Mitenhän saisin itsetuntoani

Anonyymi-ap

Paremmaksi.... 😔

17

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä siinä on sellaista, että et tunne itseäsi?

• Anonyymi

Pidän itseäni huonona.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18195446R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vähän samaa ongelmaa.

Nytkin olen varma, että olen menneen talven lumia, tai siis että jos hän on joskus suonut minulle ajatuksen, tai kaksi, nyt on hänellä uudet tai vanhat tai paremmat ihastukset tilalla.
      Siis jos hän kävisi täällä, ei minun takiani.

Meidän juna meni. Minä vain hengailen asemalla.

• Anonyymi

Monelle auttaa esim. liikunta tähän. Salia, lenkkiä. Hyvä kroppa perempi mieli.😉

• Anonyymi

Tarvitset onnistumisia ja hyvää seuraa. Ihmisiä, jotka välittävät ja kannustavat. Jos sellaisia on riittävästi niin tietää olevansa riittävän hyvä. Varsinkin nuorilla niitä pitäisi olla... aitoja vilpittömiä ystäviä.

• Anonyymi

Hyviä asioita tekemällä paranee itsetuntokin. Huonoja asioita tekemällä se heikkenee.

• Siinä vaiheessa kun ei enää juurikaan välitä. Itsetuntokin nousee.

Olen miettinyt. Mulla on 80% don't care ja 20% hyvä itsetunto, tai sitten 80% hyvä itsetunto ja 20% don't care.

• Anonyymi

En tiedä minkä ikäinen olet. Mutta ikä auttaa kyllä jaksa sitä ei oikein ajatella mitä muut ajatellee hyväksyy itsensä. Ja positiiviset ihmissuhteet jotka kannustaa ja hyväksyy. Sekä se että on muutakin tekemistä kuin itseensä keskittyminen.

• Anonyymi

Rakastamalla minua...omaa divine feminiiniäsi. Ala tulla jo. Loppuelämäksemme. Odotan sinua T: Mn

• Anonyymi

Tähän kannattaisi jonkun sopivan jo tarttua kiinni. Harmi, etten se ole minä.

• Anonyymi

Ensalkuun lopetat palstailun

• Anonyymi

Uusi naama auttoi mulla😃

• Anonyymi

Joo..vaihdettiin naama. Nyt on naisia vanhallakin naamalla😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo..vaihdettiin naama. Nyt on naisia vanhallakin naamalla😃

Okeii No siis kai se sit on hyvä niin..

• Itsetuntoa saa paremmaksi asettamalla tavoitteita, työskentelemällä tavoitteiden saavuttamiseksi ja saavuttamalla tavoitteensa.

Kaikki muu on puoskaroivien poppamies/noita-akka psykologien jonninjoutavaa jorinaa jolla ei ole merkitystä.

Jos itsetuntosi on huono siksi, että sinulla ei ole koulutusta, eikä ammattia, niin ratkaisu on koulutuksen ja ammatin hankkiminen - ei tilanteen hyväksyminen, ellet sitten ole vakavasti vammainen.

Jos itsetuntosi on huono siksi, että olet sairaalloisen ylipainoinen, niin ratkaisu on painon pudottaminen esimerkiksi ketogeenisellä ruokavaliolla - ei mikään kehopositiivisuus (body positivity).

Jos jostain syystä et pysty saavuttamaan tavoitteitasi, niin aseta tavoitteesi realistiselle tasolle. Emme kaikki voi voittaa kultamitalia olympialaisissa joka lajissa ja toimia samaan aikaan astronauttina ja aivokirurgina.

• Anonyymi

Sivusta vain: yritin ehdottaa kokeiltavaksi ketogeenistä, mutta diabeteshoitaja torppasi sen kohdallani heti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      37
      2982
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1831
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      124
      1613
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      295
      1487
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1154
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1103
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      72
      1101
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      134
      1063
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      962
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      897
    Aihe