pitäiskö käydä tänään alkossa vai vasta huomenna ? pärjään kyllä huomiseen , mutta huomenna olisi sitten pakko käydä
pitäiskö käydä tänään alkossa vai vasta huomenna ? pärjään kyllä huomiseen , mutta huomenna olisi si
22
383
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa trollin alkoreissut
- Anonyymi
Kyylällä meni tunteisiin 😂
- Anonyymi
Alkossa on nykyään hiljaista, varsinakaan nuoremmissa ei viinat enää herätä intohimoja. Paska päihde, sillä hankittu pöhnä ei ole krapuloiden ja muiden oireiden arvoista.
- Anonyymi
sul voi olla pointtia mut pakko käydä
- Anonyymi
Mulla loppu alkon otto siihen kun sain niin pahan rapulan ettei tosikaan. Siitä tointuminen kesti oikeasti viikon. Ei oo tehny mieli sitä olotilaa sen koommin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla loppu alkon otto siihen kun sain niin pahan rapulan ettei tosikaan. Siitä tointuminen kesti oikeasti viikon. Ei oo tehny mieli sitä olotilaa sen koommin
kauanko ja miten paljon joit saavuttaaksesi tuon pisteen ?
kyllä tässä itteäkin välillä hirvittää millanen olo seuraavan kerran kun herää...
itte juonut kohta 5 vuotta joka päivä mutta määrät ei aina ole niin suuria. sellasta pikku tissuttelua aamusta ainn siihen pisteeseen kun menee nukkuun.
oikeastaan en edes osaa sanoa mikä on krapulaa ja mikä ei - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauanko ja miten paljon joit saavuttaaksesi tuon pisteen ?
kyllä tässä itteäkin välillä hirvittää millanen olo seuraavan kerran kun herää...
itte juonut kohta 5 vuotta joka päivä mutta määrät ei aina ole niin suuria. sellasta pikku tissuttelua aamusta ainn siihen pisteeseen kun menee nukkuun.
oikeastaan en edes osaa sanoa mikä on krapulaa ja mikä eiAinoastaan puolisen vuorokautta mutta ainetta meniki paljo ja sekasin montaa sortimenttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauanko ja miten paljon joit saavuttaaksesi tuon pisteen ?
kyllä tässä itteäkin välillä hirvittää millanen olo seuraavan kerran kun herää...
itte juonut kohta 5 vuotta joka päivä mutta määrät ei aina ole niin suuria. sellasta pikku tissuttelua aamusta ainn siihen pisteeseen kun menee nukkuun.
oikeastaan en edes osaa sanoa mikä on krapulaa ja mikä eiAlkoholi vie terveyden ja tappaa ihmisen ennenpitkää, siitä esimerkkinä kaikkien tuntemat Nykänen, Juice, Irvin, jne jne. Jotkut ovat vaihtaneet vähemmän haitalliseen, siinä taas suurin haitta on suomen lainsäädäntö ja laittomuus.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13468202/alkoholin-vaihto-kannabikseen
- Anonyymi
on tässä vielä jokunen tunti aikaa miettiä :)
- Anonyymi
Mee jo tänään. Huomenna voi tulla jokin este ja sitte et pääsekkään
- Anonyymi
täähän se varmaan ois
Hei, älä jooko mee, et voi tehdä sitä minulle 😭 jäämme sinua täällä yhteisössä kaipaamaan 💔
- Anonyymi
Tuo aloittaja on se pedo-insestipostaaja, tiedoksi vain...
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloittaja on se pedo-insestipostaaja, tiedoksi vain...
Hei, onko noin? jos on niin ikävä juttu, oletteko jo ilmoittaneet asiasta poliisille?
- Anonyymi
Käy ihmeessä. Saat seuraakin kun varattu muija hieroo sua koko illan ku pääsee samalle pulloille kanssas. Tuette toisianne. Kai isä lapset sillä välii hoitaa.
- Anonyymi
hmm
- Anonyymi
Miksi sinun olisi pakko käydä Alkossa?
Oletko kokeillut alkoholittomia juomia?
Niitä taitaa olla aika hyvä valikoima Alkossa.- Anonyymi
koska muuten loppuu. on tossa vielä yksi litran korkkaamaton tapio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska muuten loppuu. on tossa vielä yksi litran korkkaamaton tapio
Jos juot alkoholia koko ajan niin terveys menee täysin. Oletko niin surullinen ja yksin vai mikä on syynä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos juot alkoholia koko ajan niin terveys menee täysin. Oletko niin surullinen ja yksin vai mikä on syynä?
Se on juonut itsensä jo tunnekylmäksi eikä tunne empatiaa. Tarvitsee aika ajoin uuden kuuntelijan jonka avulla muka nousee, ja silti sama meno jatkuu. Tappaa henkisesti ihmisiä ympäriltään jotka välittävät. Aito rakkaus hänellä olla vain pää sekaisin ja ymmärrä vierellä asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos juot alkoholia koko ajan niin terveys menee täysin. Oletko niin surullinen ja yksin vai mikä on syynä?
no ethän sä nyt täysin väärässä ole. mutta ei ole oikein muutakaan tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juonut itsensä jo tunnekylmäksi eikä tunne empatiaa. Tarvitsee aika ajoin uuden kuuntelijan jonka avulla muka nousee, ja silti sama meno jatkuu. Tappaa henkisesti ihmisiä ympäriltään jotka välittävät. Aito rakkaus hänellä olla vain pää sekaisin ja ymmärrä vierellä asiaan.
Totta. Säännöllisesti pitkään alkoholia tai muita päihteitä käyttävät eivät tunne empatian tunteita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437