Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :) itse ainakin säikähtäisin ihan suunnattomasti.
Pim pom ovikello soi :)
9
273
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaisin hänet onnellisena vastaan.
- Anonyymi
Olisin vähän huulipyöreenä että minunko luo tulit tosiaanko, hieroisin silmiäni ja ajattelisin onko tämä tilanne unta vai mitä. Tietysti siltä olisi tosi iloinen.
- Anonyymi
Pyytäisin sisään ja tarjoaisin kahvit. Toivottavasti hän mies tekee sen jonain päivänä.
- Anonyymi
Veisin makuuhuoneeseen 🤤
- Anonyymi
Säikähtäisin, koska hän ei tiedä missä asun, mutta pyytäisin toki kuitenkin sisään. Olettaisin, että juttelemaan oli tullut. Tarjoaisin kahvia tai teetä.
- Anonyymi
Ethän sä avaa kellekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä avaa kellekään
Sinä kuvittelet nyt kirjoittavasi jollekin ihan muulle kuin minulle.
Miksi sä säikähtäisit sitä niin paljon?
Ite hämmentyisin aika pahasti, jalat varmasti lähtis alta mutta toivottavasti joku tarrais kii ennenku kopsahtaisin maahan asti.
Siinä sitten jo halattaiskin ihan vahingossa 🤗
Joten kai se sitten ois niinku tarkoitettu on
Jossain tuolla ylhäällä. 😇- Anonyymi
Olisin iloinen ja pyytäisin sisälle tietysti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771