Tuntematon nainen istui sohvalla, ja makoilin pää hänen sylissään. Kämmeneni hänen
lämpöisten jalkojen alla. Sellaiseen asetelmaan olisi kyllä kiva päästä näin talvella, ja miksei muutenkin.
Näiin ihanaa unta.
4
205
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on kiva uni ollut.
Itse harvemmin muistan näkemiäni unia. Ne kaksi omistamaani aivosolua ilmeisesti nukkuvat lapioitaan vasten öisin. Eivät siis harrasta kaivamista unten erämaassa.
When I dream at night / JK sax cover
https://youtu.be/7MaN4KNeklQ?si=dG6ICge6Jsyw9sh0Olisipa itsellänikin tuollaista ettei joka yö näkisi paljon unia. Nukun syvää unta aika vähän ilmeisestikin.
Höpsis. Kyllä sulla enemmän aivosoluja on. Ainakin viisi. 😉 Eipä kai unien näkeminen viittaa mihinkään älyyn tai muuhun vastaavaan. Tiesitkös että joillakin ihmisillä ei ole edes pään sisäistä monologia.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Olisipa itsellänikin tuollaista ettei joka yö näkisi paljon unia. Nukun syvää unta aika vähän ilmeisestikin.
Höpsis. Kyllä sulla enemmän aivosoluja on. Ainakin viisi. 😉 Eipä kai unien näkeminen viittaa mihinkään älyyn tai muuhun vastaavaan. Tiesitkös että joillakin ihmisillä ei ole edes pään sisäistä monologia.Minä kyllä kehrään varmaankin joka yö, kun en näe tai siis muista unia. Lasketaanko sitä?
Musiikki soi monesti päässä. Hereillä ollessani tosin. Joskus aivot tekevät ihmeellisiä remixejä.
Viidestä aivosolusta alkoi heti soimaan Kaijan viisi vuodenaikaa päässä.
https://youtu.be/QMusrNhfVac?si=6HW3YnyJsMLlZb2h - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181963092
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133