Nainen, jos perustaisin blogin ja kirjoittaisin sinusta

Anonyymi-ap

Kävisitkö lukemassa? Mulla on loputtomasti juttuja sinusta ja sinulle. Lopuksi kokoaisin kirjoitukset kirjaksi nimenä "Kirjoituksia ihanimmalle".

Ymmärräthän, että vahvat tunteet ovat kuin lähde, josta pulppuaa jatkuvaa puhetta. Höpöttelen yksikseni paljon sinulle, ja meillä on hauskat dialogit käynnissä aika usein. Tästäkin jo näet kuinka sekaisin sinusta olen, ja siksikin se kirjoittaminen olisi eräänlaista terapiaa ja samalla paineiden purkuventtiili.

Ajatuksia?

53

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti kävisin. Harrastan aivan samaa. Olenkin miettinyt, että kaivattu mies on varmaankin kirjoittaja tai lukija. Sen verran mielenkiintoisia lauseita hän suustaan päästelee. Olisipa joskus hieman enemmän aikaa 🫣

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Runot ovat ihania ja blogeista on hyötyä kaikille lukijoille, olivatpa ne kaivattuja tai ei. Jotenka sivusta kannustan laittamaan blogitelttaa pystyyn. Kaivatuille hernerokkaa ja pannaria nokipannukahvin kera, muille vähintään sitä nokipannukahvia ja pannaria.

      • Anonyymi

        No jos tosielämän kohtaamisia tulisi matkan varrella, niin varmaankin se tarkoittaisi kevättulvaa tekstien osalta.


    • Anonyymi

      Ajattele miten hieno vuosipäivälahja kirjasta tulee 10, 20 tai 30 vuoden päästä, jos jatkat pienten viestien raapustusta vaikka joka viikko.

      • Anonyymi

        Tekstiä tulisi kylläkin joka päivä, ehkä useampi päivässä, ainakin keskimäärin. Pieni kirja olisi kasassa aika pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiä tulisi kylläkin joka päivä, ehkä useampi päivässä, ainakin keskimäärin. Pieni kirja olisi kasassa aika pian.

        Kannattaa editoida ja karsia vain ne parhaimmat tekstit juhlakirjaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiä tulisi kylläkin joka päivä, ehkä useampi päivässä, ainakin keskimäärin. Pieni kirja olisi kasassa aika pian.

        Sinun täytyy kirjoittaa se kirja, oli se sitten runokirja tai joku muu, olen ollut sitä mieltä jo kauan.
        Lukisin ihan varmasti kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa editoida ja karsia vain ne parhaimmat tekstit juhlakirjaa varten.

        Ei mitään karsimista, kun kaikki sinne vaan.


      • Anonyymi

        Silloin on jo kuollut silmät kiinni. Mieluummin kuin auki.


    • Anonyymi

      Olisin kyllä aika kauhuissani ja ahdistunut.

      • Anonyymi

        Ei mitään syytä. En kirjoittaisi mitään noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään syytä. En kirjoittaisi mitään noloa.

        Ei kun se olisi ihan liikaa minulle.


    • Anonyymi

      No harmi kun ei mulle ole tämäkään. :( Kuten ei mikään muukaan kiva.

    • Anonyymi

      Luultavasti et välitä hänen mielipiteestä tässäkään asiassa! Taidat tehdä tätä jostain aivan muusta syystä!

      • Anonyymi

        Eiköhän hän kysy asiaa oikealta henkilöltä, jos ja kun asia on ajankohtainen.


    • Anonyymi

      Helpottaa kummasti kun saa purkaa ajatukset pois. Mietin että kun taas nähdään, niin se vähän jännittää, siis aika paljonkin. Minä ainakin olen iloisella päällä, niin kuin usein tavallista.

      • Anonyymi

        Hän on tosiaan iloluonteinen ja ekstrovertti. Ja kyllä, myös minua jännittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on tosiaan iloluonteinen ja ekstrovertti. Ja kyllä, myös minua jännittää.

        Se on hyvä jännitys päällä, jos vaikka maanantaina sattuisi ohikulkemaan tai piipahtamaan juttusilla.


    • Anonyymi

      Loistava idea! Kyllä minä niin mielelläni lukisin ja varsinkin kun olisi punainen lanka jota seurata koko ajan. Entäs sellaiset päivät kun en tunnukaan niin ihanalta? Olen herkkis, mutta kestän kyllä, elävänä. Toisaalta myös naaman ilmeet voisivat olla vaiherikkaita kun lukisi mitä toinen sinusta ajattelee.

      • Anonyymi

        Niin, olisi kyllä kaiken rahan arvoista nähdä hänen kasvonilmeensä. Vähän niin kuin yleisemminkin, esimerkiksi silloin kun ajattelen häntä suurella lämmöllä. Nää rajoitteet on tosi harmillisia, ei voi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olisi kyllä kaiken rahan arvoista nähdä hänen kasvonilmeensä. Vähän niin kuin yleisemminkin, esimerkiksi silloin kun ajattelen häntä suurella lämmöllä. Nää rajoitteet on tosi harmillisia, ei voi nähdä.

        Pakahduttavaa lämpöä. Vaatteiden säätelyssä ongelmia.


    • Anonyymi

      Lukisin varmasti jos olisi mahdollista. Tulevaisuuden huomioonottaen niin ei taida olla.

    • Anonyymi

      Toisaalta kiva olisi lukea, mutta toisaalta mieluiten kuulisi irl.

    • Anonyymi

      Musta olisi tosi vaivaannuttavaa , jos joku kirjoittaisi minusta niin, että se olisi kaikkien nähtävillä ja helposti yhdistettävissä minuun. Eri asia tietty, jos joku haluaisi kirjoittaa minusta ja minä näkisin sen, mutta esim juuri blogin kautta en haluaisi, että minuun liittyvistä asioista kerrotaan.

      • Anonyymi

        Senku

        Iso K


    • Anonyymi

      Voi sinua suloista pikku kulkijaa noin paljon hänestä välität.

    • Anonyymi

      Vois toimia instagramissa, mutta älä kirjoita liian tunnistettavaa tai leimaavaa.

    • Anonyymi

      Tee vaan! Olisi ihan hauska idea.

    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaa blogin yhdestä miehestä

    • Anonyymi

      kirjoita vaan olisi hauskaaaaaaa

    • Anonyymi

      Minä olisin kyllä hyvin otettu sellaisesta kunniasta, olisin myös hyvin ylpeä sinusta.

    • Anonyymi

      Kirjoita ihmeessä♥️♥️♥️♥️

    • Anonyymi

      Mikset puhu naiselle oikeasti eikö hän halua puhua sun kanssa.

      • Anonyymi

        Ei voi tietää. Mitä mahtaa tällä hetkellä minusta ajatella? Sitten niissä blogikirjoituksissa voisin aukaista enemmän erilaisia skenaarioita siitä, mitä naisen mielessä saattaisi liikkua. On kyllä elämäni suurin mysteeri, ja tutkimista siinä riittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää. Mitä mahtaa tällä hetkellä minusta ajatella? Sitten niissä blogikirjoituksissa voisin aukaista enemmän erilaisia skenaarioita siitä, mitä naisen mielessä saattaisi liikkua. On kyllä elämäni suurin mysteeri, ja tutkimista siinä riittää...

        Mitä jos ottaisit selvää asiasta, hän on ihan tavallinen ihminen vaan, ei mitään ihmeellistä.


    • Anonyymi

      Oi, ihana ajatus, toivottavasti rakkaasi myös ilahtuisi,

    • Anonyymi

      Rakkaus tunteena on kuolematonta. Hienoimmat romaanit on siitä tehty ja jäävät elämään vaikka ihmiset kuolevat.

    • Anonyymi

      Sinä et voi loukata kenenkään yksityisyyttä kirjoittelemalla liian henkilökohtaisia asioita. Oletko noin tietämätön tästä?

    • Anonyymi

      Olis kiva käydä lukemassa

    • Anonyymi

      Kannatan ajatusta jos ihania tekstejä tulee ja tulee sieltä jostain sillä maailmassa tarvetta romantiikalle ...
      Ja unelmoijia ja haaveilioita riittää siinämäärin että jotku kelpuuttaa tekoaly tyttöystävänkin pahimpaan hätään jos ei aitoa rakkautta ole .
      Eli anna palaa ...
      Se et antaa jotain kaunista ja ihanaa itsestään ulospäin tuo ihanaa kaunista myös sinua kohti .
      Sitä ei kyllä tiedä tuleeko se juuri semmoisessa muodossa ja henkilönä kun toivoo ...
      Siihen vaikuttaa sattumat ja tekivät joille emme itse voi mitää ja joihin emme vaikuta .
      Mutta joskus ne onekkaat osuu sinunkin.
      Löytyy jotakin joka koskettaa sielua niin syvälle että se tuntuu....
      Mietin taas miestä minun tähteäni siellä jossakin
      Josta tykkäsin syvemin kun kenestäkään ikinä ,.
      Hän oli minulle se ...
      Inspiraatio .
      On ikävä häntä taas .
      Naiselta sivusta.

    • Anonyymi

      Kannattaa keskittyä elämiseen. Kyllä nuo tunteet vielä lähtee pois ja surkastuu jonnekkin sivummalle. Anna aikaasi niille elämässäsi jotka sitä tarvitsee ja haluaa. Jos olet jo tovin ollut tuossa tunteessa, niin ehkä pitäisi tehdä työtä sen eteen että ne eivät enää haittaa elämääsi.
      Lämmöllä joku tuntemattomaakin tuntemattomampi palsta öttiäinen🙂

      • Anonyymi

        Miksi tunteiden pitäisi lähteä pois? En nyt ymmärrä tätä ajatusta ollenkaan. Ja miksi tunteet haittaisi elämää? Haittaako itselläsi?

        Kuka tarvitsee minua, ehkä juuri hän.


    • Anonyymi

      Olisihan tuo mielenkiintoista ja ehkä pelottavaakin.

    • Anonyymi

      Omia tunteitaan on hyvä purkaa taiteen keinoin esim. piirtämällä, kirjoittamalla ja maalaamalla. Itse olen tehnyt tätä paljon. Voisin taas itsekin kaivaa pensselit ja sudit esiin. On vaan niin pimeää.

      • Anonyymi

        Äskeiseen lisäys, ettei ole aikaa tällaiseen, mutta näin ajatuksena.


    • Anonyymi

      En voisi ikinä ryhtyä parisuhteeseen henkilön kanssa, joka blogaisi minusta. Sananenkin, niin olisi ex.

      • Sama homma. Vain psykopaatit blogaavat läheisistään.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Sama homma. Vain psykopaatit blogaavat läheisistään.

        Minä tiedän yhden B-naisen, josta blogattiin. Ei kestänyt sitä, ero tuli. Tosin hieman ihmettelen, miten niin tylsästä taviselämästä edes keksii blogattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän yhden B-naisen, josta blogattiin. Ei kestänyt sitä, ero tuli. Tosin hieman ihmettelen, miten niin tylsästä taviselämästä edes keksii blogattavaa.

        Mikä siinä on kun pitää oma ja läheisten elämä tuutata internettiin - kermalla kuorrutettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on kun pitää oma ja läheisten elämä tuutata internettiin - kermalla kuorrutettuna.

        Ei se nyt ole niin vakavaa.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Sama homma. Vain psykopaatit blogaavat läheisistään.

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      Saahan minusta kirjoittaa jos haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe