Mistä johtuu, että Juuassa on talvisin jopa kylmempää mitä lapissa. Juuan ja kaikki juukalaiset voisi luovuttaa lappiin muutenkin ja jättää sinne eristäytymään muusta suomesta.
Juuka suomen kylmin paikka
22
597
Vastaukset
- Anonyymi
mie tykkeen pakkasesta ja en muuta minnekkään.
- Anonyymi
Tulis edes pakkanen ja panis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulis edes pakkanen ja panis.
Vanha piian ilta rukous. Panis pakkanen ja ruoste raiskais.
- Anonyymi
Kivekset vaan tahtoo näillä pakkasilla jäätyä ulkona kiinni joka paikkaan.
- Anonyymi
Mulla on jo sen verran harmaat kives karvat ettei tiedä onko ne jäässä vai ei.
- Anonyymi
Vanhalla ukolla kivekset laskeutunna liian alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhalla ukolla kivekset laskeutunna liian alas.
Mikä on liian alas?polviin astikko fitjakassit on liikaa.
- Anonyymi
Aloittaja on kateellinen Nurmeslainen. Tulisi sitten kuitenkin itse tänne nauttimaan pakkasennätyksistä. Nurmes ei ikinä tule pakastumaan jätevesiensä ympäröimänä.
- Anonyymi
Valtimo-Nurmes-Juuka-Ilomantsi on kylmimmät paikat pohjoiskarjalassa
- Anonyymi
Pohjois-Karjalan kylmin paikka on Pohjois-Karjalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Karjalan kylmin paikka on Pohjois-Karjalassa.
Juuassa on kätevä olla kivekset paljaana.
- Anonyymi
Se on kiva kun kakkii pihalle ja se pökäle jäätyy ja kädet ei mene kakkaan kun kantaa sen sit pönttöön. -15 celsiusta riittää.
- Anonyymi
Ne pussit on koiria varten.
- Anonyymi
Pakkasilla terska inhottavasti jää kiinni metalliseen mattotelineeseen.
- Anonyymi
Parempi nojata kustessa harjanvarteen.
- Anonyymi
Mites jos tulee suolisolmu ja täytisi kaikkia? Tällä kertaa on merimiessolmu kyseessä.
- Anonyymi
Ennen pit ulukohuussissa paskapylyväs kammeta rautakangella nurin kun rupes jo persettä hipommaan,olj kylymä pylyväs ja jiässä kun ei meinannut aina kuatua.
- Anonyymi
Tynämentillä tyhjenee koko huussi!
- Anonyymi
Jäätyi kovilla pakkasilla kivekset kiinni naapurin peltiseen postilaatikkoon kun olin aamulehteä hakemassa.
- Anonyymi
Kyllä muovipintakin tuntuu aika rapsakalta sulkijalihakselle.
- Anonyymi
Keljekseltä tirisee kokoajan sen verran nyyteille etteivät ne kauan pysy pellissä kiinni.
- Anonyymi
Kyllä parila on antanut kuvion kivesnahkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613500Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492384Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔612034Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3721721- 801389
- 651345
- 701197
- 681090
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211034- 281025