Hoitokokous CIA miljoonat ja SYT-miljoonat olivat kuin Juudaan hopearahat.

Molemmilla rahoilla kavallettiin Vapahtajamme Jeesus Kristus!

223

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SRK:n johdolla meni kusi päähän kun Ameriikasta salainen tiedustelu lupasi rahaa kommunisteja vastaan toimimisesta ---> hoitokokoukset

      • Ainakin ahneuden piru. Jälki on ollut kauhistuttavaa.
        Kuinka moni ihminen pakotettiin herjaamaan Armon Henkeä?
        Kuinka moni teki itsemurhan tajuttuaan sen, että kun he pelkäsivät noita seteliselkäranksisia, hylkäsivät oikeasti Vapahtajansa?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ainakin ahneuden piru. Jälki on ollut kauhistuttavaa.
        Kuinka moni ihminen pakotettiin herjaamaan Armon Henkeä?
        Kuinka moni teki itsemurhan tajuttuaan sen, että kun he pelkäsivät noita seteliselkäranksisia, hylkäsivät oikeasti Vapahtajansa?

        Saaleminpastori kerro enemmän itsestäsi ja miten altistuit ahneuden syntiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saaleminpastori kerro enemmän itsestäsi ja miten altistuit ahneuden syntiin.

        No kero sinä, kun näytät tietävän muutenkin.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ainakin ahneuden piru. Jälki on ollut kauhistuttavaa.
        Kuinka moni ihminen pakotettiin herjaamaan Armon Henkeä?
        Kuinka moni teki itsemurhan tajuttuaan sen, että kun he pelkäsivät noita seteliselkäranksisia, hylkäsivät oikeasti Vapahtajansa?

        Olen huomannut käytöksestäsi tämän tapahtuman ja miten päivä päivältä vaivut yhä syvemmälle pimeyden syövereihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut käytöksestäsi tämän tapahtuman ja miten päivä päivältä vaivut yhä syvemmälle pimeyden syövereihin.

        Olisin odottanut että pystyt perustelemaan Raamatulla väitteesi minusta ja ennen kaikkea sanomastani. mutta et pystynyt.

        Menepä itseesi ja mieti mikä sinussa, sisimmässäsi, saa aikaan Totuuden sanoman kuullessaan inhoreaktion aikaan.

        Mutta kuitenkin osaat keskustella, se on palstan teema.

        Siunausta Sinulle!


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Olisin odottanut että pystyt perustelemaan Raamatulla väitteesi minusta ja ennen kaikkea sanomastani. mutta et pystynyt.

        Menepä itseesi ja mieti mikä sinussa, sisimmässäsi, saa aikaan Totuuden sanoman kuullessaan inhoreaktion aikaan.

        Mutta kuitenkin osaat keskustella, se on palstan teema.

        Siunausta Sinulle!

        Ei Wellut pysty mitään Raamatulla perustelemaan, kun eivät omista Kirjaa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei Wellut pysty mitään Raamatulla perustelemaan, kun eivät omista Kirjaa.

        Heills on jeesud jota ei oo muilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heills on jeesud jota ei oo muilla

        Opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei Wellut pysty mitään Raamatulla perustelemaan, kun eivät omista Kirjaa.

        En tiedä mitä pinnasänky tietää mutta sen tiedän mitä pinnasänky ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä pinnasänky tietää mutta sen tiedän mitä pinnasänky ei tiedä.

        Etkä tiedä sitäkään.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Ei Wellut pysty mitään Raamatulla perustelemaan, kun eivät omista Kirjaa.

        Ja mikä pahinta, Raamattu on heille vain kirja muiden joukossa vailla auktoriteettia-,pyhyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä pinnasänky tietää mutta sen tiedän mitä pinnasänky ei tiedä.

        kerro muillekin.


    • Anonyymi

      Jospa se Jesse olikin kommari.

      • Aito sosialismi kieltää Jumalan olemassaolon, joten oletuksesi on mahdoton.


      • Ei ole. Jeesus sanoi; - Mikä on minun, on myös Sinun, Kommunisti sanoo, -mikä on sinun, on myös minun.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Ei ole. Jeesus sanoi; - Mikä on minun, on myös Sinun, Kommunisti sanoo, -mikä on sinun, on myös minun.

        Lisäksi:Kommunisti sanoo:- Tavarat tasan -vaan ei omat.


      • Ei ole. Kommunisti/ lestadiolaisten saarnaajat/ businesmiehet sanoivat, että joka on Sinun, on myös minun, Jeesus taas sanoi mikä on minun on myös sinun.

        Aika iso ero.


      • Anonyymi

        vitsi vitsi


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei ole. Kommunisti/ lestadiolaisten saarnaajat/ businesmiehet sanoivat, että joka on Sinun, on myös minun, Jeesus taas sanoi mikä on minun on myös sinun.

        Aika iso ero.

        ei o sanonu varkaslle ei annets mitaan mika on minun annetssn sille jolls ei ole msksusta tai ilmadeksi


    • Vl-sabotöörit ovat vimmalla iskeneet aloitukseeni.

    • Hoitokokousuhrien olisi hyvin tärkeää luopua siitä ajatuksesta että vl-liike pyytäisi anteeksi tekosiaan ja mahdollisesti hyvittäisi tapahtuneet.

      Koska sellaista ei ikinä tule tapahtumaan. Saatana ei koskaan pyydä anteeksi,-kadu,-eikä hyvitä pahoja tekosiaan.

      Sen olette jo huomanneet.

      • Eihän pedofiliaakaan saada/haluta? poistettua liikkeestä. On absurdia väittää että Pyhä Henki olisi sellaisessa liikkeessä. Pyhä vaihtui miljoonien dollarien myötä Pahaksi!


      • En kehosta hoitokokousuhreja vihaan vaa anteeksiantoon, sillä teette palveluksen itsellenne. Mutta kokemuksestanne voitte viisastua siitä, mikä on oikeasti pahuutta.

        Nykytermein sanottuna hoitokokoushirmut olivat ja ovat narsistipsykopaatteja, pahuuden ruummiillistumia, Joille todellakaan ei Jeesus ole antanut valtaa päättää iäisyyskohtalostanne.

        Usko Jeesukseen tekee sinut täysin vapaaksi hoitajadespoottien mielivallasta. Mutta epäusko Jeesukseen osoittautuu niin, että odotat hyvitystä noilta ihmispedoilta. Ja mikä pahinta:Kuvittelet uskosi olevan heidän hallussaan!


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Eihän pedofiliaakaan saada/haluta? poistettua liikkeestä. On absurdia väittää että Pyhä Henki olisi sellaisessa liikkeessä. Pyhä vaihtui miljoonien dollarien myötä Pahaksi!

        Henki tulee kasteessa, ei tupakoidessa; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te SAATTE LAHJAKSI PYHÄN HENGEN.

        Sekä; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

        Vai onko teillä salassa joku muu asia, jolla pelastutte.

        Sama koskee Uudestisyntymää; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Eli on vain kaksi jonoa, mihin nuo puutteet liittyvät?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Henki tulee kasteessa, ei tupakoidessa; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te SAATTE LAHJAKSI PYHÄN HENGEN.

        Sekä; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

        Vai onko teillä salassa joku muu asia, jolla pelastutte.

        Sama koskee Uudestisyntymää; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Eli on vain kaksi jonoa, mihin nuo puutteet liittyvät?

        Ei meille opeteta Uuvestisyntymistä mitenkään ja kastehan on mijän mielestä vauvana, ettei kerkiä kuolla.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Henki tulee kasteessa, ei tupakoidessa; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te SAATTE LAHJAKSI PYHÄN HENGEN.

        Sekä; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

        Vai onko teillä salassa joku muu asia, jolla pelastutte.

        Sama koskee Uudestisyntymää; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Eli on vain kaksi jonoa, mihin nuo puutteet liittyvät?

        Totidrtibtotidrsti mins sanon jos ei suuret sanat suuta hslkaise niin ei mikaan nain jeesus opettaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totidrtibtotidrsti mins sanon jos ei suuret sanat suuta hslkaise niin ei mikaan nain jeesus opettaa

        Kenen suusta siinä on kysymys?

        Haukutko Pietaria suupaltiksi, Hänhän puolustaa Jeesusta.

        Muuten mainitsemaasi lausetta ei ole Jeesuksen sanomana Kirjassa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kenen suusta siinä on kysymys?

        Haukutko Pietaria suupaltiksi, Hänhän puolustaa Jeesusta.

        Muuten mainitsemaasi lausetta ei ole Jeesuksen sanomana Kirjassa.

        juitalaisten kirjassa ei ole sanaakaan jeesuksesta mutta hitlerin on siina lukee "arbait macht frai"


      • Anonyymi kirjoitti:

        juitalaisten kirjassa ei ole sanaakaan jeesuksesta mutta hitlerin on siina lukee "arbait macht frai"

        On aika bimbo kirjoittaja, molemmat pakanallista saastaasi.
        Toisaalta juutalaisella ei ole Raamattua se on Hebrealainen Raamattu, Israelin kansalle, sitä ennen Toora sekä Tanaki, eikä missään niissä ole saksalaista tekstiä.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Henki tulee kasteessa, ei tupakoidessa; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te SAATTE LAHJAKSI PYHÄN HENGEN.

        Sekä; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

        Vai onko teillä salassa joku muu asia, jolla pelastutte.

        Sama koskee Uudestisyntymää; Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."

        Eli on vain kaksi jonoa, mihin nuo puutteet liittyvät?

        Aamen! Siinäpä on tuhti Totuuspaketti velluille!


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        On aika bimbo kirjoittaja, molemmat pakanallista saastaasi.
        Toisaalta juutalaisella ei ole Raamattua se on Hebrealainen Raamattu, Israelin kansalle, sitä ennen Toora sekä Tanaki, eikä missään niissä ole saksalaista tekstiä.

        Totta puhut Hitlerin Raamatussa on heti etusivulla Jeesus on Herra ja juda paskaa pakissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut Hitlerin Raamatussa on heti etusivulla Jeesus on Herra ja juda paskaa pakissa

        Juutalaisethan lukee omia kirjotuksia ne ei tiedä Kristuksesta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisethan lukee omia kirjotuksia ne ei tiedä Kristuksesta mitään

        Mee raivel-mars muualle selittelee horinoitasi


      • Anonyymi
        UUSI
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Eihän pedofiliaakaan saada/haluta? poistettua liikkeestä. On absurdia väittää että Pyhä Henki olisi sellaisessa liikkeessä. Pyhä vaihtui miljoonien dollarien myötä Pahaksi!

        Mistä pastoriko tietää $miljoonista


    • Anonyymi

      30 Hopearahaa, joilla ostettiin veripelto.

      • Niin, kun verirahoina eivät kelvanneet temppelirahastoon.


      • Ei ostettu Veripeltoa, vaan sitä alettiin sen jälkeen Ylipappien toimesta kutsua Veripeltona.

        Matt 27; 3 Kun Juudas, Jeesuksen kavaltaja, näki että Jeesus oli tuomittu kuolemaan, hän katui tekoaan. Hän vei saamansa kolmekymmentä hopearahaa takaisin ylipapeille ja vanhimmille
        4 ja sanoi: "Tein väärin, kun kavalsin viattoman veren." Mutta he vastasivat: "Mitä se meitä liikuttaa? Omapa on asiasi."
        5 Silloin Juudas paiskasi rahat temppeliin, meni pois ja hirttäytyi.
        6 Ylipapit ottivat rahat ja sanoivat: "Nämä ovat verirahoja, näitä ei ole lupa panna temppelirahastoon."
        7 Neuvoteltuaan he päättivät ostaa niillä savenvalajan pellon muukalaisten hautapaikaksi.
        8 Vielä tänäkin päivänä sitä peltoa kutsutaan Veripelloksi.
        9 Näin kävi toteen tämä profeetta Jeremian sana: -- He ottivat ne kolmekymmentä hopearahaa, hinnan, jonka arvoiseksi he tämän miehen israelilaisten puolesta olivat arvioineet.
        10 Ja he ostivat niillä savenvalajan pellon, niin kuin Herra oli minua käskenyt.


    • Palsta tarvitsee seriffin!
      Olen käytettävissä ☺

      • Anonyymi

        Maan omistajana nimitan sinut korkeimpaan asemaan ylimpaan virkaan paatat tasta lahin blien kohtalosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan omistajana nimitan sinut korkeimpaan asemaan ylimpaan virkaan paatat tasta lahin blien kohtalosta

        Tietysti kun olet jumalan poika pitaa lupa aina kysya saada hyvia vinkkeja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maan omistajana nimitan sinut korkeimpaan asemaan ylimpaan virkaan paatat tasta lahin blien kohtalosta

        Oi kiitos! ☺

        Jos sellaiset valtuudet saisin, niin kohtalonne olisi todella paljon parempi kuin nyt, kun kirouksen alaisina ihmiseen turvaten , ilman uskoa Jeesukseen yritätte "kostua kunniaan"


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oi kiitos! ☺

        Jos sellaiset valtuudet saisin, niin kohtalonne olisi todella paljon parempi kuin nyt, kun kirouksen alaisina ihmiseen turvaten , ilman uskoa Jeesukseen yritätte "kostua kunniaan"

        Niitten jeesus olen mina, srkn pitaisi kuolla minun puolesta minua palvellen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitten jeesus olen mina, srkn pitaisi kuolla minun puolesta minua palvellen

        En usko, olet valejeesus ☺


    • Olen omin silmin nähnyt ja omissa käsissäni pitänyt otsikossa mainitsemieni rahoitusten dokumentit, -kuulustelupöytäkirjoja myöten. Vl-liike saa olla todella kiitollinen silloiselle pressalle, joka mahtikäskyllään päätti tutkinnan.

      • Anonyymi

        Mutta tuo pressa oli kgp agentti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuo pressa oli kgp agentti.

        Ei muuten ollut, mutta oli jo vanhuudenhöperö kun armahti vl-rötösherrat.-johdateltuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuo pressa oli kgp agentti.

        Kekkosesta oli paljon keskustelua kuka/mikä hän oli miehiään.

        "Isänmaallinen sutki "-määritelmä, sai lopulta kaikkien kannatuksen, eli konsensuksen.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ei muuten ollut, mutta oli jo vanhuudenhöperö kun armahti vl-rötösherrat.-johdateltuna.

        Timo oli nimi kgp:n kirjoissa. Kirkonylin päättäjä, mutta ei Kristuskansan johtaja. Kristuskansaa johtaa Kristus.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kekkosesta oli paljon keskustelua kuka/mikä hän oli miehiään.

        "Isänmaallinen sutki "-määritelmä, sai lopulta kaikkien kannatuksen, eli konsensuksen.

        "Isänmaallinen sutki "-määritelmä, sai lopulta kaikkien kannatuksen, eli konsensuksen.

        Kenen kaikkien kannatuksen mielestäsi Kekkonen sai. Juonittelu Kristuskansaa vastaan on juonittelua Kristusta vastaan.


      • Anonyymi

        Paljonko oli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timo oli nimi kgp:n kirjoissa. Kirkonylin päättäjä, mutta ei Kristuskansan johtaja. Kristuskansaa johtaa Kristus.

        Timon henkilöllisyyttä ei koskaan ole saatu selville, mutta Kekkonen hän ei ollut. Kekkosen ns perässähiihtäjät olivat jo selvästi turvallisuusuhka Suomelle. Siksi Kekkonen ei koskaan voinut päästää juoppoa, vellujen suosikkia pressaksi. Sanon näin vaikka Ahti oli isäni kaveri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Isänmaallinen sutki "-määritelmä, sai lopulta kaikkien kannatuksen, eli konsensuksen.

        Kenen kaikkien kannatuksen mielestäsi Kekkonen sai. Juonittelu Kristuskansaa vastaan on juonittelua Kristusta vastaan.

        Aika monen jos pressaksi pääsi monta kertaa.

        Sinulla on yhden lauseen asiallisuus näköjään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhaan johdettujen käyttäytymistä. Timosta ei kuitenkaan mihinkään päästä.

        http://w3.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_1997/7.helmikuu/UKKKGB.HTM

        https://suomenhistoriaa.blogspot.com/2009/04/urho-kekkonen-oli-kgbn-agentti.html

        Kiitokset linkeistä, tosin ensimmäisestä turvaohjeima varoitti avaamasta.

        Olen varma että kgp,n agentti oli juuri Ahti Karjalainen, joka sai Moskovassa jo valtionpäämiehen kohtelun, ikään kuin perintöprinssinä Kekkosen jälkeen.

        Isäänmaallisena miehenä Kekkosen oli ajettava Karjalainen sivuraiteille ja uhrattava loppuelämänsä Suomen presidenttiydelle.

        Ongelma idänpolitiikassa oli, että Kekkosen peesaajat olivat idiootteja.

        Koomista on, että tohtorien taistossa Karjainen sai vl-liikkeen kannatuksen. Raittiusmies Virolainen ei velluille kelvannut.


      • Anonyymi

        Missä se on tapahtunut.
        Löytyykö vielä jostakin


    • Anonyymi

      Onpa tämä painettu alas.

    • Ketä on Juudas?

      • Anonyymi

        Paljonko turussa on pakkasta?


      • Juuras o Jeesuksen kavaltaja. Se mahtaks sitä sanokka kehrata oli yks vai kummottos opetuslapsist. ☺


    • CIA-Dollarimiljoonat toi eräs puhuja saarnamatkoiltaan Amerikasta. Ainakin kahdella reissulla.

      • On siinä tullilla ollut ihmetys, kun saarnamatkalaisella on salkut täynnä taaloja "parattujen varoina"

        Eräs Perämeren saari liittyy juttuun!


      • Anonyymi

        Kuka kävi kahdesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kävi kahdesti

        Tottakai cia on antikristus ja me ollaan venäjän naapureita sen sijaan et ois pitäny rauhaa toimittaa maailman myitte sielunne saatanalle ja tuhositte suomen juuri teiän laittomien takia suomi tuhoutuu syntinne ulottuu maasta taivaaseen


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        On siinä tullilla ollut ihmetys, kun saarnamatkalaisella on salkut täynnä taaloja "parattujen varoina"

        Eräs Perämeren saari liittyy juttuun!

        Oli kunnollinen tullimies.


      • Anonyymi
        Holokrates kirjoitti:

        Oli kunnollinen tullimies.

        En tiedä muita kuin Hailuodon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai cia on antikristus ja me ollaan venäjän naapureita sen sijaan et ois pitäny rauhaa toimittaa maailman myitte sielunne saatanalle ja tuhositte suomen juuri teiän laittomien takia suomi tuhoutuu syntinne ulottuu maasta taivaaseen

        Hullu vai humalassa?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hullu vai humalassa?

        Jeesus on aina humalassa puhuu outoja tapansa mukaan juutalaisille huorille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä muita kuin Hailuodon.

        Tämän hailuotolaisen pojanpoika kertoi, miten isoisällä oli hieno kalavene, johon hän ei koskaan päässyt mukaan. Tälläinen oli tämä saarnamies, erittäin itsekäs, ei edes omista lastenlapsista välittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän hailuotolaisen pojanpoika kertoi, miten isoisällä oli hieno kalavene, johon hän ei koskaan päässyt mukaan. Tälläinen oli tämä saarnamies, erittäin itsekäs, ei edes omista lastenlapsista välittänyt.

        Montako vl-uskovaista piti heittää saatanalle lunnaiksi senkin veneen edestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kävi kahdesti

        Ei vari, vaan nari, ei en muista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vari, vaan nari, ei en muista!

        Neitsyt- irmeli irene kuustonen luostarilanen habbi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän hailuotolaisen pojanpoika kertoi, miten isoisällä oli hieno kalavene, johon hän ei koskaan päässyt mukaan. Tälläinen oli tämä saarnamies, erittäin itsekäs, ei edes omista lastenlapsista välittänyt.

        Sydämeen ei sovi yhtäaikaa ahneus ja rakkaus, tässä hailuotolaisen saarnamiehen sydämestä oli poistunut rakkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sydämeen ei sovi yhtäaikaa ahneus ja rakkaus, tässä hailuotolaisen saarnamiehen sydämestä oli poistunut rakkaus.

        Vai oliko rakkaus rahaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on aina humalassa puhuu outoja tapansa mukaan juutalaisille huorille

        Oletko harkinnut vaihtaa nimesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako vl-uskovaista piti heittää saatanalle lunnaiksi senkin veneen edestä?

        Liian monta, yksikin on liikaa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Vai oliko rakkaus rahaan?

        Vai onko sulla rakkaus pahaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko sulla rakkaus pahaan?

        Jos sinun nimesi on se, niin vastaus on kyllä ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko sulla rakkaus pahaan?

        Keskity sanomaan. Älä viestin tuojaan! Olet todella aivopesty ihmispoloinen, jos Sanoma ylösnousseesta Jeesuksesta on sinulle paha.


      • Anonyymi

        kahdella reissulla.


      • Anonyymi

        Milloin tapahtunut.


      • Anonyymi
        UUSI

        Dollarimiljoonat

        tuohon vaikuttaa historia


    • Anonyymi

      Hopearahoilla pelloilla kalliit asuntoautot ja vaunut ylpeillä joka kesä.

      • Niin,voisi kuvitella minkälaisia loistoautoilla vl-kansa tulisi kuulemaan vuorisaarnaa. No ajallinen siunaus näkyy ( sarkasmia)

        Einari Lepistön nimi näyttää nousseen esille. Annan arvailijoille aihetta arvailuun. Minäkin olen tavannut em herran lapsena.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Niin,voisi kuvitella minkälaisia loistoautoilla vl-kansa tulisi kuulemaan vuorisaarnaa. No ajallinen siunaus näkyy ( sarkasmia)

        Einari Lepistön nimi näyttää nousseen esille. Annan arvailijoille aihetta arvailuun. Minäkin olen tavannut em herran lapsena.

        Ja kyseisen Herran käytös silloin oli vähintäänkin ala-arvoista. Hän pilkkasi isääni.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ja kyseisen Herran käytös silloin oli vähintäänkin ala-arvoista. Hän pilkkasi isääni.

        Voe Einari narinari


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ja kyseisen Herran käytös silloin oli vähintäänkin ala-arvoista. Hän pilkkasi isääni.

        Demonipesä on poistattanut kaikki totuudenmukaiset kommentit. Jatkaa sairaan mielensä purkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demonipesä on poistattanut kaikki totuudenmukaiset kommentit. Jatkaa sairaan mielensä purkua.

        Totuus joka katsoo meitä "lestoja" muita paremmiksi ja näkee täten kaiken vain oman navan kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus joka katsoo meitä "lestoja" muita paremmiksi ja näkee täten kaiken vain oman navan kautta.

        Voin vakuuttaa sinulle, etten näe velluja muita parempina ☺
        Minusta sana lesta, on todella ruma ja rienaava.

        Vellu kuvaa paremmin teitä.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Niin,voisi kuvitella minkälaisia loistoautoilla vl-kansa tulisi kuulemaan vuorisaarnaa. No ajallinen siunaus näkyy ( sarkasmia)

        Einari Lepistön nimi näyttää nousseen esille. Annan arvailijoille aihetta arvailuun. Minäkin olen tavannut em herran lapsena.

        Miksi puhkut vihaa?
        Voisitko kertoa mistä mielesi katkeroituminen johtuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhkut vihaa?
        Voisitko kertoa mistä mielesi katkeroituminen johtuu?

        Mietin ensin onko kysymyksessäsi huumoriulotuvuus, mutta näytät olevan tosissasi. Tällaisiin kysymyksiin olen vastannut aina, että saanko valita itse tunteeni.

        Projisoitko tietämättäsi omia tunteitasi minuun?

        Vihaan valhetta ja syytä olisi sinunkin sitä vihata. !

        Siunausta elämääsi!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Mietin ensin onko kysymyksessäsi huumoriulotuvuus, mutta näytät olevan tosissasi. Tällaisiin kysymyksiin olen vastannut aina, että saanko valita itse tunteeni.

        Projisoitko tietämättäsi omia tunteitasi minuun?

        Vihaan valhetta ja syytä olisi sinunkin sitä vihata. !

        Siunausta elämääsi!

        SRK:n edustajat vihaa sinua SaaleminPastori-ko, koska nostat esiin niitä vääryyksiä, mitä SRK on tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SRK:n edustajat vihaa sinua SaaleminPastori-ko, koska nostat esiin niitä vääryyksiä, mitä SRK on tehnyt.

        Voi olla, kuitenkin luulen että nykyiset johtajat ovat itsekin vihaisia niille seteliselkärankaisille johtajille, jotka johtivat rahanahneudessaan vl-liikkeen täyteen anarkiaan.

        Suurin syy vihaan on se, että julistamme Totuutta ( muista väkevä julistaja Pinnasänky myös). Valhe vihaa Totuutta, Niinkuin pimeys valoa!

        Jeesus on Tie,-Totuus ja Elämä. Vain usko Jeesukseen ja kaste, tuo lahjavanhurskauden.
        Syntisi ovat jo anteeksi, kun uskot Jeesukseen ja suullasi tunnustat sen. JEESUS VEI SYNNIT RISTILLE JA KUOLEMALLA KUOLEMAN VOITTI. Jos Jeesus ei olisi noussut kuolleista olisimme yhä synneissämme.!

        Jeesus on Herra! Tätä et kuule vl-seuroissa!

        Joh. 15:20

        Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne


      • Anonyymi

        Laiton maksaa hengellaan rikoksensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus joka katsoo meitä "lestoja" muita paremmiksi ja näkee täten kaiken vain oman navan kautta.

        Olet puoliksi Alien puoliksi ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet puoliksi Alien puoliksi ihminen

        Alienit hävii ihmisille puolikkaista en tiiä jos ne ei oo hörpänny saatanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alienit hävii ihmisille puolikkaista en tiiä jos ne ei oo hörpänny saatanaa

        Alienit ovat saatanoita ne kulkee ihmisten keskellä panemassa ihmislapsia ja saarnaamassa himoja synniksi kaikille LLL ei voita ihmislapsia koskaan Jeesus voittaa ja LLL häviää kunhan sille antaa kenkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alienit ovat saatanoita ne kulkee ihmisten keskellä panemassa ihmislapsia ja saarnaamassa himoja synniksi kaikille LLL ei voita ihmislapsia koskaan Jeesus voittaa ja LLL häviää kunhan sille antaa kenkää

        Se on kristitylle synti katella lestadiolaisia naisia ja niitten perkeleitä koska ne on menossa kaikki helvettiin Alien usko ja heidän maailman perkeleensä ja kristityt erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kristitylle synti katella lestadiolaisia naisia ja niitten perkeleitä koska ne on menossa kaikki helvettiin Alien usko ja heidän maailman perkeleensä ja kristityt erikseen

        Homojen valtakunta 21.12 Tuomas rotu


    • 1.Tim.6.
      9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
      10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla

      Ei ollut taalamiljoonat "ajallista siunausta"

    • Matt. 6:24
      Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

      SRK,niin johdon valinta oli mammona, jota palvellen hoitokokoushirmuteot tehtiin.

      Ajatelkaapa sitä te jotka vaadittu hyvitystä ja anteeksipyyntöä tapahtuneista.

    • Anonyymi

      Saiko Heikki Saarikin rahaa, hänhän oli hoitokokousten pääarkkitehti.

      • Asiasta ei voi tehdä kuin oletuksia, mutta olihan hän SRK,n lähettämä edustaja hoitokokouksissa. Tunnetusti asiaan liittyvät kuitit ovat kadonneet.

        Heikki Saari oli itsekin uhri, hänen fanaattisuuttaan hyväksikäytettiin.

        Väitetään että hän, Erkki Reinikaisen puhuttelun jälkeen olisi tullut synnintutoon tekemisistään ja hän olisi halunnut käydä sopimassa tekonsa, siellä missä huseerasi. Iso mutta asiassa oli ,että SRK esti sen. Olihan ihmiset saatu pelkäämään ja pelkääviä on helppo hallita. Eräs myöhempi SRK,n johtaja totesikin: "Hoitokokokset olivat siunauksellisia". Terveisiä Aimo vaan sinullekin!


      • Hoitokokousten yhteydessä pitää nostaa esille ajallinen konteksti, 70-luku, jolloin Suomen itsenäisyys koettiin voimakkaasti uhatuksi Neuvostoliiton ja Suomen omien kommunistien taholta.

        Vaara oli todellinen. H. Saari ja hänen aikalaisensa miehet olivat sodissa ase kädessä puolustamassa suomea kommunismia vastaan, josta kiitos ja kunnia heille!

        Saari koki jatkavansa taistelua Suomen puolesta edelleen , mutta mopo lähti käsistä ja koko vl-yhteisöltä. Vaino kohdistukin viattomiin kommunistien sijasta.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Asiasta ei voi tehdä kuin oletuksia, mutta olihan hän SRK,n lähettämä edustaja hoitokokouksissa. Tunnetusti asiaan liittyvät kuitit ovat kadonneet.

        Heikki Saari oli itsekin uhri, hänen fanaattisuuttaan hyväksikäytettiin.

        Väitetään että hän, Erkki Reinikaisen puhuttelun jälkeen olisi tullut synnintutoon tekemisistään ja hän olisi halunnut käydä sopimassa tekonsa, siellä missä huseerasi. Iso mutta asiassa oli ,että SRK esti sen. Olihan ihmiset saatu pelkäämään ja pelkääviä on helppo hallita. Eräs myöhempi SRK,n johtaja totesikin: "Hoitokokokset olivat siunauksellisia". Terveisiä Aimo vaan sinullekin!

        Kyllähän Aimon mielestä hoitokokoukset olivat siunauksellisia, koska oli itsekin kova hoitomies, Revonlahdella pelättiin häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Aimon mielestä hoitokokoukset olivat siunauksellisia, koska oli itsekin kova hoitomies, Revonlahdella pelättiin häntä.

        Aimo on monella tavalla myös ns "kunnon mies", mutta ei tietenkään voi nähdä asiaa muuten.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Aimo on monella tavalla myös ns "kunnon mies", mutta ei tietenkään voi nähdä asiaa muuten.

        Kannattais Aimonkin myöntää, että on ollut väärässä, pelkää Olavi Voittosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais Aimonkin myöntää, että on ollut väärässä, pelkää Olavi Voittosta.

        Ongelmaksi asian tekee se ,ettei SRK,poppoo voi myöntää olevansa väärässä, kuten ei paavikaan voi. He kun kuvittelevat olevansa Hengen ohjauksessa. Jos he myöntäisivät olleensa väärässä, samalla he myöntäisivät että henki jota he tottelivat, ei ollutkaan Pyhä,-vaan paha.

        Sitä en väitä että Aimo, paljon nuorempana miehenä ja ulkopuolella sisäpiirin,-tiesi hoitokokousten todellisen alkuperän. Melkein väittäisin että hänen aikanaan moinen ei olisi tullut kuuloonkaan.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ongelmaksi asian tekee se ,ettei SRK,poppoo voi myöntää olevansa väärässä, kuten ei paavikaan voi. He kun kuvittelevat olevansa Hengen ohjauksessa. Jos he myöntäisivät olleensa väärässä, samalla he myöntäisivät että henki jota he tottelivat, ei ollutkaan Pyhä,-vaan paha.

        Sitä en väitä että Aimo, paljon nuorempana miehenä ja ulkopuolella sisäpiirin,-tiesi hoitokokousten todellisen alkuperän. Melkein väittäisin että hänen aikanaan moinen ei olisi tullut kuuloonkaan.

        Vaikkakin väitetysti oli hoitomies ja uskon että olikin, mutta vilpittömästi sen pohjalta mihin uskoi.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Vaikkakin väitetysti oli hoitomies ja uskon että olikin, mutta vilpittömästi sen pohjalta mihin uskoi.

        Sinä taidat tuntea Aimon, kun puolustat. Saattaa olla, että SRK laittoi hänet sanomaan, hoitokokoukset olivat siunauksellisia.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hoitokokousten yhteydessä pitää nostaa esille ajallinen konteksti, 70-luku, jolloin Suomen itsenäisyys koettiin voimakkaasti uhatuksi Neuvostoliiton ja Suomen omien kommunistien taholta.

        Vaara oli todellinen. H. Saari ja hänen aikalaisensa miehet olivat sodissa ase kädessä puolustamassa suomea kommunismia vastaan, josta kiitos ja kunnia heille!

        Saari koki jatkavansa taistelua Suomen puolesta edelleen , mutta mopo lähti käsistä ja koko vl-yhteisöltä. Vaino kohdistukin viattomiin kommunistien sijasta.

        "Vaara oli todellinen. H. Saari ja hänen aikalaisensa miehet olivat sodissa ase kädessä puolustamassa suomea kommunismia vastaan, josta kiitos ja kunnia heille!"

        Mikä oli aselaji?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vaara oli todellinen. H. Saari ja hänen aikalaisensa miehet olivat sodissa ase kädessä puolustamassa suomea kommunismia vastaan, josta kiitos ja kunnia heille!"

        Mikä oli aselaji?

        Veikkaan että jalkaväki. En tiedä tarkemmin, mutta olen kuullut että hänkin oli sotaveteraani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat tuntea Aimon, kun puolustat. Saattaa olla, että SRK laittoi hänet sanomaan, hoitokokoukset olivat siunauksellisia.

        Helpompi ehkä sanoa keitä vl-hemmoja en tunne vuosikymmenten ajalta.

        Aimo on suoraviivainen mies, jos se sinusta on puolustelua, niin saat pitää tunteesi.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Veikkaan että jalkaväki. En tiedä tarkemmin, mutta olen kuullut että hänkin oli sotaveteraani.

        Tiedot kannattaa tarkentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedot kannattaa tarkentaa.

        Onko tuo H. Saaren aselaji-tieto jotenkin merkityksellinen, ajatellen myöhempiä tapahtumia?


      • Heikki Saari liittyy aittiusseura neliapilaan, jonka perusti Artturi Jäsen Saaren kanssa.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Heikki Saari liittyy aittiusseura neliapilaan, jonka perusti Artturi Jäsen Saaren kanssa.

        Artturi Jämsen! Kutsuttiin rahasotkujen takia Moskovaan-,tunnetuin seurauksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo H. Saaren aselaji-tieto jotenkin merkityksellinen, ajatellen myöhempiä tapahtumia?

        jotenkin merkityksellinen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo H. Saaren aselaji-tieto jotenkin merkityksellinen, ajatellen myöhempiä tapahtumia?

        , ajatellen myöhempiä tapahtumia


      • Anonyymi

        Saiko paljon $$$$


    • Anonyymi

      Nyt SRK yrittää selittää hoitokokouksia kommunismin vastustamisella, siksi rahat Ameriikasta ja siksi hoitokokoukset järjestettiin.

      Totuus on kuitenkin se, että SRK lähti mukaan politiikkaan, mikä ei ole Jumalan valtakunnan tehtävä.
      Vl-ihmiset ovat aina olleet Keskusta-puoluetta, jokunen on Kokoomusta.
      Hoitokokouksissa ajettiin ulos vl-liikkeestä SMP:n kuuluvat, eli Persut, nykyään monet vl.t kannattaa Persuja. Koskaan vl-ihmiset eivät ole kannattaneet kommunisteja.

      Kun vl-liike alkoi vastustamaan kommunisteja, niin kommunistit nousivat vanhoillislestadiolaisia ihmisiä vastaan, usein uhrit olivat lapsia.
      Minunkin opettaja oli kova kommunisti, hän vihasi minua ja sanoi, että minun ei kannata hakea oppikouluun. Näin nämä kommunistiopettajat katkaisivat siivet vl-lapsilta.

      • "Nyt SRK yrittää selittää hoitokokouksia kommunismin vastustamisella, siksi rahat Ameriikasta ja siksi hoitokokoukset järjestettiin"

        Rakas ystävä, Virallinen SRK ei ole koskaan esittänyt tuollaista syytä hoitokokouksille.


      • "Koskaan vl-ihmiset eivät ole kannattaneet kommunisteja."

        Et tiedä mitä kirjoitat. Esim, noin sata vuotta sitten, Amerikan siirtolaissuomalaisissa vl-kommunisteja oli paljon. Ja täällä kotosuomessakin.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        "Nyt SRK yrittää selittää hoitokokouksia kommunismin vastustamisella, siksi rahat Ameriikasta ja siksi hoitokokoukset järjestettiin"

        Rakas ystävä, Virallinen SRK ei ole koskaan esittänyt tuollaista syytä hoitokokouksille.

        Ei virallisesti, mutta näin annetaan ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei virallisesti, mutta näin annetaan ymmärtää.

        Ei ei ja ei. SRK-liturgia ei myönnä poliittisia vaikutusperiä toiminnalleen ollenkaan, saatika että myöntäisi toiminnan olleen maksettua.


      • "Kun vl-liike alkoi vastustamaan kommunisteja, niin kommunistit nousivat vanhoillislestadiolaisia ihmisiä vastaan, usein uhrit olivat lapsia.
        Minunkin opettaja oli kova kommunisti, hän vihasi minua ja sanoi, että minun ei kannata hakea oppikouluun. Näin nämä kommunistiopettajat katkaisivat siivet vl-lapsilta."

        Olen kohtalotoverisi! Juuri noin kävi.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ei ei ja ei. SRK-liturgia ei myönnä poliittisia vaikutusperiä toiminnalleen ollenkaan, saatika että myöntäisi toiminnan olleen maksettua.

        """Vaara oli todellinen. H. Saari ja hänen aikalaisensa miehet olivat sodissa ase kädessä puolustamassa suomea kommunismia vastaan, josta kiitos ja kunnia heille!"""

        Tuolla ylempänä näin sanottiin, kyllä SRK haluaa, että ihmiset ajattelisivat, että hoitokokousten tarkoitus oli kommunistien vastustaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        """Vaara oli todellinen. H. Saari ja hänen aikalaisensa miehet olivat sodissa ase kädessä puolustamassa suomea kommunismia vastaan, josta kiitos ja kunnia heille!"""

        Tuolla ylempänä näin sanottiin, kyllä SRK haluaa, että ihmiset ajattelisivat, että hoitokokousten tarkoitus oli kommunistien vastustaminen.

        Jos he toimisivat rehellisesti, niin he julistaisivat tuota sanomaa, mutta se ei voi, koska samalla se tunnustaisi hoitokokousten raadollisen alkuperän: Raha ja politiikka.

        Rahan edestä rakastajalla on myös nimensä:Portto.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Jos he toimisivat rehellisesti, niin he julistaisivat tuota sanomaa, mutta se ei voi, koska samalla se tunnustaisi hoitokokousten raadollisen alkuperän: Raha ja politiikka.

        Rahan edestä rakastajalla on myös nimensä:Portto.

        Olen nähnyt täällä useampia kirjoituksia, joissa tuodaan esille, että aika oli paha, oli kommunismia, siksi hoitokokoukset järjestettiin.

        Onhan se SRK:lle parempi, että hoitokokoussotku laitetaan politiikan piikkiin, kuin siihen, että ei edes tiedetä, miksi mopo lähti keulimaan, miksi oikeastaan hoitokokoukset järjestettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt täällä useampia kirjoituksia, joissa tuodaan esille, että aika oli paha, oli kommunismia, siksi hoitokokoukset järjestettiin.

        Onhan se SRK:lle parempi, että hoitokokoussotku laitetaan politiikan piikkiin, kuin siihen, että ei edes tiedetä, miksi mopo lähti keulimaan, miksi oikeastaan hoitokokoukset järjestettiin.

        Minä en ole SRK, enkä edusta SRK,tai, enkä puolustele em puljun tekoja. Mielestäni hoitokokousten todellinen alkuperä on enemmän häpeällinen kuin alibi.

        Kerron vain syyn, mistä kaikki alkoi.

        Pyhä Henki ei olisi maksua vastaan moiseen alkanut, eikä muutenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt täällä useampia kirjoituksia, joissa tuodaan esille, että aika oli paha, oli kommunismia, siksi hoitokokoukset järjestettiin.

        Onhan se SRK:lle parempi, että hoitokokoussotku laitetaan politiikan piikkiin, kuin siihen, että ei edes tiedetä, miksi mopo lähti keulimaan, miksi oikeastaan hoitokokoukset järjestettiin.

        SRK ei koskaan ole myöntänyt hoitokokousten alkusyyksi Rahaa ja politiikkaa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        SRK ei koskaan ole myöntänyt hoitokokousten alkusyyksi Rahaa ja politiikkaa.

        Olisiko ameriikan lestadiolaisilla enemmän tietoa, miten CIA otti yhteyttä SRK:n, vai onko ollut CIA:n agentti Suomessa, joka on ottanut yhteyttä SRK:n.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ameriikan lestadiolaisilla enemmän tietoa, miten CIA otti yhteyttä SRK:n, vai onko ollut CIA:n agentti Suomessa, joka on ottanut yhteyttä SRK:n.

        Kukapa näitä agenttien yhteydenottoja tietää, nehän tehdään salassa.

        Nyt menee puurot ja vellit sekaisin, koska muutakin salaista puolustusyhteistyötä tehtiin eri sektoreilla USA,n,kanssa ja huippusalaisesti. Mm saatiin todella arvokasta tiedustelutietoa, siitä mitä rajan takana tapahtuu. Suomen puolustaminen sinänsä on ansio, ei rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ameriikan lestadiolaisilla enemmän tietoa, miten CIA otti yhteyttä SRK:n, vai onko ollut CIA:n agentti Suomessa, joka on ottanut yhteyttä SRK:n.

        Puhuvainen mies eräältä saarelta oli saarnamatkalla ameriikassa. siellä hän tapasi joulupukin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuvainen mies eräältä saarelta oli saarnamatkalla ameriikassa. siellä hän tapasi joulupukin.

        Kannattaisi todella penkoa myös Amerikan lestadiolaten arkistoja, sieltä löytyisi varmasti asiaan liittyviä dokumentteja.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kannattaisi todella penkoa myös Amerikan lestadiolaten arkistoja, sieltä löytyisi varmasti asiaan liittyviä dokumentteja.

        voisiko olla, että jollakin ameriikan uskovaisella on ollut yhteyksiä CIA:n ja sitä kautta tullut yhteyden otto SRK:n.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voisiko olla, että jollakin ameriikan uskovaisella on ollut yhteyksiä CIA:n ja sitä kautta tullut yhteyden otto SRK:n.

        Se on enemmän kuin todennäköistä, mutta tämä on kuitenkin spekulaatiota.

        Olisiko Jeesus vastaanottanut rahoja ja alkanut vainoamaan omiaan?
        Ketkä olisivat olleet Jeesuksen ajan kommunistit, joita palkkiota vastaan olisi kurmootettu? Olisiko edes Juudas vastaanottanut niitä taaloja?

        Vastaus: Jeesus ei edes koskenut rahaan yleensäkään, mikä lienee yksi vahvimmista todisteista ettei hän aikaan vellu voinut olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuvainen mies eräältä saarelta oli saarnamatkalla ameriikassa. siellä hän tapasi joulupukin.

        Tietenkin vl-näkökulmasta katsoen, nämä lahjustenottajat ovat vilkutelleet syntinsä anteeksi. Tosin epäilen, ettei sitä siellä edes syntinä pidetty. Ainakaan julkista katumusta ei ole nähty.

        Jeesus sanoi että Raha on kaiken pahan alku-ja juuri. Niin myös hoitokokouspahan.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tietenkin vl-näkökulmasta katsoen, nämä lahjustenottajat ovat vilkutelleet syntinsä anteeksi. Tosin epäilen, ettei sitä siellä edes syntinä pidetty. Ainakaan julkista katumusta ei ole nähty.

        Jeesus sanoi että Raha on kaiken pahan alku-ja juuri. Niin myös hoitokokouspahan.

        ahneus on kaiken pahan alku ja juuri


      • Anonyymi kirjoitti:

        ahneus on kaiken pahan alku ja juuri

        Ahne on epäjumalan palvelija!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ahne on epäjumalan palvelija!

        1. Tim. 6:10

        Sillä ahneus on kaiken pahuuden juuri, jota muutamat ovat himoinneet, ja ovat uskosta eksyneet ja itsellensä paljon murhetta saattaneet.

        SRK on eksynyt pois uskosta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        1. Tim. 6:10

        Sillä ahneus on kaiken pahuuden juuri, jota muutamat ovat himoinneet, ja ovat uskosta eksyneet ja itsellensä paljon murhetta saattaneet.

        SRK on eksynyt pois uskosta!

        Sitäpä juuri. Sen tajusivat hoitokokousaikalaiset vellutkin,-siis ne joilla oli omatunto kohdallaan. Suoranainen paniikki-pelkoreaktio sai osan tekemään mitä vain pyövelihoittajien edessä. Ihmisiä kirjaimellisesti konttautettiin hoitajapyövelien edessä. Jos yritit vedota Raamattuun niin Saaren kommentti oli tyly:"Ei tähän raamatuita arvita".

        Osa jätti liikkeen ja osa erotettiin, loput tekivät itsemurhan tai joutuivat pois tolaltaan.

        Ja sitten erään SYT-Herran kuolema Moskovassa pitäisi vielä tutkia.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Sitäpä juuri. Sen tajusivat hoitokokousaikalaiset vellutkin,-siis ne joilla oli omatunto kohdallaan. Suoranainen paniikki-pelkoreaktio sai osan tekemään mitä vain pyövelihoittajien edessä. Ihmisiä kirjaimellisesti konttautettiin hoitajapyövelien edessä. Jos yritit vedota Raamattuun niin Saaren kommentti oli tyly:"Ei tähän raamatuita arvita".

        Osa jätti liikkeen ja osa erotettiin, loput tekivät itsemurhan tai joutuivat pois tolaltaan.

        Ja sitten erään SYT-Herran kuolema Moskovassa pitäisi vielä tutkia.

        Hauska yhteensattuma, hänkin kuoli Moskovassa!

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15253752/artturi-jamsenin-rahat-ja-sinkkiarkku-


    • Anonyymi

      Onpa tämä painettu alas.

    • Mihin rahat meni ja miten ne jaettiin?
      Maksettiin verot

      • Anonyymi

        Kai sen nyt näet, katsele lepukoiden elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen nyt näet, katsele lepukoiden elämää.

        Näkyisi se vieläkin? En usko että rahoja olisi jaettu suurelle porukalle.
        Näennäisen korkea elintaso voi nykyisin olla myös hyvin velkavetoista.

        Sen tiedän että rahakuriirin elintasossa oli näkynyt huima muutos.
        Mutta maksettiinko verot? Verottajalle kun pitää kertoa mistä rahat on saatu.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Näkyisi se vieläkin? En usko että rahoja olisi jaettu suurelle porukalle.
        Näennäisen korkea elintaso voi nykyisin olla myös hyvin velkavetoista.

        Sen tiedän että rahakuriirin elintasossa oli näkynyt huima muutos.
        Mutta maksettiinko verot? Verottajalle kun pitää kertoa mistä rahat on saatu.

        Nämä rahat on Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksellä. Sillä olisi vaikka jo huomenna halutessaan mahdollisuus, rahat, tilat, papit ja opit perustaa oma kirkko. Se olisi syntyessään olisi Suomen toiseksi suurin kirkko. Vaikka menneisyys olisikin täyttä saatanan johtamaa vallan tavoittelua ihmis sieluista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä rahat on Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksellä. Sillä olisi vaikka jo huomenna halutessaan mahdollisuus, rahat, tilat, papit ja opit perustaa oma kirkko. Se olisi syntyessään olisi Suomen toiseksi suurin kirkko. Vaikka menneisyys olisikin täyttä saatanan johtamaa vallan tavoittelua ihmis sieluista.

        Monet suviseurat jäi koronan takia pitämättä ja kuitenkin valmistautumiskulut olivat suuret, mm maanvuokat. Ja tuskinpa rahoja alunperinkään riitti kekusyhdistykselle asti?

        Luulenpa että keskusyhdistys on konkurssin partaalla nyt, niin henkisen kuin aineellisen sellaisen.


    • Anonyymi

      Kauhea tausta hoitokokouksilla, niissä näkyi vain lihan käsivarsi, jolla lyötiin ja alistettiin ihmisiä.

      • Niinpä ja liike ei halua ja pysty tekemään tiliä virheistään, vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Normaalit ihmiset tuntisivat suurta katumusta ja häpeää ja halua hyvittää tapatuneet vääryydet.

        Tosin nuo vääryydet ovat niin suuria, ettei niitä voi hyvittää.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Niinpä ja liike ei halua ja pysty tekemään tiliä virheistään, vaan jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Normaalit ihmiset tuntisivat suurta katumusta ja häpeää ja halua hyvittää tapatuneet vääryydet.

        Tosin nuo vääryydet ovat niin suuria, ettei niitä voi hyvittää.

        Näiden tapahtumien vuoksi, koko vl-liike on traumatisoitunut, vl-ihmiset hoidettiin lain alle ja tekojen tielle, siinä tilassa he ovat edelleen.
        SRK kuvittelee, että ihmiset olisivat päässeet niistä hoidoista eroon, kun asia vaan unohdetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näiden tapahtumien vuoksi, koko vl-liike on traumatisoitunut, vl-ihmiset hoidettiin lain alle ja tekojen tielle, siinä tilassa he ovat edelleen.
        SRK kuvittelee, että ihmiset olisivat päässeet niistä hoidoista eroon, kun asia vaan unohdetaan.

        Unohdetaan ja selitellään kun eivät voi tunnustaa olleensa väärässä.
        Lain alle menevät, menevät armon alta lainkirouksen alle.

        Gal.3
        8 Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
        9 Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.
        10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
        11 Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
        12 Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
        13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme-sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -
        14 että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.


    • Anonyymi

      Vasemmistopuolueet kiellettyjä ja syntiä

      Lestadiolaisuuden alkuaikoina ja 1900-luvun alkuvuosikymmeninä ei ollut epätavallista, että lestadiolaisia toimi avoimesti myös vasemmistopuolueissa ja työväenliikkeessä. Mutta SRK:n ympärille tapahtuneen organisoitumisen jälkeen vasemmisto demonisoitiin liikkeessä absoluuttisesti.

      Vielä 1950-luvulla vasemmistolaisella SKDL:llä oli silti edelleen myös vanhoillislestadiolaisia tukijoita, mikä sai liikkeen johdon puhumaan kommunismia ja myös sosialidemokratiaa vastaan entistä avoimemmin. Teollisuuden työnantajajärjestöillä ja poliittisella oikeistolla oli ohjelmanaan murtaa vasemmistopuolueiden kannatuksen kasvu Suomessa. Yhtenä aseena tässä tominnassa käytettiin varojen lahjoittamista vasemmiston vastaiseen toimintaan Suomalaisen yhteiskunnan tuki -nimisen salaisen säätiön avulla.

      SRK:n eräät johtohenkilöt päättivät keskenään hakea tätä rahoitusta kyseiseltä järjestöltä voidakseen tehdä hengellisen sananjulistustyön yhteydessä ja rinnalla puoluepoliittista työtä. SYT lahjoitti SRK:lle huomattavia varoja vaalikampanjointia varten useina vaalivuosina. SRK:n johto joutui selvittelemään menettelyjä jälkikäteen. Jarkko Vesikansa on kuvannut monivaiheisen tapauksen väitöskirjassaan.

      Vanhoillislestadiolaisuudessa on perinteisesti opetettu, että vasemmistoa kuuluu karttaa sen ateistisena pidetyn taustan takia. Varsinkin 1970-luvulla vasemmistolaisuus ja varsinkin vennamolaisuus oli yleinen syyte hoitokokouksissa, joissa vl-uskovainen joutui tekemään julkisesti tiliä synneistään. Kurinpito ulottui arkipäivän ostototottumuksiin saakka, kertoo Nykänen Helsingin Sanomissa.

      – Vasemmiston piiriin kuuluvissa osuuskaupoissa käyminen oli kielletty ja suora peruste hoitokokoukselle, tutkija kuvaa.

      https://freepathways.wordpress.com/2012/09/03/poliittinen-valta-2/#more-25358

    • Anonyymi

      Erkki Reinikainen:

      VASTINE KESKUSTELUUN SRK:N SAAMISTA LAHJOITUSVAROISTA
      (otteita Päivämiehessä 23.11.1983 julkaistusta selostuksesta)

      ”Apulaisoikeuskansleri 12.10.-83 vastasi kanteluun: asiassa ei ole ilmennyt mitään sellaista, mikä vaatisi oikeuskanslerin puuttumista asiaan. Toisin sanoen ei ole ollut kysymys pimeistä rahoista eikä lainvastaisuuksista.”

      ”Tutkinnassa on käynyt ilmi, että SRK on saanut Suomalaisen Yhteiskunnan Tuki -nimiseltä säätiöltä kaksi rahalahjoitusta, ensimmäisen vuosien 1961 ja 62 vaihteessa ja toisen vuoden -66 alussa. Säätiö on puolestaan saanut varat suomalaisilta yrityksiltä. Säätiölle on toimitettu tilitykset.”

      ”Mitä sen sijaan tulee säätiön antamiin rahalahjoituksiin niiltä osin kuin lahjoituksen saajana on ollut joku muu kuin SRK, totean, että säätiö ei ole esittänyt mitään vaatimuksia asiassa.”

      ”SRK on saanut laillisia lahjoitusvaroja evankeliumin työhön ilman minkäänlaisia vaatimuksia. Nämä lahjoitukset on annettu ja käytetty KAIKKI seuratoiminnan määrälliseen lisäämiseen.”

      ”SRK:n saamia varoja ei tullut käyttää polittisiin tarkoituksiin, vaan evankeliumin työhön. Se, että eräitä kilometrikorvauksia tai VASTAAVIA oli vuosien -61 -62 vaihteessa maksettu, ei tietenkään ollut oikein. Tämä virhe oli todettu jo silloin kuten nyt on ilmennyt. Johtokunta ei ole missään vaiheessa hyväksynyt rahojen antamista minkäälaiseen poliittiseen tarkoitukseen. Seurapuheissa ei puhuttu mitään puoluetta vastaan tai minkään puolueen puolesta. Kehoitettiin vain äänestämään…”

      ”…Tällaisia pimeitä rahoja ei ole ollut. Kuitenkin keskusteluissa myöhemmin todettiin, ettei olisi pitänyt ottaa ko. lahjoitusvaroja vastaan evankeliumin työhön käytettäväksi äänestysaktiivisuuden lisäämiseksi.”

      ”… etenkin, kun SRK:n ulkopuolelta eräiden henkilöiden keskuudessa ilmeni tässä yhteydessä sellaista, jota SRK:n työvaliokunta ja johtokunta eivät voineet hyväksyä. Tämä asia hoidettiin uskoon liittyvänä asiana, ei laittomuutena, jota se ei ollut.”

      ”Johtokunnan kokous helmikuussa -71 oli täysin yksimielinen siitä, ettei mitään laittomuutta ollut tapahtunut. Mutta samalla ne, jotka olivat olleet aktiivisesti mukana varojen hankinnassa SRK:lle totesivat, että tämä olisi saanut jäädä tekemättä. Asia tuli heidän kohdallaan korjatuksi.”

      ”Annoin selostuksen Ruukissa 3.7.1971. Vuosikokous hyväksyi yksimielisesti toimenpiteet.”

    • Anonyymi

      Poliittinen toiminta oli SRK:n tietoinen valinta

      SRK:n johtokunta valitsi 1960-luvulla, pappishajaannuksen jälkeen, puoluepoliittisen toiminnan osaksi herätysliikkeen toimintaa, tietoisesti.

      Yhdistyksen talous oli silloinkin vankka, eikä se olisi tarvinnut poliittista rahoitusta hengelliseen toimintaansa. Suomi 24:ssä on julkaistu erään nimimerkin laskelma lahjoitusvarojen suhteellisen vähäisestä merkityksestä SRK:n silloisessa kokonaisbudjetissa.

      SRK:n KAIKKI tulot (kolehdit, lahjoitukset, kirjamyynnit, lehtitulot yms.) olivat kirjanpidon mukaan vuonna 1961 kaikkiaan 50 598 722 markkaa (nykyrahassa 917 000 euroa), vuonna 1962 50 717 583 markkaa (nykyrahassa 879 000 euroa) ja 1966 907 063 markkaa (nykyrahassa 1 314 000 euroa).

      Lahjoituksia SRK sai vuonna 1962 yhteensä noin 8 200 000 markkaa (nykyrahassa 149 000 euroa). Tulot olivat kyseisenä vuonna 945 000 markkaa (17 200 euroa) menoja suuremmat. Esimerkiksi vuoden 1965-66 SYT:n antama lahjoitussumma on tämän päivän rahassa 217 400 euroa.

      SRK ei siis ollut hengellisessä toiminnassaan riippuvainen ulkopuolisesta lahjarahoituksesta. Taloudellisista syistä sen ei siis olisi ollut pakko ylipäätään mennä mukaan tekemään seuroissa politiikkaa. Menettelyä ei voi taloudellisilla syillä perustella. Syyt olivat selvästi puoluepoliittiset, siis valtapoliittiset.

      Ulkopuolisen rahoituksen merkitystä maakuntaa kiertäneiden puhujien kustannusten kattamisessa ei voida kiistää. Rahoilla voitiin lisätä vaalien edellä puoluepropagandan tekijöiden ja kansalle suunnattujen oikeistoa ja maalaisliitot/keskustaa kannattavien hartaustilaisuuksien määrää.

      • Nuo kirjoitukset ovat siis lainaa "Hengellisyyttä ja politiikkaa"-ketjusta,

        "Mitään muuta ei ehty kuin "kehotettiin äänestämään":- Sanoi Reinikainen. Sitä valhetta ei usko erkkikään.

        Mielenkiintoinen asia on myös se,
        että alunperin nykyisen Keskustapuolueen edeltäjä Maalaisliitto ,perustettiin vastustamaan sosialisteja ja nimenomaan maaseudulla Siinä se onnistui hyvin.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Nuo kirjoitukset ovat siis lainaa "Hengellisyyttä ja politiikkaa"-ketjusta,

        "Mitään muuta ei ehty kuin "kehotettiin äänestämään":- Sanoi Reinikainen. Sitä valhetta ei usko erkkikään.

        Mielenkiintoinen asia on myös se,
        että alunperin nykyisen Keskustapuolueen edeltäjä Maalaisliitto ,perustettiin vastustamaan sosialisteja ja nimenomaan maaseudulla Siinä se onnistui hyvin.

        Kuitenkin CIA-rahat ja SYT-rahat vain lisäsi sosialisteja Suomessa.
        Ei saatana ollut kiinnostunut jo omistaan, vaan vl-liikkeessä vielä olevista Jeesuksen seuraajista.

        Loppuiko kiitosäänet seuroissa juuri lahjusrahojen takia!


    • Anonyymi

      SRK= Saatanallinen Raattaman Kerho.

      Lestadius = Ranskalaisen ritarijärjestön ritari, punaisen viisisakaraisen tähden ritarimerkin vastaanottaja.

      Punainen viisisakarainen tähti = Bahometin palvomiseen vihkiytyneiden arvomerkki. Vertaa kommunistisen kiinan, venäjän, pohjois korean ym punatähteen.

      • Anonyymi

        Hyst!
        Oleppas hiljaa vapaamuurariudesta!
        Alibaba hermostuu pian.. Ja itkee keskustelun pois.
        Vaikka kyllähän sen ymmärtää.. Valan vannonut pelle!! Valan missä vakuuttaa uskovansa yhteen Jumalaan. (joka onkin sitten Lusifer..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyst!
        Oleppas hiljaa vapaamuurariudesta!
        Alibaba hermostuu pian.. Ja itkee keskustelun pois.
        Vaikka kyllähän sen ymmärtää.. Valan vannonut pelle!! Valan missä vakuuttaa uskovansa yhteen Jumalaan. (joka onkin sitten Lusifer..)

        Teisata satanisti siioja on ainajin kaksi srkssa


    • Neuvostoliitto antoi rahaa saman verran, ja säiltys- paikka oli Ki,,mä,,,en saua.

      • Anonyymi

        kimpimäen saunassa, niin tuon tulkitsin


      • Anonyymi kirjoitti:

        kimpimäen saunassa, niin tuon tulkitsin

        Kummallinen yhteensattuma, olen nähnyt tuon eräissä kuuluselupöytäkirjoissa monen monta kertaa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kummallinen yhteensattuma, olen nähnyt tuon eräissä kuuluselupöytäkirjoissa monen monta kertaa.

        SaaleminPastori-ko, oletko ollut vl-liikkeen puhuja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        SaaleminPastori-ko, oletko ollut vl-liikkeen puhuja?

        Siinäpä sitä onkin teille arvailua ☺


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Siinäpä sitä onkin teille arvailua ☺

        Kaiikki jotka ei kuulu vl liikkeeseen ei oo puhujia vaan tuppisuita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kimpimäen saunassa, niin tuon tulkitsin

        Niin, että siellä. Sauna on talon eteläpuolella ja Krp sattui sinne kun he polttivat rahaa.


      • Anonyymi

        Miten pastoriko tietää tuosta saunasta?
        Suvun vai omien havaintojen kauttako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pastoriko tietää tuosta saunasta?
        Suvun vai omien havaintojen kauttako.

        Kysymys on Kimpimäen sauna, Kempeleestä Ouluun 3 Km ja perheen pää oli SRK; n Rahaston hoitaja, Eino Kimpimäki.

        He hädissään polttivat rahaa, koska niitä tuli Neuvostoliitolta säkeittäin.

        Poliisi kerkesi paikalle ja kesytti homman, sillä Rahan polttaminenhan on rikos, ja siitä KRP antoi heille nuhteet ja pienet sakot.

        Siinä lyhykäisyydessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on Kimpimäen sauna, Kempeleestä Ouluun 3 Km ja perheen pää oli SRK; n Rahaston hoitaja, Eino Kimpimäki.

        He hädissään polttivat rahaa, koska niitä tuli Neuvostoliitolta säkeittäin.

        Poliisi kerkesi paikalle ja kesytti homman, sillä Rahan polttaminenhan on rikos, ja siitä KRP antoi heille nuhteet ja pienet sakot.

        Siinä lyhykäisyydessään.

        Jeesus Luku-erakko oli kunnon kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on Kimpimäen sauna, Kempeleestä Ouluun 3 Km ja perheen pää oli SRK; n Rahaston hoitaja, Eino Kimpimäki.

        He hädissään polttivat rahaa, koska niitä tuli Neuvostoliitolta säkeittäin.

        Poliisi kerkesi paikalle ja kesytti homman, sillä Rahan polttaminenhan on rikos, ja siitä KRP antoi heille nuhteet ja pienet sakot.

        Siinä lyhykäisyydessään.

        Miksi antoi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi antoi?

        Oli ainakin millä maksaa sakot?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oli ainakin millä maksaa sakot?

        Kuka muistaa millainen ihminen oli tämä Eino Kimpimäki, minulla on sellainen kuva, että ylimielinen, parempi kuin muut.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Oli ainakin millä maksaa sakot?

        Se on avoinna, poliiseissakin on velluja.

        Jäi niitä ja eräs suku, lähellä Kimpimäkeä vaurastui selvästi ja on nyt SK;N mahtisuku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muistaa millainen ihminen oli tämä Eino Kimpimäki, minulla on sellainen kuva, että ylimielinen, parempi kuin muut.

        Tiesi asemansa, mutta pojat Hänellä oli paria lukuun ottamatta Fiksuja.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Se on avoinna, poliiseissakin on velluja.

        Jäi niitä ja eräs suku, lähellä Kimpimäkeä vaurastui selvästi ja on nyt SK;N mahtisuku.

        Paikallisilla on monta tarinaa, kuinka joidenkin kohdalla tapahtui näkyvä varallisuustason nousu ilman näkyvää syytä.

        Lahjusepäilyiltäkään ei voi välttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on Kimpimäen sauna, Kempeleestä Ouluun 3 Km ja perheen pää oli SRK; n Rahaston hoitaja, Eino Kimpimäki.

        He hädissään polttivat rahaa, koska niitä tuli Neuvostoliitolta säkeittäin.

        Poliisi kerkesi paikalle ja kesytti homman, sillä Rahan polttaminenhan on rikos, ja siitä KRP antoi heille nuhteet ja pienet sakot.

        Siinä lyhykäisyydessään.

        Minä vuonna tuollainen saunaepisodi tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna tuollainen saunaepisodi tapahtui?

        Muistaakseni 60 luvulla.


    • Anonyymi

      Veikkaan, että olet vl-liikkeen puhuja, tunnet niin hyvin vl-liikkeen asioita.

      • En toki ole ainoa, en lähellekään, mutta tuoni on niittänyt aikalaiset todistajat jo pois. Mutta kirjallista aineistoa löytyy yhä jos osaa etsiä.

        Hoitokokoukset, siis ennenkaikkea nämä setelivetoiset sellaiset, olivat niin megalomaaninen munaus vl-liikkeelle kuin olla ja voi, että niiden aiheuttamaa vahinkoa ihmisille ei voi korjata ja korvata millään.

        On tärkeää muistuttaa jälkipolville tosiasiat. He joilla on Rakkaus Totuuteen, voivat tehdä sen ainoan oikean johtopäätöksen ja kävellä ulos tuosta vl-babylonista ja valita Jeesuksen uskonsa kohteeksi!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        En toki ole ainoa, en lähellekään, mutta tuoni on niittänyt aikalaiset todistajat jo pois. Mutta kirjallista aineistoa löytyy yhä jos osaa etsiä.

        Hoitokokoukset, siis ennenkaikkea nämä setelivetoiset sellaiset, olivat niin megalomaaninen munaus vl-liikkeelle kuin olla ja voi, että niiden aiheuttamaa vahinkoa ihmisille ei voi korjata ja korvata millään.

        On tärkeää muistuttaa jälkipolville tosiasiat. He joilla on Rakkaus Totuuteen, voivat tehdä sen ainoan oikean johtopäätöksen ja kävellä ulos tuosta vl-babylonista ja valita Jeesuksen uskonsa kohteeksi!

        Vl labyrista ei voi kavella ulos koska jeesus pelastaa


      • Heitä varmaan myöhemmin harmitti rahojen hävittäminen, kun jutun tutkinta keskeytettiin ja kukin sai pitää saamansa hyödyn.


      • Anonyymi

        Ei Vl puhujat tunne niin paljon Jumalan sanaa.

        Toisaalta, heillä on hirttosilmukka kaulassa, pelko ulosheittoon jos julkaisee totuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Vl puhujat tunne niin paljon Jumalan sanaa.

        Toisaalta, heillä on hirttosilmukka kaulassa, pelko ulosheittoon jos julkaisee totuutta.

        Siinäpä se ,että joutuu puhumiskieltoon ja sitä myötä ulos koko liikkeestä.

        Toisaalta se ,että pelkää tuota ulos joutumista, kertoo sen ettei puhuja ole löytänyt totuutta.

        Totuutta on myös mahdotonta löytää lukemalla Raamattua jos ei vastaanota Jumalalta lähetettyä rakkautta Totuuteen, joka on Jeesus " Minä olen Tie,-Totuus-, ja Elämä"

        Totuuden hylänneille Jumala lähettää väkevän eksytyksen, että he uskoisivat valheen ja joutuisivat tuomituksi

        Vl-usko on väkevä eksytys!.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vl labyrista ei voi kavella ulos koska jeesus pelastaa

        Jeesuksella ja SRK;lla ei ole juuri ykseyttä, Jeesustahan heillä kaikkivaltiaana ei juuri olenkaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jeesuksella ja SRK;lla ei ole juuri ykseyttä, Jeesustahan heillä kaikkivaltiaana ei juuri olenkaan.

        Jeesus sahataan manssen kanssa ryn takapihalla kahtia ja myydään osina ihmisille juutalaisten raamatussa lukee et jeesus on leipä ja ne tekee siitä hillomunkin joka on pää-palkinto johanneksen tarun mukaan


    • Anonyymi

      SRK hyväksyy sen, että hoitokokoukset järjestettiin kommunismia vastaan esim. Olavi Voittonen on ollut aina kova kokoomuslainen.

      • Kommunismin vastustamisen nimissä on tehty myös palon pahaa.





        SRK,ta ja Adolf Hitleriä yhdistää kommunisminvastaisuus. Minkäänlaista vastalausetta ei SRK,n taholta esitetty natsisaksan juutaissortoa vastaan. Olaviin en ota henkilönä kantaa. Toki tunnen hänetkin.

        Samoin kuin Rooman paavikin kehoitti rukoilemaan natsisaksan aseille menestystä, taistelussa kommunismia vastaan, vaikka takuuvarmasti tiesi holokaustin olemassaolon, jota israelilaiset kutsuvat nyt nimellä "shoah", Menikö oikein Pinna?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kommunismin vastustamisen nimissä on tehty myös palon pahaa.





        SRK,ta ja Adolf Hitleriä yhdistää kommunisminvastaisuus. Minkäänlaista vastalausetta ei SRK,n taholta esitetty natsisaksan juutaissortoa vastaan. Olaviin en ota henkilönä kantaa. Toki tunnen hänetkin.

        Samoin kuin Rooman paavikin kehoitti rukoilemaan natsisaksan aseille menestystä, taistelussa kommunismia vastaan, vaikka takuuvarmasti tiesi holokaustin olemassaolon, jota israelilaiset kutsuvat nyt nimellä "shoah", Menikö oikein Pinna?

        Olen usein törmännyt tuohon sananaan, mutta en halua jatkaa siitä, koska se on kuitenkin käsite.
        Kiitos mielenkiinnosta.


      • Esitän tällaisen hypoteesin/ajatusleikin, vaikka moni siitä vetääkin hernettä klyyvariinsa:

        Jos vl-pedofiilit julistettaisiin kommunisteiksi ja CIA antaisi heidän likvidoimiseksi 3 miljoonaa taalaa, kivikarjunlenkin isokenkäisille. . (tietenkin salaa),

        Mitä tapahtuisi? Joutuisi silloinkin syyttömät roviolle?


      • pinnasänky kirjoitti:

        Olen usein törmännyt tuohon sananaan, mutta en halua jatkaa siitä, koska se on kuitenkin käsite.
        Kiitos mielenkiinnosta.

        Olisiko sitten ketään toista Israel-tuntijaa, joka valaisisi asiaa?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kommunismin vastustamisen nimissä on tehty myös palon pahaa.





        SRK,ta ja Adolf Hitleriä yhdistää kommunisminvastaisuus. Minkäänlaista vastalausetta ei SRK,n taholta esitetty natsisaksan juutaissortoa vastaan. Olaviin en ota henkilönä kantaa. Toki tunnen hänetkin.

        Samoin kuin Rooman paavikin kehoitti rukoilemaan natsisaksan aseille menestystä, taistelussa kommunismia vastaan, vaikka takuuvarmasti tiesi holokaustin olemassaolon, jota israelilaiset kutsuvat nyt nimellä "shoah", Menikö oikein Pinna?

        Adolf Hitler on Jeesus lähimmäisen palvelija ja jumala


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kommunismin vastustamisen nimissä on tehty myös palon pahaa.





        SRK,ta ja Adolf Hitleriä yhdistää kommunisminvastaisuus. Minkäänlaista vastalausetta ei SRK,n taholta esitetty natsisaksan juutaissortoa vastaan. Olaviin en ota henkilönä kantaa. Toki tunnen hänetkin.

        Samoin kuin Rooman paavikin kehoitti rukoilemaan natsisaksan aseille menestystä, taistelussa kommunismia vastaan, vaikka takuuvarmasti tiesi holokaustin olemassaolon, jota israelilaiset kutsuvat nyt nimellä "shoah", Menikö oikein Pinna?

        Tässä tulee myös se, että juutalais- vastasuus, mukaan luettuna mustalaiset ovat heille pilkan aiheita,.

        Toisaalta, ei he lähdekään pakanakirkkoihin.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Tässä tulee myös se, että juutalais- vastasuus, mukaan luettuna mustalaiset ovat heille pilkan aiheita,.

        Toisaalta, ei he lähdekään pakanakirkkoihin.

        Totta


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Tässä tulee myös se, että juutalais- vastasuus, mukaan luettuna mustalaiset ovat heille pilkan aiheita,.

        Toisaalta, ei he lähdekään pakanakirkkoihin.

        Joo ei vellut käy pakanakirkoissa kuin saarnaamassa eikä muissa vapaa pakanoista lainkaan


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kommunismin vastustamisen nimissä on tehty myös palon pahaa.





        SRK,ta ja Adolf Hitleriä yhdistää kommunisminvastaisuus. Minkäänlaista vastalausetta ei SRK,n taholta esitetty natsisaksan juutaissortoa vastaan. Olaviin en ota henkilönä kantaa. Toki tunnen hänetkin.

        Samoin kuin Rooman paavikin kehoitti rukoilemaan natsisaksan aseille menestystä, taistelussa kommunismia vastaan, vaikka takuuvarmasti tiesi holokaustin olemassaolon, jota israelilaiset kutsuvat nyt nimellä "shoah", Menikö oikein Pinna?

        ei mennyt shoah = huijaus teille vähän niinku hölmöt menee lankaan muista näyttää natsipassiasi kun vierailet virastoissa joku saa hyvän naurun "roman" corporation paavi "arabit macht frai" muista maksaa verosi juutalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mennyt shoah = huijaus teille vähän niinku hölmöt menee lankaan muista näyttää natsipassiasi kun vierailet virastoissa joku saa hyvän naurun "roman" corporation paavi "arabit macht frai" muista maksaa verosi juutalainen

        ja eks pastori usko et jude saatana asuu siinä porukkaa sä teet koko ajan niitten laariin hommia se pimeä viha mikä lähtee on sen porukan tuntomerkki "hallitsijan" tarkotan psykopaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja eks pastori usko et jude saatana asuu siinä porukkaa sä teet koko ajan niitten laariin hommia se pimeä viha mikä lähtee on sen porukan tuntomerkki "hallitsijan" tarkotan psykopaatti

        Vaikk en sun kans oo sama mieltää ne vihaa totuutta syystä et niillä ei hlökohtasta uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikk en sun kans oo sama mieltää ne vihaa totuutta syystä et niillä ei hlökohtasta uskoa

        Edesmenny puhuja sano hyödyllisistä idiooteista niistä tulee kun ne laitetaan polkee kaivoksessa virtaa sähköpyörällä ihmisille tietävät mitä tarkoittaa arbeit macht frei


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Tässä tulee myös se, että juutalais- vastasuus, mukaan luettuna mustalaiset ovat heille pilkan aiheita,.

        Toisaalta, ei he lähdekään pakanakirkkoihin.

        Jussi on jhan mannen näköinen ja oloinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jussi on jhan mannen näköinen ja oloinen.

        Velluissakin on syvä halveksunta romaneja kohtaan. Nykyisin kuulen monesti kuitenkin sen ,että velluja ja romaneja verrataan tosiinsa. Miksi?


    • Veluilla oli ja on kai vieläkin käsitys että sosiaalidemokraatit ovat myös kommunisteja. Suurempaa valhetta ei voi olla.

      Esim sotien jälkeen kommunistit pitivät päävastustajinaan ja arkkivihollisinaan juuri sosdemeita.

      Keskustapuolue ja kommunistit olivat kuin se kuuluisa paita- ja peppu. Olisivat varman vieläkin

    • Anonyymi

      Onhan ne ihan samaa ateismia.
      (Saudi-Arabia ja Iran ovat vihollisia mut kristinuskon näkökulmasta samaa uskontoa,)

      • Totta, näin minäkin olen asian ymmärtänyt, mutta sossu suuttuu, jos hänet olettaa ateistiksi. Mauno Koivistokin omasi syvän kristillisen vakaumuksen. Tuokin kiertoilmaisu uskolle on käytössä.

        Oliko se sosialistien maailman konferenssi Lontoossa vuonna 1903 jossa sosialistit repesivät kahteen leiriin:Bolsevikeihin ja Mensevikeihin, joista sosiaalidemarit periytyvät. Bolsevikit kaappasivat myöhemmin vallan venäjällä,-tunnetuin seurauksin.

        Jottei asia menisi liian yksinkertaiseksi, niin suomessa punakapinan aloittaneet punaiset olivat sosiaalidemokraatteja. Suomen kommunistinen puolue perustettiin Moskovassa vasta 1918.


      • Muslimeille kristityt ovat samaa kuin juutalaiset (Israelilaiset).
        Arkkivihollisia . .


    • Anonyymi

      Keskustalla ja kommareilla ei ole mitään yhteistä oluut koskaan !
      Kaikkea sitä joutuu lukemaankin että olisi paitaa ja istumalihaksia hoh.0

      • Tarkennan vielä, että keskustapuolueella ja Neuvostoliiton kommunistisella puolueella oli suorastaan veljelliset välit.
        Enkä edes moiti sitä.


    • Anonyymi

      Ei kannata nolata saalemilaisia väärillä tiedoilla.

      • Ei ole vääriä tietoja. Ilman seniiliä Kekkosta, moni vellu olisi saanut pallon jalkaansa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Ei ole vääriä tietoja. Ilman seniiliä Kekkosta, moni vellu olisi saanut pallon jalkaansa.

        Kekkonen, kgp agentti Timo, oli myös kirkon ylin pää. Jos Timo olisi sanonut, että vellut lähtee nyt porttokirkosta... , olisi se ollut myös kepun tuho, tuon suomen takinkääntäjien puolueen loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkonen, kgp agentti Timo, oli myös kirkon ylin pää. Jos Timo olisi sanonut, että vellut lähtee nyt porttokirkosta... , olisi se ollut myös kepun tuho, tuon suomen takinkääntäjien puolueen loppu.

        Niin, kyseessähän oli erikoisoperaatio, suomen poistamiseksi mailman kartalta.


    • Tämänkin ketjun summasummaarumiksi voi laittaa vl-yhteisöä vaivaavan kollektiivisen riivaustilan!


      ########Yhteistä riivaukselle on aina se, että henkilö tuntee vastenmielisyyttä kristillisiä symboleja kohtaan. Hänen on vaikea lukea Raamattua, rukoilla, liittyä uskontunnustukseen, käydä kirkossa ja ehtoollisella sekä katsoa ristiä, krusifiksia tai kristillisiä kuvia. Siksi possessiota voidaan tutkia juuri näiden välineiden avulla. Ellei vihamielisyyttä esiinny, ei varmaankaan ole kyse riivauksesta vaan jostakin muusta.##########

      Voisin sanoa että melkeinpä joka kohta täyttyy vellulla.

      Riivattu ei tunne vastenmielisyyttä,vl-synninpäästöloitsua kohtaan, kun siinä ei tarvitse tunnustaa välttämätöntä uskoa Jeesukseen.

      • Anonyymi

        "Tämänkin ketjun summasummaarumiksi voi laittaa #
        Pastoriko n kaksi oli oikein.

        Pinna kertoi tapauksen jolla on toisinto:

        "#pinnasänky23
        2023-12-25 20:49:50

        Anonyymi kirjoitti:
        Sairasta vallankäyttöä. Saihan keskusyhdistys CIA,lta monta miljoonaa dollaria hoitokokousten järjestämisestä. Hoitomiehistä tuli miljonäärejä.
        Itse asiassa se tuli Venäjän kommunistien estämiseen, ja säilytyspaikka oli Kimpimäen sauna#"

        -Onko totta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tämänkin ketjun summasummaarumiksi voi laittaa #
        Pastoriko n kaksi oli oikein.

        Pinna kertoi tapauksen jolla on toisinto:

        "#pinnasänky23
        2023-12-25 20:49:50

        Anonyymi kirjoitti:
        Sairasta vallankäyttöä. Saihan keskusyhdistys CIA,lta monta miljoonaa dollaria hoitokokousten järjestämisestä. Hoitomiehistä tuli miljonäärejä.
        Itse asiassa se tuli Venäjän kommunistien estämiseen, ja säilytyspaikka oli Kimpimäen sauna#"

        -Onko totta?

        En ole Pinna, joten en voi vastata hänen puolestaan.
        Juridisesti asiaan kantaa ottaminen on mahdotonta, koska asiasta ei ole minkään oikeusasteen tuomiota!


    • Anonyymi

      Cia Pedofiilipros akoille ja homoille tulee ihan promillena cassia varsinkin ny moskovan pommi-iskun jälkeen SRK tilanne on parempi

    • Anonyymi

      Rötösherrat kiikkiin!

      • Anonyymi

        Vl-liikkeellä on todella musta ja likainen menneisyys, ei ihme, että nämä rötösherrat alistamalla alisti vl-kansan kososlaisen hengen alistamiksi.
        Ei ollut puhtaat jauhot pussissa.


      • Anonyymi

        Tyypillistä kepulaista mfiaa.


    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe