Raisios ei oo mitään vikaa vaan tää on hyvä paikka asua ja palvelut lähellä.
Lopettakaa se vittuilu
19
454
Vastaukset
- Anonyymi
Selvää bonusta tulee Raision tehtaasta.
- Anonyymi
Stad1 on Ykkönen, Vidun landeböndet
- Anonyymi
Jos vertaa Raisiota ja Naantalia niin kyllä Raisio voiton vie.
- Anonyymi
Raisiossa ei kukaan pysähdy,paitsi kun punaiset valot syttyy aina..Naantali on valovuoden edellä..
- Anonyymi
Aha.
- Anonyymi
Viihdyn Raisiossa kun täällä luonto lähellä.
- Anonyymi
Alaikäisten päihteiden käyttö huolestuttaa Raisiossa kertoo rannikkoseutu. EN ihmettele,kukapa siellä selvinpäin jaksaisi asua....
- Anonyymi
Kertokaa nyt että mikä siinä Raisiossa asumisessa on niin kamalaa? Olen täällä asunut ikäni ja viihtynyt hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt että mikä siinä Raisiossa asumisessa on niin kamalaa? Olen täällä asunut ikäni ja viihtynyt hyvin.
Vanhaan hyvään aikaan oli tilanne toinen.Rahakas Raisio,nyt saramäestä Raisioon ei hyvä. Siinäpä se vika asukkaissa...
- Anonyymi
Raision ainut vika on siinä että kaikki palvelut ovat Myllyssä ja sinne kovin vaikea päästä jos ei omista autoa.
- Anonyymi
Äärioikeisto ja rasismi Raision pahimmat ongelmat
- Anonyymi
Ei tarvitse katsoa kun ympärilleen,niin tajuaa missä vika.
- Anonyymi
liikaa mamuja
- Anonyymi
liikaa harmaan valkoisia majoneesipossuja typerine mielipiteineen
- Anonyymi
Raisiossa 10 prosenttia vieraskielisiä. Naantalissa alle 2 prossaa. Pikantti ero. Samaten raisiossa enemmän työttömiä versus Naantali. T.REVI SIITTÄ...
- Anonyymi
Raisiossa on tekojärvi, mutta Naantalissa vain Luolalanjärvi.
- Anonyymi
Luolalanjärvi on vettynyt teollisuus lätäkkö.
- Anonyymi
Eiks siinä tekojärven tuntumassa asustele Raision kerma..😅
- Anonyymi
Raisio on perähikiä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512