Sähkön tuotanto

Anonyymi-ap

Fortum tuottaa sähköä venäjältä tuoduista ydinpolttoaineista. Harkitkaa kuka teidän sähkönne tuottaa.
Suomen ydinvoimaloiden polttoaine tuodaan ulkomailta. Vuonna 2019 tuonnin määrä oli 56 tonnia uraania ja arvo 86 miljoonaa euroa.

25

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harkitse sinä välillä mitä tänne jauhat ei jaksa kuunnella samaa liibalaabaa mitä on koko palsta täynnä. Sama se on vaikka hankkisi öljynsä pohjoisnavalta mitä se sua liikuttaa mitä muut ihmiset tekee ?

      • Anonyymi

        Ei se minua liikuta vaan huolestuttaa enemmän kuin sinua, venäjämieliset ostaa fortumilta sähkön ja tukee venäjän hyökkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua liikuta vaan huolestuttaa enemmän kuin sinua, venäjämieliset ostaa fortumilta sähkön ja tukee venäjän hyökkäystä.

        Hölömölä höh tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta


      • Anonyymi

        Aika hyvin, jos kuulee nämä textit, harkitse hoitoon hakeutumista, jos kuulet.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18198740k

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tai sähkönsä tai ydinpolttokrematorionsa tai hiukkaskiihdytinvetyreaktorinsa .

      • Anonyymi

        Fortumilla olen iät ja ajat ollu asiakkaana ja olen jatkossakin...
        Ap hankkii elämän eikä sössötä tuota tuubaa tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fortumilla olen iät ja ajat ollu asiakkaana ja olen jatkossakin...
        Ap hankkii elämän eikä sössötä tuota tuubaa tänne

        Olet jälleen kerran väärässä, olisiko aika kokeilla muuta lääkitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fortumilla olen iät ja ajat ollu asiakkaana ja olen jatkossakin...
        Ap hankkii elämän eikä sössötä tuota tuubaa tänne

        Anonyymi ap tulee jokaisen aloittajan nimimerkiksi keskusteluissa, ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi ap tulee jokaisen aloittajan nimimerkiksi keskusteluissa, ymmärrätkö?

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣


    • Anonyymi

      Aloittan kannattaisi muistaa, puna-armeijalla oli Suomen rintamalla hyvin paljon Ukrainalaisia sotilaita, jotka tappoivat Suomalaisia.

      Mutta ryssävihassannehan ette halua moista tietää, tai ainakin yritätte selittää mustan valkoiseksi.

      Kohta joku hybridikeskuksen trolli tulee kiljumaan tänne ja haukkuu mua trolliksi/Venäjä mieliseksi.

      • Anonyymi

        Mitä se haittaa, jos joskus aikanaan olikin noin? Elämme 2024 vuotta ja muistammeko vielä, kun sisällisodassa oli veli vastaan veljeä, eli punaiset ja valkoiset, emme silti sallisi hyökkäystä Suomalaisia kohtaan emmekä suvereeniihin maahan, toki onhan meissä paljon ajattelemattomia, kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se haittaa, jos joskus aikanaan olikin noin? Elämme 2024 vuotta ja muistammeko vielä, kun sisällisodassa oli veli vastaan veljeä, eli punaiset ja valkoiset, emme silti sallisi hyökkäystä Suomalaisia kohtaan emmekä suvereeniihin maahan, toki onhan meissä paljon ajattelemattomia, kuten sinä.

        Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se haittaa, jos joskus aikanaan olikin noin? Elämme 2024 vuotta ja muistammeko vielä, kun sisällisodassa oli veli vastaan veljeä, eli punaiset ja valkoiset, emme silti sallisi hyökkäystä Suomalaisia kohtaan emmekä suvereeniihin maahan, toki onhan meissä paljon ajattelemattomia, kuten sinä.

        No kohta kun Ukraina häviää ja joutuu ryssille sopimaan niin tulevat uudestaan kuten 44 . Divisioona ainoana erona, että nyt niitä on haalittu jo valmiiksi maahan ja ovat sitten myös selän takaa tulossa. Kiitos maailmanparantajien kuten täällä joku mouhottaa .


    • Anonyymi

      Ostan Fortumilta vesivoimalla tuotettua sähköä ja se ei kyllä tule Venäjältä. Tuosta ap:n väitteen paikkansapitävyydestä en tiedä mitään.

      • Anonyymi

        Ap voi polkea tulpatonta mopoa jos sillä se lamppu välähtää vintissä


      • Anonyymi

        Suurin osa sähköstä tuotetaan ydinvoimalla, jos olet laittanut ruksin sopimuksessa vain vesivoimaa, mistä sinä sen tiedät, että sinun sähkösi on juuri vesivoimaa tai ydinvoimaa, et mitenkään voi sitä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap voi polkea tulpatonta mopoa jos sillä se lamppu välähtää vintissä

        Sinulla on se tulppa, mutta mistä saataisiin se mopo? kjäääh,kjäääh kiäääh heheheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa sähköstä tuotetaan ydinvoimalla, jos olet laittanut ruksin sopimuksessa vain vesivoimaa, mistä sinä sen tiedät, että sinun sähkösi on juuri vesivoimaa tai ydinvoimaa, et mitenkään voi sitä tietää.

        Noin 30% Suomen energiasta tuotetaan ydinvoimalla! Sähkön ostaja tekee "mielikuvaostoksen" tuotantovalinnalla, ei niitä tuotantotapoja todellakaan erotella siirtoverkossa😁
        Fortum omistaa Ruotsissa 111 vesivoimalaitosta, Ruotsista tuotu sähkö on "kotimaista" Fortum vesisähköä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 30% Suomen energiasta tuotetaan ydinvoimalla! Sähkön ostaja tekee "mielikuvaostoksen" tuotantovalinnalla, ei niitä tuotantotapoja todellakaan erotella siirtoverkossa😁
        Fortum omistaa Ruotsissa 111 vesivoimalaitosta, Ruotsista tuotu sähkö on "kotimaista" Fortum vesisähköä😂

        Suomi on ollut alkuvuonna sähkön suhteen lähes omavarainen. Tammi-marraskuussa sähkön nettotuonti kattoi kulutuksesta enää 1,5 prosenttia. Kyseessä on suuri muutos, sillä Suomi on ollut vuosikymmenten ajan hyvin riippuvainen sähkön tuonnista.21.12.2023, se siitä sveduista tuodusta sähköstä.


    • Anonyymi

      Äkkiä nesteelle hätäkokoukseen🤣🤣🤣ja kokkelia nokkaan

    • Anonyymi

      Mitä sitten ? Minulla ei ole tarjota Venäläiselle polttoaineelle korviketta

    • Anonyymi

      Suunsoittajia kaikki tyyni, räkänokkia ja kommunisteja.

    • Anonyymi

      Juuuu ja minä ajelen Samaralla joka on Venäläistä alkuperää .

    • Anonyymi

      Viime viikolla Fortum ilmoitti lopettavansa venäläisen polttoaineen käytön Loviisan ydinvoimalassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe