Sauna päälle, auto lataukseen ja ulkoporealtaaseen loiskimaan!

Anonyymi-ap

Pitäisköhän vielä kinkku paistaa uunissa ja lisätä lattialämmitykseen vonkua? Tosin sisällä on jo nyt lämmintä 24 astetta. Tänään on paras mahdollinen päivä käyttää halpaa sähköä niin paljon, kuin mahdollista.

28

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on oikeaa meininkiä!

    • Anonyymi

      8,5 jee ovet auki niin pakkanenkin katoaa ma mennessä !

    • Anonyymi

      Pidähän kiirettä, huomenna paukkuu sama pakkanen mutta sähkön hinta ylimmillään vain 30 senttiä kwh.

      • Anonyymi

        Ihan sama, mulla on sähkösopimus 4,85 snt / kWh ja voimassa vielä 1,5 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, mulla on sähkösopimus 4,85 snt / kWh ja voimassa vielä 1,5 vuotta.

        Mulla on vielä vuosi 9 senttiä mutta olen valmis säästämään sähköä yhteisen hyvän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vielä vuosi 9 senttiä mutta olen valmis säästämään sähköä yhteisen hyvän takia.

        Yhteisen hyvän? Buahhhaahaa! Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteisen hyvän? Buahhhaahaa! Ei kiinnosta.

        Ei kiinnosta kun sossu maksaa tänkin pummin sähkölaskun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta kun sossu maksaa tänkin pummin sähkölaskun

        Ei maksa, kun talouden ansiot ovat vuodessa yli 300000 euroa. Eipä silti haittaisi, vaikka maksaisikin, jäisi vielä enemmän rahaa matkustamiseen. Ja sehän sinua vituttaa vielä enemmän. 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maksa, kun talouden ansiot ovat vuodessa yli 300000 euroa. Eipä silti haittaisi, vaikka maksaisikin, jäisi vielä enemmän rahaa matkustamiseen. Ja sehän sinua vituttaa vielä enemmän. 🤣🤣🤣🤣

        Sinä et matkusta muualla kuin olohuoneen ja nettityöhuoneen välillä 😂
        300000 euron vuosituloilla ihminen keksii kylläkin elämäänsä muuta tekemistä kuin suoli24lla roikkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maksa, kun talouden ansiot ovat vuodessa yli 300000 euroa. Eipä silti haittaisi, vaikka maksaisikin, jäisi vielä enemmän rahaa matkustamiseen. Ja sehän sinua vituttaa vielä enemmän. 🤣🤣🤣🤣

        Alahan matkustaa nettityöhuoneestas saunaan ennenkuin se jäähtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et matkusta muualla kuin olohuoneen ja nettityöhuoneen välillä 😂
        300000 euron vuosituloilla ihminen keksii kylläkin elämäänsä muuta tekemistä kuin suoli24lla roikkumista.

        Ei tässä ole muutakaan tekemistä, kuin vittuilla köyhille. Ei tämmöisessä pakkasessa viitsinyt aamulla töihinkään lähteä, liian kylmä. Samat hommat voi tehdä kotikonttorillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole muutakaan tekemistä, kuin vittuilla köyhille. Ei tämmöisessä pakkasessa viitsinyt aamulla töihinkään lähteä, liian kylmä. Samat hommat voi tehdä kotikonttorillakin.

        Toivottavasti sähkön hinta nousee lähipäivinä taivaisiin. Mulla on vielä voimassa vanha 4,85 snt / kWh sopimus 1,5 vuotta. On mukava käydä ulkoporealtaassa, mennä sieltä saunan löylyihin ja ladata sähkömersua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole muutakaan tekemistä, kuin vittuilla köyhille. Ei tämmöisessä pakkasessa viitsinyt aamulla töihinkään lähteä, liian kylmä. Samat hommat voi tehdä kotikonttorillakin.

        Kylmä sulla on myös sydän ja sielu kommenteistas päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole muutakaan tekemistä, kuin vittuilla köyhille. Ei tämmöisessä pakkasessa viitsinyt aamulla töihinkään lähteä, liian kylmä. Samat hommat voi tehdä kotikonttorillakin.

        Että ihan 300000 e edestä hommia kotikonttorilla kun on niin kylmä 😂😂😂👍✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ihan 300000 e edestä hommia kotikonttorilla kun on niin kylmä 😂😂😂👍✌️

        Avantouinti tekis tuollaiselle uivelolle eetvarttia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ihan 300000 e edestä hommia kotikonttorilla kun on niin kylmä 😂😂😂👍✌️

        Ne ovat siis talouden yhteenlasketut tulot. Etätöitä saan muuten tehdä niin paljon, kuin haluan. Ja sekin persaukisia vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä sulla on myös sydän ja sielu kommenteistas päätellen.

        Ja olen ylpeä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vielä vuosi 9 senttiä mutta olen valmis säästämään sähköä yhteisen hyvän takia.

        Kyllä oot sinisilmäinen, sähkön säästäminen rikastuttaa vain sähköyhtiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat siis talouden yhteenlasketut tulot. Etätöitä saan muuten tehdä niin paljon, kuin haluan. Ja sekin persaukisia vituttaa.

        Eikun paranee 😂😂😂✋. Ootko käyny ajelee timppaa ympäri sillä "sähkömersullasi"? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        On se parempi, kuin sun vuoden 1978 Toyota Corolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen ylpeä siitä.

        Tuota on vaikea Purra !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun paranee 😂😂😂✋. Ootko käyny ajelee timppaa ympäri sillä "sähkömersullasi"? 🤣🤣🤣

        En kymmeniin vuosiin, tosin silloin ei ollut mersua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oot sinisilmäinen, sähkön säästäminen rikastuttaa vain sähköyhtiötä.

        Näin se menee. Riittää sähköyhtiöillä enemmän sähköä myytäväksi pörssisähköasiakkaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteisen hyvän? Buahhhaahaa! Ei kiinnosta.

        Sama täällä. Aiemmin kiinnosti, mutta nykyään ei enää pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oot sinisilmäinen, sähkön säästäminen rikastuttaa vain sähköyhtiötä.

        Minulla on paksu nippu Savon voiman osakkeita.


    • Anonyymi

      Aamupäivällä tuli käytyä aamusaunassa ja kohta pistän saunan taas lämpiämään. Sähköautoa ei ole mutta sisätilan lämppärin pistin isommalle teholle kun autoa lämmitin. Ja 8.95 snt/kWh maksaa koko lysti.

      • Anonyymi

        Oikeaa meininkiä! Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaa meininkiä! Hyvä!

        Panaitko kiehumaan jo vuonna 2000, silti eu voisi laajentua.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe