Sähkön tuotanto

Anonyymi-ap

Fortum tuottaa sähköä venäjältä tuoduista ydinpolttoaineista. Harkitkaa kuka teidän sähkönne tuottaa.
Suomen ydinvoimaloiden polttoaine tuodaan ulkomailta. Vuonna 2019 tuonnin määrä oli 56 tonnia uraania ja arvo 86 miljoonaa euroa.

25

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harkitse sinä välillä mitä tänne jauhat ei jaksa kuunnella samaa liibalaabaa mitä on koko palsta täynnä. Sama se on vaikka hankkisi öljynsä pohjoisnavalta mitä se sua liikuttaa mitä muut ihmiset tekee ?

• Anonyymi

Ei se minua liikuta vaan huolestuttaa enemmän kuin sinua, venäjämieliset ostaa fortumilta sähkön ja tukee venäjän hyökkäystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se minua liikuta vaan huolestuttaa enemmän kuin sinua, venäjämieliset ostaa fortumilta sähkön ja tukee venäjän hyökkäystä.

Hölömölä höh tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta

• Anonyymi

Aika hyvin, jos kuulee nämä textit, harkitse hoitoon hakeutumista, jos kuulet.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18198740k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Tai sähkönsä tai ydinpolttokrematorionsa tai hiukkaskiihdytinvetyreaktorinsa .

• Anonyymi

Fortumilla olen iät ja ajat ollu asiakkaana ja olen jatkossakin...
        Ap hankkii elämän eikä sössötä tuota tuubaa tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jälleen kerran väärässä, olisiko aika kokeilla muuta lääkitystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi ap tulee jokaisen aloittajan nimimerkiksi keskusteluissa, ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi ap tulee jokaisen aloittajan nimimerkiksi keskusteluissa, ymmärrätkö?

Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

• Anonyymi

Aloittan kannattaisi muistaa, puna-armeijalla oli Suomen rintamalla hyvin paljon Ukrainalaisia sotilaita, jotka tappoivat Suomalaisia.

Mutta ryssävihassannehan ette halua moista tietää, tai ainakin yritätte selittää mustan valkoiseksi.

Kohta joku hybridikeskuksen trolli tulee kiljumaan tänne ja haukkuu mua trolliksi/Venäjä mieliseksi.

• Anonyymi

Mitä se haittaa, jos joskus aikanaan olikin noin? Elämme 2024 vuotta ja muistammeko vielä, kun sisällisodassa oli veli vastaan veljeä, eli punaiset ja valkoiset, emme silti sallisi hyökkäystä Suomalaisia kohtaan emmekä suvereeniihin maahan, toki onhan meissä paljon ajattelemattomia, kuten sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se haittaa, jos joskus aikanaan olikin noin? Elämme 2024 vuotta ja muistammeko vielä, kun sisällisodassa oli veli vastaan veljeä, eli punaiset ja valkoiset, emme silti sallisi hyökkäystä Suomalaisia kohtaan emmekä suvereeniihin maahan, toki onhan meissä paljon ajattelemattomia, kuten sinä.

Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kohta kun Ukraina häviää ja joutuu ryssille sopimaan niin tulevat uudestaan kuten 44 . Divisioona ainoana erona, että nyt niitä on haalittu jo valmiiksi maahan ja ovat sitten myös selän takaa tulossa. Kiitos maailmanparantajien kuten täällä joku mouhottaa .

• Anonyymi

Ostan Fortumilta vesivoimalla tuotettua sähköä ja se ei kyllä tule Venäjältä. Tuosta ap:n väitteen paikkansapitävyydestä en tiedä mitään.

• Anonyymi

Ap voi polkea tulpatonta mopoa jos sillä se lamppu välähtää vintissä

• Anonyymi

Suurin osa sähköstä tuotetaan ydinvoimalla, jos olet laittanut ruksin sopimuksessa vain vesivoimaa, mistä sinä sen tiedät, että sinun sähkösi on juuri vesivoimaa tai ydinvoimaa, et mitenkään voi sitä tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap voi polkea tulpatonta mopoa jos sillä se lamppu välähtää vintissä

Sinulla on se tulppa, mutta mistä saataisiin se mopo? kjäääh,kjäääh kiäääh heheheh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa sähköstä tuotetaan ydinvoimalla, jos olet laittanut ruksin sopimuksessa vain vesivoimaa, mistä sinä sen tiedät, että sinun sähkösi on juuri vesivoimaa tai ydinvoimaa, et mitenkään voi sitä tietää.

Noin 30% Suomen energiasta tuotetaan ydinvoimalla! Sähkön ostaja tekee "mielikuvaostoksen" tuotantovalinnalla, ei niitä tuotantotapoja todellakaan erotella siirtoverkossa😁
        Fortum omistaa Ruotsissa 111 vesivoimalaitosta, Ruotsista tuotu sähkö on "kotimaista" Fortum vesisähköä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin 30% Suomen energiasta tuotetaan ydinvoimalla! Sähkön ostaja tekee "mielikuvaostoksen" tuotantovalinnalla, ei niitä tuotantotapoja todellakaan erotella siirtoverkossa😁
        Fortum omistaa Ruotsissa 111 vesivoimalaitosta, Ruotsista tuotu sähkö on "kotimaista" Fortum vesisähköä😂

Suomi on ollut alkuvuonna sähkön suhteen lähes omavarainen. Tammi-marraskuussa sähkön nettotuonti kattoi kulutuksesta enää 1,5 prosenttia. Kyseessä on suuri muutos, sillä Suomi on ollut vuosikymmenten ajan hyvin riippuvainen sähkön tuonnista.21.12.2023, se siitä sveduista tuodusta sähköstä.

• Anonyymi

Äkkiä nesteelle hätäkokoukseen🤣🤣🤣ja kokkelia nokkaan

• Anonyymi

Mitä sitten ? Minulla ei ole tarjota Venäläiselle polttoaineelle korviketta

• Anonyymi

Suunsoittajia kaikki tyyni, räkänokkia ja kommunisteja.

• Anonyymi

Juuuu ja minä ajelen Samaralla joka on Venäläistä alkuperää .

• Anonyymi

Viime viikolla Fortum ilmoitti lopettavansa venäläisen polttoaineen käytön Loviisan ydinvoimalassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14718
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      24
      2439
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2341
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1659
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1433
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1173
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1045
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      906
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      823
    Aihe