Mitäköhän se johtuu että nykynuoret käyttää huumeita?? Ja sitäkään ei voi yleistää koskemaan kaikkia

Anonyymi-ap

Niin itse olen moneen kertaan ihmetellyt että minkä ihmeen takia nykynuoret käyttää huumeita ja eivätkö he ymmärrä niiden vaaroja ja ylipäätään miten vaarallista niitä on käyttää. Ei tuohon voi muuta sanoa kun käy sääliksi ovat niin väärillä raiteilla. Ja pitäisi päästä eroon kyllä tuollaisista porukoista ja lopettaa ja etsiä parempaa seuraa itselleen.

11

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan totta meidän naapurikaupungista saatiiniso joukko kiinni näitä ostajia, niissä oli vanhoja ja nuoria, pienten lasten vanhempia joten surullista kehitystä maailmassa kun pitää huumeiden varassa elää . Pienten lasten vanhemmat joutuvatmenemään solsiaali huoltoon näistä asioista, ei ole niin varma eyåttä kaikki saavat edes pitää lapsensa. Sillä päihteitä käyttävätihmiset eivät pysty huolehtimaan pienestä kaavasta elämästä

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18193860V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Huumeet antavat niille sen tunteen minkä me muut tunnemme jos jotain on onnistunut elämässä . Kuten yksikin sanoi että kun ottaa huumeita niin tuntuu että velatkin ovat saatavia .joten kyllä näihin asioihin pitäisi yhteiskunnan puuttua ennekö tapa laajenee ettei siihen saa otetta

      • Anonyymi

        Teit aloituksen ja vastasit siihen itse heti perään 2 kertaa!!! Onko sinulla kaikki ihan kunnossa, luuletko olevasi uskottava?

        Suomen haitallisin huume on alkoholi. Järkevämpää sinun olisi saarnata sen vaaroista, se on niin arkipäiväistetty, ettei vaaroja tajuta.

        Monen on syytä olla katkera valtiolle, kun tuota viinamyrkkyä myyvät ja ovat kieltäneet vähemmän haitallisen hampun. Jos sitä olisi saanut Alkosta ostaa, olisi moni typerä temppu jäänyt ihmisiltä tekemättä kännipäissä sekoillessa ja tuhannet haittoihin kuolleet olisivat yhä hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit aloituksen ja vastasit siihen itse heti perään 2 kertaa!!! Onko sinulla kaikki ihan kunnossa, luuletko olevasi uskottava?

        Suomen haitallisin huume on alkoholi. Järkevämpää sinun olisi saarnata sen vaaroista, se on niin arkipäiväistetty, ettei vaaroja tajuta.

        Monen on syytä olla katkera valtiolle, kun tuota viinamyrkkyä myyvät ja ovat kieltäneet vähemmän haitallisen hampun. Jos sitä olisi saanut Alkosta ostaa, olisi moni typerä temppu jäänyt ihmisiltä tekemättä kännipäissä sekoillessa ja tuhannet haittoihin kuolleet olisivat yhä hengissä.

        Minä joka vastasin aloitukseen en tehnyt aloitusta , joten miksi horiset. Kai täällä muutkin saa sanoa sanottavansa asioista ilman että yhdistetään vastaajaa aloittajaa.
        Joten älä leiki selvänäkijä kun et sitä edes ole .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä joka vastasin aloitukseen en tehnyt aloitusta , joten miksi horiset. Kai täällä muutkin saa sanoa sanottavansa asioista ilman että yhdistetään vastaajaa aloittajaa.
        Joten älä leiki selvänäkijä kun et sitä edes ole .

        Kiinni jäit, älä aina yritä valehdella.

        Sinut on helppo tunnistaa kirjoitustyylistäsi, eikä täällä kukaan muukaan täsmälleen sinun kaltainen, saman asian jankkaaja päivystä, siten että heti perään tulee vastaus, sitten latasit vielä yhden jaarittelun edellisen viestin perään 3 minuutissa edellisestä.


      • Anonyymi

        Päihteitä käyttävien ihmisten tuomat harmit, Näiden perheet kärsivät ja varsinkin lasten elämä on ihan helvettiä, ei ruokaa , ei siisteyttä ei hygieniaa,ei turvallisuutta, Kauheaa elämää. ei paljon pahempaa voi olla . SUOMESSA KAUHISTELLAAN ELÄMÄÄ JOISSA OLLAAN SODAN JALOISSA MUTTA EI TÄMÄ OLE YHTÄÄN HELPOMPAA . Kaiken sen lisäksi kärsii naapurit , Kauhea löyhkä siivottomista kodeista ja älämölyt päälle . Sosiaali tädit kauhaen paineen alla kun satoja tapauksia ja henkilökuntaa liian vähän. Henkilökunta monesti saa lokaa ja uhkauksia kun joutuu puuttumaan.poliisit joutuvat usein menemään näiden surkeiden koteihin joissa kohtaavat mitä iljettävimpiä tilanteita ja aina vaan enemmissä määrin. Vankilat täynnä näitä päihteissä tyhmyyksiä tehneitä ja eipä siellä vankilan sisällä useinkaan mikään käyttö loppu. Nämä lapset monesti jatkavat tätä sukurasitetta kun ei ole muuta mallia nähnyt. Monesti on puhuttu kannabiksen hyväksymisestä ja alkoholin kuljettamisesta kotiin. EI MITÄÄN JÄRKEÄ, SOTE ei pysty lisäämään hoitoihin tarvittavaa henkilöstöä ei tiloja ja kaikki maksa mielettömiä summia vaan nyt jo lopetetaan näitä pisteitä. Samalla tilanne pahenee, huumeet ihan pikkulapsille arkipäivää javanhemmat käyttäjät rappiotilassa.


    • Anonyymi

      Koska usein eivät ole saaneet tietoa koulussakaan miten elimistö toimii, ja aivojen toiminnasta ei ollenkaan .
      Joten luulevat olevansa juuri niitä joille ei tapahdu mitään pahaa
      Mutta enemmistö nuorista ei koskaan edes kokeile näitä aineita, koska he ovat saaneet kotonaan jo lapsesta asti infoa mihin huumeet voivat johtaa
      Ennenvanhaan ei sellaista aineita ollut, vaan ” huumaus” otettiin alkoholin avulla ja sekin vei monelta hengen kun saivat alkoholi myrkytyksen .
      Joten luulen että viisaat lapset eivät tunne tarvetta mitenkään näihin aineisiin .
      Mutta myyjälle on tärkeää että on ostajia . Ja siinä ei välitetä pahemmasti jonkun liian nuoren elämän turmelemisesta kunhan saavat rahaa huumeita myymällä .

    • Kaikki tietää vaarat, tosin puhutaan paljon, ettei siihen tai siihen jää kiinni.

      Aloin itse napsimaan oppareita rankan eron jälkeen, 3kk meni sumussa, kunnes tapahtui jotain, että oli aika ryhdistäytyä, tosin oon 40v, enkä nuori, mutta omaan nuoruuteen verrattuna, tänään saat huumeita minuutissa, joka ikisestä paikasta, niitä on paljon, se on kohtuu halpaa, joten käyttö on helppo aloittaa, sitten kun narahtaa kiinni, niin ei enää olekkaan halpaa, mutta helppoutta voisi sanoa pääsyyksi.

      • Anonyymi

        Jos ihmisellä on asiat hyvin, hän ei koske huumeisiin, vaikka niitä olisi kuinka helppo saada.
        Syynä huumeiden käyttöön ei ole saatavuus, vaan ongelmat elämässä, ongelmat oman itsen kanssa, suhtautuminen omaan elämään, itseensä ja muihin.
        Kun mielessä puristaa, mikä on helpompaa kuin paeta pahaa olotilaa, vetää päihdyttäviä aineita, saada pää sekaisin, että tuntuisi paremmalta.
        Se on huijausta, voi olla hetken " lento ", mutta kaikki mielipaha palaa takaisin, ja ennen kuin huomaakaan, voi olla jo koukussa päihteisiin.
        Sitten kun on koukussa, koko se oma elämä vituttaa ja rankasti, ihminen soimaa itseään entistä enemmän, ja kaikki paineet lisänä, jotka tulevat yhteiskunnasta päihdeongelmaisia kohtaan.
        Jos jotain on helppo saada tai helppo tehdä, ihminen tekee kuitenkin itse omat valintansa.


    • Anonyymi

      VIE HELVETISTI RAHAA JUOPPOJEN JA PÄIHDEONGELMAISTEN HYYSÄÄMINen
      , eihän sitä ole varaa hoitaa sairaita eikä vanhuksia jotka sentään ovat maksaneet veroja ja tehneet töitä 6 päivää viikossa.
      JUOPOT JA NARKKARIT tuovat ongelmia itselleen ja läheisillee. säälin kaikkia joilla PIENIÄ LAPSIA jotka joutuvat elämään näisen ihmisten kanssa, He myös ovat naapureiden kauhuja , PITÄVÄT ÄLÄMÖLÖÄ yleensä öisin, LIKAAVAT paikat . HAJOTTAVAT ASUMUKSENSA , paljon yhteiskunnan varoilla siivootaan näiden päihdetyyppien jättämät helvetilliset sotkut ja tehdään kämppiin täysremontteja, eli pelkkiä menoeriä yhteiskunnalle, POLIISEJA TYÖSTÄVIÄ VAARALLISIA HULLUJA, , LAKITUPIEN JA VANKILOIDEN KALIIIIKSI TULEVAT
      YHTEISKUNTAHYLKIÖT. EI KOSKAAN PIDÄ UNOHTAA ETTÄ ETTÄ JEPPE ITSE PIIKITTÄÄ,JEPPE ITSE OTTAA VIINAA JA KALJAA, OMIA VALINTOJA HELVETTIIN JA SITTEN ODOTETAAN ETTÄ JOKU TOINENRUOKKOAA PASKAT HOUSUISTA JA NURKISTA.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe