Onkohan liian vanha malli?
iPhone SE (2020) Recycled
8
297
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta ku käyttöön vaan. Tuota vanhempiakin luureja on käytössä eikä ole ongelmia ollut.
- Anonyymi
No onhan tuo. Esim. telia myy noita kierrätettyjä puhelimia jotka on auttamatta liian vanhoja, hintakin aika kova kun liikkessä katselin. Täyttä huijausta tuo kierrättäminen.
- Anonyymi
Päivitykset loppuu pian. Eli kallista SER kamaa.
- Anonyymi
2025 loppuun?
- Anonyymi
ei siinä muuta vikaa ole kuin se näyttö! Käyttöaikaa ihan hyvin 3v.
Mutta jos vertaa vaikka 11 ja 12 malliin, niin tuo SE on selvästi huonopi. Näytön koko jotain 75-80% luokkaa ja ominaisuudet paljon huonommat. Nyt saa 700€ hintaan 6,1" 13 mallia 128GT muistilla uutena. - Anonyymi
Vähäinen prepaid käyttö siihen paras, muutama tärkeä sovellus,kotona wi-fi, turha silloin isoa puhelinta kanniskella.
- Anonyymi
Mikään Applen rajoitettu laite ei ole mihinkään hintaan hyvä. He eivät edes suostuneet käyttämään standardilatausliitäntää ennenkuin EU lopulta pakotti..
- Anonyymi
Oon samaa mieltä, pska käyttöjärjestelmä iOs on.. muutenkin. Esim Samsung A13,A14 liian isoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984