Porilainen ylilääkäri

Anonyymi-ap

Onko sillä vielä toimiluvat vai onko ne jo viety?

17

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ja keltä ne olisi viety.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18197486x

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Juu sitä minäkin ihmettelen minkä alan ylilääkäri,olisi hyvä tarkentaa voisi sitten ottaa kantaa jos tietää asoista jotain,noin yleismääräisesti voi olla vaikeaa edes varoitusta junailla jollekkin ylilääkärin virassa olevalla mutta voi tulevat potilaat äänestää aina jaloillaan niin minä ainakin ole itse sanonut eräistä lääkäreistä hoitohenkilökunnalle että sille konitohtorille en mene niinkauan kun minä itse maksan kuluni eikä yhteiskunta.

    • Anonyymi

      Ai miksi? Moni lääkäri on asperger eli autismin kirjon pimpelipom. Töykeä, ylimielinen ja etäinen omituinen käytös ovat yleisiä käytösmalleja näillä. Tietää aina sitä, että pitää varata uusia aikoja. Sairastuin melanoomaan, mutta terveyskeskuksen assburger ei osannut muuta kuin puhkaista syöpäkasvaimeni ja vielä naamaansa väännellen kuin kehitysvammainen koulukiusaaja. OIKEALLE lääkärille päästyäni syöpä löytyi ja oli levinnyt jo sisäelimiini. Siitä alkoikin väsyttävä neljän vuoden hoitohelvetti kaikkine jatkotutkimuksineen ja uusiumisiin, että kannattaa kysyä heti, että "oletko autisti" niin pääset ajoissa NORMAALILLE lääkärille.

      • Anonyymi

        Väärä diaknoosi. Aspurgerit on ammattitaitoisia ja aiheeseen eli ydinosaamiseen keskittymiskykyisiä. Jos kaipasit olkapäätä ja päänsilityksiä niin siinä meni metsään.


      • Anonyymi

        Juu juu. Näinhän minäkin alan tekemään käymässä lääkärillä, kartoittaakseni mikä minkäkin ja millainen lääkäri minua hoitaa, jos vaikka sairastuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä diaknoosi. Aspurgerit on ammattitaitoisia ja aiheeseen eli ydinosaamiseen keskittymiskykyisiä. Jos kaipasit olkapäätä ja päänsilityksiä niin siinä meni metsään.

        Ei ole vaan hamburgerit.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti puhe siitä murhaajasta.

      • Anonyymi

        Kuka on murhaaja, jos ei hovimestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on murhaaja, jos ei hovimestari.

        Siis buttler. Mutta hehän ovat sama asia.


    • Anonyymi

      Luvat on otettu pois. Tieto löytyy Valviran sivuilta. Lääkäri muuttanut Venäjälle Putinin henkilääkäriksi. Siellä ei kysellä lupia.

      • Anonyymi

        Jäi edelleen mainitsemati lääkärin nimi tai ala missä toimii tai onko sukupuoli,toisaalta on kummaa kun monikaan ei uskalla tai tohdi tuoda julki tuntojaan häntä hoitavan lääkärin ammattitaidosta mutta kun on kyse vaikka autokorjaajasta kehdataan kyllä kiukutella että tuo ja tuo ovat huonoja autokorjaajia.Olin kerran paikallisessa sairaalassa eräällä osaston vastaanotolla "luukulla"ilmoittautumassa kun viereeni puhalsi eräs lääkäri todella törkeästi etuillen ja kyseli onko se "henkilö" tehnyt valituksen hänestä,vastaanottovirkailija ei ehtinyt vastata kun kyseinen lääkäri ilmoitti että jos on niin hän tekee sitten vastavalituksen että virkailija voisi laittaa valmiiksi odottamaan asian etenemistä.Virkailija oli todella vaivaantuneen oloinen ja pyyteli minulta anteeksi "välikohtausta" minä siihen että kai tämä lääkäri on tottunut antamaan kyynärpää taktiikka eikä pahemmin jonota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi edelleen mainitsemati lääkärin nimi tai ala missä toimii tai onko sukupuoli,toisaalta on kummaa kun monikaan ei uskalla tai tohdi tuoda julki tuntojaan häntä hoitavan lääkärin ammattitaidosta mutta kun on kyse vaikka autokorjaajasta kehdataan kyllä kiukutella että tuo ja tuo ovat huonoja autokorjaajia.Olin kerran paikallisessa sairaalassa eräällä osaston vastaanotolla "luukulla"ilmoittautumassa kun viereeni puhalsi eräs lääkäri todella törkeästi etuillen ja kyseli onko se "henkilö" tehnyt valituksen hänestä,vastaanottovirkailija ei ehtinyt vastata kun kyseinen lääkäri ilmoitti että jos on niin hän tekee sitten vastavalituksen että virkailija voisi laittaa valmiiksi odottamaan asian etenemistä.Virkailija oli todella vaivaantuneen oloinen ja pyyteli minulta anteeksi "välikohtausta" minä siihen että kai tämä lääkäri on tottunut antamaan kyynärpää taktiikka eikä pahemmin jonota.

        Kaikki tuntee nimeämättä tämän murhaajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tuntee nimeämättä tämän murhaajan.

        Ei tunne, siksi kyselläänkin nimeä.


    • Anonyymi

      Kyllä tuntee.

    • Anonyymi

      Mitä ylilauta tietää tänään, on huomenna twitterissä ja ylihuomenna uutisissa.

    • Anonyymi

      Kyseessähän ei ole lääkäri, vaan valelääkäri. Hänellä ei ole lääkärin oikeuksiin oikeuttavaa koulutusta koskaan ollutkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe