Onkohan Liperin kylältä miten helppo löytää tyhjää vuokra-asuntoa, kaksio mieluisin?
Ovatko halve.pia kuin Ylämyllyllä?
Asuntoa etsimässä
5
713
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ei ne halvempia ole, kuin Ylämyllyllä. Suosittelen jatkamaan matkaa Lieksaan. Siellä ne vuokra asunnot on tosi halpoja. Kaiken hyvän päälle, siellä on anteliaampia sossu tätejä, kuin Liperissä. Muuta ehdottomasti Lieksaan, se kannattaa, rahaa jää säästöönkin. .
- Anonyymi
Lieksassa ei oo töitä, mutta onko Liperissäkään. Ainakin Joensuuhun lyhempi matka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa ei oo töitä, mutta onko Liperissäkään. Ainakin Joensuuhun lyhempi matka.
Tyhmät tekee töitä, viisas elää helpommalla Lieksassa.
- Anonyymi
Kyllä Liperin sossu syytää rahaa urhia kyselemättä. Eivät edes vuokrasopimusta tarkista, takuut kuulemma maksetaan ja sisustusrahoja myös.
- Anonyymi
Hai sie! Mtä ne tarkoittaa et pitäs muka töit tehä. Onko ne menny iha sekasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646