Yökylässä Maria Veitola -sarjan uusi kausi käynnistyy Erika Vikmanin jaksolla. Vikman on kylläkin ollut mukana ohjelmassa jo aiemmin, kun Veitola oli yökylässä Dannyn, musiikkineuvos Ilkka Lipsasen, luona.
Nyt kuitenkin yökyläillään laulajattaren ensimmäisessä omassa kodissa - ja mukana on myös "rakastettavin asuinkumppani".
Lue lisää ja katso kuva:
https://www.suomi24.fi/viihde/ohhoh-erika-vikman-tv-ssa-mukana-rakastettavin-asuinkumppani-katso-kuva?s24
Ohhoh! Erika Vikman TV:ssä - Mukana "rakastettavin asuinkumppani" - Katso kuva!
21
2380
Vastaukset
- Anonyymi
Koiraparkaa käy sääliksi. Toivottavasti eläinsuojeluaktivistit ovat valppaina.
- Anonyymi
Toi koira on kyllä suloinen luttana kiltti ja nätti kuin sika pienenä.
- Anonyymi
Syntisten pöydässä on iloa ja toivoa !
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18204091
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Suomessa sitä pääsee julkkikseksi kummallisin perustein. Laulajaksikin, kun vaan jotenkin "INISEE"
- Anonyymi
"Laulajaksikin ," kun "esiintyy " melkein alasti, ainaskin perse vilkkuen ja tekorinnat pullistellen.
Aivan järkyttäviä kuvatuksia, naamassa ja vähän siellä sun täällä botoxia, ja paljon. - Anonyymi
YouTube syntisten pöytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YouTube syntisten pöytä
Hyvä kappale viihteeksi syntisten pöytä ! Oikein asiaa. Jos joku luulee olevansa synnitön täällä maan päällä erehtyy pahasti.
- Anonyymi
Mutta kun on hjuva vithu niin vanhat kohelot impotentitkin innostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun on hjuva vithu niin vanhat kohelot impotentitkin innostuu.
Moni känniukko ei tiedä seisooko vai ei mutta sinnepäin yrittää. No hieno koira ja kaunis nainen hyvät esitykset ja laulukin. Ei kukaan ole täydellinen riippuu vähän musiikin lajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laulajaksikin ," kun "esiintyy " melkein alasti, ainaskin perse vilkkuen ja tekorinnat pullistellen.
Aivan järkyttäviä kuvatuksia, naamassa ja vähän siellä sun täällä botoxia, ja paljon.Silleen meillä voi pukeutua miten haluaa miehetkin vilauttelee miehet strippaa miehet näyttää rintojaan
- Anonyymi
Julkikseksi pääsee,kun vähän vilauttelee ja pärstä on 7 lehden kannessa.
Sitten tv ohjelmassa vähän pyörittelee persettään.
Sitten kuvat someen,niin avott.- Anonyymi
Emäntä on niin omassa asennossaan jotta!
- Anonyymi
Uusin tulokas on tämä Blondi Iines ?, joku joka jäi iliman havittelemaansa Lätkä Miljonääriä ja piti vain sitten tyytymän johonkin Räkä Rocki Deeguun ? Kaunis ja tyhmä ei välttämättä pärjää edes Lätkä Jätkien kaa ?
- Anonyymi
Venäläinen mielipide avott
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusin tulokas on tämä Blondi Iines ?, joku joka jäi iliman havittelemaansa Lätkä Miljonääriä ja piti vain sitten tyytymän johonkin Räkä Rocki Deeguun ? Kaunis ja tyhmä ei välttämättä pärjää edes Lätkä Jätkien kaa ?
Kaunis ei ole millään asteikolla. Silmät,nenä,huulet liian lähellä toisiaan.
- Anonyymi
Kateus. Avott on venäjää ilkeys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki lätkä miehet jostain arabiasta virosta vähän vaikuttaa lomakohteiden matkamuistoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis ei ole millään asteikolla. Silmät,nenä,huulet liian lähellä toisiaan.
No me tykätään syntisten pöydästä
- Anonyymi
Mies voi kadehtia naisia ja kateus on syntiä sairaus.
- Anonyymi
Hän löytänyt kikan, mutta se ei onnistunutkaan, vaan kaikki mitä hän on saavuttanut menivätkin päin omaa hanuriaan, v a l i t e t t a v a s t i !
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579