllä henkisellä tasolla jokin eläin. (Sitä on vähän hankala selittää. Anteeksi, jos kirjoitin huonosti.)

        Ennen kuin tulet tänne, yritä selvittää edes perusasiat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Therian tietää TODELLA hyvin, että on ihminen. Hän kuitenkin kokee olevansa tietyllä henkisellä tasolla jokin eläin. (Sitä on vähän hankala selittää. Anteeksi, jos kirjoitin huonosti.)

        Ennen kuin tulet tänne, yritä selvittää edes perusasiat!

        Ja vitut mitään selvitä. Teillä kaikilla heittää yläkerrassa ihan 100-0. Henkisiin ongelmiin on saatavilla apua, ja on tarjolla tiettyjä lääkkeitäkin.


    • Anonyymi

      Viha momentin lähettäminen on yhtä helppoa kuin kiven heittäminen mereen mutta sen lähettäjä tai heittäjä ei tule ajatelleeksi kuinka syvälle se menee😞

      • Anonyymi

        Niin sen kuuluukin olla, ja upota syvälle.


    • Anonyymi

      Kommentin siis

      • Anonyymi

        Toi on syvältä Ana ihmisten keitä ne on


    • Anonyymi

      mistä tiedän että olen therian

    • Anonyymi

      Ite oon hevostherian ja TIEDÄN VARSIN HYVIN olevani ihminen mutta olo tuntuu jotenkin villiltä, vapaalta ja eläimelliseltä. Pa***t mä välitän teistä kiusaajista,haukkujosta tai muiden tunteiden dissaajista. Te OIKEAT Therianit. Älkää välittäkl kiusaajista ja tehkää mitä sitä omintanne!💪🏻🦊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe