Kun olet ikävöinyt tarpeeksi kauan, kuinka olet unohtanut ikävöintisi kohteen ?
Malliesimerkeiksi :
Työpaikka-ihastus
Tuttuun ihastuminen
Ikävööijä. Kuinka olet unohtanut ikävöintisi kohteen ?
38
528
Vastaukset
- Anonyymi
Viinalla yleensä 😃
- Anonyymi
😂...
- Anonyymi
Sillä se unohtuu millä on tullutkin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä se unohtuu millä on tullutkin:)
Kyllä..viinan vuoksi tapasin, mutta en ollut kännissä😂
- Anonyymi
Ei tepsi tuo keino. Viinanjuonnin jälkeen on entistä pahempi olo ja lisää ongelmia.
- Anonyymi
Mutta ei ole ikävä enää.. 4 vkoo riittää 😁
- Anonyymi
Sairastuin mt ongelmiin.
- Anonyymi
Tietääkö toinen? Oliko molemminpuolinen halu rakkauteen, mutta ei onnistunut?
Aika tekee tehtävänsä ja kun ei koskaan näe. Silti voi tulla mieleen kuitenkin. Eli ei koskaan kokonaan unohdu.
- Anonyymi
Puhut taas netasta. Ja nyt taas itse aloitit puhumaan netasta.
Anonyymi kirjoitti:
Puhut taas netasta. Ja nyt taas itse aloitit puhumaan netasta.
En tässä puhunut kestään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tässä puhunut kestään...
Mutta nettaa tarkoitat. Olet jani kaksi vuotta puhunut täällä netasta ja sulla ei ollut ennen nettaa ketään muuta kuin strippari jota et rakastanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nettaa tarkoitat. Olet jani kaksi vuotta puhunut täällä netasta ja sulla ei ollut ennen nettaa ketään muuta kuin strippari jota et rakastanut.
Lopeta tuo. Onko sinun pakko vetää joka hevletin ketju samaan aiheeseen? Ei ketään muuta kiinnosta!
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ihan kaikkia ihastumisia elämän varrella. Kyllä ne kaikki muistaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta edellinen ihastus on netta jota et ole vieläkään unohtanut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet sanonut ettet ole ihastunut kehenkään muuhun niin kovasti kuin nettaan. Jani älä valehtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo. Onko sinun pakko vetää joka hevletin ketju samaan aiheeseen? Ei ketään muuta kiinnosta!
Mutta jani haluaa aina mainita netan
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edellinen ihastus on netta jota et ole vieläkään unohtanut.
Se on jokaisen oma asia, mitä tahtia pääsee yli kestäkin. Sinä et siihen pysty vaikuttamaan. Eikä kukaan muukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia, mitä tahtia pääsee yli kestäkin. Sinä et siihen pysty vaikuttamaan. Eikä kukaan muukaan.
No miksi et ole muista sun ihastuksista kirjoittanut täällä jos kerta sulla on tunteita kaikkia sun ihastuskia kohtaan. Olet kaksi vuotta kirjoittanut netasta täällä ja toivotellut hänelle hyvää yötä. Miksi et tehnyt muiden kohdalla näin?
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et ole muista sun ihastuksista kirjoittanut täällä jos kerta sulla on tunteita kaikkia sun ihastuskia kohtaan. Olet kaksi vuotta kirjoittanut netasta täällä ja toivotellut hänelle hyvää yötä. Miksi et tehnyt muiden kohdalla näin?
Olen kaikista muista päässyt aikanaan yli. Ei tunteita voi olla kuin yhteen kerrallaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen kaikista muista päässyt aikanaan yli. Ei tunteita voi olla kuin yhteen kerrallaan.
jani netalla on poikaystävä . luuletko saavasi netan vielä joku päivä. mikä sua auttaa eteenpäin kun netan poikaystäväkään ei siihen vaikuta
Anonyymi kirjoitti:
jani netalla on poikaystävä . luuletko saavasi netan vielä joku päivä. mikä sua auttaa eteenpäin kun netan poikaystäväkään ei siihen vaikuta
En ole sellaista sanonut, enkä tarkoittanut, enkä myöskään kuvitellut. Tunteet on mitä on...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Anna hänen olla rauhassa.
Mä laitoin netalle facebookiin viestiä sun kaipailuista
- Anonyymi
Kaikki yksipuoliset kai on jokaisen on helppo unohtaa. En mä ole koskaan rakastunut ihmiseen niin voimakkaasti, etten olisi unohtanut. Siis ne ihastuksetkin menee näin-> ennen kui mitää edes kerkiää tulla, mies näyttää kui urvelo onkin ja hups, tunteet hävisi. Tuli mieleen j**a. Onneksi mies mokasi. Siinä ei sitten edes itkut auttanut! Ja sitten kun menee liialliseen mustasukkaisuuteen kyseessä sama. SITTEN kun kohdalle tulee josta olen varma ja toinen näyttää tunteita niin kiinni ooon!
- Anonyymi
Sori, taas virheitä kun puoli unisena kirjoittaa😂
- Anonyymi
En ole unohtanut entistä työpaikka-ihastusta.
- Anonyymi
No nähtiinkö manskulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nähtiinkö manskulla
Ei olla nähty yli puoleen vuoteen, eikä nähdäkään. En tiedä mikä ihme on mansku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty yli puoleen vuoteen, eikä nähdäkään. En tiedä mikä ihme on mansku.
Mannerheimintie tietysti Helsingissä. Aika pitkä katu noin niinku vinkiksi. Ja täynnä tapaamispaikkoja. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheimintie tietysti Helsingissä. Aika pitkä katu noin niinku vinkiksi. Ja täynnä tapaamispaikkoja. Sivusta
Kaikki kun ei asu pk-seudulla, ja tiedä sen alueen katujen lempinimiä.
T: toinen sivusta, joka oli maalaisena kyseisen mansku -nimen kohdalla että wtf?
- Anonyymi
Tärkeimmät muistijäljet säilyy. Ei ole tarvetta unohtaa.
- Anonyymi
Ei sellaiset jotka kolahtaa kunnolla unohdu ikinä.
- Anonyymi
En ole unohtanut nykyistä. Muutenhan nuo on loppunut ajan kanssa, jos ei ole nähnyt aikoihin. En ihastunut töissä eikä hän ollut tuttu. Nyt on jo vähän tuttu.
Sillä se ihastus lähtee, kun itse antaa osviittaa että voisi tutustua enemmänkin ja vastapuoli torppaa tylysti.
- Anonyymi
Yleensä pakeista, ajan kanssa tai ihastumalla toiseen. Yhteen naiseen olen kyllä pysyvästi ihastunut ja jos häntä ajattelee enemmän, niin saa muut ihastukset hyvin pois mielestä.
- Anonyymi
Aika parantaa haavat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi372982Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31831- 1241613
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2951487Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621154Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341103- 721101
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1341063- 63962
- 41897