Haaviston salainen mandaatti

Anonyymi-ap

Pekka Haavisto on halunnut ajaa 1990-luvulta aina 2010-luvulle asti systemaattisesti Suomen puolustuskykyä alas.
Haavisto on myös moittinut Venäjä-uhasta varoittaneita poliitikkoja vielä senkin jälkeen, kun Venäjä miehitti laittomasti Krimin ja aloitti sotatoimet Itä-Ukrainassa.
Suomen Nato-jäsenyyttä Haavisto vastusti käytännössä koko poliittisen uransa ajan. Vasta Venäjän hyökkäys Ukrainaan keväällä 2022 muutti vihreän poliitikon Nato-kannan.

Pakon edessä ja tulevien presidentin vaalien takia.

30

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näillä ajatuksilla ja puheilla Pekka Haavisto on oikeasti uhka suomen turvallisuudelle.

      Ei häntä saa presidentiksi valita, herranen aika.

      • Anonyymi

        Minä äänestän Haavistoa sillä on tietämystä ulkomaan politiikasta enemmän kuin yhdelläkään muulla ehdokkaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestän Haavistoa sillä on tietämystä ulkomaan politiikasta enemmän kuin yhdelläkään muulla ehdokkaalla.

        Minä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestän Haavistoa sillä on tietämystä ulkomaan politiikasta enemmän kuin yhdelläkään muulla ehdokkaalla.

        Ja se tietämys näkyy siinä, että löysi ulkomailta asti poliittisen parturin. Siihen ei jokapoika pystykkään. Ja sisäpolittiikkakin on hallussa kun sen kuoropojan palkkasi avustajakseen. Eikä saa unohtaa Pekan ongelmanratkaisukykyä: Suihkari hakemaan jos alkaa burkha liikaa ahdistaan Isis-typyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Miksi Suomi on näin huonossa jamassa, vaikka meillä on ollut hän ja hänen kaltaisensa osaajat puikoissa vuosikymmenet. Minuakin arvioidaan työssäni aikaansaannosten perusteella. Omaan firmaani en palkkaisi ketään muuta heistä kuin Aaltoilan. Olette te pahasti vietävissä, jos kuvittelette jotakin muuta.


    • Anonyymi

      Haavisto on yllättävän terroristimielinen ja ihailee esim. ISIS taistelijoita, joita kävi sitten henkilökohtaisesti hakemassa meidän kansalaisten riesaksi.
      Täällä saavat rauhassa suunnitella terrorismia.

      • Anonyymi

        Halla-ahosta ei pressaa tule se reppana on sössinyt alkumetreillä piilorasisti eikä tajua ulkomaan politiikasta tuon vertaa.


      • Anonyymi

        Voivoivoi. Muutama lapsi ja äidit. Huihui kun ovatkin vaarallisia. Huijuijui !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahosta ei pressaa tule se reppana on sössinyt alkumetreillä piilorasisti eikä tajua ulkomaan politiikasta tuon vertaa.

        Eikä tiedä edes perustuslakia. Möläyttelee mitä sattuu ,niinkuin seudaajansakin.


    • Anonyymi

      Haavistolla oli aikanaan paljon matkoja venäjälle, niistä matkoista oli aikaisemmin tietoa mitä siellä mahdollisesti tapahtui. Nyt tietenkin kaikki poistettu netistä, olisiko venäläisillä ikävää kuvamateriaali millä hyvä kiristää carunapekkaa aina haluttuun suuntaan...

      • Anonyymi

        Se matsku onkin kiinnostavaa. Ja helppo arvata, kyllävaan, mihin osa-alueeseen se liittyy... Oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se matsku onkin kiinnostavaa. Ja helppo arvata, kyllävaan, mihin osa-alueeseen se liittyy... Oikein.

        Piilopuppeli kilahti


    • Anonyymi

      Halla-Aho ja Haavisto ovat kumpikin sivareita.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät ituhippi


    • Anonyymi

      Mitä siitä. Onhan persutkin olleet venäjälle kallellaan. Nyt nuttura on käännetty. Mene jo eteenpäin sinäkin.

      • Anonyymi

        Hiihdä sinä pappa jämpsän porttiin puremaan munkkia namskis ja maiskis 😘


    • Anonyymi

      Miettikää tältä kantilta. Ne al holin naiset ja lapset on Suomen kansalaisia ja oikeus tulla maahan.
      Kumpi oli parempi että ne haettiin nyt Suomen sossun ja viranomaisten valvottaviksi vai tulevat sitten myöhemmin täysikäisiä ja täysin oppineita terroristeina maahan?

      • Anonyymi

        Itse sinne menivät, tai äidit ainakin. Osa lapsista on siellä syntyneitä. Aivan omin voimin olisivat saaneet yrittää tulla takaisin. Mielellään Haagin kautta.


    • Anonyymi

      Siksi olisikin karhunpalvelus suoraan isänmaalleen niiltä jotka päätyisivät äänestämään Haavistoa.

      Ihan kuka tahansa paitsi Haavisto, jopa Essayah vaikka ymmärtääkin politiikan sijaan enemmän kävelystä.

    • Anonyymi

      Veispuukin mukaan Haavisto on Nesteellä ens torstaina. Menkää kysymään. Ja kertomaan mielipiteenne rohkeasti omalla naamalla.

      • Anonyymi

        Nimenomaan eihän nämä piilopuppelit kehtaa


      • Anonyymi

        Jämsänkosken nesteellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jämsänkosken nesteellä

        Sinähän sen tiedät munkin purija 🤣😅


    • Anonyymi

      Numero 10 äänestyslippuun.
      Carunasta Haavisto kertoi eilen tentissä. Menkää itse kysymään jos ette ymmärtäneet paskaa tilannetta.

      • Anonyymi

        On ihan hirvee ajatus, että saamme homopresidentin. Kyllä maailmanloppu on näköjään tulossa kiihtyvää vauhtia kun millään ei ole enää mitään väliä.


    • Anonyymi

      Naiset kuulemma äänestävät Haavistoa. Tulee mieleen, että äänestävät tunteella tunteellista homoa. Eivät älyä, että tässä ajassa tarvitaan jämäkkää johtajaa maalle, jolla on hullu naapuri. Haavisto on ollut itku silmässä monta kertaa telkkarissa. Onhan se ihanaa, että on tunteet, mutta ei tuollainen kuulu maan päämielelle - liikuttua milloin mistäkin. Lisäksi on sivari ja miten se nyt sitten istuu armeijan ylikomentajan rooliin, joka tasavallan presidentti on? Ja kun tähän lisätään vielä neitinsä parturi, niin jo on hieno ajatus... Nyt järki käteen muillekin naisille kuin minulle. Ei hyvänen aika, ajatelkaa nyt vähän tarkemmin!

      • Anonyymi

        jämäkkyyttä ei näistä ehdokkaista löydy,kaikki jotain ihme tekopirteitä kaikki piikit ottaneita, pepsodentti miinanpolkijoita.


    • Anonyymi

      Minä ainakin äänestän Jutta Urpilaista, hänessä on empatiaa ja myös jämäkkyyttä.

      • Anonyymi

        Eivätkö ne ole päiväkodon tädiltä vaadittavia ominaisuuksia.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe