Sekakäytön jälkeiset olot

Olin vuosikaudet kuivilla, mutta nyt meni lujaa loppu vuodesta.

Tuli otettua ensin 4 päivänä putkeen todella iso määrä alkoholia, jonka lisäksi kokaiinia, amfetamiinia ja ekstaasinappeja päivittäin.

Sitten pidin parin päivän tauon jolloin lepäsin vain ns. taju kankaalla ja sen jälkeen jatkettiin vielä yksi päivä viina, amfetamiini ja ekstaasi kombolla.
Vettä ei tullut juotua kun ei tietenkään tajunnut niinkun ei yleensäkään ole tullu otettua viihteellä ollessa.

Ei tietenkään mitään järkeä vetää tuollaisia sekaisin mutta nyt vaan kävi näin.

Lopetuksesta on nyt pian 3 vuorokautta aikaa, mutta olot on silti edelleen aivan järkyttävät.

Olen vain maannut, saanut sentään jotain syötyä ja juotua tässä selvien päivien aikana ja muutaman xanorin olen ottanut.

Tuntuu silti että mikään ei auta. Olo vaan pahenee, on kaikenlaisia "sätky" kohtauksia, kun yrittää nukkua niin päässä ja koko kropassa alkaa säristä omituisesti ja sydän hakkaa. Päässä tulee myös jatkuvaan semmosia sähköiskumaisia tuntemuksia ja tuntuu jotenkin oudolta /tyhjältä.

Miten kauan nämä olotilat voi kestää? En oo koskaan ennen vastaavaa kokenut vaikka joskus käyttänyt aineita ja viinaa paljon.

Onko tähän mitään muuta apua kun aika? Ja jos niin paljon sitä aikaa tarvitsee? Pelkotilat on myös aikamoiset..
Huomenna illalla pitäisi jotenkin jo muka töihin selvitä.

Nytten alkoi onneksi selvä elämä ja toivon etten joudu enää ikinä kokemaan vastaavia olotiloja.
0201
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Olin vuosikaudet kuivilla, mutta nyt meni lujaa loppu vuodesta.

Tuli otettua ensin 4 päivänä putkeen todella iso määrä alkoholia, jonka lisäksi kokaiinia, amfetamiinia ja ekstaasinappeja päivittäin.

Sitten pidin parin päivän tauon jolloin lepäsin vain ns. taju kankaalla ja sen jälkeen jatkettiin vielä yksi päivä viina, amfetamiini ja ekstaasi kombolla.
Vettä ei tullut juotua kun ei tietenkään tajunnut niinkun ei yleensäkään ole tullu otettua viihteellä ollessa.

Ei tietenkään mitään järkeä vetää tuollaisia sekaisin mutta nyt vaan kävi näin.

Lopetuksesta on nyt pian 3 vuorokautta aikaa, mutta olot on silti edelleen aivan järkyttävät.

Olen vain maannut, saanut sentään jotain syötyä ja juotua tässä selvien päivien aikana ja muutaman xanorin olen ottanut.

Tuntuu silti että mikään ei auta. Olo vaan pahenee, on kaikenlaisia "sätky" kohtauksia, kun yrittää nukkua niin päässä ja koko kropassa alkaa säristä omituisesti ja sydän hakkaa. Päässä tulee myös jatkuvaan semmosia sähköiskumaisia tuntemuksia ja tuntuu jotenkin oudolta /tyhjältä.

Miten kauan nämä olotilat voi kestää? En oo koskaan ennen vastaavaa kokenut vaikka joskus käyttänyt aineita ja viinaa paljon.

Onko tähän mitään muuta apua kun aika? Ja jos niin paljon sitä aikaa tarvitsee? Pelkotilat on myös aikamoiset..
Huomenna illalla pitäisi jotenkin jo muka töihin selvitä.

Nytten alkoi onneksi selvä elämä ja toivon etten joudu enää ikinä kokemaan vastaavia olotiloja.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu