Mustang satula?

vt 750

Kannattako satsata rapiat 400euroa Mustangin satulaan???
Kertokaapa kokemuksia, plussia ja miinuksia.

7

2511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Kannattaa, jos nykyinen penkki ahdistaa. Itsellä Mustangin satula Suzuki Volusiassa. Pisimmät päivämatkat on ollu 700 km hujakoilla eikä ajaminen ole ottanut takapuoleen. Penkki ei rupea painamaan mistään kohtaa.

Huonona puolena voisi mainita sen, että jos laitat takapenkin tilalle esim tarakan, niin se ei välttämättä mene heittämällä kiinni. Mustangin penkki on isompi kuin vakiopenkki - ainakin Volusian kohdalla. Jouduin vähän porailemaan Thunderbiken tarakkaa, mutta systeemistä tuli ihan siisti.

Penkki saattaa siirtää ajoasentoa eteen/taakse/ylös pari senttiä. Jos haluat pitää ajoasennon juuri samanlaisena kuin ennen, niin voit joutua vaihtamaan raisereita. Volusian penkki toi ajoasentoa pari senttiä eteenpäin ja hivenen ylöspäin.

• vt750c2acerc44

Kyllä kannattaa!!

Itse tilasin Mustangin Wide Vintage-satulaparin USA:sta huhtikuussa, ja jo nyt ajeltuani ja vaimoni ja/tai kummityttöni jo istuessa kyydissäni yhteensä reilut 1000 km, niin olemme todella tyytyväiset.
      Helppo pitää puhtaana, ei veny ei vanu, ja pehmusteetkin siinä on, vastakohtana Hondan kivipenkeille, joissa on pari senttiä superlonia...
      Menee heittämällä paikoilleen Sissybarin ja telineenkin paikalla ollessa Honda vt750c2 ace rc44:seen...
      Ajoasentokin on minusta parempi, kun on hiukan alempana ja taaempana. Samalla penkki antaa selälle tukea ja kyytiläisen penkki lisää sitä.
      Hankkimieni astinlautojen kanssa todella paras ostokseni!!!

• A.C.E.

Yhdyn edelliseen, eli kyllä kannattaa! Itse tilasin myön Mustangin keväällä, selkänojalla varustettuna, joten hinta pompsahti lähemmäs 600 € kaikkien kulujen kera, mutta ei ole tarvinnut katua ostosta. Varsinkin tuo selkämoja on luksusta.

Samalla jos tilailet jenkeistä tuon satulan niin suosittelen tilaamaan tuulenohjaimet vilkkujen alle iskareihin. Hiljenee kyyti kummasti kun ne laittaa!

• vt 750

...toimitus kesti.
        Tilasitte ilmeisesti/tietenkin netin kautta?
        Ehtiiköhän enää tälle suvelle?
        Kiitoksia asiallisista kommenteista!

• Mika
        vt 750 kirjoitti:

...toimitus kesti.
        Tilasitte ilmeisesti/tietenkin netin kautta?
        Ehtiiköhän enää tälle suvelle?
        Kiitoksia asiallisista kommenteista!

USA:sta tilattuna 3 - 4 viikkoa. Mustangilla on edustus myös Euroopassa. Kannattaa kysäistä sieltä ensin.
        http://www.mustangeurope.com/

• peterhskane67

kuinka saan penkin irti honda750 shadowista ku pitäs laittaa uus akku

• avutonko ?

jos vaikka ihan silmillä katsoo missä on se ruuvi ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe