Hinnat tapissa, työttömyys huipussaan, Ukraina häviämässä, sote konkurssissa, velka vaan lisääntyy
Onko tässä maassa vielä ikinä olleet asiat näin huonosti? Aina kun oikeisto pääsee hallitukseen, on koko maa kuralla.̈́
En ihmettele ollenkaan, että neukkulassa kuskasivat oikeistolaiset leireille. Sinne noi kuuluukin!
Oikeisto täysin baska, äänestän jatkossa vain kommunisteja
8
157
Vastaukset
Äänestäisit Ano Turtiaisen puoluetta. Jospa vielä joku muukin äänestäisi, niin saataisiin eduskuntaan hieman huumoriakin
</sarkasmi>- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18199127V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Uutinen valtamediassa
Suomalaisasiantuntija: Ukrainan pitäisi pysyä Naton ulkopuolella – Ja Suomenkin olisi kannattanut
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d161a343-5670-446a-a906-8b0f50b3c4ae
,Kyllä tämä on jo LENINGRADISSA huomattu!
Tämä ajatusten tonava on PROFESSORI. Toinen on DOSENTTI. Entäs sitten. Kyllä niitä vielä hullumpiakin maailmaan mahtuu
- Anonyymi
Tiltun elämä on aina samanlaista kurjuutta työ ei maita ja vähemmistössä olo viiksettää....
Hei myyrä tule poistamaan teksti 😁mutta varo ettei ovellasi seiso joku päivä 👮♂️ - Anonyymi
Kommunismi olisi kyllä hyvä ja velaksi eläminen. Ei olisi huolia kun kaikilla yhtä huonosti asiat. Lapsenlapset saisi elää sitten Valko-venäjän tyyppisessä valtiossa. Olisi niille paskiaisille oikein. Tosikoille: tämän oli tarkoitus olla hyvää sarkasmia.
- Anonyymi
Minä suosittelen isältäni opittua mallia.
Käännä rahat vassareilta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130