Miten nuo nuohoojat tekevät niin nopeasti hommat nykyisin. Eivät edes tuhkia tyhjennä ja tuntuu laskun kirjoitus olevan tärkeämpää.
Uunien nuohous
12
1151
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhkatkin viedään pesästä, jos pyydät. Ja toki laskutetaan. Osa kun nääs osaa itse ottaa tuhkat. Hyvä näin.
- Anonyymi
Meillä nuohooja imuroi tuhkat, käy nopeesti , kaikki eivät huomaa. Nuohous on lakisääteinen tehtävä. Kiitos nuohoojalle, pakkasella nuohosit.
- Anonyymi
Moni asia on lakisääteistä mutta eipä tuota kukaan valvo onko nuohottu vai ei.
- Anonyymi
Meillä mökillä jätti tuhkat joka paikkaan
- Anonyymi
Niin no se on toissijainen paikka - eihän siellä taas käydä kuin ensi kesänä helteiden aikaan.
- Anonyymi
Etkö osaa itte tuhkia tyhjentää?nuohooja ottaa noet pois.kerran kolmeen vuoteen meinaat et tuhkien poisto riittää?
- Anonyymi
Takavuosina talon emäntäkin nuohottiin pyydettäessä.
- Anonyymi
Ja sammaan hintaan kaikki hormit ....
- Anonyymi
Vei tuhkatkin pesästä
Aikamoinen piippupete
- Anonyymi
Kiitos nuohoojalle, nuohosit - 30 pakkasella, tuhkatkin otit nopea työ, kiitos paljon.
- Anonyymi
Älä kiitä minua, kiitä Jeesusta kaikkivaltiasta.
- Anonyymi
Ennen meni pitempään kun joutu nuohoomaan talon rouvan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317