Siitä on päästävä eroon
Rakkaus tekee ihmisen hulluksi
27
493
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyllä huomattu🤣❤️
- Anonyymi
Hullusta vai rakkaudesta?
- Anonyymi
Ethän uhkaa rakkaasi hengitystä?
- Anonyymi
Vain pintahengitystä
- Anonyymi
Rakkaudesta vai ihmisestä?
- Anonyymi
Rakkaudesta vai hulluudesta?
- Anonyymi
Sinusta vai minusta?
- Anonyymi
"Love is first a drug and then a poison".
- Anonyymi
Kuka tämän lauseen on ajatellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Drug Poison.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emt, alice Cooper?
- Anonyymi
Hulluna on ihanaa olla.
- Anonyymi
Sitten kun minusta tulee sen naisen ikioma mies, niin olen hänen loppuelämäni. Rakkaudesta ei ole päästävä eroon. Rakkaudettomuus on kurjaa, siis se ettei rakasta ketään. Sekin on parempi että rakastaa toisia mutta toiset ei sinua, kuin se että ei rakasta ollenkaan.
- Anonyymi
Oletko ikinä rakastanut hullun lailla yksipuolisesti? Kaivannut unettomia öitä? Riutunut ikävästä monta kuukautta? Et ole!
- Anonyymi
Hyvää lauantai-yön logiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ikinä rakastanut hullun lailla yksipuolisesti? Kaivannut unettomia öitä? Riutunut ikävästä monta kuukautta? Et ole!
En tiedä, voiko sanoa rakkaudeksi, mutta kaiken muun voin allekirjoittaa.
sivusta roikkuu rivasta
- Anonyymi
Lapin kullin kimallus kuin rakkaus
- Anonyymi
Huumetta
- Anonyymi
Sitä se on tuo seksuaalinen höttörakkaus. Sillä ei tee mitään.
- Anonyymi
tällä hetkellä ihan pashaa
- Anonyymi
Miksi yrittää kieltää tunnekokemusta itseltään?
- Anonyymi
No way
Sä oot mun
Mä oon sun
Sydän lyö pum pum pum. . .
- Anonyymi
Rakastaa ja saada rakkautta on ihanaa.
- Anonyymi
Rakkaus
❤️💔
Ihanaa ja myös kaikkein haavoittavinta, jos sitä ei vaali❣️ - Anonyymi
Juurikin näin. Rakkaus voi olla joskus hullua. Tuntee olevansa jossain taivaassa ja tipahdus sieltä on kova ja raju.
- Anonyymi
Ja joskus jopa kertarysäyksellä ykskaks yllättäen. Sivusta
- Anonyymi
Jaa no sekin vielä, että SIITÄ on päästävä eroon, tod hyvä skidit, boomerit ym
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759