Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miltä miehestä tuntuu, kun kaunis nainen tunnustaa, että on ollut häneen ihastunut pitkään?

Anonyymi-ap

Miltä miehestä tuntuu, kun kaunis nainen tunnustaa rennossa ilmapiirissä, että on ollut häneen ihastunut pitkään? Mies ei kuitenkaan ollut ihastunut , oli vain ystävällinen. Paraneeko miehen oma itsetunto tunnustuksen kautta? Miettiikö mies tätä naista siitä lähtien useammin?

19

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu miehestä. Ehkäpä naisen pitäisi kokeilla kepillä jäätä ja kertoa asiasta ihastuksen kohteelleen.

    • Anonyymi

      Hyvä nainen. Onkohan etunimessäsi 4 kirjainta ja sukunimessäsi 11 kirjainta? m>n

      • Anonyymi

        Jos kirjoittaa väärin niin on 1 liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoittaa väärin niin on 1 liikaa.

        Ja tämä 1 liikaa oli sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä 1 liikaa oli sivusta

        Kummassa liikaa, etu- vai sukunimessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummassa liikaa, etu- vai sukunimessä?

        Suku


    • Anonyymi

      Miettii ihan varmasti ellei ihan puusta ole tehty

    • Riippuu naisesta onko se ahdistavaa, vaiko mieltä ylentävää. Ei ole 30 vuoteen tapahtunut tuollaista niin en tiedä. Ei minun ikäsille äijille kukaan tule sanomaan sellaista.

      • Anonyymi

        Se on sukupuolesta riippumatta näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sukupuolesta riippumatta näin.

        Tottakai on. En sitä tarkoittanutkaan. Naisista on varmasti vielä ällömpää, kun joku äijän rähjä tulee esittämään ihastumisiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tottakai on. En sitä tarkoittanutkaan. Naisista on varmasti vielä ällömpää, kun joku äijän rähjä tulee esittämään ihastumisiaan.

        Juu ja se kumpaa leiriin kertoja kuuluu, aiheuttaa kertojalle painetta. Sitä kun ei voi etukäteen tietää.


    • Anonyymi

      Jätkät täällä miettii keskenään söpöä🤣🤣💩💩🤣🤣

    • Anonyymi

      On tapahtunut minulle ja siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko olen yllättynyt, jos en ole huomannut naisen kiinnostusta ja tunnustus on siitä syystä kiusallinen; tai sitten olen tiennyt ihastuksesta jo kauan ja ollut siitä imarreltu.

      Kummassakaan vaihtoehdossa en mieti naista yhtään enempää.

    • Anonyymi

      Tuntuu tuntuu jos on liian pitkään niin. Melko selventävää.

    • Anonyymi

      Miettii enemmän ennenkuin ihastuu ellei jo ihastunut

    • Anonyymi

      Riippuu paljon siitä, minkälainen mielikuva toisesta on syntynyt? Jos on hyvä niin jää mieleen ja ehkä johtaa johonkin hyvään? Luottamus toiseen, usko hyvään toisesta? Kaikilla meillä on oma tapa käsitellä asioita.

      • Anonyymi

        Niin se että varattuna naisena tunnustaisi jotain sellaista, ei varmaankaan herättäisi luottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se että varattuna naisena tunnustaisi jotain sellaista, ei varmaankaan herättäisi luottamusta.

        Miksi ei rehellisyys herättäisi luottamusta?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe