Iisalmi - Uikuttajien valtakunta

Anonyymi-ap

Toivottavasti sähkön hinta nousee lähipäivinä taivaisiin. Mulla on vielä voimassa vanha 4,85 snt / kWh sopimus 1,5 vuotta. On mukava käydä ulkoporealtaassa, mennä sieltä saunan löylyihin ja ladata sähkömersua.

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ahneuden aika on täynnä niitä joilla on kaikkea ja niitä joilta viedään kaikki, ihmisyyskin.
      Hyvät ajat kasvattavat huonoja ihmisiä, huonot ajat kasvattavat hyviä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ihmiset eivät ole koskaan olleet tasa- arvoisia ja hyvä niin. Ne, jotka tekevät töitä oman hyvinvointinsa eteen, myös ansaitsevat sen kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset eivät ole koskaan olleet tasa- arvoisia ja hyvä niin. Ne, jotka tekevät töitä oman hyvinvointinsa eteen, myös ansaitsevat sen kaiken.

        Nuoren ylpeän kukkopojan mielipide.
        Niin minäkin ajattelin kun pystyin kaikkeen, osasin kaiken ja minulla oli kaikkea.

        Kaikki onnistui, oli komea maatila ja komeat koneet.
        Kaunis nuori vaimo ja upeat lapset jotka pärjäsivät kaikessa mitä sitten
        tekivätkin.
        Olin kuin nuori ylväs jumala jos maapallossa olisi ollut kahvat senkin olisin nostanut ilmaan kuin kahvakuulan.


        Mutta, sitten eräänä päivänä minusta kasvoi ihminen.

        Meistä kaikista tulee ihmisiä kun se päivä tulee, sinulla se päivä on vielä edessä.

        Mutta se päivä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoren ylpeän kukkopojan mielipide.
        Niin minäkin ajattelin kun pystyin kaikkeen, osasin kaiken ja minulla oli kaikkea.

        Kaikki onnistui, oli komea maatila ja komeat koneet.
        Kaunis nuori vaimo ja upeat lapset jotka pärjäsivät kaikessa mitä sitten
        tekivätkin.
        Olin kuin nuori ylväs jumala jos maapallossa olisi ollut kahvat senkin olisin nostanut ilmaan kuin kahvakuulan.


        Mutta, sitten eräänä päivänä minusta kasvoi ihminen.

        Meistä kaikista tulee ihmisiä kun se päivä tulee, sinulla se päivä on vielä edessä.

        Mutta se päivä tulee.

        Ei tule. Minun ei tarvitse jäädä tähän paskamaahan asumaan sitten, kun päätän muuttaa pois. Tännepähän jäät nöyränä kärvistelemään ja kitumaan. Koulutus, kielitaito ja hyvät tulot säästöineen takaavat sen.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ja hyi helevetti, peltopellet ovat alinta kastia maailmassa. Tukikaisloisia!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe