Eron äänet

Anonyymi-ap

Kauan sitten oli kaunis kesä ja alkamassa aurinkoinen viikonloppu Sammatin sukulaismökillä tyttöystäväni Tarun kanssa. Hän oli hyvin kaunis, hoikka, 20-vuotias ruskeaverikkö, joka oli täynnä iloa, kun oli hiljattain saanut tiedon opiskelupaikasta Jyväskylään.

Olin lähtenyt pyörällä kylille hakemaan puuttuvia mökkeilytarvikkeita, mutta kaupoista oli suuri osa ehtinyt jo mennä kiinni, joten palasin etuajassa toivoen pientä chillailua, ehkä saunan lämmitystä ja uintia. Palatessani näin pihalla Tero-enon punaisen sitikan ja ajattelin, että hauska nähdä, sillä hän oli erittäin mukava ja puuhakas, minua kymmenen vuotta vanhempi sukulaismies.

Sukulaistemme käyttämän mökin ovet ovat aina avoinna. Kun astuin tyhjään tupaan, kuulin perällä olevan makuuhuoneen raollaan olevasta ovesta varottavasti epämääräisiä ääniä. Ovenraosta katsoessa avautui näky, jota en olisi halunnut muistoihini: enoni ja Taru istuivat parivuoteen päällä ilman vaatteitaan, jotka olivat mytyissä lattialla. Olin kuin sähköiskun saanut ja täysin lamaantunut. Korvissa kohisi.

He suutelivat kiihkeästi ja Taru hyväili kädellään enon täydessä erektiossa olevaa penistä enon taas koetellessa hänen jalkoväliään, jonka karvoitusta oli hiljattain muotoiltu minun toiveideni mukaan. Kuului suutelun ääniä ja kiihkeää ähellystä. Jonkin ajan päästä Taru kellahti selälleen vuoteelle vetäen enoa perässään ja ohjaten tämän kalua sisäänsä. Olin kauhusta jäykkänä ja noloa sanoa, että myös oma elimeni jäykistyi tunnemyrskyä sekoittavasta kiimasta.

Eno oli lihaksikas ja komea mies ja Taru solakka ja bikinirajoja myöten ruskettunut kaunotar. Mikä näky! Eno aloitti tasaisen työntelyn, antaen rytmin Tarun huokailulle, joka oli tehdä minut hulluksi. Oma seksielämämme oli ollut vilkasta ja tyydyttävää, mutta kiihottunutta ääntelyä siihen ei ollut kuulunut.

Muistan edelleen melkein kaikki yksityiskohdat. Eno liikkui rivakasti Tarun sylissä nojaten kyynärpäihinsä, ja Taru viskoi silmät ummessa päätään puolelta toiselle huokausten yltyessä. Hyvän ajan päästä eno onnistui kääntämään Tarun kontilleen tulematta ollenkaan pois hänen sisältään. Asennon vaihduttua näki, että penis oli kookas: niin pitkä, että eno liu’utteli sitä kiusoittelevin pitkin vedoin sisään saaden Tarun ulvahtelemaan. Irvistän vieläkin, kun muistelen, miten hyvältä tuo nuori peppu näytti, kun enoni kairasi kalullaan työntöjen välillä vilahtavaa pimppiä. Pian hän tiivisti tahtiaan, jolloin Tarun äännähtely muuttui rytmikkäiksi voihkaisuiksi. Nytkin hävettää oma niin kova kiimani, että tarvittiin vain muutama hieraisu etumuksesta housujen päältä, kun itse laukesin.

Veret melkein seisahtuivat, kun näin, miten eno käänsi Tarun takaisin selälleen ja alkoi voimistamaan ja nopeuttamaan työntöjään. Hänen allaan vääntelehtivä Taru voihki yhä lujempaa ja alkoi lopulta mumisemaan: ”Nyt… mä, nyt mä.. mä tuun… tuuun, oooh…”, kynsien enon selkää ja pakaroita. Eno oli myös jo selvästi valmiina, sillä hän kiihdytti työntönsä huippuunsa ja viime survaisuilla laukaisi siemenensä sisään, ulvahtaen samalla. Taru puhkesi nyyhkyttämään.

He jäivät makaamaan sylikkäin. Molemmat huohottivat raskaasti ja Taru silitteli enon selkää ja hiuksia. Olin täysin mykkänä, mutta minun oli pakko avata selälleen ovi, joka kolahti huoneen seinään. Taru säikähti: ”Oi ei, Jonne… anteeksi, anteeksi, voih…” Kun en pystynyt puhumaan, niin eno nousi ja sanoi pukiessaan vaatteitaan: ”Jonne sori, olen tosi pahoillani. Mutta teidän pitää varmaankin nyt ensin vähän selvittää tätä.”

Asiaa selviteltiin ja raskaustestikin tehtiin, mutta minä en selvinnyt, ja syksyyn mennessä meidän toista vuotta kestänyt seurustelumme päättyi. Asia tuli jotenkin suvunkin tietoon, mutta en tiedä vaikuttiko se siihen, että myös eno erosi vaimostaan vielä ennen vuoden loppua. Suhteemme hänen kanssaan ei palannut ennalleen, vaikka ihan asiallisesti sukutapaamisissa asioimmekin ja tapahtuneesta on voitu joskus jotain ohimennen mainita.

Voi olla hyvä sanoa, että olen nykyisin oikein onnellinen ja tyytyväinen aviomies ja perheenisä, jonka makuuhuoneesta kuuluu aina välillä hyvinkin kiihkeitä ääniä. Kaikkea sitä sattuu.

8

4996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas jutut on ku juosten kustuja buaahaa

      • Anonyymi

        Miksi olet täällä buahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet täällä buahaa!

        Kuka tää sairas buaahaa on onks Spede vienyt siltä muijan kun on näin katkera pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tää sairas buaahaa on onks Spede vienyt siltä muijan kun on näin katkera pelle

        Ton Speden IP osoitteen saisin selville jos vaan saan teiltä tarpeeksi kannatusta asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ton Speden IP osoitteen saisin selville jos vaan saan teiltä tarpeeksi kannatusta asiaan.

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


    • Anonyymi

      Hyvä tarina, minulla seisoo.

    • Anonyymi

      Käykö enosi myös vaimoasi naimassa vai miksi sieltä makuuhuoneesta niitä ääniä kuuluu ?

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe