Vastaan kuin hänelle.

Anonyymi-ap

Vastaan kuin hänelle. Vastaan kuin hänelle. Vastaan kuin hänelle. Vastaan kuin hänelle...
... Jonka vuoksi tulin palstalle.

Understood?

Tämän voi varmasti jokainen
allekirjoittaa suoli24 -palstalla.

Koin tarvetta tehdä tällaisen trollaavan
kullanhuuhdonta-päivityksen.

Hullankuuhtoja
🎷

39

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedä, vaikka tuossa ois sitä onnea tuomaan se kaivattu kulta :))

• Anonyymi

No sitä en tiedä. Koin kuitenkin tällaisen tarpeen tehdä.

• Anonyymi

Mä en huuhdo muuta kuin Lapin Kultaa.

• Anonyymi

Good. En pidä oluesta.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle: olet ihana mies. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Et uskalla sille miehelle mennä sanomaan sitä, niin kirjoitat sen tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et uskalla sille miehelle mennä sanomaan sitä, niin kirjoitat sen tänne?

Hän mies uskaltaa kuitenkin kirjoittaa itselleen, että joka kouho voi esim narista kun ei tule samaa viestinä puhelimeen

• Anonyymi

Jaahaaaaah ah, onpash phösilö aloithus 🤓

• Anonyymi

Pitää olla vähän pöljä, että pärjää.
        Huumorissa ja pöljäilyssä on
        kantavaa voimaa.

• Anonyymi

kantavaa voimaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kantavaa voimaa.

Hyvä se oli 🤓

• Anonyymi

Minä taasen vastaan kuin Häntä ei oliskaan,
      sekoitan pakkaa kuin viimeistä päivää joulukuussa uutta jakoa varten. Mahdollisimman sekaisin, ettei vanhasta jaosta oo mitään jjäljellä, tuhkatkin pesästä.

• Anonyymi

Jokainen toimikoon valitsemallaan tavalla.

• Anonyymi

Mä vastaan, että mitä tuota odottelemaan joulukuuhun, kun voi toimia jo nyt.

• Anonyymi

🥱🥱🥱

• Anonyymi

Olet vieläkin addiktoitunut näihin palstamiehen avauksiin tai niiden kuvittelun ja ajatus reaalista ns ahdistaa?

• Anonyymi

Mitä vastasit kuin hänelle?

• Anonyymi

Kaiken mitä kirjoitan täällä, jos en erikseen ole tehnyt jotain yleistä kysymystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken mitä kirjoitan täällä, jos en erikseen ole tehnyt jotain yleistä kysymystä.

Hyvässä vai huonossa mielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvässä vai huonossa mielessä?

No hyvässä tietenkin. Jos joku valittaa tai haukkuu, niin enhän minä sitä kohdenna kuin sille, joka tekee niin minua kohtaan. En oikein jaksa uskoa, että kaipaamani ihminen täällä ainakaan jatkuvasti haukkuu toisia, vaikka varmasti kärkäs osaa ollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvässä tietenkin. Jos joku valittaa tai haukkuu, niin enhän minä sitä kohdenna kuin sille, joka tekee niin minua kohtaan. En oikein jaksa uskoa, että kaipaamani ihminen täällä ainakaan jatkuvasti haukkuu toisia, vaikka varmasti kärkäs osaa ollakin.

Missä se kärkkyys on näkynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se kärkkyys on näkynyt?

Onko tämä joku ristikuulustelu? Eiköhän oikea henkilö tiedä itse sanansa tai sanomatta jättämisensä.

• Anonyymi

En enää odottanut mitään, mutta odotin yli senkin, kun odotus oli jo päättynyt. Ehkä vain sillä tavalla voi todella odottaa. Kun ei enää pysty nimeämään määränpäätä. Ei yhdenkään junan saapumista tai lähtöaikaa.

• Anonyymi

Itsehän ne juniin nousut ja määränpääasemat on hoidettava. Liputkin ostettava itse. Sen jälkeen on tiedossa lähtöajat saapumisaikoineen. Ja jos ilmoitat saapumisesta jollekin sinulle tärkeälle henkilölle, hänkin tietää ja osaa olla vastassa. Näin sinun ei tarvitse jäädä tyhjälle asemalle yksin tietämättä, minne mennä.

• Anonyymi

Sama.
        Olen kuin koira, joka rakastaa syvästi omistajaansa. Kun rakas ihminen tuli joskus tietyllä junalla tiettynä aikana asemalle, oli koira aina vastassa.
        Seison asemalla ja odotan, vaikka juna olisi lakannut jo aikaa sitten kulkemasta. Odotan vaikka asemarakennus olisi purettu. Odotan sitä samaa tuttua moikkausta, hymyä ja tunnetta. Miten se tulisi jos juna ei kulje enää, en tiedä, mutta minä odotan. Odottaessa kirjoitan tuhansia viestejä siitä, miten ihana hän oli ja, kuinka häneen rakastuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.
        Olen kuin koira, joka rakastaa syvästi omistajaansa. Kun rakas ihminen tuli joskus tietyllä junalla tiettynä aikana asemalle, oli koira aina vastassa.
        Seison asemalla ja odotan, vaikka juna olisi lakannut jo aikaa sitten kulkemasta. Odotan vaikka asemarakennus olisi purettu. Odotan sitä samaa tuttua moikkausta, hymyä ja tunnetta. Miten se tulisi jos juna ei kulje enää, en tiedä, mutta minä odotan. Odottaessa kirjoitan tuhansia viestejä siitä, miten ihana hän oli ja, kuinka häneen rakastuin.

Kiitos mies tarinasta, pakkomiellettä itseäsi kohtaan on mukavampi lukea kuin muiden pakkomiellettä jotain toista kohtaan🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.

Vaan mä en ole asemalla odottava koira. Eräällä asemapaikalla kylläkin vaikutan ja sieltä käsin odotan, ketä tarvitsee odottaa.

• Anonyymi

Tämä ei varmaankaan ole minulle, kun tuohon onkin tullut jo innokkaita sivustavastaajia.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan mä en ole asemalla odottava koira. Eräällä asemapaikalla kylläkin vaikutan ja sieltä käsin odotan, ketä tarvitsee odottaa.

Joo et niin, kaipaus oli yhdistävä tekijä ja junat.
        Toivottavasti et ole myöskään suuri, lihava , torahampainen asemarotta 😱 Niitä on vuosien varrella vilissyt niin maan p*rkeleesti. Inhoan niitä 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et ole myöskään suuri, lihava , torahampainen asemarotta 😱 Niitä on vuosien varrella vilissyt niin maan p*rkeleesti. Inhoan niitä 🙂

Sul on ollu väärät asemat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sul on ollu väärät asemat.

Älä opeta isääs k*semaan. Asema oli oikea, juna oli oikea. Odotus on oikea. Hetki tulee vielä 🐶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei varmaankaan ole minulle, kun tuohon onkin tullut jo innokkaita sivustavastaajia.

Ap.

MINÄ en ole mikään innokas sivustavastaaja. Sinä olit innokas väliinvastaaja.

Olen asemadogi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä opeta isääs k*semaan. Asema oli oikea, juna oli oikea. Odotus on oikea. Hetki tulee vielä 🐶

Et sitten jäänyt pois junasta kuitenkaan, kun kirjoitat imperfektissä. Oli ja oli. Miksi se hetki on siinä tapauksessa tulossa vielä?

Opeta vain omaa isääsi. Tai sanoisinko..

Itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö niitä? Torahampaisia rottia? Nehän pitävät paikat siisteinä. Sinunkin jätökset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö niitä? Torahampaisia rottia? Nehän pitävät paikat siisteinä. Sinunkin jätökset.

En pelkää 😀 Ne on ihan veikeitä otuksia, kunhan pysyvät kaukana asutuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten jäänyt pois junasta kuitenkaan, kun kirjoitat imperfektissä. Oli ja oli. Miksi se hetki on siinä tapauksessa tulossa vielä?

Opeta vain omaa isääsi. Tai sanoisinko..

Itseäsi.

Asemalla ollaan.

Asemadogi

• Anonyymi

Onni, muhkea onni olkoon ainoa toverimme täällä kaikissa toimissa ja töissä, joihin vaan kynämme pystyy.

• Anonyymi

Plus se työkaveri.

• Anonyymi

✨⭐️😍🥰⭐️✨

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      161
      9150
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4844
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4642
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4022
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3583
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3580
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3478
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3203
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2921
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2724
    Aihe