Iskurin seuranhaku

Anonyymi-ap

Onko kokemusta, miten tuolta löytyy seuraa oikeasti bi miehelle?
Aiemmin käyttänyt teksti tv.n sivua, usein ohareita ja kummallisia katoamisia. On toki onnistumisiakin.
M52

20

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa avosylin vastaan ja tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

      • Anonyymi

        Spede taitaa olla ihastunut sinuun, Ja vielä vaan edelleen tuikkaa sua kuivana kakkoseen. Sulla sehän on tietysti. Olet varmaan galvanoitu ei kait se muuten kestäs. Johan sleepparit laulo hintit galvanoikaa perseenne.


      • Anonyymi

        Mutta katsokaas mitä buaahaa tyyppi nautii spedestä.


      • Anonyymi

        Ihanko totta tuikkaat. Etkö pelkää kullis nyrjähtää niin kuin sun päässä on käynyt.


      • Anonyymi

        Miltä spede tuntui?🤗


    • kokeile tuota persikka , net , sivua , toisin siellä on ylenen chat suljettu teknisten vikojen takia

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt ja löytänyt seuraa alastonsuomesta ja seksitreffeiltä, tosin eri genrestä, mutta varmasti sueltä löytyy myös m/m seuraa.

      Sitten on se gruising map missä karttapohjainen seuran haku, en ole perehtynyt, kun en hae pelkkiä miehiä.

    • Anonyymi

      Ennen oli herkku.net ja se oli yliveto ja sit toki tuo 897 josta kans löyty silloin tällöin!!Harmi kun himot päällä koko ajan ja miel miestä tekisi!!50bi Kuopio

    • Anonyymi

      Ohsreiden tekijät ovat kyllä todella ikävää sakkia, ei voi ymmärtää, että ei pidetä sanaansa, niljakkeita.

      • Anonyymi

        Ja epätoivoset rapamahat tuolta hakee seuraa


    • Anonyymi

      Iskuri on huijaus, ylläpitäjä kirjoittelee vastauksia ja rahastaa viesteillä.

      • Anonyymi

        Idioottien sivusto


      • Anonyymi

        Sillon, kun se vielä oli ilmainen, niin useamman kerran sain panoseuraa varatuista naisista, maksullista en ole koskaan kokeillut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon, kun se vielä oli ilmainen, niin useamman kerran sain panoseuraa varatuista naisista, maksullista en ole koskaan kokeillut..

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Sait panoseuraa vain omasta räpylästä.

      • Anonyymi

        Nyrkkikyllikki kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkkikyllikki kilahti buaahaa

        No mistäs sä nyt kyltsi kilahdit. Onko kätes ja kulli rakoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkkikyllikki kilahti buaahaa

        No katos sehän on itse buaahaa hönö joka kilahti.


    • Anonyymi

      Löysin kuin löysinkin iskurin kautta seuraa. Tuli kyllä kirjoiteltua paljon ( turhaan) mutta lopulta tärppäsi. Juuri eläkkeelle jäänyt 64 mihenköriläs. Vers bi niinkuin itsekin. Hänellä ei kiirettä, joten aikaa oli. Otin vapaapäivän ja ajelin kaverille saunomaan. Loppu olikin juuri sitä mitä hain. Välillä juotiin kahvit ja taas jatkettiin. Tavattu nyt muutama kerta ja odotan seuraavaa.

      • Anonyymi

        Onnekas siis olet jos hyvin on tärpännyt ;)


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe