miksi et ole yhdessä kaivattusi kanssa?
Mikä on se perimmäinen syy
246
3626
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että hän haluaa. Olen yrittänyt näyttää tunteitani ja saada häntäkin tekemään jotain näyttääkseen tunteensa mutta toinen ei taida olla kiinnostunut minusta siten.
- Anonyymi
Kokeilepa semmosta konstia että kerrot suoraan
- Anonyymi
On varmaan jo naimisissa lisäksi olen niin hullu etten itsekään tiedä mitä teen. Nytkin näen varmaan unta.
- Anonyymi
En pidä itsestäni, enkä voi uskoa että kukaan muukaan pitäisi. Torjunta vain vahvistaisi käsitystäni itsestäni ja veisi minut entistäkin syvempiin vesiin.
- Anonyymi
MÄ loukkasin häntä niin monta kertaa, niin syvälle niin suoraan ja niin tuhoisasti.
Hän ei siedä vastaan sanomisia, mun mielipiteitä eikä mun mielipahaa. Näkee vain itsensä ja oman arvonsa,
HÄN ei anna enää anteex.- Anonyymi
Spot on, baby.
- Anonyymi
Kuinka niin? 😪
- Anonyymi
eihän meillä suhdetta ole, hänen peliään viedä täältä paljon ja tehdä muille hyvää. ei ketään suhde minun kanssa kiinnosta tai elämä, vaan tiettyjen naisten nostattaminen ja heidän elämä parantaminen. etsin ne ihmiset muualta jotka haluaa elää meidän elämää. ja pystyy olemaan erossa niiden naisten nostattamisesta. ei kiinnostanut seura niin etsin sitä muualta. ihan yllätyin kun jotkut hakata vai viettää aikaa yhdessä ilman haluavat viedä tai nöyryyttää. ajatella semmoisiakin ihmisiin on olemassa.
- Anonyymi
Liian vahvat tunteet. En hallinnut niitä ollenkaan pääni sisällä ja jouduin lopulta pakenemaan paikalta ;(. Yritin ja halusin jäädä mutten vain kyennyt siihen. Kokemusta sellaisesta asetelmasta ei ole oikeastaan ollut, ei ennen eikä jälkeen. Se saattaa hyvinkin rajoittaa uusia mahdollisuuksia eri ihmisten kanssa koska yhdessä kerrassa oli jo aivan riittävästi kestettävää. Pidentynyt kaipuu jälkeenpäin on ollut kaikkein rankin osuus. Omalla painollaan asiat muka sujuvat mutta joillakin ei ole sitä mitä tarvitaan, mitä ne valmiudet ikinä sitten tarkoittavatkaan.
- Anonyymi
Mä kaipaan yhtä miestä koska kun meinasin kuukauden päästä soittaa ekan kerran hänelle niin tietysti hävitin sen lapun johon numeron kirjoitin ja siinä oli sydän tarra. En ehtinyt ja uskaltanut puhelimeen numeroa laittaa ja muistan numerosta vain alun
- Anonyymi
Elämässä joskus kynnyskysymykseksi voi muodostua asia, joka on muistuttaa enemmän Solipsismia tai dissosiaatiota.
https://youtu.be/AwQ18gWJxmI
.
. - Anonyymi
Varmaan siksi kun maailmani on liian pieni. Olen hyvin rajoittunut osittain siksi kun olen pelokas ja siksi kun ei kiinnosta monet asiat. Emme kohtaa. Mieheltä.
- Anonyymi
Minä nainen voisin sanoa samaa. Valitettavasti ne miehet eivät kotoa tule hakemaan vaikka kuinka toivoisi...
- Anonyymi
Koska mä olen niin saatanan hankala persoona mu mielummin hankala kun onnettomas parisuhtees
- Anonyymi
Koska no minä oon minä vaikee ihminen vaikee kontrolloida
- Anonyymi
Hän ei nähnyt meidän suhdetta sen arvoisena että sen eteen olisi kannattanut nähdä vaivaa. Toisaalta en voinut ajatella suhdetta ihmisen kanssa joka ei arvostanut ja uskonut minuun.
- Anonyymi
Bensa on loppunut keskelle korpea ja asema hukassa. Harhaileminen ja pakkasessa kulkeminen ottaa oman aikansa. Kylmä on, kun toppahousut jäivät kotiin. Kun saan jostain bensaa, niin mietin mihin päin käännän autoni ratin.
- Anonyymi
Hän on varattu. Se on ok. En tahdo sekaantua siihen. Mutta kun toinen vaan jankkaa ja tahtoo jatkaa. Mitä vattua???💩
- Anonyymi
Olen huono sängyssä, useasti todettu. Tykkään muutenkin enenpi koirista. En siis sänkypuuhissa, vaan ihan vaan yleistä harrastamista.
- Anonyymi
Koska tämä on yksipuolista ja epätoivoista se nainen rikkoi minut taas 💔
- Anonyymi
Miten niin rikkoi? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin rikkoi? 🙂
Ehkä tulkitsin väärin. Itse ainakin olen rakastunut, mutta välillä saatan vahingossa korostaa jotain asiaa jonka toinen saattaa ymmärtää väärin. 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin rikkoi? 🙂
Tuli hetkellisesti taas pyörimään elämääni, sekoitti pääni ja rakastuin uudestaan ja sitten hän taas häipyi, typerä kun olen niin oon aina sen naisen vietävissä 😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli hetkellisesti taas pyörimään elämääni, sekoitti pääni ja rakastuin uudestaan ja sitten hän taas häipyi, typerä kun olen niin oon aina sen naisen vietävissä 😵
Samaa jorinaa kuulemma 20-30v,alkavat miehekkeet olla jo vanahpja!
- Anonyymi
Vain toinen rakastui..
- Anonyymi
Koska hän ei ole koskaan ilmaissut mitenkään kiinnostusta. silloin kun koetin lähestyä häntä hän ei ollut samaa mieltä. Hänellä on nyttemmin hyvä elämä kumppaninsa kanssa ja heille onnellista loppuelämää toivotan.
Koska olen ihmisjäte. Ei sen puoleen, en kaipaa enkä ota yhteyttä ihmisiin ketkä ovat jo minut torjuneet. En ole masokisti. Leikkiköön muiden tunteilla.
- Anonyymi
Kyllähän se taitaa olla niin että en vaan kelpaa. Tarvii olla kiltti ja kaikkee..ei se hame.
- Anonyymi
Lähesty toisenlaisia ihmisiä ..
Oot väärässä seurassa
Koska kukaan niistä ei halunnut minua.
Ei hän välittänyt minusta vanhempanakaan. Eikä kukaan muukaan. Paitsi eräs entinen muijakaveri, johon ei oikein tunteet roihahtaneet minulla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei hän välittänyt minusta vanhempanakaan. Eikä kukaan muukaan. Paitsi eräs entinen muijakaveri, johon ei oikein tunteet roihahtaneet minulla.
ei se ei ole teini-ikäisen syytä jos ei syty 50 vuotiaasta miehestä. sä ole t nähnytv netan poikaystävän ja hän tuskin on 50 vuotias
Anonyymi kirjoitti:
ei se ei ole teini-ikäisen syytä jos ei syty 50 vuotiaasta miehestä. sä ole t nähnytv netan poikaystävän ja hän tuskin on 50 vuotias
Juu kyllä minä sen ymmärrän. Vituttaa olla näin vanha ja ruma äijä. Oma elämä on jo entinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu kyllä minä sen ymmärrän. Vituttaa olla näin vanha ja ruma äijä. Oma elämä on jo entinen.
Kyllä nettakin on 30 vuoden päästä viiskymppinen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
no se ei ole mun ongelma
- Anonyymi
Olemme varattuja. Olen yrittänyt viestiä tunteistani. Hänen tunteista en ole varma? N->M ❤️
- Anonyymi
Mistä tiedät oletko varattu hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänet ❤️❤️❤️. Olen varannut itseni hänelle, jos hän haluaisi minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen varannut itseni hänelle! ❤️
- Anonyymi
Sitähän ei auta myönnellä, eikä näillä asioilla niittää tunnustella, todistella tämmöisellä apinat mantereella palstalla, haista paska.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=sCFsgxZ_DCE- Anonyymi
On mies totta, että näissä puheenparsissasi on harvinaisen vähän sisältöä, joten aina ei voi voittaa
- Anonyymi
Hämmennyimme suurista tunteistamme liikaa.
- Anonyymi
Meillä minä hämmennyin ja hän hämmentyi mun käytöksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä minä hämmennyin ja hän hämmentyi mun käytöksestä.
Kyllä hän varmaan hämmentyi myös tunteistaan, ei vain uskaltanut kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän varmaan hämmentyi myös tunteistaan, ei vain uskaltanut kertoa.
Ai, no onpa harmi, jos oikeasti näin oli 💔 ehkä olisin reagoinut asioihin erillä tavalla, jos olisin tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no onpa harmi, jos oikeasti näin oli 💔 ehkä olisin reagoinut asioihin erillä tavalla, jos olisin tiennyt.
Mä kiinnostuin heti mutta hävitin lapun johon kirjoitin numeron ja joku oli vienyt alkuperäiset laput joihin hän oman numeron kirjoitti. Kaipaan niin kovasti ja ymmärrän että hän lähti mutta se jäi harmittamaan. Kunpa tapaisin uudelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kiinnostuin heti mutta hävitin lapun johon kirjoitin numeron ja joku oli vienyt alkuperäiset laput joihin hän oman numeron kirjoitti. Kaipaan niin kovasti ja ymmärrän että hän lähti mutta se jäi harmittamaan. Kunpa tapaisin uudelleen
Kyllä meillä oli hetken jopa yhteys. Toivottavasti näette uudestaan ja samaa toivoin meille.
- Anonyymi
Se ei halua enää. On tietenkin perhe jo enkä yritä itseäni tyrkyttää.
Unohdan siis miehen ja katson mitä huominen eteeni tuo.. - Anonyymi
voin puhua vain omasta puolestani ja minua ovat suunnitelmat ylipäänsä aina kammoksuttaneet, että luotaisiin odotuksia mitä se oleminen pitäisi sisällään, teleofobiaa kuulemma, siinä on se epävarmuus, epäonnistuminen ja kontrolloimattomuus ja niin se päättyminen
- Anonyymi
Koska hän lähti. Ei palannut. Kielsi ottamasta yhteyttä. Siispä en ota. En edes tiedä, missä hän on ja mitä tekee ja onko elossakaan. En voi kuin vain ikävöidä. Kuin joutsen, joka menettää sen kumppaninsa eikä halua enää ikinä löytää toista siihen tilalle. Sama meininki täällä.
- Anonyymi
Jos et mies uskalla suhteessa edetä niin jätä se nainen rauhaan. Ihan kamalaa roikkua löysässä narussa
- Anonyymi
Mikäli menetän sairaan kumppanin, uutta en ota tilalle vaan jatkan sitä elämää, jota olin ennen sitä. Yksinkertaisesti, koskaan olisi pitänyt mennä mihinkään suhteeseen.
, takavasemmalta oikealta,keskeltä - Anonyymi
talvi
https://youtu.be/WQVS7Wv8pNo
ja kylmyys.- Anonyymi
💋💋💋
- Anonyymi
Hän ei halua nähdä eikä näköjäänkään pitää yhteyttä niin antaa sitten olla vaan
- Anonyymi
Hän itse tuhoaa itseään, minua siitä syyttäen. Ei ole minulla mitään väliä, vaikka hän oli kaikkeni. Hän ei halua.
- Anonyymi
Asia selvä loppuun käsitelty.
- Anonyymi
Hän valitsee muut ennen minua. Eikä siinä mitään, ymmärrän kyllä hyvin. Ei minulla ole oikein mitään tarjottavaa.
- Anonyymi
En tiedä kuka sinä olet mutta minä valitsen yhä edelleen hänet, vaikka hän niin helposti muuta luulee. Hän on minulle rakas ja tärkeä mies.
Tämä naiselta miehelle.
- Anonyymi
Hänellä omat ongelmansa. En jaksa roikkua epäselvässä tilanteessa ja rikkoa itseä lisää...
- Anonyymi
Yhteen päädytään
Jee jee
- Anonyymi
Ei me kai riittävästi sitten kuitenkaan...olenko rakastunut rakastumiseen. En tiedä. Aina, kun päätän jotain, menee kaikki pilalle. Päätin kauan sitten, että seuraavan kerran kun nähdään, kutsun kahville. Olin varma asiasta. Seuraava kerta kun näin hänet, meni niin pitkälle, että missään ei ollut enää järkeä. Sitten päätin halata. Taas ehti kulua niin pitkä aika, ikuisuus, että syy halata ehti vanheta. No mutta nuokaan aloitteet tuskin olisivat muuttaneet mitään. Näin on kai parempi. Ei ole tarkoitettu ilmeisesti. Parempi uskoa kohtaloa.
- Anonyymi
Hän ei ole kiinnostunut minusta samalla tavalla kuin minä hänestä.
- Anonyymi
Ollaan eri huoneissa
- Anonyymi
Mä oon liian fyysisesti rattunu,köyhä,luova , itsekäs ja oikeudenmukainen olekseni kenenkään oma...
En vaan enää varmaan sopeutuisi parisuhde elämäänkään
Enkä tosiaankaan olisi ollu kotiäiti perheenäiti
lastenkasvattaja materiaalia ...
Oon jotain muuta- Anonyymi
Tuo sun kirjoitus oli kuin minun kynästäni loihdittu.
Täytyy olla miehessä kyllä todella paljon rakkautta jos jaksaa minunlaisen kanssa.Toisekseen miehen pitää olla myös vähemmän rasittava eläjä.
Seurustelu onnistuu vain jos molemmat asuu erikseen ,vaikka paritalo.
- Anonyymi
Huone sataviis ja kuus.
- Anonyymi
Onko nyt huoneessa?
- Anonyymi
Stalkkerin kamera kuvaa toisen asunnon huoneita,ilmeisesti naapurini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkerin kamera kuvaa toisen asunnon huoneita,ilmeisesti naapurini.
Eeeksss
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Joo,mutta aamulla oli jalanjäljet mitkä taas paljasti.
- Anonyymi
Mikähän tuo olisi?
- Anonyymi
Perimmäinen syy?
- Anonyymi
Sisimmäinen, olennaisin, perustavanlaatuisin.
- Anonyymi
Emme saaneet mahdollisuutta. En kertonut hänelle tunteistani, enkä tiedä hänen. En saa enää yhteyttä, jotta voisin kertoa kaiken.
- Anonyymi
Sama tilanne. Koska ikävä ei laannu, jatkuu vain valtavana, olen mielessäni kirjoittanut hänelle kirjettä. Uskon, että vahva tunne oli molemminpuolinen, mutta välillämme oli liian isoja esteitä. . Osoitteensa kyllä tiedän, mutta muuten meillä ei ole yhteyttä. Luulen, että sen kirjeen vielä oikeasti lähetän, kun aika on juuri oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne. Koska ikävä ei laannu, jatkuu vain valtavana, olen mielessäni kirjoittanut hänelle kirjettä. Uskon, että vahva tunne oli molemminpuolinen, mutta välillämme oli liian isoja esteitä. . Osoitteensa kyllä tiedän, mutta muuten meillä ei ole yhteyttä. Luulen, että sen kirjeen vielä oikeasti lähetän, kun aika on juuri oikea.
Haista vetelä ripuli paska ja lopeta toi paskan jauhaminen! Äläkä puutu toisten asioihin, ilman lupaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vetelä ripuli paska ja lopeta toi paskan jauhaminen! Äläkä puutu toisten asioihin, ilman lupaa!
Sä olet idiootti. Miten tuo kirjoittaja puuttuu toisten asioihin?? Omasta elämästään kirjoitti.
- Anonyymi
Hän ei halua olla yhteydessä kanssani no eipä sille mitään voi kuolema korjaa jossain kohtaa vanhana sitten on enää vaikeeta ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Ei ole vielä kaivattua, olen kiinnostunut muutamasta suunnilleen ikäisestäni. Haluan että mies tekee aloitteen, vaikka lenkillä ollessani, jotta olisi mahdollista ruveta tutustumaan.
- Anonyymi
Varoitus!Tämmönen ohje aiheuttaa muille lenkkeilijöille ahdistelua.Älkää uskoko tuota.Ketään ei saa mennä häiritseen lenkillä ollessaan.Ehkä silloin jos lenkkeilijällä on ystävä mukana voi häntä tuossa mielessä lähestyä.Yksinäisiä lenkkeilijöitä ei saa häiritä.
- Anonyymi
Naapurissa asuu kyyläävä ,juoru "mummo" ,siksi emme voi olla.
Yritämme savustaa poikien kanssa sen pois.
Myös suunnitelmissa on kaivattuni ja hänen puolisonsa muuttaminen tämän "mummon"tilalle.Näin helpottuisi kanssakäyminen kaivattuni kanssa.- Anonyymi
Aaa,teillä oli siis tämä polyeerinen suhde järjestely jos ymmärsin oikein?
Hankala homma.Oletko varma että tämä mummo on niitä juoruajia?Oletko jutellut hänelle?
Ennakkoluulo voi olla väärä.Hän voi hyvinkin ymmärtää nykynuoria.
Ehkäpä tämä mummo taas on aistinut teistä vihamielisyyden ja halukkuuden häätää hänet pois ja on kärtynen siitä teille eikä muusta syystä????Ehkei mummo halua muuttaa pois hyvästä asunnostaan teidän vuoksi???
Tuossa laitoin eri skenaariot mikä voi mättää.
T."Papparainen"
- Anonyymi
Varattu ja kevytkenkäinen.
- Anonyymi
No minä en ainakaan ole. Se että koen yhden miehen erityiseksi minulle ei tee minusta kevytkenkäistä. Tämä on minulle ensimmäinen kerta ja ensimmäisen kerran koen olevani oikeasti rakastunut. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä en ainakaan ole. Se että koen yhden miehen erityiseksi minulle ei tee minusta kevytkenkäistä. Tämä on minulle ensimmäinen kerta ja ensimmäisen kerran koen olevani oikeasti rakastunut. ❤️
Kerro vähän lisää. Mistä tunnette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vähän lisää. Mistä tunnette?
Töistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla erityinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla erityinen
Hän on samanlainen, erilainen ja koen selittämätöntä vetoa ja yhteyden hänen kanssaan. 😍 tiedä sitten sitä onko se vain minun puolelta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on samanlainen, erilainen ja koen selittämätöntä vetoa ja yhteyden hänen kanssaan. 😍 tiedä sitten sitä onko se vain minun puolelta..
No kysy siltä
- Anonyymi
Vapaa ja hauska
- Anonyymi
A- seksuaali (kuka ei kaipaa muuta seksiä, kun ainoastaan oman käden avulla ja silloin tällöin).
Ja sitten olisi mies kuka haluaisi seksiä ihan normaalisti.
Niin ne yhdessä valitettavasti ei toimisi pidemmän päälle.
Se on perimmäinen syy siihen - Anonyymi
Kova naistenmies joka ei keinoja kaihda, jotta pääsisi pukille. Keinoina on loputon kehuminen, rakkauden tunnustus ja hellä kohtelu. Pelimiehellä on usein monta naista kehissä, mutta pitää huolen, etteivät neitoset tiedä toisistaan. Pelimiehellä on rakkautta kaikille ja sitä hän jakaa kaikille silmäämiellyttäville naisille. Pelimes on yleensä hyvännäköinen ja on ymmärtänyt, että kannattaa antaa hyvän kiertää.
"Sähän oot oikee pelimies, toihan on jo kolmas tytsy tän illan aikana "!- Anonyymi
Pääseekö pantteri pilkuistaan? Minä uskon mitä olen läheltä katsonut useampaa ystävää, niin se on mahdollista. Jos pelailee, niin ei rakasta oikeasti.
Aito rakkaus voi parantaa ikuisen pelimiehen tai - naisen. Tämä kuitenkin vain läheltä seurattua kokemusta. Joskushan ihmisestä voi tulla peluri traumaattisten kokemusten kautta. Mikäli eheytyy (ja haluaa eheytyä) niin on aivan mahdollista olla yksiavioinen.
- Anonyymi
Emme ole yhdessä, koska olen hänen mielestän vaikea ja hän ei halua ongelmia. Ja lopulta yksipuolistahan se olikin..💔
- Anonyymi
Ai, voi vai ?
Pelaajia riittää, tuttuja mulle ne miehet.- Anonyymi
Täytyy muistaa ....
" Koirat eivät koskaan pure vaan miehet "
- Marilyn Monroen sanoin
- Anonyymi
En oo pelannut kenenkään kanssa.
Kirjoitellut ja huomannut että täällähän on hyviäkin tyyppejä tai sit huijareita.
Hieman katsastellen tai rennosti vaan. - Anonyymi
- Anonyymi
Vastaisin tähän Kyllä tahdon <3
- Anonyymi
Koska mä oon niin luma ja mulla on ällä vikakin🤣
- Anonyymi
Niinhän sä oletkin tosi ruma kun sun perse roikkuu, kävellessä huomaa sen. 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä oletkin tosi ruma kun sun perse roikkuu, kävellessä huomaa sen. 🤣🤣
Ällä vika ihana
Sun tuotemelkki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällä vika ihana
Sun tuotemelkkiOlin lapsena äs vian takia puheopetuksessa
Ois voitu antaa monesta muusta jutusta ohjausta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällä vika ihana
Sun tuotemelkkiSulla on sun vanhan piian kottero , ääni joka inisee.
- Anonyymi
Ajattelin että hän nauraisi vain minulle jos kertoisin mitä tunnen.
- Anonyymi
Entä sitten? Saisit ainakin varmuuden ja elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten? Saisit ainakin varmuuden ja elämä jatkuu.
Oikeastaan vielä isompi riski siinä ettei se nauraisikaan. Mitä sitten tapahtuu. En mä halua varmuutta.
- Anonyymi
Mun täytyy sit lopettaa nauraminen kokonaan ni oisko se hyvä merkki häh👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun täytyy sit lopettaa nauraminen kokonaan ni oisko se hyvä merkki häh👌
Ois. En ymmärrä mitä hauskaa sun elämässä voi olla muka olla ilman minua 🤔
- Anonyymi
Koska mul on syöpä
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Niin minullakin.Minä en vaan toitota sitä joka tuutissa kuten sinä säälipisteen kerääjä.Poltat tupakkaakin kuin korsteeni eli et oikeasti ole kovin sairas,tais olla hyvälaatuinen kasvain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Saiko sinulta heti sääliä??Älä mene lankaan sillä on hyvänlaatuinen kasvain joka leikattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko sinulta heti sääliä??Älä mene lankaan sillä on hyvänlaatuinen kasvain joka leikattiin.
Sillä? Hyvänlaatuinen? No mulla ei vielä ole leikattu... etkä voi tietää muutenkaan toisten minkälaatuisia ovat. Ja kaikkeen ei liity millään tavalla tupakointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä? Hyvänlaatuinen? No mulla ei vielä ole leikattu... etkä voi tietää muutenkaan toisten minkälaatuisia ovat. Ja kaikkeen ei liity millään tavalla tupakointi.
Aivan mutta nyt on todisteet että syöpää on paljon ja voidaan parantaa aika monet.
- Anonyymi
Eihän se syöpä rakkautta estä. M V?
Siihenkö se loppuu?
Sä et rakkaudesta tiedä mitään.
- Anonyymi
Se suuttu ja veti herneen nenään jostain🤷♀️
- Anonyymi
en itseasias tiedä, varmaa se ku ei oo mulle mitää "yhtä" tiettyy kaivattuu, ja en oikeestaa uskalla laittaa ees viestii
- Anonyymi
Tuo muuten on ISO ESTE,se että on monta rautaa tulessa.Omapa on elämäs.
- Anonyymi
Toivon että jossain tiemme kohtaa jos olemme toisillemme tarkoitettuja❤️
En saa häntä mielestä/haaveistani
Tuntui niin oikealta se pieni ajanjakso jolloin sain tutustua häneen vaikka vain vähä- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Sama. Tiedän että palaan vielä sinne missä kohdattiin. Aika piankin. Tunnuit oikealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Yhdelle miehelle❤️
- Anonyymi
Minun mielitettyni on niin kylmä ikijäätynyt vanha kone, että häntä ei enää kannata lämmittää yhden näin pienen, kurtuisen ja pahan hajuisen nakin takia. Sen takia emme ole enää yhdessä.
- Anonyymi
Koska minulla ei ole työpaikkaa paikkakunnalla jolla hän asuu.
- Anonyymi
Meillä tuli riita halkojen kantamisesta.
- Anonyymi
Hän ei luota minuun. Luulee että olen väkivaltainen tai jotain hän jollain tapaa pelkää minua.
- Anonyymi
Haluaisin kuulua hänen elämäänsä mutta en heidän. Toisin sanoen odotamme tulevaisuudelta eri asioita.
- Anonyymi
Aina ihmettelin Melkkiä
Saarta
Että mitähän tarkoittaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ihmettelin Melkkiä
Saarta
Että mitähän tarkoittaaNyt en ymmärtänyt. Edellinen.
- Anonyymi
Ikäero taitaa olla.
- Anonyymi
Juu ja se ettei hän edes haluaisi minua.
- Anonyymi
Sekös se sit olikin? Nainen antoi minun ymmärtää kylläkin, ettei se ole mikään este eikä olevinaan haitannut ikinä suhteemme aikana.
No tulipahan tämäkin nyt sit selville.
Kiitti vitusti vai miten se oli.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti se, ettei hän tahtonut minua sitten lopulta💔
- Anonyymi
Tahdoinpas.Mutta lähdin kotiin( et ole hän täällä)
- Anonyymi
Sen tietää ainoastaan hän (mies).
- Anonyymi
Enpäs tiedä.
- Anonyymi
Kasa väärinymmärryksiä ja loukkaantumisia. n->m
- Anonyymi
Kyttäämistä kameralla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyttäämistä kameralla .
Miten kamerall kytätään? Instassa vai?
- Anonyymi
Kysy naiselta
Jos nainen jättää jokin mättää? - Anonyymi
Paljon ristiriitaisuuksia. Yllättävä kiinnostus monelta taholta, jopa samaa sukupuolta olevilta, ei hyvä. Mukana tarpeeksi sotkijoita. Tehnyt varovaiseksi ja epävarmemmaksi.
- Anonyymi
Se, että hän ei halua olla kanssani. Perimmäinen syy, jolle en mahda mitään.
- Anonyymi
Taisi loppuen lopuksi kyse olla seksistä. Mutta sitten vanhemmalla naisella meni pupu pöksyyn😘. Muutaman kerran tuijotti mun penistä👍 Huomasin kyllä
- Anonyymi
Tämä on yks stalkkerimies, joka jonain päivänä loistaa valokeilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on yks stalkkerimies, joka jonain päivänä loistaa valokeilassa.
Men vittuu stalkkeireds kans tai tuu sanoo suoraan asiat kasvotusten .mun hartoat kestää jos et kestä nainen totuuta pidä tunkkis älä mun kans ala leikkii nyt nukkuu huomenna tiedär missä olen tule sit selvittää asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men vittuu stalkkeireds kans tai tuu sanoo suoraan asiat kasvotusten .mun hartoat kestää jos et kestä nainen totuuta pidä tunkkis älä mun kans ala leikkii nyt nukkuu huomenna tiedär missä olen tule sit selvittää asiat.
Unohtu kirjoitin ton kyse seksistä kommentin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata mennä tuon jätkn luo se saa kiksit just siitä et menis edes päivää sanoo...on ruma ja hirveet luulot itsestä.
- Anonyymi
Välimatkaa yli 500 km
- Anonyymi
Hidaste, ei este. Jos tunteita molemmilla.
- Anonyymi
Mies on varattu.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Kenelle sydän kuuluu sille on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Kenelle sydän kuuluu sille on varattu.
Voi kun kaikki ajattelisi näin. Ihmistä eivoi omistaa.
- Anonyymi
Lähestymiskielto.....
- Anonyymi
En saa tarpeeksi piparia, joten halukkaampi kumppani hakusessa.
- Anonyymi
Sen kun tietäisin niin en varmaan olisi tässä.
- Anonyymi
Olemme tahoillamme molemmat varattuja. Siltikin tunteet ovat vahvat.
- Anonyymi
Onko se todella este jos rakastatte toisianne? ☺️ en ymmärrä.
- Anonyymi
Juuri näin👍
- Anonyymi
Hän ei tiedä tunteistani, ellei ole palstaa tarkasti seurannut viime aikoina. Säälittävää? Joo, mutta elettyä elämää sen verran takana että ei paljon hetkauta.
Ja vaikka tietäisikin, ei mulla ole mahdollisuuksia häneen.- Anonyymi
Miksi sinulla ei ole mahdollisuuksia häneen? Et voi oikeasti tietää jos et yritä ja kysy! ☺️
- Anonyymi
Niitä on muutamia. Kaikki on varattuja joten peli loppuu siihen. Yhtään kiinnostavaa vapaata en ole tavannut.
- Anonyymi
Vanha voin olla ja olenkin,mutta en mikään nimeltä mainitsematon h koskaan .Miehet ketkä nimittelee naisia niin,saa mennä menojaan.
Paska päivä muutenkin,vielä jos joku nimittelisi, ,ei hitto.. Tukea ja kannustamista ihminen kaipaa,eikä nälvimistä.
Onneksi en enää kaipaa ketään miestä. - Anonyymi
Hän kuoli. Eipä siinä voi yhteyttä pitää. Naimisiin kun menin, niin luulin ettei koskaan tarvi ajatella sinkkumarkkinoita. Mites sitten kävi..
Haikailen nuoruuden rakkauden perään. Ei saisi koska hän on onnellisesti naimisissa. Käyn välillä katsomassa hänen kuvaa netissä, koska on työn puolesta julkisuudessa. Mietin miksi kävi niin kuin kävi? Ehkä sitten joskus toisessa elämässä. Tätä miestä olen kaivannut usein. Meillä oli niin kivaa nuorena..
Olen kyllä deittisivulla jutellut muutaman fiksun kanssa. Osa heistä vaan veikenee, katoaa... tai vastaavat kohteliaasti parilla sanalla.
Olen ihan fiksu koulutettu nainen. Juoppoa ja epäsiistiä miestä en huoli. Myöskään nikotiinipetterit ei kiinnosta. Sitten on näitä täysin elämänhallintansa menettäneitä risupartoja. Niitä olisi kyllä äpit pullollaan.
Ollaan yksin ja halataan illalla pötkylätyynyä. Siihen se elämä menee.- Anonyymi
Olen niin pahoillani. Osanotto🙏 - sivusta
- Anonyymi
Jallu
- Anonyymi
Hän löysi lomamatkaltaan mieluisamman kumppanin ja alkoi olemaan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Alkuun on hän mukava mutta jossain kohtaa hän kääntyy sulkeituneiseksi en jaksa enään tälläistä toimintaa häneltä eli antaa olla
- Anonyymi
Et ehkä osaa tulkita. Ehkä hän ei koskaan ole ollut mukava
- Anonyymi
sairaudet ja muiden ihmisten tragediat pysäyttivät kaiken.
- Anonyymi
En ole tarpeeksi elämää nähnyt, hänen mielestään. En ole nuori enää, mutta en tarpeeksi vanhakaan..🤷♀️
- Anonyymi
Onko sanonut näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sanonut näin?
Joskus näin sanoi, luulin vitsiksi. Mutta on valjennut tässä matkan varrella että ei taida ollakaan.
- Anonyymi
Miestä ei kiinnosta
Ihastun aina vääriin ja ulottumattomissa oleviin ihmisiin.
- Anonyymi
oot sä oikeesti jani yllättynyt ettei 17 vuotias netta ollut ihastunut suhun, olet häntä 32 vuotta vanhempi ja kuvittelit että hänellä on tunteita sua kohtaan
Anonyymi kirjoitti:
oot sä oikeesti jani yllättynyt ettei 17 vuotias netta ollut ihastunut suhun, olet häntä 32 vuotta vanhempi ja kuvittelit että hänellä on tunteita sua kohtaan
Sillä seikalla ei nyt tässä merkitystä, koska tarkoitin että joka kerta ihastun sellaisiin joihin ei ole mitään realistisia mahiksia. Aina kyseessä on joku porvarin kaunis neito
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sillä seikalla ei nyt tässä merkitystä, koska tarkoitin että joka kerta ihastun sellaisiin joihin ei ole mitään realistisia mahiksia. Aina kyseessä on joku porvarin kaunis neito
no kerro jani kuka oli ennen nettaa sun ihastus
Anonyymi kirjoitti:
no kerro jani kuka oli ennen nettaa sun ihastus
Oon ollu ennekin ihastunut kassamuijiin. Ne on vaan menneet ohi sitä mukaan kun ovat lähteneet pois. En muista kaikkien nimiä, enkä halua tässä niitä kertoa vaikka muistaisinkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oon ollu ennekin ihastunut kassamuijiin. Ne on vaan menneet ohi sitä mukaan kun ovat lähteneet pois. En muista kaikkien nimiä, enkä halua tässä niitä kertoa vaikka muistaisinkin.
mikäs niistä kassa työntekijöistä tekee niin erilaisen kuin muista?
Anonyymi kirjoitti:
mikäs niistä kassa työntekijöistä tekee niin erilaisen kuin muista?
Nuoria ja siten nättejä yleensä. Ei se itse työ siinä muuten, mutta en minä missään muualla näe naisia. Siinä yksi syy varmasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuoria ja siten nättejä yleensä. Ei se itse työ siinä muuten, mutta en minä missään muualla näe naisia. Siinä yksi syy varmasti.
miten netta erosi muista. ai niin kun se hymyili sulle eikä tiennyt että olet ihastunut siihen jo aikasemmin
Anonyymi kirjoitti:
miten netta erosi muista. ai niin kun se hymyili sulle eikä tiennyt että olet ihastunut siihen jo aikasemmin
Ei siihen pelkkä hymy riitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei siihen pelkkä hymy riitä.
miten hyvin sä tunsit netan ennen sun ihastumisilmoitusta
Anonyymi kirjoitti:
miten hyvin sä tunsit netan ennen sun ihastumisilmoitusta
Miksi kysyt tätä aina uudestaan? Ei tässä ole mitään järkeä. En ole tuntenut ketään koskaan. En tunne nykyisinkään yhtäkään työkaveria. Tuntuu ettei kukaan haluakaan edes tuntea. Ihan saan yksin olla aina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi kysyt tätä aina uudestaan? Ei tässä ole mitään järkeä. En ole tuntenut ketään koskaan. En tunne nykyisinkään yhtäkään työkaveria. Tuntuu ettei kukaan haluakaan edes tuntea. Ihan saan yksin olla aina.
kun sä puhut että sulla on monia ihastuksia ollut mutta olet kaksi vuotta vaan netasta täällä kirjoittanut
Anonyymi kirjoitti:
kun sä puhut että sulla on monia ihastuksia ollut mutta olet kaksi vuotta vaan netasta täällä kirjoittanut
Niin koska se nyt sattui olemaan yksi ylitse muiden. Toisekseen palsta jotenkin ruokki sitä. Siihen saakka kunnes totuus valkeni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Sellaista se on kun ei päässyt yli.
et ole päässyt vieläkään.
Anonyymi kirjoitti:
et ole päässyt vieläkään.
Vähitellen kuitenkin. Kyllä tajuilen asioita nyt paljon paremmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vähitellen kuitenkin. Kyllä tajuilen asioita nyt paljon paremmin.
hyvä.koska sä et merkkaa netalle mitään
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tajuan kyllä myös sen.
Onko tuo kirjoittaja joku sun ex joka katkera, suorastaan vittuilee täällä sulle? Tää kommenttini poistuu täältä vain...
Nainen sivusta Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kirjoittaja joku sun ex joka katkera, suorastaan vittuilee täällä sulle? Tää kommenttini poistuu täältä vain...
Nainen sivustaEi minulla ole sellaisia exiä jotka olisivat minulle katkeria mistään... En todellakaan tiedä kuka hän on. Hän on ottanut asiakseen, valvoa minua täällä, etten vahingossakaan kerro ihastuksestani mitään... Eikä minulla ole ollut tarvetta kirjottaakaan, kun ei olla tekemisissä.
- Anonyymi
Mun ex on estänyt mut täysin. Sen takia mä puran ikävääni täällä. Eikö tää palsta juuri sitä varten ole??! Nainen sivusta
P.s se katos ku on niin ettei ne tunteet häviä ja kuole toisen ihmisen käskystä ja jokaisella on oikeus kaivata ketä kaipaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ex on estänyt mut täysin. Sen takia mä puran ikävääni täällä. Eikö tää palsta juuri sitä varten ole??! Nainen sivusta
P.s se katos ku on niin ettei ne tunteet häviä ja kuole toisen ihmisen käskystä ja jokaisella on oikeus kaivata ketä kaipaa!Jatkan vielä. Kyllä minä toivoisin kaipuun ja rakkauden huudot perääni exältäni, ennemmin ku vihan ja nälväämisen!
Anonyymi kirjoitti:
P.s se katos ku on niin ettei ne tunteet häviä ja kuole toisen ihmisen käskystä ja jokaisella on oikeus kaivata ketä kaipaa!Mutta miksi kaipaat exääsi? Eikö exä ole ihan syystäkin exä? Ymmärrän jos sut on vasta hiljalleen jätetty. Olen pahoillani, jos on niin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta miksi kaipaat exääsi? Eikö exä ole ihan syystäkin exä? Ymmärrän jos sut on vasta hiljalleen jätetty. Olen pahoillani, jos on niin.
Kaipaan koska rakastan. Mut jätettiin monen vuoden jälkeen kuin teini ihastus tekstiviestillä... Ilman järjellistä syytä, täys esto päälle... Se kaikki rikkoi sydämeni, ja sairastuin muutenkin. mutta rakkaus ei ole hävinnyt eikä ikävä. Kaikesta on liki puoli vuotta, en pääse yli.
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan koska rakastan. Mut jätettiin monen vuoden jälkeen kuin teini ihastus tekstiviestillä... Ilman järjellistä syytä, täys esto päälle... Se kaikki rikkoi sydämeni, ja sairastuin muutenkin. mutta rakkaus ei ole hävinnyt eikä ikävä. Kaikesta on liki puoli vuotta, en pääse yli.
Ymmärrän tuon, miten se ylipääseminen on silloin vaikeaa, kun kaikki loppuu yks kaks seinään ja kun sulla vielä tunteet on olemassa. Se vie tavattoman pitkään joskus. Minulla avioerosta ylipääsy vei 7 vuotta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ymmärrän tuon, miten se ylipääseminen on silloin vaikeaa, kun kaikki loppuu yks kaks seinään ja kun sulla vielä tunteet on olemassa. Se vie tavattoman pitkään joskus. Minulla avioerosta ylipääsy vei 7 vuotta.
Eli ei näy tunnelin päässä valoa varmaan minullekaan sitten enää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mutta ethän sä rakastanut sun vaimoasi edes
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei näy tunnelin päässä valoa varmaan minullekaan sitten enää.
Aika vähän näen mahdollisuutta, että exä palaisi... ja toisaalta mieti nyt sitäkin, miten tylsästi hän sinulle teki? Ei tuollainen ollut millään tavalla reilua sinua kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
mutta ethän sä rakastanut sun vaimoasi edes
Kyllä rakastin ja rakastin perhettäni. En halunnut sen hajoavan. Lapsetkin oli vielä pieniä silloin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä rakastin ja rakastin perhettäni. En halunnut sen hajoavan. Lapsetkin oli vielä pieniä silloin.
mutta sä olet sanonut ettet ollut intohimoiseti rakastunut sun exään
Anonyymi kirjoitti:
mutta sä olet sanonut ettet ollut intohimoiseti rakastunut sun exään
Niin, en minä häneen ollut ihastunut, mutta aloin jostain syystä kuitenkin hänen kanssa olemaan. Juttu luisti kuitenkin hyvin. Minut oli jätetty reilu vuosi ennen kuin entinen vaimo bongasi minut. Tuli vaan sopivalla hetkellä juttelemaan. Oli minulla samaan aikaan kiikarissa eräs nainen johon olin ihastunut, paikassa jossa opiskelin silloin, mutta en uskonut että siitä olis mitään tullut. Ja samaan aikaan tein siitä sitten mustasukkaisen... Opiskelu aikaan oli ainakin 3 kiinnostunutta naista. Eksä tuli kutenkin valittua sitten. Myöhemmin miettinyt, että jos olisinkin valinnut toisin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika vähän näen mahdollisuutta, että exä palaisi... ja toisaalta mieti nyt sitäkin, miten tylsästi hän sinulle teki? Ei tuollainen ollut millään tavalla reilua sinua kohtaan.
Ei ollut reilua. Ilmeisesti hän halusikin vain tuhota mut henkisesti. No sai mitä halusikin. Tässä tuskassa en näe, että luotanko enää kehenkään, enkä usko että kukaan musta enää edes kiinnostaisi, semmoinen kenestä itse tykkäisin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, en minä häneen ollut ihastunut, mutta aloin jostain syystä kuitenkin hänen kanssa olemaan. Juttu luisti kuitenkin hyvin. Minut oli jätetty reilu vuosi ennen kuin entinen vaimo bongasi minut. Tuli vaan sopivalla hetkellä juttelemaan. Oli minulla samaan aikaan kiikarissa eräs nainen johon olin ihastunut, paikassa jossa opiskelin silloin, mutta en uskonut että siitä olis mitään tullut. Ja samaan aikaan tein siitä sitten mustasukkaisen... Opiskelu aikaan oli ainakin 3 kiinnostunutta naista. Eksä tuli kutenkin valittua sitten. Myöhemmin miettinyt, että jos olisinkin valinnut toisin.
juurihan sä sanoit että rakastit sun exää ja nyt sanot ette ollut edes ihastunut
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut reilua. Ilmeisesti hän halusikin vain tuhota mut henkisesti. No sai mitä halusikin. Tässä tuskassa en näe, että luotanko enää kehenkään, enkä usko että kukaan musta enää edes kiinnostaisi, semmoinen kenestä itse tykkäisin.
No itselläni on ollut ihan noita samanlaisia tuntemuksia. Tiedän kyllä mitä tuo on. Sun on vaan käytävä tuo suruaika läpi. Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa ja aurinko paistaa... Toivottavasti ainakin.
Anonyymi kirjoitti:
juurihan sä sanoit että rakastit sun exää ja nyt sanot ette ollut edes ihastunut
En ollut ihastunut, sillä tavalla kuin ihastuin vaikka siihen sen aikaiseen opiskelukaveriin (joka hänkin oli silloin vasta 18v.). Se rakkaus exään oli erilaista. Oltiin kuitenkin 15 vuotta yhdessä ja meillä oli perhe.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No itselläni on ollut ihan noita samanlaisia tuntemuksia. Tiedän kyllä mitä tuo on. Sun on vaan käytävä tuo suruaika läpi. Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa ja aurinko paistaa... Toivottavasti ainakin.
jani älä hitto neuvo kun ite roikut vieläkin netassa. et sä nettaa ole mihinkään unohtanut ja sä neuvot täällä muita
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ollut ihastunut, sillä tavalla kuin ihastuin vaikka siihen sen aikaiseen opiskelukaveriin (joka hänkin oli silloin vasta 18v.). Se rakkaus exään oli erilaista. Oltiin kuitenkin 15 vuotta yhdessä ja meillä oli perhe.
miksi ette ole yhdessä jos rakastat sun exää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sä menit naimisiin vaikka et rakastanut sun vaimoa. mikä järki on mennä naimisiin jos ei rakasta kumppaniaan kuin kaverimielessä
Anonyymi kirjoitti:
miksi ette ole yhdessä jos rakastat sun exää
Siksi koska tuli ero, enkä minä enää tunne häntä kohtaan mitään romanttista rakkautta, niin kuin ei eksäkään minuun.
Anonyymi kirjoitti:
sä menit naimisiin vaikka et rakastanut sun vaimoa. mikä järki on mennä naimisiin jos ei rakasta kumppaniaan kuin kaverimielessä
Niin ei siinä oikeastaan järkeä sillä tavalla ollutkaan.
mustasusi kirjoitti:
Hääyönäkin exä veti isänsä kalsareita jalkaan kun mökki oli kylmä. Seksielämä oli jo aika kuollutta muutenkin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siksi koska tuli ero, enkä minä enää tunne häntä kohtaan mitään romanttista rakkautta, niin kuin ei eksäkään minuun.
siis sä et ollut rakastunjut ja nyt sä sanoit että tunsit. niin miten toi nyt menee. nyt sanoit että tunsit romantista rakkautta . päätä jo miten se asia on
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sä kosit sun exää koska sä rakastit häntä niin paljon
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hääyönäkin exä veti isänsä kalsareita jalkaan kun mökki oli kylmä. Seksielämä oli jo aika kuollutta muutenkin...
sähän et halunnut tutustua niin vittuako valitat tollasta. kun ryntäät naimisiin tuntematta naista
Anonyymi kirjoitti:
siis sä et ollut rakastunjut ja nyt sä sanoit että tunsit. niin miten toi nyt menee. nyt sanoit että tunsit romantista rakkautta . päätä jo miten se asia on
Se rakkaus on eron jälkeen muuttunut kaverilliseksi. Me ollaan exän kanssa sielunkumppaneita. Exä ilmoitti haluavansa erota kun ei enää rakastanut minua. Kyllä se minulle oli kova pala. Tiesin kai jo sillä hetkellä, että jään yksin koko loppu elämäkseni.
Anonyymi kirjoitti:
sä kosit sun exää koska sä rakastit häntä niin paljon
En muista kosinko edes... Se oli vaan semmoinen molempien päätös.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se rakkaus on eron jälkeen muuttunut kaverilliseksi. Me ollaan exän kanssa sielunkumppaneita. Exä ilmoitti haluavansa erota kun ei enää rakastanut minua. Kyllä se minulle oli kova pala. Tiesin kai jo sillä hetkellä, että jään yksin koko loppu elämäkseni.
kova pala kun ite et rakastanut exääsi. etkä ollut edes ihastunut. surit vaan sitä kun et saanut enää huomiota
Anonyymi kirjoitti:
sähän et halunnut tutustua niin vittuako valitat tollasta. kun ryntäät naimisiin tuntematta naista
Oltiin 3 vuotta seurusteltu ennen sitä kuitenkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oltiin 3 vuotta seurusteltu ennen sitä kuitenkin.
mutta ne kalsarit tuli yllätyksenä naisellisella naisella
Anonyymi kirjoitti:
mutta ne kalsarit tuli yllätyksenä naisellisella naisella
Lähinnä se tuli yllätyksenä, ettei hääyönäkään saanut seksiä. 😂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lähinnä se tuli yllätyksenä, ettei hääyönäkään saanut seksiä. 😂
jos et saanut seksiä mitä järkeä oli mennä naimisiin
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sellainen järkiliitto, mitä monet tuntuu harrastavan.
Anonyymi kirjoitti:
Olin minä kuitenkin kiintynyt häneen ja hänelle oli tärkeää se naimisiin meno ja perheen perustaminen.
- Anonyymi
En tiedä. En tiedä mitään enää. Miten kaikki voi mennä koko ajan pieleen. Jos me emme enää ikinä näe, toivottavasti se johtuu edes siitä, että hän on onnellisesti rakastunut, eikä siitä, että hänellä ei ole kaikki hyvin. En ymmärrä enää mitään. Syyllinen olo.
- Anonyymi
Miksi syyllinen olo tuollaisessa tilanteessa?
- Anonyymi
Minulla ei ole asiat eikä mieli ollut yhtään hyvä moneen kuukauteen, eikä loppua näy. Jos olisit hän, niin sanoisin että -lähtösi tuhosi minut, en tule koskaan kuntoon. Joten tuskin edes missään näemme, koska en kulje missään menetettyäni ilon elämästäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole asiat eikä mieli ollut yhtään hyvä moneen kuukauteen, eikä loppua näy. Jos olisit hän, niin sanoisin että -lähtösi tuhosi minut, en tule koskaan kuntoon. Joten tuskin edes missään näemme, koska en kulje missään menetettyäni ilon elämästäni.
Et ole hän, koska en minä ole lähtenyt, kun en ole koskaan oikein edes kuulunut elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syyllinen olo tuollaisessa tilanteessa?
Koska en ota selvää, onko hän kunnossa.
Koska jos ei ole, mitä jos olen (osa) syyllinen.
Koska sitä haluaa, että ihmiset, joista pitää, voivat hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en ota selvää, onko hän kunnossa.
Koska jos ei ole, mitä jos olen (osa) syyllinen.
Koska sitä haluaa, että ihmiset, joista pitää, voivat hyvin.Ymmärrän.
Jos ei ole mitään erityistä syytä uskoa, ettei olisi kunnossa, niin eiköhän ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hän lähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hän lähti?
Jätti minut.
- Anonyymi
Varmaan moni haluaisi olla tekemisissä kaivatun kanssa, mutta ei törmää missään häneen tai ei tiedä toisen tilannetta tms.
- Anonyymi
Näitähän syitä on mm:
- Onnellisesti varattu ja varmaan jo perhe hänellä tai tuloillaan mistä sitä tietää.
-Ei ollut kiinnostunut (selvitetty oikeasti, ei palstalla)
- Meillä on hyvin todennäköisesti ihan erilainen elämä ja elämänvaihe ja mieltymykset. - Anonyymi
Hän on mokoma hikisukka.
- Anonyymi
Koska hän ei luota eikä selvästi halua meitä.
Turhaa yksin mä haaveilen,
naista tuota vain kaipailen,
palstalle kipuani purkaen.
Ei suljettu sydän avaudu,
runoilijalle kirjoittajalle,
sydämensä purkajalle,
tuo nainen ikään antaudu. - Anonyymi
Molemmat on varattuja.
- Anonyymi
Sama. Kiva olla jollekin mahdoton vain sen vuoksi. Tulevaisuus voisi olla meidän, jos hän vain uskaltaisi nähdä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Kiva olla jollekin mahdoton vain sen vuoksi. Tulevaisuus voisi olla meidän, jos hän vain uskaltaisi nähdä sen.
Sn uskalla, koska pelkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sn uskalla, koska pelkään.
*en*
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897