Pyykkituvassa tuli lisää nyrkkipyykkiä

Anonyymi-ap

Asuimme vuokralla kaupungin omistamassa isossa kerrostalossa ja eihän kukaan ollut mielissään kun alipaan huoneistoon muutti neljä maahanmuuttajaa tilapäisesti. Eihän niillä ollut päivisin mitään tekemistä ja vain ulkona potkivat talomme edessä palloa, mutta yksi oli erittäin kohtelias ja kun kerran tultuani kahta ostoskassia kantaen avasi ensin oven ja kantoi vielä ostokseni kolmanteen kerrokseen kun ei ollut edes hissiä näin vanhassa talossa. Nuoriahan ne vielä olivat alle 18 vuotiaita laihoja tummahipiäisiä, mutta päästyämme kotini oven eteen pudotin vahingossa avaimeni ja kumartuessani niitä nostamaan pojan ollessa aivan takanani tunsin kuinka hän tarttui takaapäin peppuuni ja tunsin ohkaisten sortsien läpi pojan kovana olevan kalun.
Olin aivan hämilläni ja poika pyysi englanniksi kohteliaasti anteeksi, sisäänpäästyäni ja ladatessani ostoksiani jääkaappiin tunsin pientä kihelmöintiä jalkojeni välissä. Olin pikkasen alle nelikymppinen ja mieheni ei ollut enää kovinkaan aktiivinen sängyssämme ja minä taas tunsin olevani erittäin kiimainen useinkin, asia jäi pyörimään ajatuksissani ja mielikuvissani ajattelin pojan kovana ollutta elintä.
Talon alakerrassa oli pesutupa saunan yhteydessä ja kukin sai vuorollaan varata sen tunniksi pyykin pesemiseen ja ollessani juuri ripustamassa pyykkiä narulle se samainen poika tuli sinne ja sanoi haluavansa auttaa sen ripustamisessa. Hän oli aivan takanani ja kuin vahingossa osui peppuani vasten taas sortsien sisällä oleva kovana seisova kalu, säpsähdin ja vaistomaisesti pyöritin vähän pientä peppuani sitä vasten.
Emme puhuneet mitään ja kävelin saunan yhteydessä olevaan vessaan ja laskin kannen kiinni ja menin polvilleni sen päälle, poika lukitsi oven ja oli heti takanani. Oli kesä ja minullakin vain ohkaiset sortsit jotka sai nopeasti vedettyä alas ja samantien lähti pikkuhousutkin, tunsin kuinka aloin kastumaan kiimassa. Ei siinä mitään esileikkejä tarvittu ja en sdes nähnyt pojan seisovaa elintä kun se jo alkoi hitaasti työntymään sisääni, voi että kun olin kiimassa kun vieras kalu alkoi työskentelemään sisääni. Onneksi pesuhuoneessa oli linkous parhaillaan päällä ja se peitti isoimmat äänähdyksemme, kulli oli vihdoin pilluni pohjukassa ja eihän se ollutkaan pienemmästä päästä, tunsin kuinka se suorastaan koittaa halkasta mut. Poika kiihdytti tahtiaan ja annoin vastapotkuja minkä ehdin, mutta menin sekaisin kun poika vaan kiihdytti, oli kuin kone joka aina vaan nopeutti tahtiaan.
Orkkuahan aloin heti saamaan ja pilluni suorastaan tulvi kiimaliemestäni, ollessani huipulla tuli mieleeni kumi, mutta myöhäistä se jo oli kun poika alkoi laskemaan kuumaa spermaa sykäyksittäin sisääni, kamala kuinka paljon sitä tulikaan otin mielelläni koko lastin pilluni perukoille, mutta osahan alkoi jo tulla uloskin sortseilleni.
Olisin halunnut lisääkin ja huuhdeltuani pöntöllä pilluani vasta sitten näin kuinka mahtavaa kullia pilluni olikin saanut pojan työntäessä sitä vieläkin nykivänä sortheisinsa, kuinka noin nuorella voi ollakkaan tuollainen kalu jo, mietin.
Nopeasti ripustin loput pyykit ja noustessani rappusia, tunsin kuinka spermaa alkaa valumaan reittäni pitkin ulos, huuhtelin loput vessassa ja pesin pikkuhousuni jotka olivat melkoisen tahmeat. Mies vähän ihmetteli, miksi vessan patterin päällä on märät pikkikset ja sortsitkin kuivumassa. Varasin jo seuraavaksi illaksi pyykkituvan ja nyt jätin pikkuhousuni kokonaan pois ja hetihän poika jo tuli taas "auttamaan" pyykin ripustuksessa narulle. Nyt halusin hieman esileikkiä ja otin kovana seisovan kalun käteeni ja ihailin sen kokoa, jopa otin sen suuhuni vaikka en edes mieheltäni koskaan sitä tehnyt.
Nyt poika meni istumaan pöntölle ja hajareisin menin sen päälle, voi että kun tekikin taas hyvää kun sain nyt määrätä tahdin, meinasi koko vessanpönttö lähteä irti loppukiihdytyksessä. Mieheni vähän ihmetteli kun olin niin usein pesutuvalla ja aina vaan keksin uutta pestävää ja pilluni oli jo aamulla kiimasta märkänä kun ajattelin kohta saavani taas nuorta kullia sisääni. Joskus tuli sellainen tunne, että olin vähän äidin korvike pojalle, mutta ei se mua häirinnyt lainkaan, mutta kaikki loppuu aikanaan ja puolen vuoden päästä he joutuivat muuttamaan toiseen kaupunkiin ison perheen tullessa tilalle. Mutta sattumalta osallistuin loppusiivoukseen ja sepäs onkin melkoinen tarina, vieläkin pilluni kastuu välittömästi kun sitä muistelen.

9

5440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas sekottaa buaahaa otahan ne bentsot pipipää

      • Anonyymi

        En voi, kun ne kaikki on varattu sinulle pikkumolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi, kun ne kaikki on varattu sinulle pikkumolo.

        Minulla saattais olla keino millä tuon "Spede häirikön IP osoite sais selville ja sitä kautta sen henkilöllisyys, mitä mieltä porukat on ? kun ei tuo sivuston ylläpitäjäkään saa sitä näköjään kuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla saattais olla keino millä tuon "Spede häirikön IP osoite sais selville ja sitä kautta sen henkilöllisyys, mitä mieltä porukat on ? kun ei tuo sivuston ylläpitäjäkään saa sitä näköjään kuriin.

        Haista paska hönö


    • Anonyymi

      Kiva tarina, mutta älkää rakkaat suomineidot antako noille mamuille,vaikka teki hyvää niin olihan röyhkeä jätkä.ei ihme että näitä raiskausjuttuja on lehdissä viikoittain

    • Anonyymi

      Noh kerros nyt joukkopanostakin

      • Anonyymi

        Spede painaa kaikkea kunhan on mulukun mentävä reikä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede painaa kaikkea kunhan on mulukun mentävä reikä buaahaa

        Sinähän sen tiedät buahaaaaaa.


    • Anonyymi

      Mieheni oli mennyt viikonloppuna kavereidensa kanssa kalareissulle mökille ja jäin yksin kotiin, harmittelin koska mamuporukka muuttaa maanantaina pois ja olin luvannut tulla tekemään asuntoon loppusiivousta. Otin imurin mukaani ettei naapurin muijat ihmettele miksi menin sinne, mutta imurointi jäi sillä reissulla kokonaan.
      Eihän siellä ollut edes sänkyjä, vain lattialla paksuja patjoja lojui, mutta kyllä niille käyttöä löytyi. Muut olivat kaupungilla ja riisuin heti vaatteeni ja menin selälleni patjalle, poika riisitui välittömästi ja kalu oli heti toimintavalmiina seisokissa, kyllä siinä pillu alkoi välittömästi kutiamaan ja kastumaan kun otin kuuman kullin käteeni ja puristelin sitä himokkaana. Ihailin kullin kokoa ja terskaa josta alkoi valumaan välittömästi kirkasta kiimalientä, sormellani sitä levitin terskaan ja nyt vasta katsoin tarkemmin kullin paksuutta sen juuresta. Muistin kuinka poika oli sen painanut aivan pohjaan asti ja silloin melkein sattui kun pilluni huulet olivat pingoittuneet sen ympärille äärimmäisen tiukasti. Levitin jalkani äärimmilleen ja kohtahan tunsin kuinka kalu alkaa raivaamaan tietänsä pilluni antaessa vähitellen periksi, olin pyörtyä kiimasta tahdin alkaessa kiihtymään. Poika tikkasi kuin kone, suorastaan eläimellisen rajusti ja eihän sitä taaskaan kestänyt montaakaan minsaa kun alkoi taas laskemaan spermalastiaan sisääni, kalu oli aivan pohjassa ja pilluni huulet kireenä sen juuren ympärillä, tunsin kuinka siemenputki paisui nykäyksittäin sperman tullessa voimalla sisääni. Pilluni oli aivan täynnä ja tunsin kuinka paine kasvaa sisälläni kuului omituinen viheltävä ääni sperman tullessa pilluni huulten välistä sykäyksittäin jo uloskin. En moista ollut ennen kokenut, mutta poika oli aikamoinen spermatehdas, varmaan puoli kahvikupillista tuli kerralla, olin vähän pettynytkin nopeaan tulemiseen, olisin halunnutlisääkin. Kullin vetäytyessä pillusta valahti lakanottomalle patjalle aikamoinen kasa paksua spermaa, mutta sitten vähän hämmästyin kun poika kysyi antaisinko muiden myös naida ja näpytteli jo puhelinta soittaakseen kavereille.
      Ensin suutuin moisesta ehdotuksesta mutta ajatuksissa jo mietin että suostun, vaikka en sitä myöntänytkään ääneen ja jo vartin kuluttua kolme muuta tuli jo sisälle.
      Olin kovasti torjuvainen ja sanoin monta kertaa, ei, ei, vaikka pilluni tahtoi toisin, lopulta suostuin että vain yksi kerrallaan takaapäin vannotin ja pimeässä, käänsin patjan toisinpäin ja asetuin kontalleni - olin hemmetin kiimassa ja vaikka vähän ujostuttikin, mietin että tämä täytyy kokea kun on mahdollisuus kerranki saada kunnolla kullia. Tuntui vähän hölmöltä olla siinä peppu pystyssä poikien riidellessä toisessa huoneessa kuka olisi ensimmäinen, lopulta sopu löytyi ja oven avautuessa näin varjokuvan pojasta jolla kulli jyrkässä kulmassa astui sisään huoneeseen.
      Pilluni oli vielä märkänä ja poika työnsi vauhdilla kalun sisääni pohjaan asti,, uuuuhhh huusin kun en aivan odottanut noin suoraa toimintaa, peppuni oi tiukasti pojan käsissä ja heti alkoi melkoinen mäiskintä täysien pussien hakatessa klittaani, mäiskis, mäiskis, olin heti saamassa orkkua jo alkutyönnöillä, oli se senverran rietasta menoa.
      Voi piru kun tuntuu hyvltä, poika kiihdytti tahtiaan puuskuttaen ja kohtahan taas tunsin kuuman sperman iskut pilluni pojukassa, terskan tullessa nopeasti lopulta ulos, tuli melkoine maiskahtava ääni pilluni jäädessä auki. Mitä nyt, mietin sekunnin ja sitten vasta tajusin toisen kullin menevän välittömästi sisääni, se oli oottanut vuoroaan ovella, aloin saamaan jatkuvaa orgasmia ja nyt kullit vaihtuivat lennossa, toisen pitäessä taukoa ettei laukaise ennenaikaisesti uusi aloitti työstön välittömästi.
      Olin joskus miettinyt, millaista olisi antautua monelle ja se oli aina kiihoittanut mua ja nyt se vihdoin toteutui, yhtä kiimaista orkkuahan se oli. Lopulta pojat eivät enää kestäneet ja laukoivat vuorotellen lastit sisääni, olin ollut patjalla varmaan tunnin peppu pystyssä ja alkoi jo jalatkin puutua. Menin vessaan pesemään isoimmat spermat pillustani ja tunsin kädelläni kuinka pilluni huulet olivat aivan tummanpunaiset ja turvonneetkin, sieltä tullessani oli patja käännetty toisinpäin. Vähän estelin kun tahtoivat aloittaa toisen kierroksen, menin kuitenkin selälleni patjalle ja heti yksi oli päälläni nylkyttämässä, nyt kestikin melkoisen kauan kun mälli irtosi, olin aivan uupunut kun lopulta kaikki olivat naineet uudelleen. Imurointi jäi ja sitä kantaessani yläkertaan olin tosi poikki. Olin nukahtanut alasti uupuneena vatsalleni ja heräsin kun mieheni oli tullut kotiin ja hipelöi pilluani ihmetellen kuinka käytetyn näköinen se on ja rähmäinen, vasta vuosien pästä kerroin tapahtuneesta ja ihmettelin kun se vain kiihoitti häntä kullin alkaessa heti seisomaan.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe