Hei! Tästä ei tule mitään, kaikki alkoi kun pääsin lomalle töistä ja nyt valvon 5-6 ja sitten nukahdan, kunnes herään taas joskus iltapäivällä ja olen aivan loppu. Olen koko loman syönyt vain pikaruokaa (pitsaa, hampurilaisia, siipiä yms.) Ja joskus tapahtuu näin, eli menen nukkumaan vaikka 12 maissa ja sitten herään 3 aamuyöllä napostelemaan karkkia ja katsomaan sarjoja. Olen tosin urheilullin käyn salilla ja syön monipuolisesti mutta nyt en ole jaksanut miettiä tollasia. Mitä pitäisi tehdä että saan tämän unirytmin käännettyä? Kertokaa otan kaikki vinkit vastaan!
Oma unirytmi pielessä
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
loman tarkoituksen näytät löytäneen, irtiotto arjesta, koska kuitenkin olet pystynyt muuhunkin, se pitää vaan töiden alkaessa repäistä itsensä eroon tuosta mille on ehkä ollut sisäinen tarvekin jos olet mennyt liiankin pitkälle kurinalaisuuden suuntaan, viikonloppuihin pientä armoa vastaisuudessa niin ei kasva pakottavie mielihalujen painolasti liian suureksi kestää, menee ensimmäisen työpäivän puolivaloilla niin kunnon yöunet alkaa taas maistua, liikuntakin sopivassa määrin, olet saattanut tulla ajaneeksi itsesi piippuun
- Anonyymi
Käytän uutta unta parantavaa uutta lääkettä nimeltään Quviviq ja nukun yöni hyvin.
Tässä infoa lääkkeestä:
https://www.ema.europa.eu/fi/documents/overview/quviviq-epar-medicine-overview_fi.pdf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984