Mikä on lämpötolpan jännite, 12 vai 230V

Mikä on lämpötolpan jännite, 12 vai 230V

Tätä ei ole löydy googlaamalla. koska diskurssi on "laita johto pistokkeeseen, vedä johto pistokkeesta. Tieto kuuluu sähköalan luvan saaneelle ammattihenkilölle, jotta kukaan ei mene avaamaan mitään ja saamaan sähköiskua. Tarvitsen tiedon kuitenkin siihen, että hankin talooni oman pistokkeen ja minun täytyy tietää, että kumpi. Kyselin tätä syksyllä isännöitsijältä siinä muodossa, että "varasin lämpötolpan asuntoautolle, jotta voisin käyttää 230 V laitteita. Nyt sähkö ei kuitenkaan toimi, eli en tarvitse tolppaa ja perun tolpan kuukausimaksun". Sihteeri ei tiennyt syytä, mutta sanoi joo. Oletan, että 12 V ei riitä. Nyt sitten kun liitän lämpötolpan autoni kolmiomaiseen liittimeen puskurissa vihreällä johdolla, niin lohkolämmitin toimii tai ei toimi ja sisätilalämmittimen tuuleti pyörii, mutta ei lämpiä. Johtuuko se siitä, että lämmitin on rikki vai siitä, että 12 V ei riitä? En halua rikkoa auton lohkolämmitintä, jos se kestää vain 12 V kytkemällä sitä taloni 230 V ulkopistokkeeseen.

13

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla tylsää, vai mikä ajaa leikkimään?

• Mutku enhän minä leikin vaan tarvitsen todella tiedon siitä, että verkkovirta vai pienoisjännite on käytössä lämpötolpissa. Muuten en tiedä, että hankinko muuntajaa ulkopistokkeeseen enkä voi lämmittää autoa ennen kuin tiedän. Älä ole narsisti

• Ilmoitin loukkaavan sisältösi suomi24lle

• Älä neuvo minua ostamaan sähkömittaria tai menemään Motonettiin kysymään

• Anonyymi

Osta sähkömittari tai mene Motonettiin kysymään.

• Anonyymi
      • vastasit kysymykseen "kuinka nopeasti sähköauto lataa 230 V latauspistokkeella" et "'mikä on lämpötolpan jännite"

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

vastasit kysymykseen "kuinka nopeasti sähköauto lataa 230 V latauspistokkeella" et "'mikä on lämpötolpan jännite"

joillekin kaikki on vaikeaa

tsemiä elämäsi kanssa

• Anonyymi

Kyllä tolpan pistorasiassa pitäisi aina olla 230 volttia, jolla autojen lohko- ja sisätilanlämmittimet toimivat.

• Anonyymi

Mutta sen sähkömittarin ostamisesta/lainaamisesta voisi silti olla hyötyä tällaisissa tilanteissa. Jos ei muuta, niin ainakin sillä tarkistaa, että sinne tolppaan oikeastikin tulee sähköä (niissä voi olla ties mitä taloyhtiökohtaisia aika- ym. rajoituksia) ja lohkolämmittimen johto ovat ehjiä. Helpottaa vian paikantamista, kun ainakin osan mahdollisista syistä pystyy sulkemaan heti pois.

• Anonyymi

Noilla tiedoilla on parempi ettet koske sähköpistokkeisiin laisinkaan.

• Anonyymi

Hauskinta tässä on se, että jos käyt aloittajan LinkedIn-sivulla, sieltä löytyy tällainen maininta koulutus-kohdasta:

Winnova, Rauma, Finland
        Electrician basic degree - Electrician
        2014 - 2016

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3320
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1384
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1268
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      264
      1121
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1034
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      945
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe