Olen jo pitkään haaveillut omasta kanista, mutta isälläni lievä heinä allergia. Olemme muuttamassa kaksi kerroksiseen taloon ja siellä kani olisi huoneessani eri kerroksessa. Minulla on myös koira, joka tulee toimeen mm. (Ihmisten,) hevosten, kissojen, kanien ja vuohien kanssa, koska pentuna asunut tallilla.
Mitä mieltä olette kanin hankinnasta ja mitä rotuja suosittelisitte? Vastatkaa pikimmiten!!
Kanin hankinta
Anonyymi-ap
4
252
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen adoptoimaan eläinsuojelu yhdistykseltä nyt on tosi paljon kotia etsiviä kaneja. Kanit hyötyvät lajitoverin seurasta joten suosittelisin ottamaan suoraan kaksi kania.
- Anonyymi
Tuo oli hyvä neuvo.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18201826
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Roduiksi suosittelisin kääpiöluppaa, hermeliiniä tai vaikkka leijonanharjasta.
Yleensä kääpiöluppa on hyvä ensikani, ja useimmiten kiltti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247