Mistä ukm löytäisi parhaiten varattujen naisten seuraa itä suomesta olen 50v siisti terve savuton mies
Salaseuraa
30
1628
Vastaukset
- Anonyymi
Etsinyt varattua miestä täältä kaikki ovat etelästä. Punkaharjulla asumme mieheni kanssa, etsin salasta häneltä siistiä miestä helliin hetkiin.
Pidempi suhde jopa vuosiksi eteen päin. Terv. N 44v- Anonyymi
Moikka nainen 44 aloittaja asuu todella lähellä olisi itsellänikin pitempi salasuhde mielessä haluaisitko tutustua aloittajaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka nainen 44 aloittaja asuu todella lähellä olisi itsellänikin pitempi salasuhde mielessä haluaisitko tutustua aloittajaan
Vastasin heti kun Itä- Suomesta kerroin etsiväsi.
Haluan toki tutustua olen enempi vaaleahko normi kokoinen, muotoja löytyy sopivasti josta pitää kiinni. Voin kyllä laittaa tarkempia mittojani jos haluat. Seksistä tykkään liikaakin mieheni mielestä siksi päädyin hakee halukasta varattua miestä. Olen pankki virkailija eli asiakas palvelija. N 44v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan toki tutustua olen enempi vaaleahko normi kokoinen, muotoja löytyy sopivasti josta pitää kiinni. Voin kyllä laittaa tarkempia mittojani jos haluat. Seksistä tykkään liikaakin mieheni mielestä siksi päädyin hakee halukasta varattua miestä. Olen pankki virkailija eli asiakas palvelija. N 44vKuulostaa hyvältä mites edetään t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä mites edetään t.aloittaja
Olaan yhteydessä illemmalla juuri töissä Savonlinnassa. N 44v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tämä N44 olla yksi tämän S24 vakio kusettajista, haluaa täällä vaan tarinoida ja keksii ummet lammet miksi ei nyt ehdi tavata. Ei halua vaihtaa yhteystietoja, pelkkää tarinointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoittele kun pääset töistä t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan toki tutustua olen enempi vaaleahko normi kokoinen, muotoja löytyy sopivasti josta pitää kiinni. Voin kyllä laittaa tarkempia mittojani jos haluat. Seksistä tykkään liikaakin mieheni mielestä siksi päädyin hakee halukasta varattua miestä. Olen pankki virkailija eli asiakas palvelija. N 44vKerroit jo liikaa itestäs jos miehes sattuu näitä täältä lukeen tunnistanee sut helposti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi yksi kiinnostunut mies Joensuusta..
- Anonyymi
Mielellään tutustuisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tämä N44 olla yksi tämän S24 vakio kusettajista, haluaa täällä vaan tarinoida ja keksii ummet lammet miksi ei nyt ehdi tavata. Ei halua vaihtaa yhteystietoja, pelkkää tarinointia.
Joutuu nukkumaan klo 21 laitoksessa, jossa hän asuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit jo liikaa itestäs jos miehes sattuu näitä täältä lukeen tunnistanee sut helposti
Mieshän asuu samassa laitoksessa.
- Anonyymi
Jopa joo, pankkivirkailijalla on usein pano mielessä. Joskus myös otto.
Tämän keskustelun pankkivirkailijana esiintyvä ei ole koskaan käynyt pankin eteistä pitemmällä. Sieltäkin hänet tuupattiin ulos.- Anonyymi
Siis sinut mites sä muuten tuon tietäsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toden näköisesti kun näkee viestit sulkee sivuston
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen pankinjohtaja.
Illalla taas on ylitöitä kun pitää opastaa uutta pankkineitiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen pankinjohtaja.
Illalla taas on ylitöitä kun pitää opastaa uutta pankkineitiä.Juu istut pankkis päällä. Sekin meni nurin kun liukastuit jäisellä pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu istut pankkis päällä. Sekin meni nurin kun liukastuit jäisellä pihalla.
Mutta minulla onkin rahaa todella paljon. Koska pankilla tienaa hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minulla onkin rahaa todella paljon. Koska pankilla tienaa hyvin
Tuotahan soppii eppäilä sun pankilta meni parasta ennen päiväys jo vuosia sitte. Ja tienestit sulla on mennyt piriin. Siinähän se sun pankin tuotto.Kait vielä hivikin tuli valuutan vaihdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotahan soppii eppäilä sun pankilta meni parasta ennen päiväys jo vuosia sitte. Ja tienestit sulla on mennyt piriin. Siinähän se sun pankin tuotto.Kait vielä hivikin tuli valuutan vaihdossa.
Suuren osan tuloista olen laittanut korkeakorkoiselle. Välillä ne oli matalat, mutta taas saa yli 4 % korkoa.
Ymmärrän että sinua harmittaa kun olet tyhjätasku ja tuhkamuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuren osan tuloista olen laittanut korkeakorkoiselle. Välillä ne oli matalat, mutta taas saa yli 4 % korkoa.
Ymmärrän että sinua harmittaa kun olet tyhjätasku ja tuhkamuna.Minne hävisit n44 t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että sinua harmittaa kun olet tyhjätasku ja tuhkamuna.Ai olet vielä tyhjätasku ja tuhkamunakin. Perse sulla vielä kummikin toimii. Sehän se sun pankkis on hönö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että sinua harmittaa kun olet tyhjätasku ja tuhkamuna.Minua ei harmita yhtään kun olet tyhjätasku ja tuhkamuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne hävisit n44 t.aloittaja
Hävinnyt mihinkään meni kirjoittelut niin loukkaaviksi. Tännehän pidä olla liian avoin näköjään, miehet hakee naista seksiin kun nainen hakee samaa, tuleekin lika pyykkiä sivummalta. Varmaan kateus miehelle josta nainen kiinnostunut. N 44
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävinnyt mihinkään meni kirjoittelut niin loukkaaviksi. Tännehän pidä olla liian avoin näköjään, miehet hakee naista seksiin kun nainen hakee samaa, tuleekin lika pyykkiä sivummalta. Varmaan kateus miehelle josta nainen kiinnostunut. N 44
Lait s postia louttajalle kale.mies1atgmail.com niin jutellan lisää sivistyneesti ilman hörhöjä t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko Oulun etelä puolella salaista naisseura noin 50v.naisesta t.m56v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne hävisit n44 t.aloittaja
Imemään tuhkamunaa.
- Anonyymi
Menet risteilylle etkä esittäydy ei luulis olevan sen vaikeampaa toki kandee varmistua ettei sulla ole mitään sosiaalista mediaa käytössäsi josta voivat vahingossakaan löytää kuvasi jos et heistä halua kuulla risteilyn jälkeen
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://alegroup.info/H/D4j6P6
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078