Teologinen tiedekunta ja valintakoe

Anonyymi-ap

Moikka!

Oon hakemassa 2024 kevään toisessa haussa opiskelemaan Teologiaa helsinkiin. Onko muita?

Mietin että mitä voisi opiskella pääsykokeita varten jo ennen kuin ennakkomateriaali julkaistaan? 2kk on semi vähän aikaa kuitenkin😬

12

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,

      Olen hakemassa myös nyt keväällä teologiseen Helsinkiin..

      En oikein osaa suositella mitään ennakkolukemista...englannin kieltä saattaa esiintyä valintakokeessa

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­­m­­f­­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18202173

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helou, aika myöhään vastaan mutta oon kanssa hakemassa nyt keväällä Helsinkiin teologiseen. En oo pystyny ollenkaan lukemaan noita aineistoja sinne kokeeseen ja on siitä kauhee stressi. Mutta veikkaan että pärjää siellä jos on lukenu vähäse ees aineistoo. Ainahan voi kanssa hakee ensi vuonna uudelleen :D

      • Anonyymi

        kyse on johdatuksesta.


    • Anonyymi

      Moi! Eilen oli pääsykokeet. Mitä mieltä kokeesta?

    • Anonyymi

      Mun mielestä koe oli vaikea. Ennakkomateriaalien osuudet meni hyvin, paitsi monivalinnassa oli muutama kysymys josta en ollut varma. Mutta se ensimmäisen osion essee. Mä en jotenkin päässyt sisään siihen tekstiin, no katotaan mitä käy! Ensi vuonna uudelleen jos ei nappaa. Ja mä oon ei-ensikertalainen niin on kuitenkin vaikeampaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Ennakkomateriaaliin perustuva osuus oli sopivan helppo kun olin lukenut materiaalin hyvin, mutta se Barnabaan kirjeeseen perustuva tehtävä (essee) oli vaikea. Olisin niin mielelläni lukenut aineiston rauhassa sisäistääkseni sen mitä siinä kysyttiin (vertauskuvia), mutta aika loppui kesken ennen kuin pääsin edes puoliväliin aineiston käsittelyssä... Siitä olisi myöhemmin noussut vaikka kuinka paljon ajatuksia, mutta tosiaan vastaukseen niitä en ehtinyt saamaan. Se hiukan harmittaa.

        Kaiken kaikkiaan koe oli hienosti tehty ja jos ei nyt tärppää niin ensi vuonna uudestaan. Ala (teologia) ainakin on ihan mun juttu, se on ollut kiva huomata hakuprosessin aikana. Mä haen ensikertalaisena niin sinänsä elättelen toiveita siitä, että vaikeasta tehtävästä tulisi edes se vaadittavat 2 p. ja ennakkomateriaaliin perustuvasta osuudesta tulisi niin paljon, että pääsisin sisään. :)


    • Anonyymi

      Mielestäni koe oli aika jees, ei tuntunut ylivoimaisen vaikealta. En ole kuitenkaan ensikertalainen hakija, joten en uskalla kovasti elätellä toiveita sisään pääsystä. Mutta kaikille hakijoille tsemppiä! Toivottavasti tulokset tulisi pian ja pääsisi tästä piinasta. 😅

    • Anonyymi

      Mihinhän aikaan edellisinä vuosina on tullut valintakokeiden tulokset? Pitääkö tässä nyt malttaa vielä melkein kuukausi odotella vai voisikohan tulokset tulla jo aikaisemmin...

    • Anonyymi

      Pääsittekö sisään? Mä pääsin! 🥳

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe