Bi pilkkaa.

Anonyymi-ap

Olen viiskymppinen ihan tavallinen mies. Joskus nuorena hyvinkin eksyksissä, mutta homofobisessa maailmassa eläneenä kaikki ne tunteet pois kitkeneenä. Nyttemmin olen varma, että olen bi. Itselle asia on kunnossa, mutta mihin meidät karegorioidaan. ? Homoille olemme vieraita ja ikäänkuin leikimme heidän laatikolla luvatta. Heterolle jos miehenä menen asian kertomaan olen auttamatta homo.
Nautin seksistä sekä naisten, että miesten kanssa. Syrjäseudulla asuvana pakko olla kaapissa. Saunon sujuvasti miesten kanssa heterona eikä siinä ole mitään seksuaalista. Naisten kanssa tuskin onnistuisi. Kun taas miehen kanssa on sovittu treffit on seksi jotenkin suoraviivaisempaa ja nautinnollista. Vaikea selittää, mutta uskon että ne jotka tietää, tietää myös mitä tarkoitan.
Maailma ei vaan vieläkään ole valmis kohtaamaan meitä ihmisiä ihmisinä vaan myös ns. Sateenkaari porukka haluaa lokeroida meitä ja se on surullista. Joku voi todeta että elän valheessa koska kaapissa, mutta sellainen maailma vaan on... vielä

25

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut asiaa! Seksuallisuus pitäis olla vapaata ja hyväksyttävää kaikille. Pitkä liitto itselläkin hyvä sellainen, vaimokin monen miehen mielestä naitava. Silti aloin kiihottumaan miesten välisestä seksistä, kerta kokeilu vei mennessään.
      Salaa tapailen kaltaisiani ukm: hiä joilla sama ongelma kotona. Ukm 64

      • Anonyymi

        Juuri näin. Häpeän ja pelon kadottua on löytynyt uusi maailma. Tiedän että meitä on monta. Itselläni sama juttu.ä vaimo on ihan ok. Kauniskin, seksiäkin on, mutta jokin vetää aina välillä miestenkeskiseen kivaan.
        Itseni kanssa pärjään kyllä, mutta maailman kanssa joskun vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Häpeän ja pelon kadottua on löytynyt uusi maailma. Tiedän että meitä on monta. Itselläni sama juttu.ä vaimo on ihan ok. Kauniskin, seksiäkin on, mutta jokin vetää aina välillä miestenkeskiseen kivaan.
        Itseni kanssa pärjään kyllä, mutta maailman kanssa joskun vaikeampaa.

        Nyt tuli asiaa. 65v ex ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Häpeän ja pelon kadottua on löytynyt uusi maailma. Tiedän että meitä on monta. Itselläni sama juttu.ä vaimo on ihan ok. Kauniskin, seksiäkin on, mutta jokin vetää aina välillä miestenkeskiseen kivaan.
        Itseni kanssa pärjään kyllä, mutta maailman kanssa joskun vaikeampaa.

        Itselläni tuo lisää puhtia myös vaimon kanssa joka peppuun taasen anna naida. Kyllähän kun tapaa eka kertaa kaverin ja näkee kun kyrpä jäykistyy itselle, sanoja paljon tarvita kun aletaan nauttii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni tuo lisää puhtia myös vaimon kanssa joka peppuun taasen anna naida. Kyllähän kun tapaa eka kertaa kaverin ja näkee kun kyrpä jäykistyy itselle, sanoja paljon tarvita kun aletaan nauttii..

        Okei, olet diis yksi tuhansusta puskarunkkari kmurrudta joille kertasuhteet ja ANONYMISYYS ON SEN HOMMAN idea ja vetovoima?!
        MUUTEN EI PELAA JOS runkkauksessanne on jotain tunnetta ja sanoja jopa!?


      • Anonyymi

        Avaaja ja myötäilijät 'ukm-bi runkkarit' ikään kuin uhriutuvat tämän hwille totuutena tulleen ominausuuden eli seksuaalisen poikkeavuuden - kuten se pääosin ymmärretään - kanssa!?

        Kaksoiselämää bi-miehinä ( tai naisina) elävien elämä ei salailujen kanssa ole yhtään vaikeampaa kuin esim. yhä "kaapissa" elävien homomiesten ( tai naisten) elämä ja seksuaalisuus on!
        Ehkä ainoita eroja voisi joskus nähdä aviossa naisten kanssa olevat ukm -tyypit hakee ja 'harrastaa' mieluummin anonyymejä seksuaalisia "pikatoimintoja" eli kerta suhteita jos homouteen enemmän tai vähemmän kääntyneet tai siihen syntyneet hakeutuvat myös pitempiaikaisiin ihmissuhteisiin?

        Aviosuhteen varjolla ja siihen 'vedoten' voi toimia näin, se on selvä! Voiko vapaasti valittu rakastumalla valittu olla joku "ongelma" - jos niin on mikä miestä pitää tässä kulississa silti, vrt edell. txt?

        Mutta muunlaistakin suhdetoimintaa on, kuin puskissa ja valtateiden varsien ja vastaavien kohtaamispaikkojen pikaseksiin ja tyhjennyksen kohtaamisten ns. anonyymien paikat!

        Onhan se selvää eroja on aviomiesten bi-miesten eli ns. normaalimpien miesten ja homojen välillä nin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
        Ottaisin itse kestävämpään suhteeseen sen toimiessa mieluusti "ex-ukkomiehen" tms. kuin jonkun ulkoisestitikin tunnistettavissa olevan "sateenkaari - queer" tyypin tai irtosuhteita harrastavan kiertolaisen!
        🫣
        👀
        👅


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En tiedä mikä siinä kategorioinnissa nyt niin haittaa jos nyt ei niin hyödytäkään. Itsestäni olen löytänyt tuon bi-puolen kymmenisen vuotta sitten. Periaatteessa olen kaapissa edelleen mutta en sitä nyt enempää piilottele kuin tuo esiinkään. Pidän miehistä, pidän naisista mutta en lentele kukasta kukkaan ja vaihtele edestakaisin. Olen aika loivaliikkeinen tämän suhteen. Tällä hetkellä miehet vetoavat minuun.

    • Anonyymi

      Itse olen vieraillut parien luona jossa miehellä salaisia fantasioita miehestä. Ensin olen nainut rouvaa ja pikku hiljaa mieskin on päässyt mukaan ensin imemällä kalua ja myöhemmin olen pannut pyllyyn ja toisin päin.

      Kaikilla ollut kivaa ja avartanut parien omaakin seksi elämää. Kukaan vaimoista ei ole suutunut, loukkaantunut tai mitään miehelleen, jolla ollut haluja mieheen, kun edetty naisen tyydytys edellä...

      Olisiko tällaisesta teille tie töyteläisempäön seksi elämään?

      T. MTku

    • Anonyymi

      Saattaisin olla kiinnostunut. Oletko top ? Voisit opastaa aloittelijaa eri tavoin

      • Anonyymi

        Kaikki käy, jos sopiva mukava pari löytyy.
        MTku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki käy, jos sopiva mukava pari löytyy.
        MTku

        Nam..rouva ja mies vieretysten pehva pystyssä, molempia vuorotellen panis anaaliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nam..rouva ja mies vieretysten pehva pystyssä, molempia vuorotellen panis anaaliin...

        Parasta on rouva makaa selällään ja hänen mies nuolee pillua peppu pystyssä ja ottaa kalua peppuun.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet MTku?

      • Anonyymi

        48v
        Mtku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        48v
        Mtku

        Juu ei kiitos. Etsin varttuneempaa kookasta, miel. Ei turkul. Siis ei Turuust!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kiitos. Etsin varttuneempaa kookasta, miel. Ei turkul. Siis ei Turuust!

        Mistä sinä koostani tiedät, ainoastaan iän ja ei mitenkään ole myöskään minulta pois, jos et Turkulaisista pidä, mehän poikkeamme kovastikkin muista suomalaisista 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä koostani tiedät, ainoastaan iän ja ei mitenkään ole myöskään minulta pois, jos et Turkulaisista pidä, mehän poikkeamme kovastikkin muista suomalaisista 😘

        Vitsi vitsi - kyll mar mäkin Turuus!?

        😅🤑 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi vitsi - kyll mar mäkin Turuus!?

        😅🤑 🥵

        Ni määki, tois puolel rouva ja täl puolel mies ja kummallekkkn suon tyydytyksen syvän.

        Tul säki Turkuseen, täll on kaikil hyvä ol.

        Även på svenska, fram och bak, fungerar allt
        MTku / MÅbo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni määki, tois puolel rouva ja täl puolel mies ja kummallekkkn suon tyydytyksen syvän.

        Tul säki Turkuseen, täll on kaikil hyvä ol.

        Även på svenska, fram och bak, fungerar allt
        MTku / MÅbo

        Olik tou sun kosinta? Missä vihitään ja milloin sull soppii?
        Ihkuu! Oon innoissani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni määki, tois puolel rouva ja täl puolel mies ja kummallekkkn suon tyydytyksen syvän.

        Tul säki Turkuseen, täll on kaikil hyvä ol.

        Även på svenska, fram och bak, fungerar allt
        MTku / MÅbo

        Kyll on suur kulli sillä Oobu akademiin vaali kommentaattorill ihan kauhull kattelisin Hesan uimalassa ku se ihan esitteli taannnoin komeuttaan suhkussa! Tuleekohan taas Hesaan ku on vaalit tulossa js saa aikaa tv.ssä?
        Ootteko mähneet livenä?
        🫠😅 🥰 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olik tou sun kosinta? Missä vihitään ja milloin sull soppii?
        Ihkuu! Oon innoissani!

        Sopii, kun sovitaan, tuunko astumaan molemmat?


    • Anonyymi

      Täällä ois Turun muna (Åbo kiccel)

      • Anonyymi

        Nyt munat kallellaan enemmän kait Laitilan suuntaan?

        Muna kuin muna jos on munat 2 kpl ja kookas käyrä keskellä = kyrpä!
        Mies isolla M:llä joka on mies eikä kokovartalo mulkku - sellainen haave myös mulla!


    • Anonyymi

      Hyi helvetti mitä anonyymiyden ja myhkäisyyden kukintoja tää avauksen sisältö pitää sisäällään!
      Onko suomalaisten miesten - eli suttuiseen tauti alttiiseen homouteen innostuneiden ja kyrvän imemiseen keskittyneiden hämyjen elämä ja suhdetoiminta YHÄ TÄLLÄ TASOLLA KUN ELETÄÄN jo pitkällä avoimuuden 2020-lukua sentään!
      Puskat vessat j muut hämypaikat ja anonyymiteetin kohtaamiset näitä / teitä vetää puoleensa ei turvallinen avoin normaali kohtaaminen ihmisinä!?

      Ei ole ihme taudit ym. saasta leviää myös syyttömiin naisiin kuin miehiinkin! Edelleen kuten kaikki sp-taudit HIV mukaan lukien joka on yhä olemassa!

    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe