Tuli ilmoitus että sähköä säästettävä

Anonyymi-ap

En säästä, käytän sähköä kuten ennenkin ja ihan siksi koska sähkön myyjien puolelta ei ole rehellistä peliä.
Valehdellaan ja yritetään kiskoa hurjia voittoja valehtelemalla. Vanhukset huijattu ottamaan kiinteähintainen sopimus mikä on reilusti yli puolet kovempi kuin sähkön hinnan keskitaso.
Siksi pitäisi säästää että sähköyhtiön eivät tekisi tappiota.
Saajan ne ylimääräistä hintaa silloin kun sähkön pörssi hinta on alhainen ja kiinteän sopimuksen hinnat on korkeammat.
ELI EN SÄÄSTÄ!

41

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli entinen halkokauppias on jo pitkään tälläkin sivustolla kirjoittanut pelistä jota pelurit sähkönhinnalla pelaavat

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­y­­m­f­­o­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tänä aamuna ensimmäinen ihminen Suomessa todisti Ylen uutisissa halonhakkaajan kirjoitukset oikeiksi.

      Kyllä halonhakkaaja jo keväällä tiesi kohtuullisen hinnan mökin mummon polttopuille vuodeksi eteen päin ja usein vuosiksi.
      Ei aloi

      • Anonyymi

        Nyt ei ole kyse halkojen hinnasta vaan sähkön hinnasta. Pysykää aiheessa pöljät viisastelijat.


    • Anonyymi

      Minä olen jatkuvasti maksanut sähköstä yli 20 senttiä/kwh, mutta eihän se vaikuta mitään, kun kulutus on vuorokaudessa 1-2 kwh. Viime talvena nostivat yli 30 senttiin kwh, eikä sekään haitannut mitään. Siirrot, ja muut jatkuvat maksut ne sähkönhintaa nostavat vähän kuluttavalla.

      • Anonyymi

        Missä sinä asut, maakuopassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä asut, maakuopassa?

        Pottukuopassa!


    • Anonyymi

      Oletko sinä -ap- se kuuluisa vastarannan Kiiskinen?

      • Anonyymi

        Juuri se, minä en taivu siihen että minua talutetaan lyhyessä narussa.
        Ranskassa esim. olisi jo ihmiset nousseet kapinaan jos näin korkea sähkön hinta, suomalainen tyytyy ja maksaa. Minä maksan muta en suostu säästämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri se, minä en taivu siihen että minua talutetaan lyhyessä narussa.
        Ranskassa esim. olisi jo ihmiset nousseet kapinaan jos näin korkea sähkön hinta, suomalainen tyytyy ja maksaa. Minä maksan muta en suostu säästämään.

        Meinaatko että keltatakit olisi lähteneet liikenteeseen?


    • Anonyymi

      Minäpä säästän! Lällällää lällällää.

    • Anonyymi

      Kaupunki voisi katkaista valot Paloisvuorelta, jos on niin hiihtohullu että pitää 30 asteen pakkasessa hiihtämään päästä niin kyllä sen voi tehdä pimeässäkin.

      • Anonyymi

        Se on kumma että isot organisaatiot ym ei säästä mutta köyhän pitäisi säästää ja värjötellä kylmässä


      • Anonyymi

        Katuvalot palaa aamupäivällä vaikka on jo valoisaa ja valaistaan väyliä jossa ei ole kuin kinttupolkuja. Näinkö kaupunki antaa esimerkkiä sähkönsäästöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katuvalot palaa aamupäivällä vaikka on jo valoisaa ja valaistaan väyliä jossa ei ole kuin kinttupolkuja. Näinkö kaupunki antaa esimerkkiä sähkönsäästöstä.

        Ei sähköä tarvitse säästää, sitä kuluu se, mitä kuluu


      • Anonyymi

        Katuvalot syttyivät n. klo 15 ja valoisaa on vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähköä tarvitse säästää, sitä kuluu se, mitä kuluu

        Kyllä kannattaa vähän miettiä jokaisen sähkön kulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa vähän miettiä jokaisen sähkön kulutusta.

        Ei mun tartte miettiä muiden sähkön kulutusta. Itse en ala sähköä säästelemään joidenkin kumipäiden takia.


    • Anonyymi

      Tottakai sähkönmyyjän täytyy pitää sopimuksesta kiinni, niinkuin kaikki sähkön ostajatkin. Ihme joustoa nyt vaaditaan kuluttajalta kun ei sähkön myyjiltä löytynyt tippaakaan joustoa kuluttajia kohtaan.
      Meillä on tänään kulutus huipussaan sehän on selvä! Kaikki laitteet päälle ja lämmitystä kovemmalle.. Ja tänään on saunapäivä. Muistakaa aloittaa sähkösaunan lämmitys ajoissa ja siellähän ei ole tarkoitus pitää kiirettä vaan kaikessa rauhassa rentoutua. Sauna kannattaakin sitten saunomisen jälkeen pitää vielä päällä jotta se kuivuu paremmin.

      • Anonyymi

        Miten taloyhtiöissä voidaan reagoida tähän iltaan käykö huoltomiehet sammuttamassa saunan kiukaan ajastimen, millainen sähkösopimus on taloyhtiöillä? Tietääkö osakkaat asioista?


    • Anonyymi

      "Nyt ei ole kyse halkojen hinnasta vaan sähkön hinnasta. Pysykää aiheessa pöljät viisastelijat."

      Nimen omaan on kyse halkojen hinnasta ja siitä miten halkojen hinnat muodostuvat.

      • Anonyymi

        Ketään ei kiinnosta sun juttusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta sun juttusi

        No näyttää tuo sinuakin kiinnostavan kun kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näyttää tuo sinuakin kiinnostavan kun kommentoit.

        Ei kiinnosta. Olet pelkkä luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Olet pelkkä luuseri.

        Sinä olet negatiivinen vittuilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet negatiivinen vittuilija.

        🎯👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🎯👍

        Se on nääs että pitää osata vittuilla positiivisesti 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet negatiivinen vittuilija.

        Jep, niin olen! Ei mua haittaa se, mitä kaltaisesi luuseri ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, niin olen! Ei mua haittaa se, mitä kaltaisesi luuseri ajattelee.

        Kaikki suoli24:lla kommentoivat ovat oman elämänsä luusereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki suoli24:lla kommentoivat ovat oman elämänsä luusereita.

        Luusereillakin on ihmisarvo sanosis Halla-aho kun kylmässä paleli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luusereillakin on ihmisarvo sanosis Halla-aho kun kylmässä paleli.

        Viis Halla- ahon sanomisista. Mutta kaikille ihmisille ei kuulu ihmisarvoa.


      • Anonyymi

        Paljon enemmän, kuin sinulla. Minä olen yhteiskunnalle arvokas, sinä et. Olet pelkkä menoerä, jota muut elättävät.


    • Anonyymi

      9 snt/kWh. Porukkaa kylässä, 8 kW sauna ollut lämpimänä jo 4 tuntia ja on vielä toiset neljä tuntia.
      Mennyt kaikki niin mielipuoliseksi, ettei kiinnosta sähkön säästö pätkääkään. Pimentykööt vaikka koko kaupunki.

      • Anonyymi

        Mersullako tulivat kyläilemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersullako tulivat kyläilemään?

        Tulivat sähkömersulla. . Eivät mersulla. Nyt istuvat saunan lauteilla.


      • Anonyymi

        Hyvä! Kunnon meininkiä!


    • Anonyymi

      Näkkyyhä nuo valot sahhoinniin montussa peltosalamella valaisevan luimpenkkoo yötä päevee. Siästäkee kansalaeset sähkössä sanottiin...

      • Anonyymi

        Tokmanni ossoo siästee sähköö, parkkipaikalla pittää palloilla sähkölampu kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokmanni ossoo siästee sähköö, parkkipaikalla pittää palloilla sähkölampu kanssa.

        ja tarjoustuotteista pyydetään kassalla alentamaton hinta, säästöä sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tarjoustuotteista pyydetään kassalla alentamaton hinta, säästöä sekin.

        Ne on Klubitarjouksia, pyydä kassalta klubikortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on Klubitarjouksia, pyydä kassalta klubikortti.

        Klubittomiatarjouksia...eivät ilmeisesti klubilisille kuulu? Enkä ole klubikortiton..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe