https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3a98a0e0-9bf1-4909-8a6b-6553e2445206
Joka puolelta lunta tupaan, tajuatteko miten hyvä presidentti hän olisi? Ilmeisesti joku varakas ja vaikutusvaltainen ihmisporukka tietää, koska joka puolelta torpataan kaikki yritykset, hävetkää!
Salaliitto Paavoa vastaan on ennenkuulumattoman törkeää
23
256
Vastaukset
- Anonyymi
Ole jo hiljaa
- Anonyymi
Ressu ehkä kohtalotoverina voisi nyt ottaa yhteyttä Paavoon, jakaa kokemukset sekä yhdistää voimat.
- Anonyymi
Mitä onko Paavon ehdokkuus torpattu?!
- Anonyymi
Hmm, ketjusta poistettu viesti, hmmm onko ylläpitokin..
- Anonyymi
Mitä vihjaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vihjaat?
..Paavon miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Paavon miehiä?
Tykkääkös se miehistä?
- Anonyymi
Yksi Paavon kannattajakortti päätynyt Viroon. Polisii ei aloita esitutkintaa.
- Anonyymi
Ei kai yhden kortin takia aloiteta esitutkinta
- Anonyymi
Paavo valtaan vaikka pakolla, se on jämpti näin
- Anonyymi
Paavo sotilasjuntan avulla diktatuuriksi
- Anonyymi
Paavo johtoon!
- Anonyymi
Taas salaliitto Paavoa vastaan! Nyt poliisikin on liittynyt samaan juoneen etelän median ja rahapiirien kanssa. On se kumma, kun persujen itkuisen presidenttiehdokkaan ulinaa käynnisti saman tien esitutkinnan. Paavon tutkintapyyntö taas laitettiin roskapönttöjä, vaikka tutkittavaa olisi vaikka kuinka paljon.
Seuraavaksi Paavon kannatuskuponkien hävittäminen on vietävä EU-tuomioistuimeen ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Kyllä sieltä alkaa löytyä oikeutta.- Anonyymi
Ihan tarpeeksi presidentti vaaleissa on ihmisiä jotka o kannattajakortilla pääsy mukaan.
Paavo Väyrynen olisi liikaa hajoittanu ääniä
Ja Aaltola olis voinu yllättää ja päästä toiselle kierrokselle.
Paavo Väyrysellä puuttui paljon kannattajaääniä joten yhden puuttuminen ei muuttanut mitään...
- Anonyymi
Paavo EUn kuninkaaksi! Eläköön paavo1, eläköön! Eläköön! Eläköön!
- Anonyymi
Eikö ny o tärkeintä estää ettei Aaltola pääse toiselle kierrokselle.
Aaltola on liian ummikko ja ei saa päästä presidentiksi..
Kuka voi voittaa Aaltolan ja päästä toiselle kierrokselle.
Ei keskusta tarvitse kahta presidentti ehdokasta ku teidän pitää pitää ny huoli että teidän keskusta pääsee toiselle kierrokselle.
Juuri se että Paavo Väyrynen on ihmisten mielestä edelleen keskustalainen on se miks hän ei saanu tarpeeksi kannattajaääniä.
Nyt emme tarvitse ihmistä joka haluaa että Suomi eroaa EU:sta koska nyt Suomi tarvitsee kaiken tuen Venäjää vastaan- Anonyymi
Väykkä on liian venäjämielinen, suomettuneisuuden aikaan jäänyt venkura. Suomalaisten halveksumista, mikäli et ajattele edellämainitun olevan alhaisen suosionsa suurin tekijä.
- Anonyymi
Paavo Paavo! Voittoon!
- Anonyymi
Hyvä Paavo!
- Anonyymi
Paavo pressaksi!
- Anonyymi
Hyvä Paavo!
- Anonyymi
Paavo pressaksi!
- Anonyymi
Paavo johtoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749