Hevonsaissen euroopanunioni

Anonyymi-ap

Sähköhommat päin pyllyä
Autot jää lataamatta
Junat seisoo, verot nousee
Firmat konkkaan,
Teekoot lopetaan, jos ei niin jonot nivalaan, ei vois surkeemmin mennä. Pressaehokkaat kerätty toreilta, natolla ei oo ees ukkoja.
Ei ois kakskytvuotta sitten miten päin peetä tämän kaiken saa sössittyä.

14

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maetopurkkeja nyt rassoovat uusiksi ku ei muuta hommoo oo.

    • Anonyymi

      Lappiin lennetään englannista päiväksi mutta voimalaa ei voi pyörittää koska hiilipäästö, kermana kakussa lehmätkin kuulema pieree:(

    • Anonyymi

      Suomalaisten pitäs puolustaa suomee mihin kaikilla on avoimet ovet, mitäs sitä erottelemaan tulijaa ja ”tuliaa”, antaa tulla vuan. Keittelee kahvit ja sannoo terve tulloo.

    • Anonyymi

      Syöpä siellä, syöpä täällä, joka puolella syöpä, ei sitten soittele kelloja kellään. Jaa, ei ne puu kellot taija soijakkaan kuhan tuulessa kumahtelee.

    • Anonyymi

      Pes koko .pysäyttää talouden

      • Anonyymi

        Siis perpanssit ja kokomus. Tahalaa. Tekee laman ja sehän ruokkii itse itseään.! Niinkuin tarkoitus onkin sitten nämät isorikkaat huutaa konkurssihuutokaupasta tavallisten immeisten ja yrittäjien talot ja omaisuuden. Ihan kuin Toisto 90 luvulta. Äärikapitalismi on pahempi kuin Sosialismi. Sehän vie kaiken.


    • Anonyymi

      EU:n kärkihanke tällä hetkellä: Maitopurkkien pahviset kaatonokat kielletään,ja tilalle tulee muoviset korkit,koska EU-Älymystö on tullut siihen tulokseen,että muovipullojen kiinniroikkuvat muovikorkit ovat toimiva ja käytännöllinen ratkaisu,koska neste roiskuu joka suuntaan kaadettaessa,kun pullossa kiinni oleva korkki roiskuttaa kaadettavan nesteen joka suuntaan.

      • Anonyymi

        Sinä et osaa käyttää sitä korkkia.


    • Anonyymi

      komissaarilla 50 miljardin budjetti ja 3500 alaista... ei siinä yks 5 miljardia suomalaisten rahaa tunnu missään, paljonkohan menis lisää jos pääsis kaliffiksi kaliffina paikalle.. on tämä sosialisointi kliffaa.. kun omaan pussiin tulee hynää muista ei niin väliä

      • Anonyymi

        Mitä arvolle kuuluu?


    • Anonyymi

      Muoviroskan määrää halutaan vähentää,ja sen vuoksi maitopurkkeihin muovikorkit.

    • Anonyymi

      Näin määrää Brysselin Älymystö.

    • Anonyymi

      Ruumishuoneet pullistelee, kissa herkuttelee vainajilla.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen Pertti Salolainen mesosi v.1995 ennen EU:n liittymisäänestystä Suomessa ,että "Jos ootte niin tyhmiä,että äänestätte EI EU-ihanuudelle,niin viimeinen saa sammuttaa lähtiessään valot".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe