Uunien nuohous

Anonyymi-ap

Miten nuo nuohoojat tekevät niin nopeasti hommat nykyisin. Eivät edes tuhkia tyhjennä ja tuntuu laskun kirjoitus olevan tärkeämpää.

12

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuhkatkin viedään pesästä, jos pyydät. Ja toki laskutetaan. Osa kun nääs osaa itse ottaa tuhkat. Hyvä näin.

• Anonyymi

Meillä nuohooja imuroi tuhkat, käy nopeesti , kaikki eivät huomaa. Nuohous on lakisääteinen tehtävä. Kiitos nuohoojalle, pakkasella nuohosit.

• Anonyymi

Moni asia on lakisääteistä mutta eipä tuota kukaan valvo onko nuohottu vai ei.

• Anonyymi

Meillä mökillä jätti tuhkat joka paikkaan

• Anonyymi

Niin no se on toissijainen paikka - eihän siellä taas käydä kuin ensi kesänä helteiden aikaan.

• Anonyymi

Etkö osaa itte tuhkia tyhjentää?nuohooja ottaa noet pois.kerran kolmeen vuoteen meinaat et tuhkien poisto riittää?

• Anonyymi

Takavuosina talon emäntäkin nuohottiin pyydettäessä.

• Anonyymi

Ja sammaan hintaan kaikki hormit ....

• Anonyymi

Vei tuhkatkin pesästä
        Aikamoinen piippupete

• Anonyymi

Kiitos nuohoojalle, nuohosit - 30 pakkasella, tuhkatkin otit nopea työ, kiitos paljon.

• Anonyymi

Älä kiitä minua, kiitä Jeesusta kaikkivaltiasta.

• Anonyymi

Ennen meni pitempään kun joutu nuohoomaan talon rouvan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22