Miten nuo nuohoojat tekevät niin nopeasti hommat nykyisin. Eivät edes tuhkia tyhjennä ja tuntuu laskun kirjoitus olevan tärkeämpää.
Uunien nuohous
24
1562
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhkatkin viedään pesästä, jos pyydät. Ja toki laskutetaan. Osa kun nääs osaa itse ottaa tuhkat. Hyvä näin.
- Anonyymi
Meillä nuohooja imuroi tuhkat, käy nopeesti , kaikki eivät huomaa. Nuohous on lakisääteinen tehtävä. Kiitos nuohoojalle, pakkasella nuohosit.
- Anonyymi
Moni asia on lakisääteistä mutta eipä tuota kukaan valvo onko nuohottu vai ei.
- Anonyymi00025
Anonyymi kirjoitti:
Moni asia on lakisääteistä mutta eipä tuota kukaan valvo onko nuohottu vai ei.
Vahingon sattuessa ja korvauksia kysellessä vakuutuyhtiötä kiinnostaa nuohoamiset
- Anonyymi
Meillä mökillä jätti tuhkat joka paikkaan
- Anonyymi
Niin no se on toissijainen paikka - eihän siellä taas käydä kuin ensi kesänä helteiden aikaan.
- Anonyymi
Etkö osaa itte tuhkia tyhjentää?nuohooja ottaa noet pois.kerran kolmeen vuoteen meinaat et tuhkien poisto riittää?
- Anonyymi00021
Meille kun tulee seuraavan kerran, niin imuri on jätettävä ulos. Enään ei sisälle pöllytä nokea imurillaan, kaksi kertaa riittää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Meille kun tulee seuraavan kerran, niin imuri on jätettävä ulos. Enään ei sisälle pöllytä nokea imurillaan, kaksi kertaa riittää.
Eikö ollut feta-suodatin paikallaan ?
Sepa ihme !
- Anonyymi
Takavuosina talon emäntäkin nuohottiin pyydettäessä.
- Anonyymi
Ja sammaan hintaan kaikki hormit ....
- Anonyymi
Vei tuhkatkin pesästä
Aikamoinen piippupete - Anonyymi00018
Saako vielä moista palvelua?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Saako vielä moista palvelua?
Minulta saa! 13,5cm löytyy.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minulta saa! 13,5cm löytyy.
Pieniä on poikasten munat !
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pieniä on poikasten munat !
Vai pieni? Ettei vain sinulla olisi väljä?
- Anonyymi
Kiitos nuohoojalle, nuohosit - 30 pakkasella, tuhkatkin otit nopea työ, kiitos paljon.
- Anonyymi
Älä kiitä minua, kiitä Jeesusta kaikkivaltiasta.
- Anonyymi
Ennen meni pitempään kun joutu nuohoomaan talon rouvan.
- Anonyymi00020
Katoitko vierestä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Katoitko vierestä?
Nuohosin ei siinä katsojia kaivattu.
- Anonyymi00016
Nopea ja hyvä,,,,niinhän se menee muissakin hommissa ,,,, 😅nopeesti ja 'hyvin'tein talon tai hyvin ja 'nopeesti'perheen perustin,,, siis hyvä ja nopee,,joku juttu vähän tökkii...no väärässähän mä oon. Hyvä nopeet ja hyvät.
- Anonyymi00017
Nuohouksesta en ymmärrä mitään mutta sen tiedän, että itse olen tuhkamuna 🤔
- Anonyymi00027
Nuohooja tuli noesta aivan mustaksi. Vaimo pesi puhtaaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1794280Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413243Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142128Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 73896