Miten nuo nuohoojat tekevät niin nopeasti hommat nykyisin. Eivät edes tuhkia tyhjennä ja tuntuu laskun kirjoitus olevan tärkeämpää.
Uunien nuohous
11
941
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhkatkin viedään pesästä, jos pyydät. Ja toki laskutetaan. Osa kun nääs osaa itse ottaa tuhkat. Hyvä näin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Meillä nuohooja imuroi tuhkat, käy nopeesti , kaikki eivät huomaa. Nuohous on lakisääteinen tehtävä. Kiitos nuohoojalle, pakkasella nuohosit.
- Anonyymi
Moni asia on lakisääteistä mutta eipä tuota kukaan valvo onko nuohottu vai ei.
- Anonyymi
Meillä mökillä jätti tuhkat joka paikkaan
- Anonyymi
Niin no se on toissijainen paikka - eihän siellä taas käydä kuin ensi kesänä helteiden aikaan.
- Anonyymi
Takavuosina talon emäntäkin nuohottiin pyydettäessä.
- Anonyymi
Ja sammaan hintaan kaikki hormit ....
- Anonyymi
Vei tuhkatkin pesästä
Aikamoinen piippupete
- Anonyymi
Kiitos nuohoojalle, nuohosit - 30 pakkasella, tuhkatkin otit nopea työ, kiitos paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919