pitäiskö käydä tänään alkossa vai vasta huomenna ? pärjään kyllä huomiseen , mutta huomenna olisi si

Anonyymi-ap

pitäiskö käydä tänään alkossa vai vasta huomenna ? pärjään kyllä huomiseen , mutta huomenna olisi sitten pakko käydä

22

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa trollin alkoreissut

      • Anonyymi

        Kyylällä meni tunteisiin 😂


    • Anonyymi

      Alkossa on nykyään hiljaista, varsinakaan nuoremmissa ei viinat enää herätä intohimoja. Paska päihde, sillä hankittu pöhnä ei ole krapuloiden ja muiden oireiden arvoista.

      • Anonyymi

        sul voi olla pointtia mut pakko käydä


      • Anonyymi

        Mulla loppu alkon otto siihen kun sain niin pahan rapulan ettei tosikaan. Siitä tointuminen kesti oikeasti viikon. Ei oo tehny mieli sitä olotilaa sen koommin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla loppu alkon otto siihen kun sain niin pahan rapulan ettei tosikaan. Siitä tointuminen kesti oikeasti viikon. Ei oo tehny mieli sitä olotilaa sen koommin

        kauanko ja miten paljon joit saavuttaaksesi tuon pisteen ?

        kyllä tässä itteäkin välillä hirvittää millanen olo seuraavan kerran kun herää...

        itte juonut kohta 5 vuotta joka päivä mutta määrät ei aina ole niin suuria. sellasta pikku tissuttelua aamusta ainn siihen pisteeseen kun menee nukkuun.

        oikeastaan en edes osaa sanoa mikä on krapulaa ja mikä ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauanko ja miten paljon joit saavuttaaksesi tuon pisteen ?

        kyllä tässä itteäkin välillä hirvittää millanen olo seuraavan kerran kun herää...

        itte juonut kohta 5 vuotta joka päivä mutta määrät ei aina ole niin suuria. sellasta pikku tissuttelua aamusta ainn siihen pisteeseen kun menee nukkuun.

        oikeastaan en edes osaa sanoa mikä on krapulaa ja mikä ei

        Ainoastaan puolisen vuorokautta mutta ainetta meniki paljo ja sekasin montaa sortimenttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauanko ja miten paljon joit saavuttaaksesi tuon pisteen ?

        kyllä tässä itteäkin välillä hirvittää millanen olo seuraavan kerran kun herää...

        itte juonut kohta 5 vuotta joka päivä mutta määrät ei aina ole niin suuria. sellasta pikku tissuttelua aamusta ainn siihen pisteeseen kun menee nukkuun.

        oikeastaan en edes osaa sanoa mikä on krapulaa ja mikä ei

        Alkoholi vie terveyden ja tappaa ihmisen ennenpitkää, siitä esimerkkinä kaikkien tuntemat Nykänen, Juice, Irvin, jne jne. Jotkut ovat vaihtaneet vähemmän haitalliseen, siinä taas suurin haitta on suomen lainsäädäntö ja laittomuus.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/13468202/alkoholin-vaihto-kannabikseen


    • Anonyymi

      on tässä vielä jokunen tunti aikaa miettiä :)

    • Anonyymi

      Mee jo tänään. Huomenna voi tulla jokin este ja sitte et pääsekkään

      • Anonyymi

        täähän se varmaan ois


    • Hei, älä jooko mee, et voi tehdä sitä minulle 😭 jäämme sinua täällä yhteisössä kaipaamaan 💔

      • Anonyymi

        Tuo aloittaja on se pedo-insestipostaaja, tiedoksi vain...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloittaja on se pedo-insestipostaaja, tiedoksi vain...

        Hei, onko noin? jos on niin ikävä juttu, oletteko jo ilmoittaneet asiasta poliisille?


    • Anonyymi

      Käy ihmeessä. Saat seuraakin kun varattu muija hieroo sua koko illan ku pääsee samalle pulloille kanssas. Tuette toisianne. Kai isä lapset sillä välii hoitaa.

    • Anonyymi

      hmm

    • Anonyymi

      Miksi sinun olisi pakko käydä Alkossa?
      Oletko kokeillut alkoholittomia juomia?
      Niitä taitaa olla aika hyvä valikoima Alkossa.

      • Anonyymi

        koska muuten loppuu. on tossa vielä yksi litran korkkaamaton tapio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska muuten loppuu. on tossa vielä yksi litran korkkaamaton tapio

        Jos juot alkoholia koko ajan niin terveys menee täysin. Oletko niin surullinen ja yksin vai mikä on syynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos juot alkoholia koko ajan niin terveys menee täysin. Oletko niin surullinen ja yksin vai mikä on syynä?

        Se on juonut itsensä jo tunnekylmäksi eikä tunne empatiaa. Tarvitsee aika ajoin uuden kuuntelijan jonka avulla muka nousee, ja silti sama meno jatkuu. Tappaa henkisesti ihmisiä ympäriltään jotka välittävät. Aito rakkaus hänellä olla vain pää sekaisin ja ymmärrä vierellä asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos juot alkoholia koko ajan niin terveys menee täysin. Oletko niin surullinen ja yksin vai mikä on syynä?

        no ethän sä nyt täysin väärässä ole. mutta ei ole oikein muutakaan tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juonut itsensä jo tunnekylmäksi eikä tunne empatiaa. Tarvitsee aika ajoin uuden kuuntelijan jonka avulla muka nousee, ja silti sama meno jatkuu. Tappaa henkisesti ihmisiä ympäriltään jotka välittävät. Aito rakkaus hänellä olla vain pää sekaisin ja ymmärrä vierellä asiaan.

        Totta. Säännöllisesti pitkään alkoholia tai muita päihteitä käyttävät eivät tunne empatian tunteita.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe