Mitähän tuolla Salpatie 1:ssä eilen tapahtui, kun poliisit menivät sinne rynnäkkö varustuksissa, ilmeisesti oven läpi, kun oli moottorisahakin mukana.
Soramäessä poliisioperaatio
26
1581
Vastaukset
- Anonyymi
HOLLOLA
Hämeen poliisilla oli perjantaina illalla poliisioperaatio Päijät-Hämeessä. Viranomaisuutisten lukija otti Viranomaisuutisiin yhteyttä ja kertoi tilanteesta kuvien kera. Hämeen poliisi ei ole kommentoinut operaatiota.
Lukija kertoo, että operaatio alkoi noin kello 18.45 aikaan ja se sijoittui kahteen eri osoitteeseen Hollolassa. Myöhemmin selvisi, että operaatio ulottui myös Hedelmätarhantielle.
Ensiksi kuudesta seitsemään poliisipartiota kera koirapartion ja Vati-ryhmän, olivat Salpatie 1 -osoitteessa, jonka jälkeen poliisi siirtyi Salpatie 6 -osoitteeseen.
Salpatie 6:n pihasta poliisi otti kiinni kolme henkilöä ja tämän jälkeen poliisi meni raskain varustein rappuun ja ottivat yhden asunnon haltuunsa.
Itse operaatio päättyi iltakymmenen aikoihin, jolloin tilanne rauhoittui, mutta Salpatie 6:n rappuun jäi vielä kaksi poliisia konepistoolein, sekä Salpatie 5-6:n välissä oli Vati-ryhmän auto pitkään parkissa.
Tämän jälkeen poliisi siirtyi takaisin Salpatie 1:n pihaan, jonka jälkeen poliisin tutkinta saapui kohteeseen. Asuntoa ainakin kuvattiin lukijan mukaan.
Eräs toinen lukija otti Viranomaisuutisten toimitukseen yhteyttä vajaa tunti artikkelin julkaisemisen jälkeen. Lukija kertoo, että poliisioperaatio ulottui Hedelmätarhantielle.
Lukijan mukaan poliisi oli yhtä raskain resurssein samaan aikaan Hedelmätarhantiellä sijaitsevan kerrostalon ympäristössä. Myös tässä kohteessa poliisi meni yhteen rappuun täydessä varustuksessa aseiden kanssa.
Lukija ei havainnut, että poliisi olisi tehnyt kohteesta kiiinniottoja.
Viranomaisuutisten tietojen mukaan Salpatie 6:ssa asuva naisasukas on ainakin seurustellut miehen kanssa, joka asuu Hedelmätarhantiellä. Tiedossa ei ole, onko asialla yhteyttä operaatioon. - Anonyymi
Suuri poliisioperaatio Hollolassa – taustalla törkeä rikosepäily
Törkeästä rikoksesta epäillään kahta miestä ja naista.
PÄIJÄT-HÄMEESSÄ Hollolassa oli perjantaina 5. tammikuuta suuri poliisioperaatio, joka kohdistui eri osoitteisiin. Asia vahvistetaan IS:lle Hämeen poliisista.
Operaatio liittyi epäiltyyn törkeään ryöstöön, jota poliisi parhaillaan tutkii.
Törkeästä rikoksesta epäillään kahta miestä ja naista. Miehet ovat iältään 32- ja 39-vuotiaita. Nainen on 24-vuotias. Naisella ei ole aiempaa rikostaustaa, mutta miehiä on syytetty muun muassa huumausainerikoksista.
Ilta-Sanomat ei maanantaina iltapäivällä tavoittanut jutun tutkinnanjohtajaa kommentoimaan tapausta. - Anonyymi
Voi kauheeta millasta meininkiä APUA!
- Anonyymi
Ja Hedelmätarhantie 17 pihassa myös
- Anonyymi
Helminen vangittuna 💪💪
- Anonyymi
Joka päivä jotain paskaa Salptie 1 ja 6
- Anonyymi
Älä kitise
- Anonyymi
Ripuli 💩
- Anonyymi
Kääk
- Anonyymi
Ei ole ensimmäinen kerta
- Anonyymi
Huumerottien nimet on ketjussa. Jakakaa eteenpäin kaikille
- Anonyymi
Käääk
- Anonyymi
😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
😡😡
- Anonyymi
Voi helvetti
- Anonyymi
Salpatie 6 pahin
- Anonyymi
😡😡
- Anonyymi
😡😡😡
- Anonyymi
😡😡😡
- Anonyymi
Setäläntien talot myös huumeasukkaissaan
- Anonyymi
Kaikkia se maa päällään kantaakin. Tämäkin ihan turha hengitysilman kuluttaja.
- Anonyymi
Puolustaudu lommoposkisilta kannabisrotilta ja muilta narkomaaneilta heittämällä happoa silmiin.
Kloriittikin käy ja putkireiska. Lopuksi lyö puunuijalla taju kankaalle - Anonyymi
Huume Helminen
- Anonyymi
Hakattu linnassa eilen ja hyvä niin
- Anonyymi
Sit varmaan osaat kertoa missä vankilassa on? Tuskinpa tiedät. Paskapuhetta tuo hakkaaminen. Samanlaista rupusakkia muutkin siellä vankiloissa pääosin. Ei diellä mitään moraalipoliiseja ole kuin ehkä raiskaajien, pedofiilien ja vasikkojen kohdalla. Mut älä huoli, sieltä se ensi keväänä palaa ilahduttamaan kanssaeläjiä. Parannuksen tehneenä 🤣
- Anonyymi
Ajatella, että ensi keväänä nämä vajaaälyiset sekakäyttäjät ovat takaisin vapaudessa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569