Mielipidettä kaipaan

Anonyymi-ap

Tapasin suloisen naisen jokin aika sitten, olemme lähellä keski-ikää. Meillä on töiden vuoksi etäsuhde (minun vuorotyö ja hänen viikonloppu työ). Vietetään paljon aikaa yhdessä, joskin aika on rajoittunut töiden vuoksi. Halutaan olla yhdessä kaikki liikenevä aika arjessa. Kumppaniani häiritsee oma estyneisyys ja hän haluaisi osata heittäytyä seksiin. Hänellä on jonkin verran epävarmuuksia kehostaan. Minulla on hänelle aikaa, eikä kiirettä mihinkään, hän on kaikki mitä haluan ja olemme vakavissaan. Nyt kuitenkin kumppanini on usein harmitellut, että jännittää seksissä.

Miten voisin parhaiten tukea ja auttaa häntä rentoutumaan, luottamaan itseensä ja heittäytymään intiimiläheisyyteen? Tähän asti olen sanonut, että ei ole kiire ja kaikki tapahtuu aikanaan, kun tullaan tutummiksi niin seksistä katoaa turha jännittäminen.

47

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kumppani on oikea, niin kaikki vaan tapahtuu luonnostaan, eikä jänniteitä ole. Teitä vaan ei ole tarkoitettu yhteen.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ei ole kysymys onko Lieksa. Monella on todella vaikea rentoustua seksiä koskevissa asioisssa usein pohjautuu minkä kasvatuksen on saanut tai mitä kauheuksia on kokenut elämässään.
        Joten ihmiset voivat todella sopia hyvin yhteen vaikka jotkut tilanteet voivat olla suusta jännistystä .Itse laittaisin illallisen ja sen kanssa pullo viiniä niin ujouskin haihtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys onko Lieksa. Monella on todella vaikea rentoustua seksiä koskevissa asioisssa usein pohjautuu minkä kasvatuksen on saanut tai mitä kauheuksia on kokenut elämässään.
        Joten ihmiset voivat todella sopia hyvin yhteen vaikka jotkut tilanteet voivat olla suusta jännistystä .Itse laittaisin illallisen ja sen kanssa pullo viiniä niin ujouskin haihtuu

        Seksuaaliterapiasta tai seksuaalineuvonnasta voisi olla apua, jos on traumoja sillä alueella. Noin muuten aika auttaa, ei kannata hosua sänkyyn liian aikaisin.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole vain yksi seksimyytti. Kaikki luonnistuu ja on yhtä ilotulitusta ekasta kerrasta lähtien. Not.
        Toinen pitää opetella ja itse kullakin on erilaisia kokemuksia takanaan. Hyviä, huonoja, neutraaleja, never again -kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaaliterapiasta tai seksuaalineuvonnasta voisi olla apua, jos on traumoja sillä alueella. Noin muuten aika auttaa, ei kannata hosua sänkyyn liian aikaisin.

        Ne terapeutit rahastaa, jos seksi sujuu, se sujuu. Jos sitä pitää terapeuttien kanssa yrittää, niin silloin se ei suju, eikä niistä terapeuteista ole mitään hyötyä.

        Miettikää nyt, että lesbojenkin pitäisi väkisin....... huh huh... en voi muuta nyt sanoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne terapeutit rahastaa, jos seksi sujuu, se sujuu. Jos sitä pitää terapeuttien kanssa yrittää, niin silloin se ei suju, eikä niistä terapeuteista ole mitään hyötyä.

        Miettikää nyt, että lesbojenkin pitäisi väkisin....... huh huh... en voi muuta nyt sanoa!

        Se on just näin👍


      • Anonyymi

        Tuokiko piti miehellä tänne valehdella, tänään nainen, huomenna mies, mikä ylihuomenna sekäettä! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne terapeutit rahastaa, jos seksi sujuu, se sujuu. Jos sitä pitää terapeuttien kanssa yrittää, niin silloin se ei suju, eikä niistä terapeuteista ole mitään hyötyä.

        Miettikää nyt, että lesbojenkin pitäisi väkisin....... huh huh... en voi muuta nyt sanoa!

        Samaa mieltä. Oman kokemuksen mukaan jos kumppani kertoo, että häntä jännittää niin ja itse on sitä mieltä, että kaikki aikanaan eikä mitään hätää niin oikeasti häntä ei kiinnosta vaan hänellä on jo toinen. Silloin ei myöskään seksi luonnostaan solju eikä mikään ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne terapeutit rahastaa, jos seksi sujuu, se sujuu. Jos sitä pitää terapeuttien kanssa yrittää, niin silloin se ei suju, eikä niistä terapeuteista ole mitään hyötyä.

        Miettikää nyt, että lesbojenkin pitäisi väkisin....... huh huh... en voi muuta nyt sanoa!

        Joskus ne jarrut voi olla asioita joita ei itse osaa asuaan yhdistääkään. Toi että pitää vähän väkisin ja kyllä se siitä on kuitenkin jo vanhanaikainen (ja heteroasetusten mukainen) ajatus lähestyä asiaa. Löytyy myös terapeutteja jotka itsekin kuuluvat johonkin vähemmistöön joten pakkoko sitö on kaikkein änkyrämmän kanssa alkaa ongelmiaan purkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ne jarrut voi olla asioita joita ei itse osaa asuaan yhdistääkään. Toi että pitää vähän väkisin ja kyllä se siitä on kuitenkin jo vanhanaikainen (ja heteroasetusten mukainen) ajatus lähestyä asiaa. Löytyy myös terapeutteja jotka itsekin kuuluvat johonkin vähemmistöön joten pakkoko sitö on kaikkein änkyrämmän kanssa alkaa ongelmiaan purkaa.

        Kyllä terapiasta voi olla apua, on vain löydettävä sopiva terapeutti. Käyn terapiassa puhumasta säännöllisesti traumaattisesta kokemuksesta ja se on auttanut. Pitkä prosessi silti.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18194292O

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Joko seksuaaliterapeutille tai sitten ostatte netistä jonkun kurssin ja teette niitä harjoituksia. Kannattaa hyödyntää, kun apua on kuitenkin tarjolla vaikka kuinka paljon.

    • Anonyymi

      Täällä on mielipiteitä laidasta laitaan, mutta jos kahden ihmisen väliset kemiat kohtaavat, niin ei siinä mitään taikatemppuja tarvita. Sori mutta teillä ei siinä mielessä synkkaa ollenkaa.

      • Anonyymi

        "Täällä on mielipiteitä laidasta laitaan, mutta jos kahden ihmisen väliset kemiat kohtaavat, niin ei siinä mitään taikatemppuja tarvita. Sori mutta teillä ei siinä mielessä synkkaa ollenkaa."

        Tarkoitatko että ihmisten välinen kemia on ainoastaan fyysistä/seksuaalista? Etpä paljon ymmärrä aiheesta. Seksuaalisuus on vain osa kemiaa, toisilla (väittäisin että vähemmistöllä) se osa-alue toimii heti hyvin, toisilla (enemmistöllä) vie aikaa ennen kuin seksi toimii molempien mielestä loistavasti - tai edes tyydyttävästi. Taikatemppuja ei tosiaan tarvita eikä niitä ole olemassakaan, mutta joskus tarvitaan aikaa, keskustelua, ymmärtämistä, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Puhumattakaan rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä on mielipiteitä laidasta laitaan, mutta jos kahden ihmisen väliset kemiat kohtaavat, niin ei siinä mitään taikatemppuja tarvita. Sori mutta teillä ei siinä mielessä synkkaa ollenkaa."

        Tarkoitatko että ihmisten välinen kemia on ainoastaan fyysistä/seksuaalista? Etpä paljon ymmärrä aiheesta. Seksuaalisuus on vain osa kemiaa, toisilla (väittäisin että vähemmistöllä) se osa-alue toimii heti hyvin, toisilla (enemmistöllä) vie aikaa ennen kuin seksi toimii molempien mielestä loistavasti - tai edes tyydyttävästi. Taikatemppuja ei tosiaan tarvita eikä niitä ole olemassakaan, mutta joskus tarvitaan aikaa, keskustelua, ymmärtämistä, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Puhumattakaan rakkaudesta.

        Koko kemia sana on aina minulle ollut typerä. Ihmisten välisissä suhteissa pelaa fysiikka ja psyyke. Kemialla ei ole kuin karvan eli sen hajun verran tekemistä, tuoksu on kyllä merkityksellinen asia, mutta monet ovat nykyisin melko hajutaidottomia.

        Korona on monelta maku- tai hajuaistin heikentänyt, koronapiikki ei keneltäkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä on mielipiteitä laidasta laitaan, mutta jos kahden ihmisen väliset kemiat kohtaavat, niin ei siinä mitään taikatemppuja tarvita. Sori mutta teillä ei siinä mielessä synkkaa ollenkaa."

        Tarkoitatko että ihmisten välinen kemia on ainoastaan fyysistä/seksuaalista? Etpä paljon ymmärrä aiheesta. Seksuaalisuus on vain osa kemiaa, toisilla (väittäisin että vähemmistöllä) se osa-alue toimii heti hyvin, toisilla (enemmistöllä) vie aikaa ennen kuin seksi toimii molempien mielestä loistavasti - tai edes tyydyttävästi. Taikatemppuja ei tosiaan tarvita eikä niitä ole olemassakaan, mutta joskus tarvitaan aikaa, keskustelua, ymmärtämistä, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Puhumattakaan rakkaudesta.

        En sitä ole väittänytkään, etteikö muunlaista kemiaa olisi. Kyllä mielestäni seksi on suhteen suola, muuten jää ystävyydeksi!! Tämä nyt vaan on minun mielipiteeni ja turha siitä on vetää poroja sieraimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä on mielipiteitä laidasta laitaan, mutta jos kahden ihmisen väliset kemiat kohtaavat, niin ei siinä mitään taikatemppuja tarvita. Sori mutta teillä ei siinä mielessä synkkaa ollenkaa."

        Tarkoitatko että ihmisten välinen kemia on ainoastaan fyysistä/seksuaalista? Etpä paljon ymmärrä aiheesta. Seksuaalisuus on vain osa kemiaa, toisilla (väittäisin että vähemmistöllä) se osa-alue toimii heti hyvin, toisilla (enemmistöllä) vie aikaa ennen kuin seksi toimii molempien mielestä loistavasti - tai edes tyydyttävästi. Taikatemppuja ei tosiaan tarvita eikä niitä ole olemassakaan, mutta joskus tarvitaan aikaa, keskustelua, ymmärtämistä, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Puhumattakaan rakkaudesta.

        Itse et ymmärrä mitään, jos nämä kaikli toimii, niin seksin suhteen ei pitäisi olla mitään ongelmia.


    • Anonyymi

      Hienovaraista, mutta määrätietoista lähestymistä. Olen todella introvertti ja jokseenkin estyneenä luonteeni takia kohdalle osuneista naisiata vain harva suhde eteni tunne ja luottamuksen tasolla niin syvälle, että uskalsin antautua kunnolla. Vaimoni jaksoi nähdä minun aukeamisen eteen vaivaa. Siitä on jo 13vuotta kun ensimmäisen kerran tapasimme ja hän on todella saanut minut. Ei ole mitään ihanampaa kuin se rakkaus ja läheisyyden syvä taso jota ollaan saatu alun hitauden ja minun luottamuksen lisääntymisen jälkeen kokea. On hienoa, että olet lempeä kumppaniasi kohtaan ja tekstisi perusteella luotat ajan auttavan, näin se varmasti on, teillä on kaikki, rakkautta ja sitoutimista. Luota vaistoosi, keskustelkaa, hän kyllä antaa itsensä kun sinä annat itsesi. Jotkin on luonteeltaan hitaampia puhkeamaaan kukkaan.

      • Anonyymi

        Tämä teksti toi minulle toivoa siitä, että kumppanini uskaltaa vielä joku päivä olla täysin avautunut kanssani. En ole ap, mutta tilanteessani on samankaltaisuutta. Naiseni ei ole ollut ennen naisen kanssa, sekin on varmasti suuri syy hänen jännittämiseensä, mutta hän on muistakin syistä estynyt.

        Kuinka kauan suunnilleen sinulla meni, että suurimmat estosi haihtuivat? Muutama kuukausi, vuosi? Se on toki yksilöllistä, mutta kiinnostaisi silti tietää ja saada näkökulmia tilanteeseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä teksti toi minulle toivoa siitä, että kumppanini uskaltaa vielä joku päivä olla täysin avautunut kanssani. En ole ap, mutta tilanteessani on samankaltaisuutta. Naiseni ei ole ollut ennen naisen kanssa, sekin on varmasti suuri syy hänen jännittämiseensä, mutta hän on muistakin syistä estynyt.

        Kuinka kauan suunnilleen sinulla meni, että suurimmat estosi haihtuivat? Muutama kuukausi, vuosi? Se on toki yksilöllistä, mutta kiinnostaisi silti tietää ja saada näkökulmia tilanteeseeni.

        Hei, en tarkalleen muista kauanko aikaa meni, että luotin avautua, ehkä jokin vähän vajaa vuosi. Minulle auttoi läheisyys. En tiedä oliko sattumaa vai sen seurausta, mutta aloin enempi heittäytymään, kun muutimme saman katon alle, vaikka vietimme paljon yhteistä aikaa ennen sitäkin.


      • Anonyymi

        Tämä oli ihanan toivoa antava kirjoitus. Minulla on joitakin suhteita takana ja olen tullut petetyksi. Olen kuin eri ihminen pettämisen jälkeen, en tiedä miten voisin enää luottaa kehenkään kunnolla. Jotenkin sulkeudun seksuaalisesti, en halua antaa itseäni jonkun rikottavaksi. Tää on raastava olotila, haluta läheisyyttä ja pelätä sitä. Voi kun kohdalleni tulisi vielä joku luotettava ja pitkämielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli ihanan toivoa antava kirjoitus. Minulla on joitakin suhteita takana ja olen tullut petetyksi. Olen kuin eri ihminen pettämisen jälkeen, en tiedä miten voisin enää luottaa kehenkään kunnolla. Jotenkin sulkeudun seksuaalisesti, en halua antaa itseäni jonkun rikottavaksi. Tää on raastava olotila, haluta läheisyyttä ja pelätä sitä. Voi kun kohdalleni tulisi vielä joku luotettava ja pitkämielinen.

        Mulle taas on tapahtunut jotain, minkä takia seksi on alkanut inhottaa. Puistattaa kun joku puhuukin seksistä tai näkee seksi-ilmeen jonkun naamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas on tapahtunut jotain, minkä takia seksi on alkanut inhottaa. Puistattaa kun joku puhuukin seksistä tai näkee seksi-ilmeen jonkun naamalla.

        Pystytkö kuitenkin seksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö kuitenkin seksiin?

        Mulla ei ole enää mitään halua siihen. Seksi inhottaa ajatuksenakin, siihen assosioituu jotain pahaa. En myöskään koe olevani viehättävä. Kannattaa huomioida, että ihmisillä voi olla monenlaisia syitä miksei seksuaalisuus toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole enää mitään halua siihen. Seksi inhottaa ajatuksenakin, siihen assosioituu jotain pahaa. En myöskään koe olevani viehättävä. Kannattaa huomioida, että ihmisillä voi olla monenlaisia syitä miksei seksuaalisuus toteudu.

        Yritä päästä terapiaan, muuten toi rajoittaa normaalia elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä päästä terapiaan, muuten toi rajoittaa normaalia elämää.

        Olen jo terapiassa, mutta se ei ole taikasauva. Tiedän etten tule koskaan entiselleni, mutta terapeutti sanoo että olen vähän jo mennyt eteenpäin ja sen mielestä mulla on realistinen tavoite.

        Seksuaalisuus on haavoittuva ja herkkä alue, eikä sitä noin vain korjata. Jos ette pysty kohtaamaan vaikeita asioita, älkää edes aloittako suhdetta sellaisen kanssa joka on mennyt rikki.


    • Anonyymi

      Ap:lle. Olet lämminsydäminen ja empaattinen. Siitä on jo apua. Aikuisina ihmisinä tiedätte jo varmasti molemmat, että parisuhde ei ole pelkkää seksiä ja että seksi ei ole pelkkää orgasmien tavoittelua, vaan fyysinen läheisyys voi olla hyvää ilmankin. Jos kumppanisi on huolissaan siitä että hänen kehonsa ei ehkä miellytä sinua, niin olisiko hänelle apua pimeästä tai ainakin hyvin hämärästä valaistuksesta, tai vaikka jostain (seksikkäästä) asusta, joka olisi sopivan peittävä mutta jättäisi riittävästi tilaa kosketukselle ja nautinnolle?

      Omasta kokemuksestani tiedän, että jos ei ole sinut oman kehonsa kanssa, voi olla ylitsepääsemätön asia heittäytyä seksiin täysin estottomasti. Mutta tiedän myös, että on mahdollista nauttia seksistä siitä huolimatta, jos ei ole liian suuria odotuksia ja saa itse päättää itsestään.

      • Anonyymi

        Jos toinen käy vieraissa ja vilkuilee koko ajan muita niin ei mikään ihme, että parisuhteen toinen puolisko miettii miten uskaltautua heittäytymään seksiin vai uskaltautuuko ollenkaan. Luottamus on menetetty ja ihan syystä.


    • Anonyymi

      Monia mahdollisia syitä. Voi johtua siitä että tapaatte liian harvoin. Suhde muuttuu usein intiimiksi vasta kun treffaillaan tiheästi useita kertoja viikossa. Koskee sekä tunteita että seksiä. Voi johtua siitä että hänellä on huonoja kokemuksia seksuaalisuuteen liittyen eikä kykene siksi vielä luottamaan ja rentoutumaan. Seksuaalisuuskin on herkkä alue joka menee helposti rikki ja korjaaminen on vaikeaa. Voi johtua siitä ettei hän ole kovin kiinnostunut seksistä ja painottaa muita suhteen osa-alueita. Voi myös olla ettei hänen puoleltaan ole sellaista vetoa eikä tule olemaankaan.

      Oli syy mikä tahansa vain aika näyttää onko suhteellanne mahdollisuuksia. Suurin virhe nyt olisi kiirehtiä ja painostaa. Pyrkikää tapaamaan useammin ja tehkää monipuolisesti asioita yhdessä. Syventäkää muita suhteen osa-alueita.

      • Anonyymi

        "Treffaillaan tiheästi useita kertoja viikossa" No ei pidä ollenkaan paikkaansa, me ollaan etäsuhteessa ja nähdään pari kertaa kuussa ja seksi sujuu ongelmitta. Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu yhteen, näin se menee, eikä siinä auta seksuaaliterapeutit. Ehkä toisen seurassa on kiva olla, mutta sitä seksuaalista vetovoimaa ei vaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Treffaillaan tiheästi useita kertoja viikossa" No ei pidä ollenkaan paikkaansa, me ollaan etäsuhteessa ja nähdään pari kertaa kuussa ja seksi sujuu ongelmitta. Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu yhteen, näin se menee, eikä siinä auta seksuaaliterapeutit. Ehkä toisen seurassa on kiva olla, mutta sitä seksuaalista vetovoimaa ei vaan ole.

        Älä yritä laittaa kaikkia samaan muottiin itsesi kanssa. Ihmiset on erilaisia joka asiassa. Toiset kokee läheisyyttä vain jos tavataan usein.


      • Anonyymi

        Ap ei kysynyt syitä vaan miten saa kumppanilleen luottavaisemman olo heittäytyä läheisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä laittaa kaikkia samaan muottiin itsesi kanssa. Ihmiset on erilaisia joka asiassa. Toiset kokee läheisyyttä vain jos tavataan usein.

        No sitten etäsuhteeseen ei kannata alkaa. Yksinkertaista eikö totta.


    • Anonyymi

      Etäsuhteet on siinä mielessä haastavia, kun nähdään, niin kaikki alkaa taas alusta ja on se tietty jännitys.
      Aika näyttää mitä tuleman pitää.

      • Anonyymi

        Etäsuhteet on todella hankalia. Varsinkin jos suhde alkaa etänä. Helposti koko juttu jää vähän hataraksi.


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille kommenteista, niitä tulikin paljon! Luen ja mietin vastauksia paremmalla ajalla ja keskustelen tulevan vaimoni kanssa aiheesta, jos hän sen vielä ottaa puheeksi. Hyvää jatkoa kaikille!

      • Anonyymi

        T. Ap


    • Anonyymi

      Tarvittaisiin metoo liikettä naisten väliseen väkivaltaan. Tunnen hetero, lesbo, bi naisia ja heteroissa on eniten niitä joilla ei mitään väkivalta kokemuksia. Aina puhutaan miesten väkivaltaisuudesta mutta naisten väkivalta jää sivuun. Tunnen vaikka kuinka paljon meikäläisiä jotka on henkisesti vammautuneet toisen naisen tekemästä fyysisestä tai henkisestä väkivallasta. Sen takia monet ei enää vanhemmilla iällä pysty suhteeseen eikä seksiin. Osaa kumppanit tai muut läheiset naiset on hakanneet ja potkineet. Osaa on julmasti solvattu ja painettu alas. Koska tästä aletaan puhua.

      • Anonyymi

        Osallistun heti, jos joku aloittaa ja organisoi. Mulla ei ole voimavaroja siihen tällä hetkellä. Tälle asialle on saatava näkyvyyttä, pilaa monen naisen elämän.


      • Anonyymi

        Mauton ja vähättelevä kommentti, ilmoitin ylläpitoon.


      • Anonyymi

        Heteronaisille ei ikinä sanottaisi noin. Näkee taas ettei meillä ole mitään ihmisarvoa, käsketään vastaamaan rikokseen rikoksella. Rikokset on poliisiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteronaisille ei ikinä sanottaisi noin. Näkee taas ettei meillä ole mitään ihmisarvoa, käsketään vastaamaan rikokseen rikoksella. Rikokset on poliisiasioita.

        Hyvä jos voi edes tehdä rikosilmoituksen. Omalla kohdallani sekään ei ole mahdollista koska en pysty todistamaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteronaisille ei ikinä sanottaisi noin. Näkee taas ettei meillä ole mitään ihmisarvoa, käsketään vastaamaan rikokseen rikoksella. Rikokset on poliisiasioita.

        Ei tietenkään sanottaisi, koska mies on biologisesti naista vahvempi. Liberaalinen logiikkasi ei toimi. Eikä poliisia kiinnosta jos nainen on läpsäissyt toista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään sanottaisi, koska mies on biologisesti naista vahvempi. Liberaalinen logiikkasi ei toimi. Eikä poliisia kiinnosta jos nainen on läpsäissyt toista naista.

        Mene heteropalstalle täältä vähättelemästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään sanottaisi, koska mies on biologisesti naista vahvempi. Liberaalinen logiikkasi ei toimi. Eikä poliisia kiinnosta jos nainen on läpsäissyt toista naista.

        Et näytä ymmärtävän mitään rikoslaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään sanottaisi, koska mies on biologisesti naista vahvempi. Liberaalinen logiikkasi ei toimi. Eikä poliisia kiinnosta jos nainen on läpsäissyt toista naista.

        Mikä ongelma sulla on, kun näköjään vihaat naisia? Hakeudu hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe