Voi tulla vilu.

Anonyymi-ap

Jos ei huomenna raaski lämittää pörssisähköllä. Nyt vintille kaivelemaan villahousut ja kynttilät esille. Yli 2e/,kwh on aika suolanen hinta.

18

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköyhtiö toimittaa pörssisähköä vaikka sopimuksessa olen ostanut tuulisähköä. Ihan sama mitä sähköä, kunhan ei tuota kalleinta. Olisi kai pitänyt ostaa vesivoimalan sähköä.

      • Anonyymi

        No minkäs sille voi jos sun tuulitunnelissa käy veto


    • Anonyymi

      Ihan sama makso mitä makso, just tulin tienaamasta tehtaalta, ja on mökilläkin lämmöt päällä pörssisähköllä

      • Anonyymi

        Ja tuokin vain unelmissas munkin purija 🤣😅


    • Anonyymi

      Jämpsähän sitä osti isolla rahalla taannoin.

    • Anonyymi

      Ihan sama, mikä on pörssisähkön hinta. Meillä tehtiin syksyllä, kohtuuhintaiseen aikaan, vuoden kiinteähintainen sähkösopimus. Ei nyt ihan kaikki sähköpatterit ole päällä ja takka koivupuilla lämpiää joka päivä, mutta ei meillä sähkön hintaa surra.

    • Anonyymi

      Omistan vanhan ja väljän omakotitalon tai olen siis vuokralla.aivan sama mitä se sähkö maksaa.sillä kela maksaa sähkön ja vuokran.myös autoilun.kaupassa en ole käynyt 8vuoteen ,paitsi apteekissa maksusitoumuksella hakemassa kolisevia lääkkeitä(nuppiin) myös liukuvoidetta jos saan poikaystävän kylään.eli turha painaa pitkää päivää huonolla palkalla josta ulosottomies veisi osan.mielestäni Suomi on hyvinvointivaltio .t.v jenkkiautomies.kääk.

      • Anonyymi

        Pörssisähkö ja sähköautoilu on suurta kusetusta. En tule koskaan ostamaan sähköautoa. Jonain päivänä ehkä leasingauto. Tyhmemmänkin olis pitänyt kesällä tajuta, että miinussähköä ei talvella saa. Itse en sähköä tänäänkään säästele. Sauna lämpiää pitkällä kaavalla ja pesukoneet pyörii. Sisällä +23 lämmintä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörssisähkö ja sähköautoilu on suurta kusetusta. En tule koskaan ostamaan sähköautoa. Jonain päivänä ehkä leasingauto. Tyhmemmänkin olis pitänyt kesällä tajuta, että miinussähköä ei talvella saa. Itse en sähköä tänäänkään säästele. Sauna lämpiää pitkällä kaavalla ja pesukoneet pyörii. Sisällä 23 lämmintä

        uskotaan se vähemmälläkin,monta päivää olet täälä kehunu, että hiluja on ja kohta nekin on menny sähkölaskuihin.


    • Anonyymi

      Mää ainaskin kulutan ny sähköö, että pörssisähkömiehiä ottaa pattiin. Ku pörssi ei laskekkaan. Kyl ne kehuskeli tässä kuinka miinus sähköö tulii ja laskut miinusmerkkisiä. jaahas täytyypä laittaa saunapäälle. Ja autolämpiimään ja laitan uloskin lämpöpuhaltimen että jos vaikka ilimat lämpiäis.:)

    • Anonyymi

      Köyhälle kaikki on kallista

      • Anonyymi

        Pörssisähkö porukka on niitä yhteiskunnan helposti johdateltavaa väkeä. Onhan se kiva talvet palella tai mennä anopin nurkkiin lämittelemään. Kesällä voi sitten taas leikkiä fiksua kun saa miinus sähkölaskuja.


    • Anonyymi

      Sähkön hinta on nyt muutaman päivän hinnoissaan, ensi viikolla taas puoli-ilmaista.

      • Anonyymi

        Jännää kääkk


      • Anonyymi

        ei se mitään ilmasta ole ,nyt maksat pakkasilla sitä ens viikon MUKA ilmasta sähköä.


    • Anonyymi

      Aika jännää, että eilen tuli Teslamies kylään. Ei ollu muutamaan vuoteen käynytkään. Ruuvasin piruuttani sulakkeen irti. Ei viipynyt pitkään kun olikin kiire toiseen kyläpaikkaan.

      • Anonyymi

        mutta vielä jännempää olikin, että se oli esla ja mistä oli kumit puhki.


    • Anonyymi

      Pörssissähkö toimii tasapuolisesti. Nord Poolin Market datassa voit katsoa tunneittain mitä sähkö maksaa Suomessa ja muissa Nord Pooliin kuuluvissa maissa. Eilen maksettiin noin 10X hintaa verrattuna muihin Pohjoismaihin. Eihän Suomea vaan rangaistu taannoisesta Norjalaisten virheestä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe