Vaikuttaa olevan kaikki juhlapyhät/tuplapalkalliset päivät töissä yksin. Niin sanotut rivityöntekijät eivät saa yhtään "rahavuoroja", eivätkä varmaan edes täysiä viikkotunteja. Voiko joku käydä ilmoittamassa hyypiölle asiasta? Voi olla, että joutuu pian olemaan jatkuvasti yksin töissä, jos sama meno jatkuu.
R-kioskin ahne kauppias
12
765
Vastaukset
- Anonyymi
Kioskinpitäjän tienestit on niin huonot, ettei rengeille pysty maksamaan palkkaa. Yrittäjän täytyy itse nälkäpalkalla pyörittää firmaa.
- Anonyymi
onneksi hän saa yritystukia,asumistukea ja lopuksi maksattaa eläkkeensä muilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onneksi hän saa yritystukia,asumistukea ja lopuksi maksattaa eläkkeensä muilla.
Kateus ja kaunaisuus. Tuo loppumaton länsisuomalainen voimavara!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ja kaunaisuus. Tuo loppumaton länsisuomalainen voimavara!
tottahan se on turha siihen kateutta ja kaunaisuutta vedellä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kerroit juuri aloituksessasi syyn järjestelyyn: Tuplapalkka ja rahavuoro. Yritystaloutta ymmärtävät mitä tarkoitan, muut voivat vapaasti jatkaa öyhöttämistään.
Olkaa tyytyväisiä, että kioski ylipäätään löytyy paikkakunnalta. - Anonyymi
On se kauheaa, nimittäin kateus.Et kai ole joku vanha työbtekijä.
- Anonyymi
Voi se olla asiakas, niillä keillä talous on muutenkin kuralla.
- Anonyymi
Aloittaja kannattaa harkita yrittäjyyttä, mutta osaaminen ja ahkeruus puuttuvat.
- Anonyymi
Ei ole ainut paikka missä näin on .
- Anonyymi
Mitä jos itse alat pyörittämään kioskia ja otat palkolliset työvuoroon aina pyhinä. Ihan hyväntekeväisyyttä pidät pyhinä vaikka 24 h auki. Voi olla että putiikki ei kauaa pystyssä pysy!
Luuletko että palkoille on joku pohjaton kassa missä vaan riittää ja riittää maksettavaa? Kuinka xaatanan tyhmä olet laukoessasi kommentteja ahneesta yrittäjästä?- Anonyymi
koita ite nyyh ahkera yrittäjä nyyh kuinka zaatanan tyhmä sinä olet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882